Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik durf het niet te zeggen Vivian.
    Ik heb zelf alleen nog maar last van indalingsweeen. Althans zo noemde de vk het.
    In mn rechterbovenbeen een spier aan binnenzijde naar mn kruis toe, die af en toe heel venijndig steekt/trekt.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja berna kan het wel proberen, thanks voor de tip!

3. vivianbraak

Ze is bij mij al helemaal ingedaald dus dat is het niet, zullen wel gewoon voorweeen zijn! Maar dat gevoel in mijn buik gaat niet weg nou ik pak ff een douche. Want ik moet toch zeker nog even naar de stad en mijn buik gipsen haha! 8)

4. Niet meer actief

Die 360 euro is per maand ja... En als we nou in één of andere villa of zo woonden ;)

Ik dacht eerst dat er hier heel veel in december zouden bevallen, maar dat is toch wel meegevallen. Denk dat er hier ook veel gewoon de 40 gaan halen of er zelfs overheen gaan. Ik hoop niet dat ik uiteindelijk in februari ga bevallen hoor!

MamaMirella: welkom :) Ik ben de 21e uitgerekend. De laatste loodjes hè!

Guppie: op de yoga vertelden ze ons dat je ook weeën kunt voelen in je bovenbenen.

Allemaal nieuwe mama's die 't ook allemaal op de heupen krijgen lees ik :) Lekker hier nog mee komen schrijven hoor, is gezellig!

Marieke: plastic verbranden... Ja dat wil wel stinken ja!

vivian: veel plezier met het kliederen :D Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Hier weer hartstikke verkouden wakker geworden, bah.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow Linda, verkouden zijn is ook zooooooo irritant.
    Ik hoop dat het gauw over is.

6. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hier ook een verkouden mama! bleh, ben al drie maanden ofzo verkouden. wel balen, want als je moet hoesten na een keizersnede doet dat ongelofelijk veel pijn. maar ja, niks aan te doen. uitzitten maar. hoef gelukkig niet te puffen met een verstopte neus... ;)

ik wil ook shoppen! maar volgens mij is alles hier dicht. ga ik eens ff nakijken!

mamasu, ik ga denk ik toch maatje 44 inpakken. kan me niet voorstellen dat onze uk dat niet past. verwacht zelf dat hij net aan 4 pond zal zijn, dus zal nog wel passen. thanks voor de tip in elk geval!

7. vivianbraak

Linda ik ga er foto's van maken dus zal ze zeker ff posten :D

Nou berna ben inmiddels onder de douche geweest het heeft wel iets geholpen maar heb nog steeds zo'n raar gevoel...

Dames die verkouden zijn sterkte, heb het tijdens de zwangerschap ook al regelmatig gehad hoor zo irri! Ik hoop dat het mij nu de laaste weken even bespaard blijft.

8. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik zie dat er een heleboel nieuwe mama's bij zijn, welkom. Ik lees ook dat er bij velen al gerommel is, spannend he. Jammer genoeg kan dat gerommel lang aanhouden. Gisteren had ik ook weer een halve dag lang steeds harde buiken en ook pijnlijke erbij, maar na een nachtje slapen is dat altijd weer gekalmeerd. Vandaag ben ik 39 weken, dus nog 1 week voor de uitgerekende datum. Ik heb heel sterk het gevoel dt ik pas na die datum zal bevallen. De hele familie zit nu al af te tellen en iedereen zou willen dat ik nu beval omdat ze nu vakantiedagen hebben en dus makkelijker kunnen komen. Maar ja, zo werkt dat niet...

Morgen om 17 u hebben we nog controle bij de gyn. Als ik me daarna nog goed genoeg voel, zullen we nog even Oud en Nieuw gaan meevieren bij mijn zus en ouders.

Wij moeten nog steeds postzegels kopen. Omdat we ook 24 kaartjes naar Nederland moeten versturen waren we gisteren naar Zeeland gereden om postzegels, was het kantoor toch wel al gesloten, grrrr!

Iemand vroeg nog over maatje 44. Ik denk dat dit enkel moet voor premature baby's. Zelf heb ik niet kleiner dan maatje 50. Ik heb daar niet zoveel van, ik ben plots bang dat ik te weinig heb.

9. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    goeiemorgen

daar ben ik ook effe weer.
    gisteren toen ik van de wc kwam kwam er ineens een plasje water uit.
    vk gebeld deze is gekomen. ze twijfelde alleen of mijn vliezen waren gebroken. ze dacht van wel maar het staafje kleurde niet groen waar ze mee kunnen testen of je vliezen gebroken zijn.

nu is het weer rustig. gisteren veel dik slijm verloren.
    nu maar even afwachten.

moet morgenvroeg om 9.45 weer terug naar de vk voor controle. hoop dan ook meer te horen over het inleiden. want ik zou rond de 39 weken ingeleid worden ben benieuwd. en dat is as donderdag. we hebben 4 verloskundigen en krijg vaak 4 verschillende verhalen te horen. ik blijf er nu gewoon over doorzeuren dat ik nu gewoon een antwoord wil. dan weten we ook waar we aan toe zijn.

iedereen een hele fijne zondag en ik post morgen weer als ik bij de vk ben geweest.

xxxxxx

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sjonge wat zijn jullie allemaal weer vroeg!
    En allemaal zin om te shoppen, haha!

Wij gaan ook lekker shoppen, ik hoop dat het niet te druk is!
    Het is er wel weer voor, bluh!

