hey ladies... allemaal gerommel maar nog geen baby's erbij.... ook last van nesteldrang op 2e kerstdag hihi.... Ik heb vanmorgen alleen de droger aan gezet en later de wasmachine... De baby is vandaag lekker aanwezig...maakte me al weer veel te druk omdat ik te druk was geweest en de baby minder voelde... Vanmiddag hebben we de kinderwagen op gehaald en later in elkaar gezet natuurlijk...nu missen er van het dekje de drukknoopjes om aan de kap vast te zetten, morgen maar ff bellen dus. Ook gelijk de wandelwagen inzet getest en gekeken of alles aanwezig was. Voor de rest zijn we goed tevreden want ik zou een tas krijgen van Little Company twv 24.95 maar nu zit er een tas bij twv 59,95...die is natuurlijk mooier he... Ook hebben we de buggy besteld die we wouden hebben waar we de adapterset op zetten voor de maxi cosi...omdat dit de laatste was hebben we totaal een korting van 50 euro gekregen...die halen we over 2 of 3 weekjes op...(of ik mee kan weet ik niet anders gaat roland maar alleen,hihi) Nog ff op visite geweest bij mijn zus en vanavond met z'n 2tjes gegourmet. En zometeen gaan we een poging doen om mijn buik te gipsen.... morgenvroeg weer naar de vk om 9 uur... dus mij zien jullie later weer....doei.... fijne avond nog....enne als deze dagen wat voorbij zijn kom ik vaker langs hoor....ik vind er niks aan zo...de pc komt gewoont te kort
Goeie avond dames! Ik hoop dat jullie allemaal een fijen kerst hebben of hebben gehad! Hier is alles heerlijk rustig verlopen, lekker thuisgebleven... Klein Wonder : Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Lefbekkie : Gefeliciteerd met jullie zoon! Dat zijn er in elk geval 2 die een fijne kerst hebben! Vandaag ben ik precies 37 weken en das weer een mijlpaal...! Nou ja....meer in de zin van: Het 'mag' nu geboren worden! Maar hij heeft duidelijk nog geen zin! Moeders wel! Nog een mijlpaal: Wij, mijn partner en ik hebben vanavond eindelijk defenitief een naamkeuze gemaakt! Na al die weken maanden brainstormen waren we er nog steeds niet over uit, nou ja, ik wel maar hij niet.. Ik had eigenlijk al een naam namelijk: Terence, ja kan het nu wel zeggen want dat gaat hem dus NIET worden! Manlief vond het maar niets! (komt ie net pas achter ) Er was gelukkig nog een naam waar we het beide WEL over eens waren.. (hij gisteren nog niet helemaal maar vandaag gelukkig wel) Gelukkig dat we er nu uitgekomen zijn want ik heb afgelopen nacht dus geen oog dicht gedaan he? En dat was niet alleen omdat zoontje lief breeduit tussen ons in lag, maar grotendeels omdat we een nieuwe naam moesten kiezen wat ook goed moest voelen! En Terence heeft al die maanden zo 'goed' gevoeld! Kijk als ik het echt had gewild dan had die naam er wel doorheen gekomen hoor maar ik vond dus wel dat het een naam moest zijn warrin we ons beiden kunnen vinden! Dus om een lang verhaal kort te maken: Nu ben ik er dus echt klaar voor! Morgen gaat zoonlief naar mijn schoonouders en heb ik een dagje voor mezelf, heerlijk! Om 11.30 moet ik weer bij de vlos zijn, het gebruikelijke bezoekje he? En misschien wel de laatste! We zullen wel zien, ik denk dat jullie allemaal wel naar het eind toeleven nu of niet?
