Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Marieke, mooie foto zag ik voorbij komen, en ook met de hond van berna (dacht ik), leuk hoor!

Esther, lekker dat je al met emi gewandeld hebt, lijkt me heerlijk dat je weer even naar buiten kunt.

Roxy, doe maar lekker rustig aan vanavond dan!

2. Niet meer actief

Ah Berna, wat een fotogenieke hond, lief!

Esther, wat heerlijk dat je met Emi naar buiten bent geweest, kan me goed voorstellen hoe bevrijdend dat gevoeld heeft :D

Rox, lekker met de beentjes omhoog, tot morgen!

Wanneer gaan we toch bevallen? Spannend hoor!

3. Niet meer actief

Ps. Ik wil ook cadeautjes ;)

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hoi allemaal,

nog niemand bevallen intussen?

Wel spannend bij Joyce weer......hopelijk zet het snel een keer door!

Missfrodo: heerlijk he lekker naar buiten, ik was het binnen zitten al na 8 dagen flink beu hoor dus ik kan me je helemaal voorstellen!

Een aantal meiden met bed rust, sterkte.

Guppie: gefeliciteerd!

Hier gaat alles geweldig, Tim doet het ontzettend goed en is een heel rustig en tevreden mannetje. We zijn al 3 dagen op een rij lekker gaan wandelen maar wat een volksverhuizing als je ergens wat langer naar toe gaat zeg! maxocosi, wandelwagen, luiertas met inhoud........maar het is het meer dan waard, ik hoop dat jullie ook snel mogen genieten van jullie kleintjes, gewoon een geweldig gevoel.

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Zie dat er geen bevallingsberichten bijgekomen zijn in de tussentijd... Behalve dan het nodige gerommel! En volgens mij hebben een paar 'rommelende' meiden al even niets laten horen dus ik ben benieuwd!

Hier nog geen weeen hoor. Hebben een leuk dagje gehad vandaag met ons zoontje. 's Ochtends de eendjes gevoerd, dat vond hij heel spectaculair! Leuk hoe je van dat soort kleine dingen kan genieten als je ziet hoe leuk zo'n klein ventje het vindt.
    En vanmiddag zijn we naar een speciale peutervoorstelling geweest in een poppentheater, een soort kerstverhaal was het over een verdwaald lam. Zo lief om te zien hoe die kleintjes er helemaal ademloos in opgaan! Op het laatst werden er allemaal kerstliedjes gezongen en kregen de kindjes allemaal een tamboerijn/triangel/trommeltje ofzo en het zullen de hormonen wel zijn, maar de tranen sprongen in mijn ogen! Zo schattig vond ik het...

6. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goedenavond dames,

@ Joyce, spannend hoor, wie weet lezen we jouw verhaal 1 dezer dagen bij geboren! Misschien kun jeer iets mee maar toen ik bij mijn 1e kindje weeen kreeg bij 38+4 wist ik dat het menens was doordat ik ineens absoluut niet meer stil kon zitten, ik moest gewoon iets doen, bezig blijven, was nerveus en had hartkloppingen. Heb jij verder geen symptonen dan?

@ Mariekepieke, Mooi foto hoor, een beetje te vergelijken met het landschap hier gisteren, heerlijke dagen om wat te wandelen, voor zover dat nog lukt! ;)

@ Anneliesje, Groot gelijk dat je lekker thuisblijft en al in je pyama zit! Een lekker rustig avond je gewenst!

@ MissFrodo, Heerlijk joh dat je er even lekker tussenuit bent geweest!
    Het doet idd goed, hier ook hoor!
    Ik probeer het er nu nog van te nemen en zoveel mogelijk nog te doen want ik weet inet voor hoelang ik straks aan huis gekluisterd ben!
    Heb wel gemerkt dat zelfs een paar kerstkaartjes rondbrengen in de straat me erg zwaar val nu! En wat fijn dat jullie nu een wieg hebben!

