Merry x mas! Heb voor mijn doen toch goed geslapen. IIG beter dan gisteren haha. Straks lekker ontbijten en kadootjes en verder niet veel vandaag. Ik wens iedereen fijne dagen en kom af en toe wel even spieken of er nog kerstkindjes geboren zijn
Lieve schatten allemaal een geweldig kerstfeest! Ik sluit me aan bij Berna ik kom af en toe spieken... hoezo verslaafd Zo ga nu aan het kerstontbijt beginnen.
Meiden fijne kerstdagen!! Ga hier zo lekker van een ontbijtje genieten en verder Marco's verjaardag vieren, er komt onverwacht ineens meer visite dan gedacht, ze willen natuurlijk allemaal mijn dikke buik nog even bekijken . Kijk vanavond hier wel weer even! Geniet vandaag!
Gefeliciteerd Anita Nou ben goed verwend. Heb een nieuwe tas gekregen een hele mooie sportieve, een geurtje, een heel mooi boek over "je baby"" staat echt alles in over ontwikkeling voeding enzo, een mooie das en een etui voor foto's! Gelukkig was Mark ook blij met de kado's. Die is nu druk op de psp haha geen kind meer aan vandaag.. Ben benieuwd hoe het bij Joyce is...
Fijne kerstdagen allemaal! Joyce: ik moet donderdag om 12:15 uur, dus ik zal je wel weer tegenkomen busy: wat fijn dat je met de kerst gewoon thuis bent! Ik duim voor je dat het vrijdag ook weer allemaal goed gaat! Marije: fijn dat het allemaal goed was in het ziekenhuis! Lexie: moet jouw Roy gewoon werken vandaag en morgen? Mijn Roy wilde eigenlijk ook gaan werken, maar ik heb gezegd dat ie niet mocht Anitadejong: gefeliciteerd met Marco Gisteren leuke kadootjes gekregen. Een vest met STOER er op en nog één of ander speeltje. En nog 100 euro om zelf iets uit te zoeken, altijd leuk Ga nu de ontbijttafel maar eens opmaken en dan gaan we straks gourmetten bij paps en mams.
Ja die zijn echt heel leuk. Had zelf ook al wat gekocht, er zit hier in de buurt een leuke winkel van Lief
Een zalige kerst allemaal! Het ziet er niet naar uit dat wij een kerstkindje krijgen. Gisteravond had ik wel anderhalf uur lang steeds steken in mijn vagina, en toen ik naar de wc ging zag ik wat groenig slijmverlies (sorry voor het onsmakelijke). Kan dit een stukje van de slijmprop geweest zijn? Hopelijk wijst het niet op een infectie. Verder ben ik nogal onrustig want ik vind dat het kindje nu wat minder beweegt. Natuurlijk heeft het steeds minder bewegingsruimte en het zit ook al lager (ingedaald) waardoor het misschien niet meer tegen mijn ribben kan schoppen, maar toch, ik ben zo snel in paniek. Ik heb al 2 keer de angelsound weer bovengehaald (ook vanmorgen al). Het zou echt beter zijn voor mijn gemoedsrust als ons kindje geboren werd. Wat een erg nieuws van die meisjes die bij die brand zijn omgekomen zeg! Wij gaan vanmiddag eten bij mijn ouders. Ik ga maar eens douchen.
Wat leuk dat je een winkel in de buurt hebt zeg! Pff ja hou op het komt wel heel dichtbij nu.. ik hoor me een paar weken geleden nog zeggen: als de feestdagen achter de rug zijn gaat het snel.. en inderdaad zeg... ben heeel benieuwd wanneer hij zich gaat aandienen
Juni ik heb ook pijnlijke steken, ik denk dat het van je bekken komt omdat ie kleine zo ver is ingedaald al. Bewegingen zijn hier ook wel wat minder vandaag..maar ik voel hem nog wel... Fijne dag!
Merry X-mas allemaal! busybusy: fijn dat je met deze dagen toch gewoon thuis bent meid! en doe maar lekker rustig aan he! marije78: fijn dat het goed gaat meid! altijd leuk om je kleintje weer te zien he! En idd er word nu maar eens iets gedaan... ben dit ook helemaal zat.. afgelopen nacht weer om 0400 uur wakker terwijl ik er pas laat in duik... Maar ik denk dat ze het ook wel aan me zal zien... heb een paar zwarte kringen onder mn ogen de laatste dagen... En idd je mag best gebruik maken van de situatie hoor... anitadejong: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Marco! maak er samen een mooie dag van! Linda: we lossen elkaar wel lekker af he daar bij die vk hihi Dit keer is Arjan er wel bij als het goed is... (als ik m niet thuis laat hihi) juni: als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen he! ook al is het kerst! Hier dus weer zo'n nacht gehad... gisterenavond vrienden op visite gehad en dus weer wat later naar bedje toe... was flink moe dus hoopte echt lekker te kunnen slapen... NOT! en dan vandaag nog heel de tijd gezellig doen terwijl ik alleen maar wil janken, janken en nog eens janken... Het liefste zou ik mezelf nu gewoon op willen sluiten in de badkamer en heel de dag in een lekker warm bad zitten... (niet dat mijn huidje daar zo geweldig tegen kan hihi) Alleen dat gaat m niet worden omdat we vanmiddag dus naar de ouders van Arjan moeten om te gourmetten... Hopelijk is mijn bui weer wat gezakt vanmiddag... (sorry voor mijn geklaag dames!) Ik kijk vanavond nog wel eventjes of er toevallig babynieuws is... (hier reken er maar niet op!) Dikke kus allemaal meiden! fijne dag vandaag! Maak er wat moois van!
