Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Guppie van harte meid, fijne dag!

2. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    k heb alles niet zo snel kunnen lezen,
    maar meiden veel sterkte met de drukke dagen nu!ben blij dat we dit jaar eens 1 hele dag voor onszelf hebben met kerst.(op mn schoonmoeder na dan die ff een bakkie komt doen alleen)
    t is toch onze laatste kerst met zn 2en.
    vannaf nu wordt alles anders en veranderd ons leven compleet!dus daar gaan we extra van genieten nog ff..wordt wel langzaam aan ietsje nerveuzer naarmate de dagen verlopen.officieel nog 14 dagen....maar ja wie weet....
    kan niet wachten om de kleine in mn armen te hebben,maar zie wel een beetje op tegen de bevalling.klinkt gek :oops: maar lijkt of alles daar beneden meer opgezetter lijkt.(en dan heb ik t niet over mn benen :D )
    ik weet niet of jullie dat ook hebben?en daar moet straks n kind van zo'n 3,5 - 4 kg doorheen(dat weegt t nu ongeveer volgens de echo) :confused: :(
    t idee alleen al pfff :(

straks komt mn broer nog ff wat foto's maken (fotograaf)voor t geval dat t van de wk al mag komen....
    wat foto's van mij/ons en t kamertje.voor in t baby/foto boek (zo'n professionele digitale dus als n soort prentboekje maar dan met echte foto's van ons en eromheen)waar ook nog wat foto's van de kleine inkomen.van de hele zwangerschap tot en met de geboorte.en een voorbeeldje van de tekst in t kaartje.erg leuk voor later. :D

straks nog ff een laatste lakentje strijken.wasje draaien.mannetje uit bed trekken (laatste nacht gehad en lekker lang weekend :) )

voor degene die toch dit jaar nog gaan knallen ( :) sorry) veel succes
    en een fijne kerstdagen alvast!

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He allemaal,

GUPPIE VAN HARTE MEID!

en AnitaJ, jou mannetje is toch ook vandaag? In ieder geval (alvast) gefeliciteerd.

Ohhhh we hebben gister ook in Zwolle gewinkeld! hahaha misschien hebben we elkaar wel aan de kant geduwd, hihi. Nee hoor, wij zijn alleen maar bij de V&D geweest en dat was eigenlijk al teveel, hmpffff... Tja ik MOET gewoon alles even bekijken daar hoor, hahaha. Edwin heeft me op een gegeven moment gewoon mee moeten trekken. Daarna zijn we nog even naar een electrowinkel hier in het dorp geweest. We gaan een videocamera aanschaffen. Volgende week komt er een binnen die ons wel wat lijkt.

Gisteravond kwamen mijn vriendin en haar man nog even langs. Ze waren vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken voor verder vervolg na de 6 IUI behandelingen die ze al gehad hebben. Zag er wel een beetje tegenop dat ze kwamen eigenlijk. Ik vind het zo moeilijk hoe ik tegen haar moet doen he. Alles lijkt zo confronterend dan ineens.......maarrrrrrrr..... ze kwamen niet om te vertellen over de onderzoeken die ze dus eigenlijk niet gehad hebben, maar over de ECHO van hun 7 weken "oude" frummeltje". Ohhhh wat heb ik lopen janken zeg. Het is net of ik nu pas echt gelukkig ben met onze eigen zwangerschap. Ik bleef toch een stukje schuldgevoel in me houden merk ik nu toch. Ik ben zo ongelofelijk blij voor hen! De uitegerekende datum is 8-8-2008 (nou dat kan niet missen, toch? zo leuk he!) Nu hopen dat het allemaal voorspoedig zal verlopen. Het leuke is nu, dat in onze vriendengroep IEDEREEN een kindje verwacht in 2008, hahaha, hoezo een BABYBOOM jaar?!

Nou meiden, ga ff een spelletje doen..... tot later!

Liefs Marije

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey meiden,

ik denk ik zal even een up-date doen... het is nog steeds hetzelfde... :x worden we niet veel wijzer van dus... Arjan is maar alleen gegaan en heb hem de instructies meegegeven dat als ik sms of bel dat ie meteen naar huis moet komen hihi

Zo lekker (voor zover dat mogelijk is) op de bank met een dekentje en een filmpje...

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    geniet lekker van je bank-hang-dagje joyce!

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mamasu, dat is wel jammer zeg dat die datum van het afrijden zo rot uitkomt! Ik hoop dat je snel weer mag.

Kristy, wat heerlijk zeg en de boodschappen gedaan en het huis bijgehouden, geniet er lekker van!

Marieke,
    balen van dat gehoest zeg. Je bent dus nog steeds niet opgeknapt? O je hebt vannacht gelukkig wel goed geslapen!

San, heerlijk dat je verlof begonnen is! Je hebt nog een hoop plannen lees ik!

Guppie, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb ook altijd gezegd op of voor mijn 25e moeder te willen zijn, maar we hebben het niet voor het uitkiezen he?

MissFrodo, balen van het mobiel, kan me goed voorstellen dat je naar buiten wil. Zou ook niets voor mij zijn zo lang binnen!

Roxy, ben je er al uit welk spelletje je wilt? Arme visjes zeg, gaat het al beter??

Anitadejong, toch nog gewinkeld, nu is alles in huis zeker?

Geraldine, spannend hoor! Wel fijn dat je naar huis mocht ook al heb je bedrust.

Mamalo lekker he nog even naar buiten, het was ook wel erg mooi.

Juni, 38 weken, nu mag het wel he?

Joyce, wat lees ik nu houdt het aan? Spannend weer hoor!

Linda, eet smakelijk alvast! En gefeliciteerd.