@ roxyrox, Ik ken het! Gewoon even lekker rustig aan doen idd!
    Maar toch fijn dat je er even lekker tussenuit bent geweest he?

@ Guppie. Las net pas dat je vandaag jarig bent dus bij deze: Van Harte Gefeliciteerd!

En aan iedereen die ik vergeten ben: Allemaal een hele fijne avond en alvast fijne kerstdagen toegewenst!

Ik ben blij als ik zometeen eindelijk mag gaan bevallen want het bevalt me niet meer zo nu, ha ha!
    Ik troost me met het idee hij vanaf woensdag 'mag' komen!
    En mijn eerste kwam 10 dagen eerder, dus als ik deze nu even goed toespreek de komende dagen, misschien luistert ie wel!
    Jammer dan dat mijn ouders 2 weken in Turkije zitten en mijn beste vriendin in Frankrijk tot de 29e......
    Ze hopen allemaal dat het nog even zitten blijft, nou, als het aan moeders ligt........ ;)

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo meiden!

Hier nog niks te melden. Het rommelen gaat lekker door, consequent harde buiken, maar verder veranderd er bijster weinig.

Nog niemand bevallen? Toch wel spannend nu! Merk dat ik iedere keer ga kijken met het idee: en, en?! :)

In ieder geval sterkte allemaal!
    Ik ga vanavond maar weer eens proberen om gewoon boven naast mijn lief te slapen. Slaap al 3 nachten beneden, omdat ik boven gewoonweg geen oog dicht doe. LIg maar te draaien en ik heb echt zo'n last van tintelende tenen. (alleen in mijn rechtervoet) Zo frustrerend. In ieder geval voelt mijn lief zich ondertussen al helemaal een gescheiden man, dus we gaan toch maar weer een poging wagen.

Fijne avond allemaal.

8. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Mamasu, idd schatiig hoe die kleintjes ergens helemaal in op kunnen gaan! En ik had het waarschijnlijk ook niet droog kunnen houden hoor! ;)

@ Lisab, Veel sterkte met 'boven' slapen! Ik weet hoe vervelend de laatste loodjes zijn, ook hier veel harde buiken en hevige pijnen bij het omdraaien.....zeg maar gerust omwerpen ha ha! ;)

Fijne avond!

9. Niet meer actief

lizab, is ook wel een lekkerder he, om naast je man te slapen, hier zijn de nachten ook een ramp, net zoals mamalou heb ik ook veel last van harde buiken en veel pijn bij het omdraaien, doet echt zo'n zeer...

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

meiden ik zit hier op pagina 1065 en kan niet verder lezen...dan krijg ik pagina kan niet worden weer gegeven....:( hoop dat ik snel alles kan lezen...
    Maar ik ben er weer na 2 dagen....druk druk gehad en veel weg geweest....
    ben blij dat ik weer thuis ben, morgen nog ff wat boodschapjes en dan op verjaardag en dan kerst, niet al te veel drukte dus lekker rustig aan...

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Marieke: mooi plaatje hee!

berna: mooi beessie hee! (mooie foto's!)

missfrodo: fijn dat Emi het zo goed doet hee! Toch lekker eventjes de buitenlucht in zo! lekker van genieten meid!

citroentje: fijn dat Tim het zo goed doet meid! en idd het is een hoop wat je mee moet nemen, maar lijkt me het ook meer dan waard hoor!

mamasu: oh lief hee, ja die kleintjes kunnen nog echt van elk ding genieten he! blijf dat ook prachtig vinden om te zien!

mamalou: ja ik wilde ook bezig blijven, maar door de vermoeidheid willen mijn benen niet zo geweldig meer... hier is het dus de hele tijd... zitten, liggen, staan en lopen
    en dat afwisselen... geprobeerd toch nog wat te slapen, maar daar is niet veel meer van gekomen... Ik weet wel dat als dit vandaag zo nog ff doorgaat ik straks de vk bel.
    Ben helemaal op!

lizab: hopelijk heb je lekker geslapen naast je hubbie meid!

anita1975: doe lekker rustig aan meid!

