Ja dat is weer een bijkomend voordeel Roxy ik hoor trouwens ook nog wel eens dat de vk zegt dat de kleine niet is ingedaald maar dan op de echo te zien is dat ie wel degelijk is ingedaald dus dat kan ook nog he!
Hallo allemaal, Marij, wat een goed nieuws zeg! jullie kleintje groeit toch nog lekker door! Anita, lekker dat je nu de kinderwagen hebt en die duurdere tas is ook mooi meegenomen! Iedereen suces bij de VK of gynaecologen! (waren er een heleboel volgens mij) Roxy, balen meid dat je kleintje nog niet is ingedaald, maar idd wel weer een extra kijkje nemen naar je kleintje, das wel weer leuk Welk spel heb je nou eigenlijk gekocht? Hier gaat het vanaf het weekend weer perfect met slapen , ik snap er niks van, geen pijntjes etc. alleen ik kan alleen nog maar op mijn linkerzij slapen maar dat gaat perfect, 1 x per nacht hoef ik er maar uit om te plassen! Vandaag voel ik me topfit , mannetje heeft last van nesteldrang dus alle kerstspullen zijn alweer foetsie. (ook wel weer lekker eigenlijk) Dus nu lekker schoonmaken! Ik had nooit gedacht dat dat zo lekker kon zijn!
Het is toch Mario Party geworden! En het is erg verslavend! Berna, Dat zei de VK ook tegen mij. Liever een keer extra controle dan geen controle toch?
Verrek, zie nu pas dat Mike en ik 6 jaar samen zijn vandaag! Hij is nieteens thuis vanavond. Utrecht speelt thuis dus ik ga lekker op de bank hangen vananvond! Hoop dat de VK wat voor Joyce heeft kunnen doen!
Wij zijn 2 weken geleden in het WKZ bij de VK geweest en toen was ie nog niet volledig ingedaald dus ik ben benieuwd vandaag! Ik zie dat jij naar het WKZ mag voor een echo... lekker nog een keertje naar je kleintje kijken Hebben wij de vorige keer ook geprobeerd maar toen was er voor ons geen reden voor een echo dus wij moeten toch echt wachten tot ie eruit komt als vandaag blijkt dat ie netjes is ingedaald!
hey meiden, ik ben vanmorgen om 9 uur ook al bij de vk geweest, volgens mij moet iedereen bijna heen, de kleine hier is ook nog niet ingedaald en moet dus als de vliezen breken ook gelijk gaan liggen. Nou verder was alles goed mijn bloeddruk was goed alleen ben ik wel ff in 2 weken tijd 2,3 kilo gegroeid....ai ai ... Ik mocht kiezen of volgende week terug of over 2 weken terug komen, ik zei doe volgende week maar, gewoon om voor mezelf wat meer zekerheid te geven... en alles ff besproken over wanneer ik moet bellen als de bevalling begint.... Hier de kerstboom ook alweer uit huis weg, hihi maar er moet nog opgeruimd worden... heb babydump gebeld en ik moest ff naar een schoenmaker gaan en die konden er wel drukknoopjes op zetten en dan werd dat wel weer vergoed...we moeten toch nog naar Grou dus dan kan dat dan wel. Gisteravond nog de gipsafdruk gemaakt en dus lekker laat geworden...maar zoals het nu lijkt is hij goed gelukt....we zullen zien. nou ik ga ff rustig zitten....jullie allemaal rustig aan he... Marij, lekker idee dat de kleine volgende week al geboren word... Roxy, jammer dat je kindje nog niet in gedaald is maar ff spieken in je buik is ook wel leuk he....
Spannend moonie! hihi dankjewel Anita. pff 6 jaar alweer, hoe houd hij het met mij uit! Anita, ja het is heel dubbel. aan de ene kant had ik zoiets van; ojee en wat nu. aan de andere kant mag ik wel weer ff kijken! Denk dat ik vandaag of morgen ook de boom er maar uit gooi. ben hem nu wel zat!
Ik heb even heeel snel bijgelezen, Marij goed nieuws voor jou gelukkig! zou fantastisch zijn als jullie kleintje snel mee naar huis mag! Roxy, spannend nog voor jou! Ik hoop voor je dat de baby stiekum wel ingedaald is! Hier verder geen nieuws, ik vond het gisteren ook heel zwaar al dat zitten, met alle bijkomende steken en krampen maar weer geen weeen. Ik ga het maar wat positiever bekijken, anders duurt het wachten wel heel lang. Ik slaap ook verschrikkelijk slecht, maar slaap dan weer de hele ochtend wel goed. Ga nu eerst in bad en wil dan eigenlijk even naar het winkelcentrum, even wat boeken kopen ofzo. Moet toch wat he... Vanavond de laatste keer zwangerschapscursus, ik had nog zo gehoopt dat we die niet gingen halen, hahaha!
