Berna, fijn dat bij jou ook alles nog goed gaat! Wel lastig dat vocht, ik heb er niet zo heel veel last van... Leuk dat je op je uitgerekende datum weer moet komen! roxy, ik geef het op.. Heb 1 boek gevonden over een puber mer kanker, dat sprak me wel aan. Ga er nog maar een ds spelletje bij bestellen
Roxy: fijn dat je zo snel al terecht kan! Guppie: ik heb net het boek Shopaholic & Baby gelezen. Niet echt een geestverruimend boek maar vond hem wel erg leuk. Berna: fijn dat het allemaal goed was!
shopaholic& baby is idd leuk, maar die heb ik al een keer of 5 gelezen. Normaal lees ik heel veel chick lits, omdat het zo makkelijk wegleest.. Ik heb er echt wel veel over zwanger zijn en baby's, maar ben er echt op uitgekeken! Als iemand nog interesse heeft
ha meiden, ik meld me nog even want het gaat hier echt gebeuren. vannacht zijn mijn vliezen gebroken en ik heb nog steeds geen weeen gehad. wel heel veel vruchtwater verloren. als ik niet nu heel snel weeen ga krijgen wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis vannacht en dan morgenochtend naar het ziekenhuis om hopelijk ingeleid te worden en ander uiterlijk zaterdagochtend. dus uiterlijk zaterdag zijn wij de trotse vader en moeder van een 8 pond zware jongen (schatting van de vk). wij hebben gisteren na het breken van de vliezen nog even snel een compromis gesloten over de naam. Ik vind op dit moment alles goed. Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes. hopelijk duurt het voor jullie ook niet lang meer. Ik meld me weer als de rust weergekeerd is om te kijken wie er nog meer geboren zijn. suusje
Hey meiden, Ik kom me ook weer eventjes melden... Alles is weer goed gekeurd door de vk... bloeddruk was netjes en geen eiwitten in mn urine... ben weer niks aangekomen dus blijf nu mooi op de 16 kg hangen (is ook meer dan genoeg vind ik zelf hihi) De beeb is wel heel eigenwijs... de vorige keren lag hij helemaal vast in mn bekken en volgens de vk was de kans dat ie eruit zou komen HEEL erg klein... jullie raden het al... meneertje is dus wel los gekomen! hij ligt nog wel ingedaald dus hoef niet te gaan liggen als mn vliezen breken! Ze heeft weer een inwendig onderzoek gedaan en heb weer iets meer opening... (ze heeft wel iets of wat lopen wroeten, in de hoop dat het een beetje wil werken) Voor het niet slapen heeft ze me doorgestuurd naar de apotheek voor een middeltje van VSM... dus dat moeten we eventjes aankijken Ik kom strakkies eventjes terug om op iedereen te reageren! Voor de lijst: 3 Jan. 2008 om 12.20 uur bij de vk zijn.
Ooooooooh wat spannend allemaal! Vind het zo vreemd dat het bij sommigen echt al aan t beginnen is! heb nog nergens last van, niet ingedaald niks! Maar wil suusje en iedereen bij wie het rommelt echt ontzettend veel sterkte wensen! zet hem op! en verder blijf ik lekker meelezen Succes!
Joyce ik hoop dat ze eea op gang heeft gebracht missme ken je gevoel hoor.. heb nu net voor het eerst wat krampjes maar niet noemenswardig en verder niks.. maar ja zegt niks het kan zomaar ineens vannacht beginnen.. of over 3 weken haha heb nieuwe buikfoto geplaatst
Suusje, spannend hoor! Heel veel succes en laat ons iets weten zodra je bent bevallen! (nou ja, je mag wel eerst even je familie bellen hoor maar laat ons niet te lang in spanning!)