kroonj wat een vervelende situatie.zeker zo met de feestdagen en je bevallingsdatum inzicht.hopelijk kunnen jullie het straks wel allemaal uitpraten.sterkte meis en probeer lekker je rust te nemen. hier veel gerommel.1e kerstdag zelfs de buurtjes paraat gebracht i.v.m.de kinderen,volgende ochtend was het weer rustig. lees bewust alleen maar mee in de hoop dat ik het een beetje los kan laten. vanochtend bij de vk was alles weer in orde.onderdruk stijgt nu iets. het gerommel kan zelfs tot de 42 weken gewoon door blijven gaan er iets niets over te zeggen.kleine is er helemaal klaar voor. a.s.woensdag mag ik weer terug komen voor controle.2 jan om 11:30hoop eerlijk gezegt dat de kleine dan lekker in mijn armen ligt. mannetje is nu vuurwerk aan het halen,gelukkig maar een klein beetje i.p.v.de waslijst die hij eerst van plan was. meiden een heel goed uiteinde! er komen spannende weken voor ons allemaal eraan. iedereen een dikke knuffel (onderaan mijn banner staat een leuke link )
Pfff opstaan was weer zwaar vandaag. Hartstikke duizelig. Gelukkig helpt dextro wel aardig! Gisteren tijdens de cursus dacht ik echt dat de bevalling was begonnen, had echt pittige krampen. Na een uurtje zakte het af en kwam ook niet meer terug Straks even naar de vk en verder zie ik wel wat ik nog wel of niet doe vandaag! mamalou, hier zit de beeb ook nog hoog met de benen hoor. Ze neemt het er gewoon lekker van denk ik! Tjemis Marieke, wat aso... Ik ben dus ook echt bang dat ons dat overkomt! Ik zou ook echt des duivels zijn! Lexie, bij mij voelen de oefen,- of voorweeen gewoon echt heel pijnlijk, niet een echte soort kramp, maar zo kan je het wel omschrijven. Het lijkt heel erg op de echte weeen die ik met 33 weken had, maar dan net iets minder pijnlijk. Ik weet het verschil niet echt goed, maar de laatste twee dagen heb ik echt krampen die in een golf komen en rond de minuut aanhouden. Bij is ook tijdens de kramp de baby rustig en erna even flink beweeglijk. Berna, eigenlijk is het gewoon hartstikke goed dat jullie baby nog lekker zit toch? Heb je straks een mooi voldragen kindje en volgens mij is dat het meest ideale. Dan kan ie ook tegen een stootje (bij wijze van dan he...) Linda, ik heb ze ook gestreken, maar dat gaan we straks niet meer doen hoor! Nu gewoon even voor de net kroonj, wat een heftig verhaal.. Is het bij jullie ook zo'n vuurwerk-kabaal? Ik word er hartstikke zenuwachtig van, jak! Gelukkig houdt Sarah zich rustig. die heeft nog nooit vuurwerk meegemaakt, omdat we normaal altijd op vakantie zijn eind december. Ik durf alleen niet te gaan wandelen nu.
Heey meiden.. Ben ik ook eindelijk weer... Ik moest gister naar de vk en had weer een te hoge bloeddruk.. (Goh verrassend) Maar goed urine gecontroleerd en er zaten te veel eiwitten in.. De vk had de gyn gebeld en kon er meteen s'middags al terecht.. Bloed druk weer meten.. 122/92 weer Echo gemaakt om te kijken naar het vruchtwater, Dat was gelukkig helemaal goed! Ze kon trouwens aan de placenta zien dat ze snel kwam.. Ze zegt nou mevrouw reken maar dat ze er snel is maar goed weer urine controleren.. bij de vk had ik 2 ++ en als ik dat nu weer zal hebben moest ik blijven.. Dus ik al helemaal in spanning maar gelukkig kwam er 1 + uit.. Bloed prikken en dan mocht ik gaan.. En morgen mag ik weer naar het ziekenhuis.. Voor de uitslag van het bloed en de bloeddruk. Sorry dat ik de laatste tijd niet veel online ben maar ik heb al een tijdje last van grieperig zijn en hooftpijn dus lang achter de pc lukt niet! Verder nog wel veel last van oefenweeen.. Liefs, Geraldine
hey meiden, meld mij even! Heel de ochtend in het ziekenhuis gezeten, de afsprakn sloten niet op elkaar aan omdat ik er tussen was gepropt. 2 echo's gehad, kleine zag er goed uit, voldoende vruchtwater en volgens de berekeningen was het een gemiddeld kindje. hoofdje en buikje kwamen allebei op 36w 3 dgn. Perfect dus. placenta lag nog steeds voor en was niet gezakt. als hij over 2 weken nog niet is ingedaald moet ik weer terug naar het ziekenhuis. ga nu snel wat doen in huis, het lijkt wel of er oorlog is geweest hier!