Hier is trouwens de Wij van December nog steeds niet binnen! Heb al 2 mails gestuurd, en elke keer zeggen ze dat ie z.s.m word verzonden. bah! Guppie, wie weet beval je nog in de tussentijd..... het kan snel gaan he? Meiden, hoe is jullie kerst geweest met jullie kleintjes erbij? VERTEL!
Ben ik ook weer even.... Roxy, hier ook een absolute k**nacht achter de rug... Je bent in ieder geval niet de enige! Eerst werd ik na een uurtje slapen al gedesorienteerd wakker omdat ik dacht dat het al ochtend was. Daarna vanaf 4 uur gewoon alleen maar wakker geweest. Pijn aan mijn linkerheup, draaien, pijn aan mijn rechterheup, weer draaien... zo ging dat lekker door. Heb vanochtend vroeg direct al het beddengoed van het bed gehaald (dat lag ook niet lekker meer, moest er lekker schoon op, toch nesteldrang, haha!) en mijn man onaardige dingen toegeroepen... Later ook weer sorry gezegd want hij kan er ook niks aan doen. Die mannen hebben het soms ook maar zwaar met ons zwangeren he? Mamalou, ik herken je gebrek aan nesteldrang... Goed van je dat je toch aan het poetsen bent! Wat moeten er vandaag veel op controle zeg! Ik ben zelf vanochtend ook geweest. Groeiecho en controle. Ik word nu inmiddels wel een beetje moe van dat ziekenhuis zeg. Ze hebben al 2x gezegd dat ze mij gingen bespreken in de teambespreking, en daar zou ik dan over worden teruggebeld. Je raadt het al, 2x nix gehoord dus. Dus ik vroeg vanmorgen hoe dat dan zat. Zegt de gyn: ja ik zie idd niets in je dossier staan over een teambespreking... Was het er weer niet van gekomen! Nu word ik vanmiddag of anders morgen teruggebeld. Moet het eerst nog zien. Zo irritant! Bij de groeiecho bleek ons kleintje nog steeds een flinkerd, bovenin alle curves. Wordt nu al op 3800 gram geschat... Bloeddruk en hartslagje waren allemaal perfect. Maar wat het gewicht van het kindje nu precies voor gevolgen heeft voor de bevalling, daar blijven ze maar vaag over doen. Zo van: wacht maar af.... Tja als die kleine nu per week 200 gram blijft aankomen, wacht ik toch liever niet te lang meer af hoor! En inleiden schijnt ook al niet echt een optie te zijn omdat mijn zoontje dus met een keizersnede is geboren. Ik word een beetje gek van die onzekerheid. Sorry dat ik even klaag hoor maar zou zou graag wat meer duidelijkheid willen! Nog even voor de lijst: volgende week vrijdag om 14:20 uur mag ik weer op controle komen!
Hier ook alles goed bij de vk. Bloeddruk was heel netjes en dit keer geen eiwit in de urine. Hartslag was luid en duidelijk te horen Ook hier nog niet ingedaald, een klein beetje nu. Voor de lijst: volgende afspraak vk 3 januari 14:20 uur
Word net gebeld, morgenochtend om 8 uur mag ik al komen! Volgende week zat helemaal vol en ben er tussen gepropt hihi. mike heeft net ff geregeld dat hij later begint op zijn werk. Dus die kan ook mooi mee!
Linda, weer goedgekeurd dus Fijn dat het zo goed gaat, nu nog even indalen! roxy, super dat je zo snel terecht kan! Gefeli met jullie jubileum, snel kan de tijd gaan he! Ik ga toch maar niet naar het winkelcentrum, ben echt bang dat ik weer dizzy wordt... Vanmiddag trek ik het nog wel even. Ik bestel gewoon wat boeken bij bol.com. Iemand nog een goede boekentip?
dat is idd wel mijn genre, maar ik heb al zoveel van dat soort boeken... Ik wil eigenlijk iets waar ik over na moet denken. Beetje geestelijke verrijking, haha!
zo ook weer terug. Kleine is al heel goed ingedaald ligt startklaar. De pijn in mijn benen/liezen komt ook omdat ie zover is ingedaald al en dat drukt gewoon op mijn bovenbenen. Ben nu 20 kilo aangekomen.. ze zei dat ik op moest passen met zout omdat ik nu zoveel vocht vasthoud elke liter is een kilo dus tja... en veel water drinken en dat is iets wat ik elke keer vergeet. Bloeddruk was heel netjes 130/70. wel spoortje eiwitten in urine maar dat maakt niks uit zei de vk omdat bloeddruk enzo goed was. Hartje klopte heel luid en duidelijk ook hier haha hoofje was nog wel bewegelijk in bekkeningang maar dat maakt niks uit. Volgende week donderdag 3 januari moet ik weer terugkomen om 13:50