Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

is jou mannetje ook nog niet ingedaald moonie?

2. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?
    Ik sta hier de badkamer schoon te maken en nee niet omdat ik nesteldrang heb ofzo, want die is ver te zoeken! :)
    Nee, ik moest mezelf dwingen! En ALS ik dan een keer schoonmaak daar ( :oops: ) Dan doe ik het ook meteen goed he?
    Dus er ligt nu een halve fles bleek over de vloer, en net al de deur en de verwarming gesopt en de wc van top tot teen.
    Ik laat nu even de bleek zijn werk doen en heb dus even 'pauze' ! ;)

@Marij: Spannend om te weten dat je volgende week je kindje in je armen hebt!

@Roxyrox: Ik ga hier voor je duimen meid! Ik hoop echt dat je beebje is ingedaald, word hoogtijd he!
    Rot dat je zo'n pijn in je ribben hebt, nog even volhouden!

@Berna: Spannend hoor, 39 weken!

@Linda: Ook heel veel succes bij de v.k. zometeen!

@Joyce: Kop op meid, nog heel even......

@Juni: Vevelend dat je nu nog moet werken, kom je nog niet aan je rust toe! Hoop dat het opgelost word!

@Busybusy: Rustig aan doen he? Maar een beetje zondigen is niet erg hoor! ;)

@Marije78: Ja echt wel fijn! En hoe is het met jou nu dan?

Oeps....pauze is om! :)

Even een vloertje schrobben voor ik zometeen geen zin meer heb.
    Als ik zo terug ben, is het met een blinkend schone vloer! :) :)

3. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@Moonie: Jij ook veel succes, ik duim met je mee!

4. ProudMum

Mamalou, zorg je wel dat je ventileert? anders lig je zo KO door de bleeklucht!

5. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    hier nog niks spannends hoor , en denk ook niet dat snel zal gebeuren geen nieuwe voorteken's enzo ,helemaal rustig :rolleyes: nou ja vind ook nog niet erg , van mij mag na nieuwe jaar wel komen , is in veel dingen dan ook beter voor kindtje , ook krijgen we hier vanaf 1 jan meer kraamzorg dus dat zou handiger zijn ;)
    rox ik hoop dat je baby snel indaalt , met eerst kindtje wat het volgens mij rond 36 weken zou indalen , van mij ook nog niet maar dat is normaal bij een 2de zwangerschap die veel later of tijdens bevalling indaalt dus ik moet ook plat liggen als vliezen breken ,ik duim voor je [-o<

mamalau haha zoo dat is wel echt nesteldrang hoor dat je zo met schoonmaken bezig bent :D succec maar doe rustig aan hoor

wij zijn ook gisteren eens over een naam :) we hadden steeds zo mening verschil , zelfs een keer ruzie over gehad haha , maar gisteren kwam ik spontaan met een naam en dat vond hub gelijk leuk , maar ja nu hopen dat zo blijft want soms is na paar dagen weer veranderd van mening :x ik ga straks lekker stad in , ik zie het als berg voor me hoor maar ja ik moet wat spullen kopen en morgen verjaardag dus ook kado enzo
    :thumup:

6. ProudMum

thnx meiden!

ik weet ook wel dat ik me druk maak om niks, maar toch zit het mij niet lekker!

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    pfff ik had vanacht ook een rotnacht.
    Gsiteravond gegourmet bij mn moeder en haar man en daarna savonds veel last van harde buiken gehad en buikpijn.
    Het was me niet helemaal duidelijk of het me darmen waren of anders, maar vervelend was het wel..
    Voel me nu gelukkig wat beter..

Dames die vandaag voor controle moeten, succes!
    Fijne dag allemaal.

8. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Zo wat moeten er veel naar de VK vandaag. Ik moet er om 15:15 zijn. Ben benieuwd of ze mij ooit nog eens iets extra's gaan vertellen. Hoor jullie altijd over zovel andere dingen praten die besproken worden daar. Dat heb ik helemaal niet. Ze luisteren alleen naar het hartje, voelen aan de buik en kijken naar bloeddruk en gewicht. Helemaal niets over de bevalling ofzo! Zal vandaag zelf eens gaan polsen wanneer we moeten bellen en waar het goed voor is om de luiers in een plastic zak te stoppen voor de bevalling?

