IEdereen hele fijne dagen! Ik ben echt KO vriendin bleef wat langer zitten dan ik dacht dus heb niet meer kunnen slapen dus in totaal 4 uur geslapen vannacht dat wordt vroeg bedje in vanavond. En ben benieuwd of er nog kerstkindjes geboren gaan worden!
@ guppie, ja "all you need" komt vanavond op rtl4, ik denk om 20.30 uur. als het te emotioneel wordt zal ik wel zo mee janken, zit ik me net te bedenken, dus dat wordt nog lachen voor marco , die lacht me dan echt uit... @ mamasu, ja die rare baarmoeder van mij houdt het nog lang uit, gelukkig maar hoor! Vannacht was dus volle maan, nou ik heb geslapen als een roos, moet ik zeggen, hahaha @ Joyce, hoe is het nu met je? ik hoop dat je nu ECHT bezig bent, al dat gerommel , meissie ik denk aan je. @ suusje, ik hier zit ook wijdbeens, ziet er niet uit, maar ach, nog eventjes oncharmant zitten . @ Meliske, zal idd wel moeilijk voor jullie zijn, de naderende 19e, maar wat goed dat jullie kleine dayenne het zo goed doet.
Hier geen All You Need vanavond. ik wil wel maar dan gaat Mike achter de pc. nou, gezellige kerst avond dan he? dus wij gaan een filmpje kijken!
linda: ik ook donderdag om 12.30 uur hihi hoe laat moet jij er zijn? en ja ik hoop ook dat maartje er dan wel zit hihi en gefeliciteerd met de 36 weken meid! juni: jij ook een fijne kerst meid! berna: spannend meid... wie weet komt het wel uit! suusje: ja hier is het ook knoeien geblazen hihi... Hier is het nu iets rustiger... in de zin van rusteloos zijn... de krampen blijven wel... maja dat zal wel weer afzakken denk ik zo! Ik reageer vandaag niet meer, we krijgen vanavond visite... Dus bij deze: Iedereen een fijne kerstavond! (ik ben er morgen weer denk ik zo!) En fijne kerstdagen!
Hier een kleine update van mij. Moest vanmiddag voor extra controle van urine en bloeddruk naar de verloskundige. Bloeddruk was weer gezakt naar onderdruk van 85, maar er waren wel sporen van eiwitten in mijn urine gevonden. Ik moet nu aanstaande vrijdag weer terug en me tot die tijd rustig houden. Ik ben al helemaal blij. Kan gewoon met kerst thuisblijven! Ik ga weer liggen... PRETTIGE KERSTDAGEN IEDEREEN!
oh Busy wat een goed nieuws meid. Ik hoopte al zo voor je dat je toch nog lekker thuis mocht blijven met de kerst. Gelukkig maar. Lekker rustig aan blijven doen dan maar he. Marij.... waar ben je? Ik heb je vanmorgen gemist in het ziekenhuis. Wat een chaos daar zeg.... Eerst naar poli 36, nee u moet toch bij 50 zijn. Daar aangekomen, nee u staat hier niet op de lijst u moet echt bij 36 zijn..... AHHHHH ik dacht dat ik gek werd, das best een eind lopen! Hoe was het bij jou? Heb al een paar dagen niets van je gezien... (was er zelf ook weinig, maar toch). Hoop dat alles nog goed gaat. Ons mannetje doet het heel goed en schijnt niet zo'n lompert te zijn als de verloskundige dacht. Als hij nu geboren wordt is ie ongeveer 3100 gram. Flink, maar niet té volgens haar. Het koppie lag precies op schema, maar de lengte van de beentjes en de omtrek van het buikje lagen rond de 40 weken, maar geen reden tot ongerustheid. Wat fijn om mijn mannetje weer even te bewonderen zeg. Hij vindt het nog veel te gezellig daarbinnen, was zo heerlijk aan het spartelen.... hmmm *zwijmel* Ik moet zeggen dat ik me de laatste dagen juist weer wat fitter voel. Heb weinig last van emo-buien enzo. Hoop dat het zo blijft hoor.... Meliske, sterkte meid. Ondanks dat je nu een geweldig mooi een gezond meisje in je armen hebt zal je altijd Danisha blijven missen. Zij had er gewoon bij moeten zijn..... DE datum, komt nu ook zo dichtbij. Ik hoop dat