hoi meiden hier is niks nieuws gebeurt hoor wel heerlijk geslapen tot 10 uur ,de steken bleven svonds af en toe komen maar dat was alles , ik denk dat niet lang zal duren maar ja soms hoor je met alle voorteken's baby lekker lang in buik wil blijven enzo vandaag heel rustig dag , gewooon thuis met kleine misschien wat lekkers bakken ,las net iemand appeltaart mmmmmm ,heb hellas niet alles in huis dus word een andere cake nou dames het is zo spannend hier he ,ik kom nu ook vaker kijken hoezo nieuwsgirieg fijne dag nog
Geraldine: leuke foto! Klein wonder: Yes weer een baby! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Gaat alles goed?! Lefbekkie: Yeah jullie ook! Gefeliciteerd met jullie zoon zeg! Ben zo blij voor jullie! Guppie: hoe gaat het nu met jou meid? lizab: klinkt spannend! Juni: mooie buik hoor! En dat doopsuiker ziet er leuk uit! Schilderij ook trouwens! Meesa: wie weet.... spannend hoor! Bij bloedverlies zou ik trouwens ook wel de vk bellen ja. Moonie: weet niet hoe je die foto in een berichtje kunt plaatsen, alleen in je album... Oh wat leuk dat er weer baby's geboren zijn! Zat vanmorgen op de toilet en dacht nog: zouden er weer baby's geboren zijn en vroeg me specifiek nog af hoe het met Lefbekkie zou zijn Leuk, leuk, leuk! Toch volle maan baby's dus! Hier ook een slechte nacht achter de rug... Weet nu waar jullie het steeds over hebben geloof ik... Wel moe zijn, maar echt niet meer kunnen slapen en niet weten hoe je moet gaan liggen, bah bah! Vandaag naar de ouders van Roy. Zal blij zijn als die kerstdagen voorbij zijn eigenlijk. Vind het normaal heel leuk, maar heb er nu helemaal geen zin in. Ik ga niet meer zo graag weg, hebben jullie dat ook? Laat mij maar gewoon thuis blijven, lekker in mn eigen huisje met mn eigen spullen... Zo ben ik normaal helemaal niet, maar heb nu echt geen zin om weg te gaan.
hey linda nou verloskunde heeft me gezegt dat ik niet bij klein bloed hoef te bellen ,ik had vorige keer echt veel meer bloed , toen naar ziekenhuis , bleek niks te zien zijn en alles ok met baby ,toch werd ik opgenomen omdat bleef door bloeden , nu deze keer is wel heel klein beetje paar druppel en baby beweegt heel veel dus maak me niet veel zorgen en denk laat de verloskundige ook hun kerst rustig vieren oh ik heb ook nergens zin om te gaan , nee normaal ben ik ook niet zoo graag zelfs altijd buiten en onder mensen ,maar nu laat me lekker in me huisje ,liggen.zitten waar ik wil
Dan zal je idd niet hoeven te bellen. Wel spannend zeg allemaal, al die 'rare' klachtjes bij iedereen... Komt allemaal steeds dichterbij natuurlijk en bij ieder ding wat je nu voelt, denk je... zou het?
ja idd , vooral als je leest dat zo veel dames allemaal zijn bevallen en zo dichtbij , soms vind ik helemaal niet leuk hoor de valse alarm ,zoals oefenweeen heb je 2 uuur gehad en dan houdt het ineens op rare lichaaam ook he
Mooie foto Meesa: ja die oefenweeën is niets! Dan denk je: zou het? En dan is het toch nog valsalarm... Het is nu voor iedereen bijna het einde, en dan wordt je zo ongeduldig hè!
Moonie leuke foto hoor ik ga zo ook kijken of ik mijn jurkje nog pas en dan wilde Mark ook nog een foto bij de kerstboom maken.. maar ben bang dat eht jurkje niet meer past de knoopjes bij mijn borsten zullen nu wel op springen staan grrr
He allemaal, ohhhhh wat leuk weer 2 beebjes erbij Klein Wonder en man, van harte met jullie meisie Iris. Fijn dat alles zo goed is gegaan! Lekker genieten nu en we hopen snel het hele verhaal en natuurlijk mooie foto's van jullie kleine te mogen bewonderen! Lefbekkie en man, ook van harte met jullie zoon Micha! Een minder fijne bevalling maak ik uit het verhaal op? Das minder. hoop dat je snel hersteld meid en dat je maar lekker mag genieten van jullie wondertje samen! We horen en zien het nog wel! Lekker uitrusten eerst he! Ohhh wat een gerommel overal zeg. Heb hier ook een mindere dag. Gister bij mijn ouders geweest. Helaas was mijn broer er niet, hij zit WEER eens vast in een ver land (Brasilië dit keer). Gelukkig is het "maar" een vertraging van een dag, en geen ramp zoals afgelopen zomer. Het is ook zo'n vreselijke wereldreiziger he! hihihi. We zijn wel goed verwend, hebben hele leuke spulletjes gekregen van "Lief". Had julli er al wel eens over gehoord, maar dat is wel echt leuk hoor. Slofjes en sokjes en een petje met STOER erop en regenlaarsjes met SPETTERS erop. Zo schattig! Was erg gezellig.... maar vannacht was het weer helemaal hommeles. Heb weer beestachtig slecht geslapen. Ik heb gewoon overal spierpijn (waarvan weet ik niet, maar ik denk dat Kruimel het veroorzaakt met zijn gehos en gespring). Vandaag moeten we naar Edwin zijn ouders...GRRRRR helemaal geen zin in. Voel me ook echt niet fit. Zere rug, hangerig bah! Ga me gewoon een beetje aanstellen vandaag, kunnen we mooi op tijd naar huis. SORRY hoor! maar ben echt helemaal klaar met die mensen.... kan wel janken als ik aan vanmiddag/ avond denk..... Sorry voor mijn geklaag weer. Ik hoop dat jullie genieten van deze dag en ik kom vanavond nog wel even weer spieken naar meer babynieuws! Rustig aan meiden ennnnnn LIEF ZIJN! (zal ik ook proberen hihi) Liefs Marije
Marije gewoon lekker klagen inderdaad.. lekker op tijd naar huis en nog ff samen genieten.. sterke vandaag!