Busy, sterkte meid, de laatste loodjes… Bijna de 28e!

Fransisca, welkom meid!

Marije, wat leuk zeg voor je vrienden en wat een mooie uitgerekende datum!

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo daar was ik weer! 37 weken vandaag joepie!

Gisteren veel te veel gedaan, 2 uur in de stad gelopen, kerst cadeautjes gekocht en een mooie videocamera voor ons zelf!
    Mark had een meer dan mooie bonus van zijn werk gekregen, we hebben gisteren dan ook schandalig veel uitgegeven.
    Nog bij de Action geweest en ook nog boodschappen gedaan.

Vanochtend lekker eind gewandeld met de honden, we hebben ze kennis laten maken met de pup van mijn schoonzusje, ging gelukkig goed.

Het bed staat ook omhoog! Dus wij zijn er klaar voor.

Vanavond ook nog naar Oss en ik heb de keuken ook al gepoetst vandaag, heb zoveel energie en voel me zo goed! Mark moet me echt tegen houden.

8. Niet meer actief

Marije, Marco is de 25e jarig, maar wel lief dat je er alvast aan dacht ;)

9. Niet meer actief

Marije: wat een ontzettend goed nieuws van die vriendin van je :D

AnneLiesje: wat moet je nou in godsnaam in Oss? (daar komt Roy vandaan)

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, Een vriendin werkt daar en heeft personeelsfeest vandaag, we gaan haar ophalen en dan nog even kijken bij Winterland ofzoiets? Volgens haar is dat wel gezellig!
    Dus Roy is ook een messentrekker ;)

11. Niet meer actief

Marije, wat een goed nieuws zeg van je vriendin, moet dat een heerlijk gevoel zijn!

Joyce, nou ja! Gewoon maar van de rust genieten meid :D

Anneliesje, lekker druk geweest! Fijn dat je je zo goed voelt!

Hier hebben we het bed maar vast op kratjes gezet, we hadden ze toch al in huis, dus gelijk maar gedaan. 8)
    Hoog joh! Wel makkelijk stofzuigen nu....

Heeft Maarten gister gemaakt :D
    Op de hei bij Apeldoorn....

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mooi plaatje Marieke! Het was ook zo mooi, heb er echt van genoten gisteren.

Dat zei ik ook al van het stofzuigen, ben heel benieuwd hoe ik slaap vannacht!

Net toch maar besloten om niet meer mee naar Oss te gaan, is best een aardig eindje rijden en ik zit al lekker in mijn pyama broek. Heb geen zin meer om de kou in te gaan...

13. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wat een mooie foto Marieke!
    Lijkt me leuk dat jullie straks met je kindje daar kunnen gaan wandelen.

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zeker mooi plaatje..

Heb 2 plaatjes in mijn album staan van gisteren krijg ze hier niet zo gepost

zo Mark kwam met veel tassen thuis straks. Hij is de stad in gegaan voor kerstkadootje voor mij.. ben wel heel benieuwd hihi
    Ga zo lekker in bad en voor vanavond hebben we lekker een oliebol!

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mooi Berna, wat een fotomodel die hond van jullie zeg! Spannend he cadeautjes.

Ik heb alles al open :oops: We zouden allebei iets voor de kleine kopen, Mark had een slaapzakje en een mutsje van LIEF gekocht! Echt leuk en helemaal mijn smaak!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ooo ja dat is zeker leuk zeg!
    nee ik wil het tot dinsdagochtend bewaren maar ben zoo erg ook daarin hihi

ja die hond is zeker een model als ik de camera pak gaat ze er al voor zitten haha

17. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Leuke hond Berna! En wat spannend, cadeautjes.
    Wij kopen geen verrassingen voor elkaar dit jaar, omdat we bijvoorbeeld samen nog een camcorder willen kopen en toch al heel veel kosten hebben gemaakt voor babyspulletjes.

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo ik voel mij vandaag honderd keer beter, ben lekker naar buiten geweest met Emi.
    Begon mij steeds meer te irriteren thuis en reageerde dat vanmorgen ook nog af op Jan, arme jongen.
    Hij heeft inmiddels een wieg gekocht , hij was toch bij Prenatal voor die mobile ;), kijken of dat werkt voor Emi. We zetten de wieg dan naast ons bed zodat ze ons evengoed heel dichtbij heeft en dat lijkt ons beter dan in ons bed slapen.
    Maar goed daar moet natuurlijk lakentje/dekentje/etc op dus ik eerst bedacht dat mijn moeder misschien even kon oppassen op Emi en dat vond ze prima dus zij kwam.
    Intussen had ik al het doldwaze idee bedacht om gewoon met Emi naar de Hema te gaan, wel even een aardig eindje maar ach moet toch een keertje.
    Afijn moeder mee en het ging prima, Emi heeft de hele weg geslapen en is prima op temperatuur gebleven.
    Eenmaal weer thuis voelde ik mij een ander mens, waar buitenlucht al niet goed voor is.
    En nu heb ik de smaak te pakken en zit ik al allerlei uitstapjes te bedenken...

Nog niemand bevallen intussen?

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Esther, wat heerlijk dat jullie er even tussen uit zijn geweest! En nu lekker iedere dag wandelen.
    Mark en ik zeiden het vanmiddag nog, over een paar weken lopen we met de kinderwagen!

Wij hebben toch nog maar een hemeltje voor bij het wiegje gehaald, is nu echt af!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey meiden,

vandaag naar beverwijk geweest. was alleen iets te enthousiast aan de wandel geweest. buik en benen doen zeer. ga dus lekker de bank op en reageer morgen op alles!

Deel Deze Pagina