Nou jullie kunnen het dus weer zien aan de tijd... zit alweer een uurtje beneden met flinke pijnen, maar nog steeds is en blijft de regelmaat ver te zoeken! Als dit weer zo'n dag word net als gisteren, dat het dus blijft komen, maar zonder regelmaat, dan bel ik de vk... ik sta volgens mij op instorten momenteel :cry: :cry: :cry: (sorry dat ik hier zo kom klagen meiden, maar moet het echt kwijt)

Gisteren avond nog wel gelachen, Arjan kwam terug van zijn moeder wegbrengen (was nog eventjes daar gebleven) en toen vertelde hij dat zijn ma gezegd had dat het niet persee bij het breken van de vliezen hoefde te beginnen... dus ik kijk Arjan aan en vraag wat ie bedoeld...
    Ja zegt ie, dat de bevalling ook met weeën kunnen beginnen... hihihi dus ik schiet in de lach en vraag hem of dat hij dacht dat de bevalling altijd met het breken van de vliezen begon... JA DUS! hihi was wel schattig om te zien... heel zenuwachtig zegt ie dus tegen me... wie weet ben je nu wel al bezig hihihi :) Heb hem toch maar even het een en ander uitgelegd :) Nu bij elk pufje wat ik doe vraagt ie aan me... gaat het? word het erger? Denk je dat je nu bezig bent? De schat...

Dat zijn dan wel weer de dingen die je doen lachen!

Ik denk dat ik jullie vandaag nog wel een paar keer op de hoogte houd!
    In ieder geval allemaal een hele fijne dag! en mocht ik jullie niet meer spreken dan alvast een hele fijne kerst toegewenst!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou Joyce hier nog iemand die wakker is... ik werd zo gek van mezelf lag vanaf 4 uur wakker ik denk ga er maar uit. Nu aan een kopje thee en serious request aan en dan probeer ik als MArk om half 7 de deur uit gaat nog maar even te slapen. Moet wel om 10 uur naar de fysio.
    vervelend hoor dat het maar neit doorzet bij je... pff slopend.
    Ik werd om 2 uur wakker en had hele lichte krampjes helemaal onder in mijn buik. Misschien bij mij ook de eerste voorweeën mag onderhand ook wel eens he. Zegt natuurlijk helemaal niks maar ben wel blij dat ik nu iig iets voel.
    Gisteren brandende pijn in mijn kruis deed zo'n zeer echt van die steken maar dat kwam volgens mij van mijn bekken af de kleine was zo bewegelijk dat het gewoon daar beneden zo drukte brrr

13. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Hallo meiden, weer even spieken en laten weten dat het hier ook nog rustig is. Wij zijn met zijn allen vrij hier, manlief en kind, vind het gezellig nog even met z'n drietjes...raar idee ook.

Ik heb trouwens om de nachten een beetje door te komen een proefabo op filmnet deze maanden, word er alleeen gek van dat elke film tig keer herhaald wordt. Maar wel leuk oke, de herhalingen van shownieuws komen op een gegeven moment ook je neus uit. Dus zwem ik maar van kanaal naar kanaal, herhaling naar herhaling! ;)
    Goed ik ga er zo weer even in, proberen nog even een slaapje te pikken.

14. Niet meer actief

AnneLiesje: ja ja mijn man is ook een messentrekker ;) Ik ben nog niet bij Winterland geweest, maar Roy zegt dat het heel mooi is.
    Heb je je kadootjes al open gemaakt?!

Marieke: mooi plaatje!

Berna: ook mooie foto's zeg! Jullie hond staat er heel mooi op!

MissFrodo: fijn dat het goed ging met Emi lekker naar buiten!

lizab: ik blijf lekker langs mn mannetje liggen hoor, lijkt me helemaal niets om alleen te slapen!