jullie er een "waardevolle" dag van kunnen maken samen (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!). Rustig aan meid, laat het over je heen komen. Ik denk aan je! Joyce, meid, opspreken nu tegen je VK hoor! Als je er straks al helemaal doorheen zit, als de bevalling daadwerkelijk begint, ben je niets meer waard. Spuw je gal maar eens goed daar. Dit is toch niet te houden zo. Ik slaap ook wel slecht, maar krijg volgens mij nog wel rust genoeg (ik lijd er namelijk niet onder). Verder ben ik het even kwijt allemaal hoor..... (ja daar heb ik dus wel ontzettend last van hahaha) Wij gaan vanavond lekker met z'n tweetjes dineren thuis. Morgen bij mijn ouders gezellig cadeautjes doen en gourmetten en 2e kerstdag bij edwin zijn ouders "gezellig" de hele dag niets zeggen voor de tv (grrrrrrrr). We gaan er mooi pas laat heen, want ik kan het allemaal niet zo lang meer volhouden namelijk (uch, uch, mag best beetje misbruik maken van de situatie toch?!) Oh ja, Berna, ben benieuwd of je gevoel goed is! Succes alvast! Ik kom morgen nog wel ff spieken of er al een kerstkindje geboren is! Nou meiden, ik wens jullie ook allemaal alvast hele fijne en gezellige kerstdagen! Dikke kerstknuffel van Marije
Marije heel mooi gewicht toch? Die van ons wordt nu op 3400 gra geschat! Denk niet dat ik ga bevallen hoor zal na de feestdagen zijn.. nu kan ie nog lekker genieten van alles wat ik naar binnen stop straks moet ie het doen met melk haha
Zo, ben ik ook weer even... Wijdbeens zitten, tja hier ook de favoriete houding, kan er ook niets aan doen Vanmiddag op controle geweest, bloeddruk goed, ze ligt meer ingedaald. 2 januari weer terugkomen. Moet blijven rusten smiddags, maar daar was ik ook wel vanuit gegaan, buitendat vind ik het ook echt prettig smiddags te gaan liggen. Dus tis geen straf. Hier ook All You Need kijken vanavond, tissues binnen handbereik. Ik ehb ze normaal al nodig als ik neit zwanger ben, laat staan nu ik het wel ben.LOL Ach ben alleen dus wordt ook niet uitgelachen. Meneer lex is gewoon aan het werk, moet morgen en overmorgen ook werken. Hij is met oud en nieuw wel vrij gelukkig. Nou dames namens mij ook hele fijne dagen gewenst. Rustig aan hoor allemaal! Liefs Lexie
Nou, het is hier zo rustig, iedereen is duidelijk OF bezig All you need is love te kijken, of er wordt hier al druk gebaard! Ik denk eigenlijk het eerste.... Ik kon me er niet op concentreren en heb de tv dus maar uitgezet. Had een rare emobui, dat ik zo in huilen kon uitbarsten zonder duidelijke reden... Verder heeeel veel koekjes gegeten vandaag, echt slecht zeg. En dat met de kerst nog voor de deur, wordt ook weer zo'n vreetfestijn! Voor degenen die hier nog even langskomen vanavond: slaap lekker alvast, en ben heel benieuwd of er nog kerstkindjesnieuws komt!
hey meiden, allemaal een hele fijne kerst gewenst vanaf deze kant. Net ook All you need is love gekeken.... ga nu mijn bedje opzoeken. Trouwens erg weer hoor wat er gebeurt is, die brand, 4 meisjes overleden, jakkie... maar fijne dagen en rustig aan he...ik kom ook zo snel mogelijk weer reageren....heb de laatste dagen de pc wel aan maar door drukte geen tijd en savonds weinig puf meer om te reageren...en gister kon ik niet eens lezen...hihi.... nou tot snel...enne BABYNIEUWS wel melden he...?
hier ook all you need en hellogoodbye gekeken ga zo ook lekker slapen morgen lekker kerstontbijt gezellig. IEereen slaap lekker!
iedereen fijne feestdagen. hier nog geen babynieuws. heb alleen drukke dagen achter de rug en de komende ekrstdagen ook dus zal er helaas niet veel zijn.