Zo eindelijk weer tijd voor de pc. Begin jan komt de nieuwe kan ik eindelijk wat rapper internetten. Zijn er nog meiden bevallen in de tussentijd? Vandaag de klossen gehaald en nog wat babydingetjes. Ik heb geregeld voorweeen, dus moeder natuur doet goed zijn werk. Morgenmiddag naar de VK. Gezellig even bijgekletst op de sportschool. Ik moest mijn abbonement tijdelijk nog stopzetten. Fijne avond allemaal!
mamalou , vond ook al zo vreemd dat ik niet naar wc mocht , voelde me ineens zo zielig als klein kind die niet vol hield gelukkig uiteindelijk gelukt , eingelijk moest ik gewoon wat van zeggen , misschien andere keer oh ik heb ook altijd zo pijn aan mij schaanbot als verlos gaat voelen met indaling jeetje zoo hard drukken soms brrrrr maar ja het zal wel moeten denk ik ik ben nog niet aan ananas ofzo begonnen ,maar misschien toch doen wat we doen is veel sexen hahah, nou ja niet meer dan normaal om de dag , krijg daarna soms echt oefenweeen,en ze zeggen het helpt voor bevalling opwekken dus doen we met alle pleizer
@ Meesa: Doe ik hier al weken niet meer.... Omdat ik zoveel last heb.....dan is voor mij de lol er wel even af...... Anders had het een goeie optie geweest hoor!
Mamalou, dat komt dan helemaal goed toch. En ach. Het is voor een goed doel. Meesa, heel herkenbaar. (die oefenweeen na de sex)
Hahahahahaha, Dat is helemaal waar. Je mag mijn oefenweeen wel hebben hoor! (de sex hou ik lekker zelf)
hahah mamalau, ik weet hoe het voelt hoor als je last van hebt en geen zin en moe dat was bij mij eerste maanden kon niet aandenken brr ach straks haal je lekker weer allemaal in meis maak je niet druk over , ik vind allen zo handig voor de oefenweeen hahah
Wat wij nou weer hebben meegemaakt! Gaan we naar de auto, om een boodschapje te halen, hebben ze een vuurwerkbom tegen het passagiersraam aangeplakt (denken we) Wat er nog te zien was, was een ontplofte ruit en een vuurwerklucht in de auto. Er was nix gejat gelukkig! Zo leuk, not! Maarten was des duivels en ik had zin om dom een potje te gaan janken. Gelukkig kwam Carglass snel en is het nu gefixed. Morgen nog wat extra stofzuigen. Waarom kunnen die &%*^#&^%^)(*_ niet van andersmans bezit afblijven?! :x
he hoi gezellig kletskousjes! bijna niet bij te benen hier joh! kwebbelkonten! 8) iemand vroeg nog een goed boek. Ik heb twee boeken van Hoeseinie liggen, die waren prachtig! en zeker diepgang. (de een heet de vliegeraar, de andere weet ik ff niet uit mijn hoofd). echte aanrader! mamasu, kan je niet vragen of ze je bekken willen opmeten? dat kan met een echo, en dan weet je ook of je kindje gaat passen. hoef je je daar niet meer zo druk om te maken? en als ze jou niet bellen gewoon achter de kont van je gyn aan bellen hoor! ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! je wilt gewoon geruststelling! (weet ik alles van, weliswaar om andere redenen, maar toch). Marije, wat fijn dat jullie controle goed was! leuk ook trouwens dat bij jullie ook echt zo duidelijk te zien was dat het een jochie was. dat was bij ons ook zo, overduidelijk, je kan er echt niet meer omheen. als er alsnog een meisje uitkomt hebben ze er echt per ongeluk iets afgeknipt! 8) Naar dat je bekken toch zo'n optater hebben gehad dat je rustig aan moet blijven doen, moeilijk he! busy, wel rustig aan doen hoor! vandaag hopelijk niks gedaan? duim voorj e dat morgen de controle goed is! Leuk trouwens dat er zoveel meiden voor controle moeten op 03 januari! haha, leuke dag hoor! Ik heb vandaag gehoord dat ik me om half acht moet melden de 3e en dat ik dan rond half tien aan de beurt zal zijn voor een ks. Ik zal hier dan een tijdje niet zijn, want mag na 4 a 5 dagen pas naar huis waarschijnlijk. wellicht kan mijn mannetje tussentijds nog posten, maar weet nie tzeker of hij eruit gaat komen! Anneliesje, gek is dat he, jouw kindje dus ook dat gewicht geschat en jij mag thuis bevallen! nu zei mijn gyn wel dat kindjes op de termijn van 37 weken via de normale weg wél rijp genoeg zijn, maar dat kindjes van 37 weken bij een keizersnede nog randprematuur zijn. ze hebben dan geen stress van de bevalling gehad, en de longetjes zijn niet leeggeperst tijdens de gang door het geboortekanaal, waardoor deze kindjes nog wat problemen kunnen hebben met ademhalen na de geboorte (dus bij een ks). ook heb ik eerder een ks gehad, daarom moet ik zowiezo in het ziekenhuis bevallen. maar ik krijg door jouw verhaal wel weer enorme goede hoop dat ons kereltje straks snel naar huis mag! dat zou ik geweldig vinden! ehm, ik wilde nog op zoveel mensen reageren, maar ben het alweer kwijt na 10 paginas'! SUUSJE, ZET EM OP! oooh wat spannend! weer een kindje erbij! dit is echt de leukste tijd van het forum hahaha, lekker spannend wanneer er weer een kindje bijkomt! liefs marij
marieke, wat irritant zeg! wat een eikels! leuk hoor, dat gestunt met vuurwerk. plak het op je eigen auto! grrrr. fijn dat carglas het zo snel heeft gemaakt! enneh, blijf rustig he... adem in, adem uit, adem in...... knuffel!