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal, daar ben ik weer, heb het zo ff mee gelezen!
    Hou het haast niet bij, hahaha ;)
    Maar idd. de laatste loodjes :D
    Van mij mag hij zo komen hoor! Ben echt benieuwd..
    Maar er rommelt nog niets geloof ik,
    heb alleen hele onrustige nachten en vaak een hele druk in mijn "vagina" zeg maar ;) En weer wat vaker misselijk..
    Maar die kleine is nog erg bewegelijk! Blijven ze dat tot aan de bevalling ?

-x-

12. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Vanmorgen mijn slijmprop verloren maar hoop dat die kleine nog gewoon 4 weekjes blijft zitten. Weet iemand wat de gevolgen zijn van het verliezen van die prop?

13. Writer

Writer Niet meer actief

goeiemorgen
    tja met dochter toen ik slijm verloor had ik de volgende dag weeen en de dag daarna kindtje in armen

wat ik hier kwam vragen of iemand last heeft van slijm , een soort aparte slijm een dikke stuk melkachttig kleur en lijk zo plakkerig iets , heb het sinds dagen en elke dag beetje , ieder keer denk ik ,ik heb slijmprop verloren maar het is geen rode tussen , echt melkschattig kleur en hele stuk ineens , weet iemand of heeft iemand dat?

ik lees veel mama's ziek , wat vervelend zeg ,ik ben hele zwangerschap niet erg ziek geweest dus ben nu erg bang om goed verkouden te worden :x heb wel beetje aan keel maar niets ergs ,sterkte allemaal
    die morgen op controle gaan heel vele succec ;)

moppie spannend zeg ,misschien word het toch spontane bevalling :D

mensen die shoppen ook veel pleizer

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij mij is dat slijm, gewoon afscheiding. Ik heb het al heel lang.

15. Niet meer actief

Goeiemorgen/middag!

Ow, heerlijk geslapen, net pas wakker :oops:

Shoppen, heb ik ook wel zin in!
    Gister bij de zeeman nog een schattig jasje gekocht :D

Hier vanochtend weer wat vervelende krampjes gehad en als ik me omdraai schuren m'n ribben over haar kontje heen ofzo, voelt zo vaag!

Nou meiden, zal mij benieuwen bij wie het gerommel door gaat zetten!
    Toy toy toy!

16. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden,

Sorry dat ik er niet zo veel meer ben, komt omdat we druk zijn, veel weg en omdat Roland thuis is. De pc staat dan wel aan maar er echt ff voor gaan zitten doe ik dan niet.
    vrijdag heeft Roland op mijn verzoek de douche en slaapkamer schoongemaakt...hij snapte eerst niet dat ik dat graag wou en zei,,,ja de douche is over 2 weken toch weer vies, ja duh...ik zeg dan kan je het nooit doen dus...Maar ik moest ff weg en kwam terug en toen rook het hier heerlijk naar Ajax....
    verder had ik wat een rot dag vrijdag....voelde me niet echt top
    Gister moesten we naar de kantine en ik lag pas om half 4 op bed vannacht...ik was niet moe want kon niet eens slapen...heb om 3 uur dus een douche genomen.....was om half 11 alweer wakker en kon niet meer slapen.
    Ben nu de was aan het opvouwen en heb jullie berichten ff gelezen...maar teveel om te reageren.
    lees wel dat er veel rommelen.
    hier eigenlijk weinig last...de kleine is wel lekker aanwezig....
    maar zodra ik meer tijd heb kom ik echt weer reageren hoor....
    zal ff verder met mijn was.

SORRY!

17. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Net als een aantal anderen ben ik ook weer verkouden.... Bah! Dat maakt het slapen ook niet bepaald makkelijker/beter. Vannacht was ik hartstikke misselijk maar het trok ook weer weg. Allemaal van die dingetjes waarvan je denkt: zou het? Maar tot nu toe niet hoor! Kindje zit nog erg lekker in mama's buik volgens mij.

Vivian, spannend hoor, hoe is het nu met het gerommel? Wordt het erger?

Moppie, bij jou dus ook spannend of het nu gaat doorzetten! Had je zelf ook echt het idee dat het vruchtwater was?

Juudje27, ik geloof dat je nog heel lang kunt doorlopen nadat je de slijmprop hebt verloren! Het kan nog een tijdje duren, maar het kan ook snel zover zijn. Volgens mij valt er niet veel aan af te leiden.... Helaas!

Meesa, volgens mij is dat heel gebruikelijk tijdens de zwangerschap. Bij mij is het ook meer en 'anders' zeg maar. Maar dat heb ik eigenlijk al heel lang.

Andere aftellende mama's: ook veel succes allemaal! Raar he, om veel meer met de laatste zwangerschapsloodjes bezig te zijn dan met de jaarwisseling? (dat heb ik tenminste).

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Dit berichtje staat bij de December mama's.

Ben wel heel benieuwd wie van de Januari mama's vannacht bevallen is dan!

19. Niet meer actief

Wow, wie zou het zijn? of zou het suusje zijn?

20. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ohh spannend. Nou als het goed is is Suusje al wel eerder bevallen toch? We horen het vast snel.

Juud, die slijmprop zegt helaas helemaal niets. Dat heeft mijn VK afgelopen week nog uitgelegd. Het kan zijn dat je nog weken doorloopt na het verlies van de prop, maar het kan ook zo zijn dat je de prop past verliest op het moment dat de baby geboren wordt. Helaas dus..... kan heel snel gaan, maar kan ook gerust nog een paar weken duren. Vervelend he? Ik zit ook zo op seintjes te wachten dat het gaat beginnen.

Gaan ff wat eten, krijgen vanmiddag nog bezoek. Kom later wel ff reageren.

Liefs Marije

Deel Deze Pagina