Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hallo dames,

Ik kom me ook weer even melden, gister stond mijn hoofd er niet zo naar..
    Gek he, dat het er toch nog zo inhakt als je op je geld zit te wachten, maar ja, het is gewoon even niet anders nu.... :cry:

Hier is alles nog rustig verder, gister nog wat boodschapjes gedaan, ik dacht: dan ben ik er eventjes uit en misschien helpt het wat om te gaan lopen......nou.....kan dus lopen tot ik een ons weeg maar t helpt me dus niet! :)

@ Marij: Als ik je goed begrepen hebt en die kleine komt rond de 4 a 5 pond, dan kom je er makkelijk met maatje 44.
    Ik had vorig jaar met de bevalling van mijn zoontje alleen maatje 50 bij me en in huis, hij woog 2730 gram en maatje 50 was echt te groot!
    Manlief is 's middags naar de prenatal toen om maatje 44 te halen en die heeft hij zeker nog 3 a 4 weken aan gehad!
    Ook nu heb ik weer maatje 44 ingepakt want deze komt ook niet boven de 6 pond schatten ze..

@ Meesa: Heb ik ook last van hoor, meer slijmverlies, zegt misschien alleen iets over het feit dat we op het eind lopen maar niet wanneer het komt.....we kunnen alleen maar wachten ......zucht....... ;)

@ Juudje27: Gewoonlijk hoeft het verliezen van de slijmprop niks te zeggen en kan het nog weken duren voor je bevalt.
    Toen ik de mijne verloor in mijn 1e zwangerschap begonnen bij mij meteen de weeen, dus het KAN maar het HOEFT dus niet! ;)

@ Linda: Oh meis, vervelend dat je juist nu verkouden word, bah, beterschap hoor!

@ Marieke: Niet zo'n slimme actie van je man, haha! Had ie kunnen weten natuurlijk, ach, misschien zijn het hormonen? :)

@ MamaMirella: Heb het hier ook hoor, er word nog flink getrappeld en volgens mijn blijft dat ook nog wel zo, alleen wegens ruimtegebrek voelt het niet zo prettig die voeten in mijn maag! ;)

@ Moppie1982: Spannend hoor! Nog even afwachten dus.... :D

Owh dames, ik zal ongetwijfdeld niet iedereen gehad hebben nu maar 1 dag niet geweest= een heeeeeeeeele hoop te lezen en te reageren he? :)

Maar ik lees regelmatig en leef met jullie allemaal mee hoor!

Ik ga ff mn bedje in nu, want mn kleine man slaapt nu ook!
    Wat een hectische ochtend, mn schoonzusje kwam om mn vent en zoontje te knippen, raakt ie ineens helemaal over de zeik! Ja, mn zoontje dan he? :)
    We zijn zo'n 1,5 a 2 uur bezig geweest en t is weer lekker kort!
    Normaal word ie vaker geknipt, maar mn schoonzusje had ik al een tijdje niet gezien, druk druk druk......dus het was even wennen voor die arme schat...En dat 'vreemde' mens EN haartjes knippen, haha!
    We hebben nu afgesproken om het om de 4 weken te doen, ook al is het niet echt nodig. Maar dan raakt ie er wat beter aan gewent en duurt het ook niet zolang!

Zo, heb wel weer genoeg gebept voor nu, ik kom vanavond nog wel ff verder kakelen hierzo....

Fijne dag dames!

2. Niet meer actief

Hey meiden!
    wat een gerommel hier! mag ook wel he..het is bijna januari!
    Ik heb ook veel last van afscheiding maar heb ik eigenlijk ook al heel lang, dus volgens mij stelt dat helemaal niks voor...ik dacht gisteren ook ff dat het aan t beginnen was...had flinke zeurende pijn in mijn onderrug en steken bij mijn vagina...weet niet of dat er bij hoort of dat dat oefenweeën zijn of indalingsweeën ik weet het allemaal niet meer hahaha maar het is weer afgezakt, dus zal nog wel neit...
    En blijven ze idd tot aan de bevalling zoveel bewegen ja? Ik heb nog wel veel beweging, maar merk wel dat het de laatste dagen wat minder beweging en wat meer krampjes en steekjes word... Berna wij zijn even ver...vind je het niet ontzettend eng worden? hehe ikke wel namelijk, kreeg wel de zenuwen gisteren toen ik zo'n pijn had...Heb jij al ergens last van?
    Succes iedereen1!
    groetjes..

3. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    O wat spannend! Wie zou die januarimama zijn? Want Suusje zou toch ten laatste zaterdag bevallen. Hopelijk horen we gauw meer.

4. Writer

Writer Niet meer actief

dus dat hebben jullie ook stukken slijm nou zal wel normaal zijndan

we kunnen ook even op dicember topic vragen wie het was ,die bevallen is gisteren haha

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hallo dames,

Ik mag altijd graag meelezen, af en toe laat ik een berichtje achter. Maar ben daar de laatste tijd niet meer zo actief in.

Wat mooi zeg dat er al een paar zijn bevallen, ik wou dat het hier ook al zo ver was... Vorige week veel oefenweeen gehad, beebje is al ingedaald. Maar nu lijkt allles stil te staan.