Lekker Marij dat je er al op tijd bij bent volgende week! Hoef je in ieder geval niet zo druk te maken voor die tijd. Wel een belangrijke dag hier op het forum volgens mij..... allemaal controles en in ieder geval 1 baby rijker! hahaha. Neem aan dat Suusje dan ondertussen ook haar frummeltje in haar armen heeft mogen sluiten, dus eigenlijk 2 baby's. Maar aangezien het hier nu ineens babyboomerig wordt, denk ik dat we volgende week al veeeeeeeel meer baby's hebben, hihihi Inderdaad een heel leuke tijd hier. Begint hier nu ook wel te kriebelen trouwens. Ineens krijg je de ingeving dat het zomaar ineens kan gebeuren he?! Ik ben spontaan weer met lijstjes begonnen van alles wat er in ieder geval nog MOET.... hahaha.... kan ik Edwin ook even onder zijn neus drukken. (ahhh arme jong, hij doet al zoveel... alleen is hij momenteel drukker bij een kameraad die aan het bouwen is dan de laatste dingen in huis te regelen). Nou ja nu mag hij nog, straks MOET hij gewoon bij me blijven. Hij is wel heel zorgzaam hoor....schatje! Nou ik ga ff weer verder met mijn lijstjes, hihi, nu nog het afwerken ervan.....ook niet geheel onbelangrijk he? Meiden, houd je rustig, ga ik ook proberen. Dikke knuf Marije
Marieke wat een klote streek! MOet je zelf betalen of krijg je dat van de verzekering terug? Wat ik me nou afvraag hoe voelen voor weeen of oefen weeen? Enneh sex doe ik voorlopig niet aan, mij teveel gedoe, vind het waardeloos in deze lichamelijke toestand...Als de nood hoog is, help ik em wel een handje En verder doe ik ook niets wat de bevalling op gang zou kunnen helpen, ik wil eerst op 37 week zitten (morgen) en dan oud&nieuw door zijn. Liefst eerste of 2e week januari, dan mag het wel.
Marieke, echt super irritant. Begrijp het helemaal. Hier is het ook regelmatig raak. 2 weken geleden hebben ze hier in de straat de banden van veel auto's lek gestoken. Wij hadden er dus 3 lek! En toevallig stond mijn auto bij mijn schoonouders, dus dat was nog mazzel. Nu hebben wij de 1e keer schade gelukkig afgekocht, want anders ga je nog terug in je noclaim ook. belachelijk.
Marieke, jeetje zeg dat is toch niet normaal, heb je er wel melding van gemaakt bij de politie? Guppie, spannend met die voorweeen! Kijk je een beetje uit met de duizeligheid Roxy, succes morgen ochtend, ik kan volgende wk donderdag pas terecht! En gefeliciteerd met jullie jubileum! Suusje, heel veel succes met de bevalling meid! Hier is de kleine nog niet ingedaald Ze heeft gelijk een inwendig onderzoek gedaan, maar voelde ook nog niets. Volgende week donderdag kan ik pas terecht bij de gyneacoloog, hopelijk is de kleine er dan al! Ben ik al bijna 39 weken! Voor de lijst 3 januari 8.30 controle bekken gyneacoloog 3 januari 15.00 verloskundige Wordt weer druk de 3e!