He meiden, het is rustig geweest vandaag hier lees ik. Iedereen de hort op geweest? Guppie, hoop dat jij je dag ook overleefd hebt. Lekker in je kloffie hoor. Ik ben ook lekker op mijn sloffen geweest, hahaha. Wandelen lukt toch niet meer, dus wordt toch binnenhangen de hele dag zo met kerst (hmpf) Onze dag viel uiteindelijk erg mee. Het was zowaar een klein beetje gezellig (voor zover dat mogelijk is bij hen). We hebben in ieder geval geen gezeur gehad... pffff ook wel eens fijn. Schoonmama bood toch zomaar uit haarzelf aan om nog even de ramen te lappen aan de binnenkant, ALS IK DAT GOED VOND! hahaha ik denk dat er toch wel IETS tot hen door is gedrongen laatst. Nou ja, ik heb maar heel dankbaar gezegd dat het fijn zou zijn. Heb ik dat ook weer voor elkaar, want Edwin kan natuurlijk ook niet alles alleen doen en mijn moeder is zo ontzettend druk dat ze uiteindelijk de badkamer hier nog steeds niet helemaal klaar heeft na 2 weken (sneu hoor, want ze wil me zo graag helpen). Nou ik ga snel plat, want van dat zitten de hele dag word je niet echt vrolijk meer (hebben jullie daar ook zo'n last van? Alles stijf, zere rug, alles beurs van onder?) Tot morgen! Knuf Marije
fijn dat het toch nog een beetje gezeliig is geweest Marije. Hier ook gezellig gehad bij mijn ouders maar 3 uur zitten is echt max hoor alles stijf en beurs inderdaad.. nu lekker naar bed
anita, fijn dat jullie de kinderwagen ed binnen hebben hoor. Jammer dat er dan net weer iets niet helemaal klopt. grrrr. Nou ja, het kan erger en komt vast wel voor elkaar. Lekker een dagje met z'n tweetjes gehad? Ook wel even lekker he, zo voor de komst van jullie kindje?! Mamalou wat fijn dat jullie uit de naam zijn. En gefeliciteerd met je 37 weken meid. Inderdaad het idee dat het nu "mag" komen. Nog niets van Marij?...... Ik maak me echt een beetje zorgen om je meid.... Knuf marije
hoi hoi! Marije, sorry dat ik niet eerder wat heb laten horen! ben nog steeds thuis! Heb je idd gemist bij de echo! we waren de eerste (het was spoeddag, dus alleen maar spoedecho's werd ons verteld... geen wachtrij, kon zo doorlopen, en kleintje liet zich goed zien dus waren snel klaar). toen we uit de echokamer waren was er verder niemand, dus wij door naar de kraamafdeling (ligt vlakbij poli 50) voor een ctg en aansluitend naar de gyn op poli 50. jammer dat we elkaar hebben misgelopen. heb geen groene winterjas voorbij zien komen 8) Wat heerlijk dat je echo goed nieuws gaf! ben erg benieuwt hoe groot je kleintje zal zijn straks bij geboorte. fijn dat je gerustgesteld bent, en wat blijft het heerlijk om naar je kindje in je buik te kijken he? Onze groeiecho gaf heeeeel goed nieuws. Onze uk wordt nu tussen de 2100 en 2200 gram geschat! dat is voor ons doen enorm groot ! dat zou ook betekenen dat hij bij geboorte weliswaar preventief wordt opgenomen op de couveuse afdeling, maar dat hij ws na een paar daagjes er al af mag. en wellicht tegelijk met mij naar huis mag! dat lijkt me zo fantastisch! dit is echt geweldig nieuws, had ik noooooit verwacht! verder voel ik ons mannetje nog goed en heeft hij nog voldoende vruchtwater. ook was de ctg weer prima en de doorbloeding in de placenta ook nog goed. Ik moet nog een weekje doorkomen en dan wordt hi jgehaald! ik zit er zo naar uit te kijken! LEFBEKKIE gefeliciteerd met jullie zoon! hoe doet hij het? weten ze al wat er met hem aan de hand is? hoop dat jullie lekker genieten van jullie manneke! Mooie naam, Mischa! KLein wondertje, ook al een kindje gekregen! GEFELICITEERD! mooie naam ook, Iris! geniet! voor de rest, sorry ben erg druk geweest met kerstdagen (ookal zou ik rustig aan doen ). heb me wel lekker in de watten laten leggen hoor, maar zijn wel op visite geweest. dus weinig tijd voor internetten... Nu ga ik zo lekker slapen. ben moe! morgen ctg en gesprek met gyn. dan maandag nog een groeiecho en doorlboedingsecho en dan donderdag....... dan wordt onze casper geboren! HOERA! dikke knuffel voor alle rommelende dames! ik leef met jullie mee! kus Marij
Iedereen die wil voorsteken mag van mij hoor! Vind het nog wel even gezellig zo met die kleine zo dicht bij me. Ben zo bang dat ik dat getrappel straks ga missen! (hoewel ik ook heel erg nieuwsgierig ben hoor!) Hier nog steeds (bed)rust. Heb wel een beetje gezondigd deze kerst. Gistermiddag waren mijn ouders hier en vanavond zijn we bij mijn schoonouders geweest. Was denk ik een beetje teveel van het goede, want ik lijk op het moment wel weer een opblaaspop. Voeten en enkels doen zeer van het vocht en ik kreeg mijn schoenen (die normaal toch echt te groot zijn) niet meer aan zonder hulp en gepers. Morgen dus echt niks meer doen, behalve in bad en op bed. Ben benieuwd hoe het vrijdag op de controle gaat zijn.... Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes. Ik zal hier niet meer zoveel zijn, behalve dan om even snel te kijken of er nog nieuw babynieuws is.
Marij wat een mooi gewicht zeg! Wat een fijn idee dat jullie zoon volgende week wordt geboren zeg! Hier vandaag 39 weken.. jeetje... gaat snel!
Ik hou trouwens op het moment erg veel vocht vast maar 's nachts zweet ik me ook een ongeluk.. ik voel de straaltjes gewoon langs mijn benen lopen hebben jullie dit ook?
@Berna, Nee, geen last van zweten. wel enorm pijnlijke en stijve spieren! En dat is ook geen pretje moet ik zeggen, ik moet mezelf dan ook heel langzaam omgooien, ha ha! Zo, ik was er lekkervroeg uit vanmorgen, om 6.30 en dat is weer even wennen hoor! Mike is vandaag bij mijn schoonouders en omdat manlief laat is vandaag komen ze hem vanmiddag zo rond etenstijs weer terugbrengen want ik heb de auto natuurlijk ook niet. Tegen de tijd dat manlief thuis komt ligt Mike ook al op bed denk ik. Lekker zo'n dagje voor mezelf! Eens kijken wat ik nog in huis kan doen vandaag. Als ik zin heb tenminste..... Dames, tot later!