Marij......! Wat fijn om te horen dat alles goed is joh! Jammer dat we elkaar gemist hebben zeg. Ik vond het nog wel aardig druk daar. We hoefden ook niet te wachten hoor, maar voor zo'n dag voor kerst had ik het rustiger verwacht. Maar wat fijn dat jullie manneke jullie nu al zo blij maakt. Tjonge, het is echt een kanjer. Je zorgt in ieder geval goed voor hem! Mooie naam trouwens, Casper! Bij ons was nu weer duidelijk te zien dat het ook echt een manneke is (tja, je houd een slag om de arm toch, maar dit kan echt niet meer anders! hihihi). Wij zijn ook helemaal uit de naam... Sten.

Mamalou, hier gaat het wel redelijk hoor. Ik heb echt enorme spierpijn. Weet echt niet waarvan, want zoveel spook ik niet uit (mag ook niet he? duh!). Dus ik denk echt dat onze Kruimel de boosdoener is. Ik ben het gewoon even helemaal zat. Nou ja mag ook wel een keer toch? Morgen schijnt de zon vast weer (moet jezelf toch een beetje oppeppen, niet? hihihi)

Linda, succes met je wasjes. Ik moet hier ook nodig verder mee....

Roxy hoop dat je beebje is ingedaald meid. ZOu wel een hele geruststelling zijn he?

Joyce, zet 'm op bij de VK vandaag he! Laat je horen. Ben benieuwd of ze je nu eindelijk eens gaan helpen!

VErder iedereen succes bij de VK en een dikke knuffel voor iedereen die het wel even gebruiken kan!

Liefs Marije

9. ProudMum

Marije, de luiers in een plasic zak stoppen?
    idd wel laat dat de bevalling nog niet is besproken zeg!

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ja roxy, we moeten de luiers wassen en strijken (lijkt me niet zo heel gek nog), maar daarna moeten ze in een plastic zak? Snap er ook geen zak van waar dat goed voor is. Zal het wel eens vragen. Als het een goede reden is hebben ze geluk en anders zien ze maar hoor. Kan me niet voorstellen dat ze op dat moment moeilijk gaan doen daarover....hahaha

11. ProudMum

daar heb ik nog nooit van gehoord!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    luiers in een plastic zak? hmm ik ook niet..
    EN verder heb ik het met de vk ook nog niet echt over de bevalling gehad alleen wanneer ik moest bellen maar dat had ik al in een foldertje meegekregen tijdens de intake.
    Heb nog lekker 2 uurtjes geslapen net, heerlijk. Ga nu de bedden verschonen en een wasje draaien en kijken of ik nu echt alle enveloppen klaar hebt voor de geboortekaartjes.
    Werd net even wakker met buikpijn maar ik moest gewoon naar de wc whahaha

Meiden allemaal succes bij de VK straks ik moet om 13:50

13. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Zo.....vloertje is klaar! :(

@Roxy: Ben nog bij bewustzijn! :) Ramen en deuren staan hier open hoor, het is ook zo'n troep he maar soms moet je wel!

@Meesa: Owh gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die op het laatst nog in strijd lag met de naam! :oops: Weet je wat het hier is: Mannetje kon maar niks bedenken, bijna ggen input van zijn kant al heeft ie ruim 8 maanden de tijd gehad.....maar dan wel op het laatste moment zeggen dat mijn keuze niet zijn smaak was he? :rolleyes: Hoe bedoel je: ik zal vrouwlief nog ff stressen voor de bevalling! Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen omdat de andere namen niet goed 'voelden' , maar gelukkig is dat probleem opgelost, fjoehhhh (hier moet je een poppetje bij voorstellen die met zijn hand het zweet van zn voorhoofd veegt, :) )
    Veel plezier straks in de stad, gewoon lekker in slowmotion doen, doe ik hier ook! :thumup:

