Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Hai januarimama's

Vannacht is Busybusy bevallen van een zoontje genaamd Rodin. Ik heb hem heel snel mogen bewonderen omdat ik toevallig in het ziekenhuis was voor controle. mama en kleine maken het goed. Rodin heeft alleen een punthoofdje van de vacuum.
    Gewicht en dergelijke weet ik niet...
    Hoop jullie zo op de hoogte te hebben gesteld.

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Wow, Busy bevallen? Wat gaaf zeg! Heb even gekeken wanneer ze als laatste heeft gepost en volgens mij is dit het laatste wat ze hier afgelopen vrijdag op ons januaritopic schreef:

Grappig he? Het kan dus zomaar ineens zover zijn!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    OO busy gefeliciteerd met Rodin!!
    bedankt waterlelie

* slik* ik ben de volgende :confused:

4. Niet meer actief

Busy, gefeliciteerd!!!! met jullie zoontje Rodin!! Wow, lekker hoor toch nog in het oude jaar bevallen! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat

5. Niet meer actief

Francisca, wij zijn ook lekker thuis met oud en nieuw, gezellig met zijn twee-tjes.

6. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Busy, gefeliciteerd met jullie zoontje Rodin!
    Een bijzondere maar erg mooie naam!

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Busy gefeliciteerd meid!!

Nou het gerommel is weg, heerlijk moet ik zeggen al die oefenweeen wordt er alleen maar moe van 8)

Nou vandaag mijn buik gegipst, foto's volgen! Ook nog wat buikfoto's gemaakt door mijn vriendin. Ik kijk echt help me, ben het nu een beetje zat hahaha! Ik plaats ze zo in mijn album.

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

vivian, leuke buikfoto's
    ik heb ook een gipsafdruk gemaakt, 2 kerstdag, moet nog ff foto's van maken.

Busy, gefeliciteerd met jullie zoontje Rodin...

Weet iemand hoe het met joyce is?

we hebben vanmiddag mariët opgehaald bij mijn zusje en ff bij mijn ouders geweest...
    net ff kopje thee gedronken en zal nu alle was opvouwen en de laatste dingen klaar zetten voor de bevalling en de baby... eerste kleertjes etc en kraampakket beneden halen.
    zal ook ff mijn filmcamera opzoeken en het dvdtje leeg halen....
    en dan mag de baby van mij wel komen haha...

9. Writer

Writer Niet meer actief

busy natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoon , geniet lekker van

ik ga maar pannenkoeken bakken

10. Niet meer actief

Busy gefeliciteerd met jullie zoon Rodin!

Berna, hahahaha, spannend he!

Vivian, leuke foto's!

Pannenkoeken, mjammie :p
    Wij gaan taco's eten....

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee joyce al tijdje niet gezien hier he.. hmm

Ik ga tagliatelli met kip en tomatenroomsaus maken

12. Niet meer actief

Joyce zou het toch druk hebben en weinig posten dit weekend? :(:

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    *INBRAAK*

Nog ff en dan mogen wij het stokje aan jullie doorgeven...Geniet lekker van jullie kleintjes,want het gaat erg snel allemaal ;)
    Allemaal heel veel s6 met de aankomende bevalling en voor de meiden die al bevallen zijn...gefeliciteerd en geniet ervan!

Ook alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar!

*UITBRAAK*

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Dank je wel Iloon! JIj ook het beste voor 2008!

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, gatsie komt nu niet uit een koudje, lekker rust nemen! Hebben jullie trouwens al meer uitslagen van Roy zijn onderzoeken?

Alle nieuwe ongeduldige mama's, welkom en succes met de laatste loodjes!

Marij, denk dat 44 nog goed past hoor! Oh zie al dat je wat ingepakt heb, nog een paar dagen dan is het zover, spannend hoor!

Vivian, ben benieuwd naar het resultaat van je buik! Ik zie het al, leuk zeg!

Juni, hier ook een hoop gerommel zonder resultaat, iedere keer denk ik zou het? Met die kleertjes heb ik ook hoor, ik vind het zo moeilijk in te schatten wat ik nodig heb.

Moppie, spannend hoor, waarom werd je ook alweer eerder ingeleid?

Marieke, lekker joh nog zo lang slapen!

Anita1975, geniet maar lekker met je dagen samen met Roland! Gelukig dat alles goed gaat.

Hee een anonieme januari mama bevallen, wie o wie? Wow Busy gefeliciteerd met je zoontje!

Berna, nog lekker even geshopt! Toch even lekker nog er tussen uit he, heel de dag thuis wordt je ook zo duf van?

Hier hebben we de box opgezet, heerlijk gezicht....

De oefenweeen gaan gewoon door, heb al 2 nachten niet geslapen. Wist niet dat dat zo lang achter elkaar kon duren.
    Vanmiddag mijn zus weer op de trein gezet, heerlijk om weer een paar daagje bij te kletsen.
    Ze heeft alleen wel plannen om definitief naar Brazilie te gaan :cry:

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey meiden, ben druk geweest vandaar dat ik nu pas reageer!

Morgen lekker naar Belgenland! Heb er echt zin in, kleine is toch nog niet ingedaald en heb al 6 jaar geen oud en nieuw met mijn moeder gevierd dus mocht wel weer tijd worden. Bovendien zijn we met maximaal een uur thuis mocht er wat gebeuren.

neem mijn vluchttas en de MC mee, je weet maar nooit hihi! ik ga ff eten meiden, kom straks nog ff buurten!

17. Niet meer actief

Joyce zou idd dit weekend even haar hoofd leeg maken toch? even niet forummen hier.
    Vanochtend nog een berichtje van haar gezien in een ander topic, dus alles zal nog wel goed gaan.

18. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    dank je :)

19. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    busy van harte gefeliciteerd met je zoontje

ik word ingeleid omdat het kindje veel te groot is, dit gebeurt alleen als hij binnen een paar dagen zelf niet komt. anneliesje

morgen naar de vk. juni jij ook succes morgen bij de vk.

20. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Busy !!! Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!!! Super hoor, dat is snel!!! Geniet ervan!!

Deel Deze Pagina