Kroonj, wat een vervelende situatie zeg! Lijkt me heel vervelend. Het zou toch fijn zijn als je moeder zich wat meer zou kunnen inleven in het feit dat je hoogzwanger bent... Hopelijk kun je het wel een beetje van je afzetten afentoe... Zo vervelend als er problemen zijn met familie! Met mijn eigen familie kan ik het gelukkig supergoed vinden. Maar met mijn schoonvader hebben we helemaal geen contact meer sinds ruim een jaar. Dus ik weet wel hoe dat kan zijn.... Sterkte in ieder geval!
Gefeliciteerd met je 37 weken Anita! Kroonj, wat vervelend dat je moeder naar Spanje vertrokken is zonder het uit te praten. Hoe zou Suusje het stellen nu? En wanneer zouden er foto's en nieuws komen van de 2 jongste telgen hier (Iris en Micha)? Ben benieuwd. Gisteravond kon ik niet goed in slaap komen door de harde buiken. Ook nu af en toe harde buiken, maar verder niet veel verandering.
hier nu ook harde buiken.. ik voel mijn baarmoeder echt samentrekken af en toe.. hehe haha Hier valt het mee met knallen.. de hond is er ook echt niet bang voor die is knallen wel gewend met de jachttraining. Roxy fijn dat kindje perfect op schema ligt! Anita jij ook gefeliciteerd he! Lekker die 37 weken gehaald!
Kristy: ik hoop voor je dat het gerommel snel doorzet! Guppie: hier is het nog heel rustig met vuurwerk! Geraldine: dat wordt spannend voor jou! Rustig aan meis! Roxy: fijn dat het allemaal goed was! Anitadejong: gefeliciteerd met de 37 weken Berna: ik kan me voorstellen dat die harde buiken bij jou welkom zijn!
ik ga de kerstboom aftuigen meiden, krijg het een beetje op mijn heupen. owja, jullie zullen mij wel voor gek verklaren; ik ben met oud en nieuw in Belgie. We blijven daar slapen en neem voor de zekerheid mijn vluchttas mee. aangezien de kleine nog geen aanstalten maakte te komen kunnen we best daarheen vond ik..
hoi meiden zo jullie hebben weer veel gekletst gisteren berna dat is vervelend he de harde buiken , had ik ook gisterenavond , gelukkig na dat op bed ging , waren ze al weg ,of was het mij slaappillen dat ik nergens van gemerkt hebt roxy wat fijn dat je echo zo goed is gegaan anita gefeliciteerd met je 37 wk ik weet hoe gelukkig je kan voelen als je 37 hebt gehaald ik ga zo naar verjaardag , heb me mooie opgetut ,helemaal bling bling aangekleed haha nou ja voorlopig misschien laatste feesje dus mag wel even opvallen he nou dames fijne dag , misschien kom ik vanavond ,maar als laat word zal wel gelijk mij bed opzoeken
Roxy, als je je toch goed voelt, dan moet je gewoon gaan hoor, zal wel vermoeiend zijn denk ik Meesa, veel plezier op de verjaardag!
@ rox,ja, dat is een goed idee idd! hoelang is het ongeveer rijden? en hoe is het eigenlijk met jullie visjes?
het is vanaf hier een uurtje rijden, als je je aan de snelheid houd. dus mocht er wat zijn en we rijden wat harder dan zijn we er zo! De witte stip is weg, maar helaas hebben 9 kardinaaltjes het niet gered. De guppen en de plecto's hebben het gelukkig wel overleefd! ws waren de visjes al ziek toen ze van de kweker af kwamen. maar dat weet je nooit zeker helaas. voorlopig doen we er nog even geen nieuwe vis meer bij, eerst maar kijken naar de kwaliteit van het water en zo en de bak laten "uitzieken"