@Lexie74: Misschien is het toch iets te druk geweest, dat je zo'n last had, dat en omdat het de laatste loodjes zijn he? Lekker rustig aan doen vandaag! ;)

@Marije78: Hmm, vreemd dat ze je nog helemaal niet ingelicht hebben over hoe of wat met de bevalling! Stel nou dat het eerder komt, zit je dan maar mooi met je handen in het haar! Idd gewoon om vragen vandaag! En als je zo'n spierpijn hebt gewoon lekker vaak een warme douche of een warm bad nemen, dat doe ik ook en het helpt echt wel even! En natuurlijk even lekker een uurtje plat gaan he, als je mogelijkheid hebt!
    Luiers in een plastic zak, zegt mij ook helemaal niets eerlijk gezegd! :(

@Linda: Succes met de laatste wasjes, hier ligt alles al gewassen in de kast en de vluchtkoffer staat beneden in de hal! Met de rest van het huis loop ik achter op schema.......ha ha!
    Dan kun je idd beter de babywasjes voor het laatst bewaren he? ;)

Dames, ik ga er even van tussen want hoewel ik allangggggg gedouched heb zit ik hier maar half aan gekleed achter de pc.
    Ik moet om 11.30 bij de vk zijn, dus ik ga op mijn manier maar eens 'tempo' maken ha ha! :)

Tot over een......uurtje of anderhhalf..... ;)

14. ProudMum

succes bij de VK meid!

15. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Sjongejongejonge.......slimpie!

Zit ik mezelf te haasten pak ik mijn kaart en denk: laat ik nog ff kijken of de tijd klopt, hoef ik pas om 14.00! :confused:

:) :) :)

Nou......dan ga ik eerst maar even een uurtje plat nu want anders komt dat er niet meer van ben ik bang!

Tot vanmiddag dan maar! ;)

16. ProudMum

lekker hoor, uurtje liggen! doe ik vanmiddag wel!

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Lefbekkie en man: gefeliciteerd met jullie zoon en succes met herstellen en de nodige onderzoeken!

Klein wonder en man: gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan!

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo daar ben ik ook weer even...

Lefbekkie en man, gefeliciteerd met jullie zoon Micha, hopelijk gaat alles goed met de kleine man!

Klein Wonder, gefeliciteerd met jullie dochter Iris!

Marij, ik mag met hetzelfde geschatte gewicht thuis bevallen! Raar he, dat dat in het ene ziekenhuis anders is dan in het andere!

Verder heel veel gelezen, maar even geen zin om te reageren. Mijn zus komt zo, die komt een paar nachtjes logeren, dus ben nog even aan het opruimen. En zal er de komende dagen ook bijna niet zijn denk ik.

Ik moet om 14.00 bij de vk zijn, en de kleine is hier ook nog niet ingedaald hoor.
    Volgens mij kan het helemaal geen kwaad toch? Ze heeft er in iedere geval niets over gezegd de vorige keer, alleen van dat liggen, maar de bevalling begint toch meestal met weeen!

Voor iedereen succes met de laatste dagen! En laatste loodjes! Het is bijna januari!

19. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Ik moest ook al naar de verloskundige vandaag :)
    Kleintje is ingedaald en ze schat dat het wel een 7 ponder wordt.
    Hier een keer een briefje meegekregen wanneer je moet bellen als de bevalling begint, verder ook niet zo over gehad.
    Sinds vrijdag verlof, alleen vandaag nog wat briefjes schrijven en morgen nog even overdragen aan mijn vervanger en dan is het echt klaar!
    Het blijft een vreemd idee om 4 maanden vrij te zijn zeg.

Verder iedereen succes bij de verloskundige vandaag!

20. ProudMum

hier weer terug!

Bloeddruk was weer perfect, hartslag was ook weer goed van de kleine en zoals ik al dacht..... niet ingedaald.

Word zo gebeld door de assistente, zij maakt voor mij een afspraak in het WKZ voor een echo. Ik bekijk het nu maar van de positieve kant: ik mag weer naar mijn kleintje kijken! JOEPIE!

Deel Deze Pagina