Hallootjes! Hier vandaag helemaal geen verplichtingen nix. Zalig Lekker lui dagje thuis.... Marije, gewoon klagen en vroeg naar huis hoor, moet wel leuk blijven toch?! Moonie, leuke foto! Ik had laatst in een positiekledingzaakje een jurkje aan, nou, voelde me echt een walvis zeg M'n kont is echt huge geworden Hou het dus maar bij m'n spijkerrokje, hihi Fijne 2e kerstdag allemaal!
Hallo, hier ook geen verplichtingen op 2de kerst. Ik ga vanavond wel nog even op babybezoek bij een vriendin. Mijn vriend en ik hebben net een lange wandeling gemaakt, nu ben ik natuurlijk weer moe. Moonie: mooie foto hoor! Ik vraag me echt af hoeveel babytjes er nog in december geboren zullen worden.
Meesa, spannend! Mijn vk zei juist dat een paar druppels bloedverlies echt niet spannend is, hoort er gewoon bij... Berna, ik zou het heel spannend vinden als mijn ouders op vakantie gaan! Gefeliciteerd alvast met je zusje! Linda ik heb dat ook meer dan anders hoor. Laat mij maar lekker thuis! Marij ik heb echt met je te doen. Ik weet zo goed hoe jij je nu moet voelen... dikke knuffel van mij! Hier ook niks spannends gebeurt. Wel heel veel krampjes en steken, maar ik heb nog redelijk kunnen slapen. Ik merk wel dat mijn benen heel slap zijn geworden door al die krampjes, ik span die spieren steeds aan denk ik. Buik is wel weer goed ontspannen en ik voel de baby nog heel goed gelukkig! Wij moeten zo ook weg, mn moeder is vandaag jarig. Ik was eerst ook van plan me leuk aan te kleden, maar ik wil echt liever in broek. En dan schop ik mijn vader uit zijn stoel, die kan zo lekker met de voeten omhoog Heb alleen zo geen zin om die zeurende opa's en oma aan te horen, vooral de vriendin van mijn opa kan ik niet verdragen, terwijl het toch best een aardig mens is.
Jullie zijn zeker allemaal al weg? Ben echt bekaf van het aankleden, nog niet makkelijk een panty aantrekken en schoenen zoeken die mijn voeten niet afknellen, maar ik heb lekker mijn broek en sloffen in mijn tas gedaan, doe ik maar snel aan! fijne dag nog iedereen!
guppie ja mij vk zei ook dat ik niet hoef te bellen voor druppel bloed en omdat baby zo lekker actief is maak me niet zorgen over fijne verjaardagfeest dan maar ennnnnnn rustig aan met zeurende oma ik heb de badkamer gedaan zo heerlijk zeg , voel me eindelijk lekker ,badkamer zat heel lang in mij hoofd maar had steeds nergens kracht voor , nou vandaag lekker niks doen ,dacht even de badkamer maar onder handen nemen en voor de rest ga ik niks doen ja vanavond wat makkelijks eten en relaxen
Meesa, lekker gevoel he, als je het dan eindelijk gedaan hebt! Ik zat tegen de dakramen aan te hikken en heb die vandaag gedaan. Voel me helemaal voldaan Zometeen lekker kerstdiner voor twee klaarmaken. Maarten gaat aan de biefstuk, nog even meiden, dan mogen wij ook weer.... En filet américain en een glaasje wijn.... 8)
ja heerlijk marieke voel je weer een zorg minder , volgens mij hebben we erg nesteldrang, ben steeds aan het denken en wat moet nog gebeuren ? zo je wilt alles af hebben voor dat kleine zich aanmeld , volgens mij heb ik tot nu toe alles al klaar en gedaan hoop ik , want als nog lang gaat duren moet ik nog een keertje alles weer poesten :x