hoi meidenn alle eerste fijne kerstdagen en hoop dat jullie snel een echte kado krijgen ,baby kado hier ben ik dan nog een keertje , heel lang op deze topic geweest , reden is dat voor mij te snel gaat haha snelle brichten achter mekaar en dan omdat ik niet ieder dag kan kijken volg ik jullie niet , dus vind ook niet leuk om hier te komen en allen over me zelf hebben , vandaar dus zo nu en dan kom ik even kijken of iemand nog goeie nieuws heeft berna ik hoop dat je een kerst kindtje mag krijgen, bij mij vorige bevalling 1 dag slijmprop verloren volgende dag begonnen weeen en 3de dag was mij dochter al geboren dus ik duim voor je ik ben het ondertussen beetje zat ,slaap bijna niet meer , nou kan misschien zeggen sliep bijna niet meer ieder nacht klaar wakker en vervolg overdag kapot moeee en rond etentijd viel ik in slaap heel ongezellig voor mij dochter , dus heb gisteren toch verloskundige vertelt en die heeft mij slaappillen gegeven , natuurlijk spul dus kan geen schade , moet zeggen dat gisteren toch heb door geslapen vond het beetje vreemd haha ben gewend om wakker te blijven ook heb ik 2 dagen af en toe uurtje of 2 weeen , of oefenweeen ,om de 10 of soms 5 minuten , denk steeds zou het? maar ga gaat vanzelf wel over , baby is wel beetje ingedaald voelde gisteren verloskundige ,dat is goeie tekent ,want bij 2de zwangerschap kan tijdens bevalling zelfs gebeuren ,zegt natuurlijk niks over wanner bevalling begint enzo ik wil jullie vrolijke kerstdagen wensen en bevalze allemaal
Allemaal een hele fijne kerst!!! Juni, volgens mij kan dat heel goed een deel van de slijmprop zijn. Maar ja, net zoals Joyce had, kan het toch zo zijn dat je daarna nog heel lang rondloopt zonder dat de bevalling begint... Sorry, dat klinkt niet echt bemoedigend he? Ik geloof trouwens dat er meer zijn bij wie het kindje nu op het laatst wat minder beweegt hoor.. Ik had het een paar dagen geleden nog. Ik zat echt in mijn buik te prikken van, kom op nou kleintje, laat je eens voelen! Nu de laatste dagen voel ik ons ukje weer veel meer. Dus maak je niet te druk he! Joyce wat naar dat je zo moe bent! Dan kun je ook veel minder hebben he? Als je weer controle hebt moet je het wel bespreken met je vk, want dit kan toch niet zo eindeloos doorgaan? Meesa, jij bent het dus ook een beetje zat inmiddels? Ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he... Sterkte nog even! Vannacht weer iets beter geslapen gelukkig. Dat maakt echt zo'n verschil! Wel een heel 'beurs' gevoel bij mijn schaambot, zijn er meer die dat hebben? Het zal de verweking wel zijn. En af en toe ineens een enorme steek in mijn onderrug. Ik word wel steeds minder fit merk ik! Vanochtend lekker uitgebreid ontbeten met croissantjes enzo en daarna lange wandeling gemaakt met ons zoontje. Die ligt nu dus uitgeput te slapen! Heeft moeders ook weer even rust, haha! Vanavond kerstdiner bij mijn ouders, gezellig!
Iedereen hele fijne kerstdagen! Vivian ik zit bij de Notekraker. Ik hoop dat het snel door gaat zetten bij een paar meiden.
Fijne kerst allemaal! En Anita, nu ECHT gefeliciteerd met je mannetje he?! hahaha Veel plezier vandaag Joyce zet 'm op meid. Laat je even lekker gaan, flink uitjanken en misschien f tukkie doen in bad of op de bank en dan vanmiddag weer iets fitter hoop ik bij de ouders van Arjan. Wij gaan nu zo naar mijn ouders, hebben vanmorgen ook lekker ontbeten met zij tweetjes. Merk dat Edwin ook veel knusser wordt nu. Hij vond het altijd maar flauwe kul om met kerst ineens de tafel klaar te maken voor het ontbijt. Maar nu was hij helemaal in zijn sas. "volgend jaar staat er al een kinderstoel naast!" zegt ie nog. Hij was alvast aan het oefenen met hapjes geven, hahaha. Schatje is het toch ook. Nou meiden, ik denk niet dat ik er vandaag nog weer ben, want het kan wel een latertje worden. Mijn broer komt vanmiddag terug uit Basilië (jeetje wereldreiziger is het toch ook, hij heeft schijnbaar helemaaaaal geen schrik overgehouden aan zijn "Peru-avontuur", gelukkig maar hoor!) En dan gaan we ook pas cadeautjes doen, dusssss... denk tot morgen. Nog geen nieuws van Marij? Maak me beetje zorgen eigenlijk..... Hoop dat alles goed gaat meid en je alleen niet aanwezig bent omdat je druk bent met de kerstgezelligheid! Dikke kerstknuffel voor jullie allemaal! Liefs Marije