Marij, wat een geweldig nieuws! Wat leuk om te weten dat je over een weekje je kindje in je armen houdt. Casper, een mooie naam! Berna, gefeliciteerd met je 39 weken. Dat zweten 's nachts heb ik ook. Als ik er dan uit ga om te plassen is mijn T-shirt tussen mijn borsten helemaal nat, en het is zweet, geen lekkende borsten ofzo. Ik moet vandaag werken. Ik heb commentaren gekregen op mijn onderzoeksvoorstel en die moet ik nu gaan verwerken. Heb er wel helemaal geen zin meer in, maar ja, als ik het niet doe heb ik geen goed voorstel in januari en dan kan ik er naar fluiten dat ik ooit nog weer terug kan naar mijn oude werkplek. Gisteren ben ik nog op bezoek geweest bij een vriendin die nu een zoontje van 8 maanden heeft en ze is alweer zwanger voor april. Haar kindjes gaan 1 jaar schelen. Het was echt een lief kindje wat ze heeft. Ik ben benieuwd of er nog babynieuws komt. Ik zie dat bijvoorbeeld Kristy ook begin januari is uitgerekend, en die is hier toch ook al even niet meer geweest dacht ik.
Marije: die broer van jou die reist wat af zeg! Hoe was het bij je schoonouders? Haha ik lees dat het wel meeviel! Guppie: nog gefeliciteerd met je moeder. Jullie zijn lekker kort na elkaar jarig! En dan ook nog met de kerstdagen. Mamalou: wij zijn natuurlijk wel nieuwsgierig naar de naam Marij: goed nieuws allemaal! Fijn hoor! Hier vandaag om 12:15 uur naar de vk. Verder niet zoveel doen vandaag. Babywasjes draaien, want dat moet ik nog steeds doen.
Goedemorgen dames! Hebben jullie net zo goed geslapen als ik (niet dus)? Was al vanaf 3 uur wakker, mijn ribben deden zo'n pijn dat ik nietmeer wist waar ik het zoeken moest! Verder was mijn 2e kerstdag leuker dan de eerste. Joyce, heb je nog lekker kunnen janken meid? Vaak is dat zooooo lekker als iets mij dwars zit! Meesa, spannend zeg voor jou! Geraldine, wat een leuke foto van jou en je vriendin! Pfff wat een "klein"buikje heeft ze dan vergeleken met jou! Berna, denk dat die pijn aan je liezen door het indalen komt. Volgens mij ligt je beebje er klaar voor! Klein Wonder, Gefeliciteerd met jullie dochter IRIS!!! Lefbekkie en man, van harte met jullie zoon micha!! Juni, wat heb jij een mooie buik zeg! en wat een leuke dingetjes van die doopsuiker! Mamasu, dat denk ik elke dag als ik mijn lift in stap. erg leuk hoor, een spiegel van top tot teen en dan op de bovenste verdieping wonen... Mike noemt me nu liefkozend Seabird....... Moonie, mooi buikie hoor meid! Marij, dat gaat snel he? Leuke naam hebben jullie! 11.50 heb ik controle bij de VK. Hij moet ingedaald zijn vandaag maar volgens mij is dat niet gebeurd. Duimen jullie voor mij meiden?
ik krijg dan een echo om te kijken wat de reden is dat hij niet is ingedaald. mocht er niks op te zien zijn moet ik zodra mijn vliezen zijn gebroken direct gaan liggen. want het kan zijn dat de navelstreng eerder word geboren dan de kleine zelf en dat de kans bestaat dat die om zijn nekje komt te zitten. ieeeh daarm oet ik dus niet aan denken!
hey meiden! marij: fijn om te horen meid, is goed nieuws hee! en volgende week al poeh... gaat snel! roxyrox: Ik duim flink voor je meid, hoop echt dat ie ingedaald is! suc6 vandaag en we horen het wel als je terug bent van de vk! ja heb nog ff flink kunnen janken en kan dat nu nog... Ze moeten vandaag echt iets doen of geven... word hier helemaal simpel van! (maja dat wisten jullie al) Linda: jij ook suc6 bij de vk meid! ik zie je denk ik wel daar! en suc6 met je wasjes! Berna: gefeliciteerd met de 39 weken meid! de rest weet ik ff niet meer sorry! ik reageer straks wel eventjes op iedereen! Hier dus om 12:30 uur bij de vk zijn... dus laat daarna altijd wel ff iets horen hier hoe het is geweest! Verders zoals normaliter weer een verschrikkelijke nacht gehad... en dat komt nu echt mijn humeur niet meer ten goede! tot strakkies meiden!
Iedereen die vandaag naar de VK moet: Veel succes! Wij moeten om 18.15 uur naar de VK en ben benieuwd of die van ons is ingedaald! Zou zo onderhand wel moeten...!