op zich viel het bij mij wel mee. er waren veel kassa's open dus stond nieteens in de rij! Bind wel een stootkussen aan je buik, mensen kijken nergens naar met hun karretjes!
bleeh ik moet ook nog naar de winkels inderdaad... zal wel drama zijn heb nog even kunnen slapen gelukkig
vivian: ja idd... ik kijk het nu deze ochtend nog ff aan, mocht het zo blijven ga ik straks gewoon bellen... dit trek ik niet nog een nacht... geniet van je lekkere rustige dag meid! roxyrox: vervelend hee van je handen! doet toch geen pijn hoop ik? Fijn al je dan morgen ook gewoon lekker niks hoeft te doen he! en je was idd vroeg met de boodschappen hee! berna: fijn dat je toch nog eventjes hebt kunnen slapen! Ik snap dat niet he, dat mensen zo onvoorzichtig zijn met de kl*te karretjes... je kunt toch gewoon uitkijken waar je loopt... Zal wel aan mij liggen... Hoop dat ze hier zo wel voorzichtig doen want ben in een helse bui hihi Ze kunnen meteen de wind van voren krijgen als ze niet opletten!
heb lekker stokbrood laten snijden door de meiden van het brood! ik bedacht me dat ik geen zin had om die dingen morgen af te bakken en te snijden. lekker makkelijk toch? Morgenochtend bak ik wel stokbroodjes, voor het kerstontbijt. Eitje koken, en heb voor Mike rosbief, filet en fricandeau gehaald. lekker luxe! (lust het zelf toch niet!) Wanneer pakken jullie de kadootjes uit?
hahahaha Go Joyce! Pak ze meid en gooi lekker die frustraties eruit! Nee het doet gelukkig geen pijn, maar merk wel dat het vervelend is met de dingen die ik doe.
ja lijkt me idd ook niet erg prettig, ik heb nu al ('s avonds dat ze iets opgezwollen zijn mijn handen) er last van, laat staan als ze idd zo dik zijn hee... moet er niet aan denken...
hier geen kadootjes... hoop vandaag zelf een kadootje in de schoot geworpen te krijgen (naja ik zal er zelf voor moeten werken, maar dat heb ik er wel voor over hihi) en is idd wel makkelijker dat laten snijden... zolang de zak goed dicht blijft dan gaat dat makkelijk!
Ja ik snap wat je wilt zeggen met die stoot kussentjes.... Daar kan ik altijd zo geirriteerd van raken! Maar goed ik ga strakjes op pad manlief heeft avonddienst en ligt nog even te slapen. Berna gelukkig heb je nog ff kunnen slapen! Enne wij doen morgenochtend kadotjes als gezinnetje onder elkaar en dan 2e kerstdag met de fam. Trouwens Rox jou kerst ontbijt klinkt lekkerrrr!
ik hoop echt dat het doorzet Joyce, kan me best voorstellen dat je er helemaal kriegel van word! vivian, Ik weet niet beter of met kerst word er uitgebreid ontbeten. Zo ging het al jaren bij mijn moeder! Wij mochten pas het bed uit als zij alles klaar had en zaten we allemaal in pyama te ontbijten. Kaarsjes aan en kerstmuziek enzo. Het eerste jaar dat Mike met ons kerst vierde zou hij ook mee ontbijten. Hij keek zijn ogen uit want dat soort dingetjes deed zijn vader niet meer sinds zijn moeder is overleden. Hij heeft toen een pyama van zijn vader aangetrokken (veels te klein natuurlijk want zijn vader is 2 keer zo klein) mijn moeder gierde het uit! Mike mag zijn kadootje vanavond uitpakken van mij, ik heb het mijne zaterdag al gekregen. Kom er net achter dat ik zo alsnog de deur uit moet. kadootje voor mike zijn vader vergeten. K*T K*T K*T
hier morgenochtend ook uitgebreid ontbijt met kadootjes. Er liggen kadootjes voor Mark voor mij voor de hond (hihi) en voor kleine J al. NOu ik ga nu naar de fysio en dan hoop ik in een half uurtje boodschappen te kunnen doen en dan komt een vriendin op de thee tot later!
roxy: oh balen hee... hopelijk vind je snel iets! en zie het al voor me... in pyjama die veel te klein is hihi lol berna: veel suc6 bij de fysio en veel plezier met je vriendin! thee ze Wat zijn wij saai dan hee... hier word het niety zo uitgebreid gedaan... (heb ik nu ook ff de puf niet voor) misschien dat het volgend jaar anders word hihi nu alleen morgen gourmetten bij de ouders van arjan en dan 2de kerstdag met ma bij de griek uit eten...
Lexie: haha grappige droom! Joyce: ja eten was lekker! Wanneer moet je weer naar de vk? Ikke donderdag en dan zit Maartje er als het goed is. Roxy: dat is balen dat je er nu toch nog uit moet! Ik moet ook nog wat boodschapjes doen, maar heb ff tijdelijk geen auto meer. Loop zo wel naar de buurtsuper hier, maar dat is echt nog zo'n hele ouderwetse buurtsuper. Hebben niet alles wat ik nodig heb, ben ik bang...
tjonge wat ben jij saai zeg! pfff kom heej, alsof we dat niet begrijpen! ik haal een doosje sigaren en een vvv bon. Die man is helemaal gek van technisch lego maar om hem nou een bon van een speelgoedwinkel te geven zie ik niet zitten. en vvv kan hij ook daar inleveren.
Linda, 36 weken alweer! gefelicitterd meid! Balen he dat ze dan niet alles hebben, kan Roy niet de laatste dingetjes halen die je mist?
Roy is werken vandaag, dus die is helaas niet thuis... Ga me zo maar eens omkleden... Hebben jullie dat nou ook, dat je het liefst in je pyama blijft zitten? Die zit echt het lekkerste! De rest zit snel strak, en dat vind mn buikje niet meer zo fijn. En om nou nog nieuwe zwangerschapskleding te gaan kopen... Maar ja, om nou in pyama naar de winkels te gaan...
Hoi, Hier ook al boodschappen gedaan: 4 minitaartjes (duur joch!), en vers beleg. Ik hou er niet meer van in de winkel te staan, het is heel druk en al die geurtjes word ik soms weer misselijk van. Morgenmiddag gaan we bij mijn ouders eten, vandaag houden we ons rustig. Als het verhaaltje van volle maan waar zou zijn, zou de bevalling bij heel wat meiden toch moeten begonnen zijn vannacht, maar ik geloof het niet he. Hier jammer genoeg ook niet. Ik begin echt ongeduldig te worden. Je zult zien dat ik uiteindelijk nog moet ingeleid worden. Ik kom hier vandaag nog wel terug, maar ik wens jullie alvast een zalige kerst!