Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Micha welkom op de wereld en papa en mama van Micha gefeliciteerd!

Enne ter zijner tijd horen we het verhaal wel, goed om te horen dat het goed gaat in ieder geval.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje ik zat net nog te denken hoe het met Lefbekkie zou zijn en ze is gewoon bevallen

van harte gefeliciteerd!!

goh nu ga ik het ook spannend vinden ik kan dus maar zo bevallen.. was het zondag trouwens nou toch volle maan? haha

Guppie ik zou je verloskundige bellen. Ik was er vorige week en ze benadrukte nog eens heel goed dat als je maar even twijfelt ofzo je moet bellen en ze zei dat ik helemaal niet moest schromen als er met kerst iets zou zijn, bij twijfel over of je genoeg leven voelt of twijfel over andere dingen meteen bellen zei ze.... ze zijn er voor je he!

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Inderdaad Guppie, gewoon bellen beter 10 keer voor uiteindelijk niets dan 1 keer te laat!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik wil ook bevallen!

sorry :oops: :)

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Lefbekkie en man, van harte gefeliciteerd met jullie Micha! Succes met je herstel, wel horen vast binnenkort het hele verhaal nog wel.

Hier wat slijmverlies. De harde buiken hetzelfde als gewoonlijk. (om de 5 min. dus) en ik loop leeg en ik hou niks binnen. Daarnaast is zoals ik al eerder zei mijn nesteldrang weer op zijn top. Heb ook echt zwaar de neiding om alles nog even af/schoon te maken en na te kijken. Heel vreemd.

Ach.. We wachten af..

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ben net even in bad geweest en toen kon mijn buik eindelijk lekker ontspannen. Beebje ook meteen weer goed bewogen, dus ik maak me niet zo druk..
    Rinaldo denkt dat "het" nu wel snel zal gebeuren, maar ik durf daar echt niet op te hopen hoor!

We hebben wat gegoogled en boeken erop nageslagen, maar overal staat dat veel harde buiken aan het einde normaal is. Ik hou het gewoon nog even in de gaten, zolang de baby nog beweegt kan het geen kwaad lijkt mij. Maar ik zal echt bellen hoor, als ik denk dat het niet meer oke is...

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    lefbekkie en klein wonder van harte met de geboorte van jullie kleintjes.
    geniet lekker van jullie kleintjes

8. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Lefbekkie en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Wat bijzonder he, weer 2 baby's erbij.

Ik zet 3 nieuwe foto's in mijn album: één van mijn buik afgelopen weekend, één van het schilderijtje dat ik gemaakt heb voor op de babykamer, en één van onze doopsuiker (= wat de visite krijgt als bedankje).

9. Niet meer actief

Lefbekkie en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Micha!!!

Guppie, doe maar rustig aan meid, gelukkig beweegt je beebje weer genoeg!

10. Niet meer actief

Juni, wow wat een buik heb jij zeg!, mooi hoor!

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Haha, ik ben ook maar een kleintje (1,60m) dus het kindje heeft niet zoveel ruimte in de hoogte, dus moet het wel vooruit groeien he:)

12. Niet meer actief

Leuke doopsuikers ook, en creatief hoor, dat schilderijtje! ik heb er ook 3 gemaakt, met koeien erop.

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooie buik Juni!

14. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Wow, dubbel babynieuws ineens!

Klein Wonder, gefeliciteerd met de geboorte van Iris!

Lefbekkie, van harte met de geboorte van jullie zoon Micha!

Geweldig nieuws zeg. Moet zeggen dat ik nu ook wel begin te denken: laat maar komen, die kleine! Ik keek daarstraks even in de spiegel en dacht: wat een walrus.... Die buik begint nu wel echt gigantische vormen aan te nemen! Maar we wachten het weer even af...

15. Writer

Writer Niet meer actief

van harte gefeliciteerd lefbekkie en man , geniet van jullie zoon :D

\ben ook net terug van gourmetten, had heel tijd rare gevoel in mij buik , geen weeen meer steken , en zie in inlegkruis paar druppel bloed ,wat zou dat zijn? :confused: . heb paar weken terug bloeding gehad maar toen was het echt veel , nu maar mini druppeltes beetje raar

nou ja verder wel veel harde buiken
    ga zo even lekekr rustig liggen misschien zakt het allemaal wel af

fijne avond

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o Meesa spannend hoor! Bloederverlies kan he als het maar niet meer is dan je normaal met een mensruatie hebt geloof ik.. een beetje kan.. jeetje meiden krijgen we allemaal december beebies?

17. Writer

Writer Niet meer actief

haha berna zou het wat zijn allemala dic kindtjes :)
    nou het was echt mini kleine druppels , en wat slijm maar de slijm heb ik al weken , dikke aan een stuk door bleggg maar kan niet anders beschrijven

nu heb ik weer veel harde buiken ,ben ook benieuwd of ik janu haal

volgens beval je gewoon in dic hoor haha, vandaag heb ik foto's gezien van een klein baby net geboren ohhhh zoo kan je zo smelten zoo lief mooie ding dan kan je niet meer wachten
    ik laat het wel weten als wat veranderd hier ;) fijne avond

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou zijn toch wel voortekenen dan he! succes mocht je vannacht of morgen bevallen!

19. Niet meer actief

Meesa, succes dan he ;)

20. Niet meer actief

OMG, 2 kindjes erbij! Wow! Dacht, kom nog even spieken.... :confused:

Kleinwonder, gefeliciteerd met de geboorte van Iris!

Lefbekkie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Micha!

Ow, wat spannend zeg, het komt nu zo dichtbij!
    En idd, die banner van Berna, 9 dagen, whaaahhhhh ;)

Deel Deze Pagina