Joyce: haha grappig van Arjan. Heeft de vk trouwens niet een keer tegen jou gezegd dat ze je tegen deze tijd wilden gaan strippen als het niet doorzette?

Sterretjes: hier ook sinds kort Filmnet ;)

Ik ga zo ook nog maar eens slapen... Roy is net naar zn werk gegaan, toch nog een dagje werken.

Hebben gisteren het bed omhoog gezet. Met 4 klossen en 2 kratjes bier is het gelukt. Staat nu op 72 cm, kraamzorg zei dat alles boven de 70 cm goed was, dus het moet goed zijn ;) Heb wel lekker geslapen hoor! Wel apart zo'n hoog bed, wel handig met stofzuigen idd! Heb het zeiltje ook op het matras gelegd trouwens, vind het wel meevallen met het kraken (heb er wel nog een handdoek bovenop liggen), geen last van!

Vanavond hebben we kerst bij ons pap en mam. Lekker kadootjes uitpakken :)

15. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Vandaag 37 weken en volle maan... LAAT MAAR KOMEN!

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Poeh wat een enthousiasme, Moonie! Die van mij meot nog minstens een week blijven zitten hoor!

Goh heb vanacht gedroomd dat mn oma net bevallen was van een meisjes. HEt arme mens is al 85! Wat kun je toch raar dromen als je zwanger bent.....

17. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Berna: balen hee dat je ook zo'n ellendige nacht achter de rug hebt!
    Hopelijk heb je nog eventjes kunnen slapen!
    suc6 bij de fysio!

sterretjes: ja dat van herhaling naar herhaling dat ken ik... was nu al blij dat de 3fm serious request aan de gang is... heb je nog iets te kijken...

Linda: ja dat heeft ze toen wel gezegd, maar al die keren dat ik nu terug op controle ben geweest heb ik een ander gehad :cry: en die beginnen er niet aan...
    en veel plezier vanavond meid! Was het eten lekker trouwens gisteren?

Moonie: hihi lekker he die 37 weken... gefeliciteerd! en wat betreft volle maan en
    laat maar komen, dat ben ik HELEMAAL met je eens :)

lexie: haha sorry moet er wel om lachen... tis niet te hopen voor d'r dat ze nu nog zou bevallen hee!

Hier weer eventjes in bad geweest... het blijft aan de gang... vandaag maar gewoon eens wat boodschappen enz doen... misschien wil het dan doorzetten...

Fijne dag allemaal!

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen!

Joyce ik kan me helemaal voorstellen dat je er nu helemaal doorheen zit! Schiet ook niet op op deze manier, je bent straks helemaal gesloopt als je moet gaan bevallen. Ik zou het indd maar even met de Vk bespreken en geef het gewoon aan. Sterkte meis en een dikke knuf!

Berna jij ook zo slecht geslapen ik hoop dat je nog een paar uurtjes kan pakken meis!

Moonie gefeliciteerd met je 37 weken! :whistle:

Linda heerlijk dat je bed op klossen staat. Hier wilde het niet helemaal lukken met de klossen die wij hadden, dus heeft mijn schoonvader zelf klossen gemaakt die worden er vandaag onder gezet ik ben benieuwd. Trouwens veel plezier vanavond!

Ik ga zo nog de laatste kerst inkopen doen en hou voor de rest een lekker rustig dagje!

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey Ladies!

Net de laatste kerstboodschapjes gedaan. vers beleg en dat soort dingen. straks tussendoor rustig aan de poets en dan hoef ik morgen lekker niks meer te doen!

Mijn handen zijn echt dik, niet normaal meer. echt van die mollenklauwtjes.

Een vriendin van mij is morgen uitgerekend, heb nog niks gehoord maar je weet maar nooit vanavond met de volle maan....

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Zo Rox jij was er vroeg bij met de boodschappen! :confused: Ik denk dat ik ook maar een beetje moet opschieten he zal wel druk worden... Was het al druk in de winkels?

Deel Deze Pagina