Wel moest vandaag de kerstboom eruit en heb de badkamer even goed geschrobt. Manlief is aan het stofzuigen en ik hoop toch echt dat het niet lang meer duurd, ik ben het even zo zat... erg he?
    Succes meiden!
    Liefs

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden! Heb er veel aan!

7. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Had laatst trouwens gedroomd dat de kleine eruit was. En die buik was leeg, dat was even een heeel fijn gevoel.. haha (wel was het een blubberbuik, maar dat was niet erg) hihi

8. Niet meer actief

Meesa, ja we gaan het gewoon even vragen aan de decembermama's

9. Niet meer actief

HAHAHA, meesa we hebben tegelijk een berichtje gepost bij het december topic, hoezo nieuwsgierig? ;)

10. Niet meer actief

appelsientje, leuke droom trouwens, weer een lege buik...

11. Writer

Writer Niet meer actief

haha ja anita ik zag het :D nieuwsgierig? nehhhhh hoe kom je erbij ;)

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo lekker ff eruit geweest.. ooo tis alleen echt erg hoe langzaam ik moet lopen. Als ik sneller loop krijg ik meteen steken van onderen.
    Heb niet echt kunnen vinden wat ik zocht maar wel een leuk wit pakje voor de kleine in maat 56 en een badcape van de hema nog erbij. Heb luierzakjes gehaals. We hebben namelijk een gewone luieremmer willen eerst eens kijken hoe dat bevalt voor we zo'n dure speciale aanschaffen. Ook omdat de container bij de deur staat en we het daar toch vaak meteen in doen denken we.

Verder extra kraamverband bij kruidvat gehaald, die schijnt het fijnst te zijn en vanuit kraampakket heb je echt niet genoeg hoorde ik al van een vriendin.

Nog even snel voor laarzen gekeken maar niet echt wat gezien.
    Daarna hebben we heeeeel fout bij de mac een mc chicken en milkshake gehaald haha. Was denk ik wel een jaar geleden dat ik daar was geweest en dacht straks mag het niet meer want dan moet ik lijnen hihi.

Ga nu nog even een wit babywasje doen en lekekr kopje thee met een oliebol nemen.
    Morgen ga ik lekker zelf appelflappen bakken en hebben we lekkere hapjes. Maken het gewoon gezellig met zijn tweetjes. KOmt vast wel wat leuks op tv.

Het is inderdaad nu spannend aan het worden ik hoop iig oud en nieuw te "overleven"lijkt me niks om op oudjaarsdag of nieuwjaarsdag een huis vol visite te hebben.....

13. Niet meer actief

Ik heb ook kraamverband van kruidvat extra gehaald.
    Wat een tapijten he! :confused:

Oliebollen, krijg helemaal zin :p

Ik ga even het keukenraam lappen en een la uitmesten.

Ben wel benieuwd wie er bevallen is....

14. Niet meer actief

ik heb vrijdag al 2 appelbeignets gegeten, heerlijk!
    morgen gaat marco oliebollen halen, we hebben hier 1 plek waar ze heerlijk zijn, bakken doen we dit jaar niet aan, geen puf voor!

15. Writer

Writer Niet meer actief

oh wat zijn jullie erg , hebben over oliebollen , willen jullie mij pesten ofzo ,heb me voorgenomen niet meer te eten misschien eentje met oudennieuw,maar heb nu zoooooooo zin in , het is dat ver weg is anders was ik snel heen gegaan #-o

16. Francisca

Francisca Lid

20 jan 2007
    72
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi,

Jeetje weer 3 pagina`s verder, moet altijd ff snel bijlezen. Ik ben net met mijn man maar eens flink gaan wandelelen. En flinke steken onderin! Niet leuk maar misschien wel voor een goed doel.
    Nu is de kleine erg druk.

Ik ga even een filmpje kijken.

Zijn er trouwens ook dames die gewoon oud en nieuw thuis zijn ? Mijn man werkt 1/1 sòchtends vroeg, dus blijf lekker bij hem. Wel saai, maar ja nog vaak genoeg oud en nieuw. En heb de familie maar lekker geadviseerd naar een feestje te gaan, zo bij mij op de bank is ook echt niet alles.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wij zijn ook lekker thuis met oud en nieuw

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wij blijven express in de buurt van ons huis, maar gaan wel naar vrienden die avond.
    Meestal gaan we met oud&Nieuw naar v rienden die een 20 km verder wonen, maar daar heb ik dit jaar bewust niet voor gekozen.
    Naar hun gaan we zo even toe.

Heb inmiddels 3 boterhammen naar binnengewerkt over de dag verdeeld en nog niet weer naar de wc gehoeven. Voel me niet superfit, maar ook niet supernaar ofzo. Dus maar gewoon rustig aan doen verdere dag denk ik zo.
    Heb al wel even weer geslapen net.

Ben eik ook heel benieuwd welke januari mama nu bevallen is! Hopenlijk meld diegene zich snel ;)

19. Writer

Writer Niet meer actief

we zijn ook gewoon thuis hoor , ik ben bang voor de knallen haha en manlief kijkt graag jaarverslag of weetikveel wat dus gewoon gezellig thuis wat lekkere hapjes enzo :)
    whahaha berna nog maar 4 dagen :D dat is pas spannenddd ;)

20. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Lees net op het decemberforum dat het busybusy is die bevallen is!

Deel Deze Pagina