Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Moppie, dat is waar ook, haal wel eens alle verhalen door elkaar! In ieder geval veel succes!

Roxy, heel veel plezier bij je moeder, lijkt me raar om met een lege maxi cosi op pad te gaan! Maar ik zou 'm ook meenemen hoor!

Wij gaan morgenavond naar de vrienden die hier in de straat wonen, ben binnen een paar minuten thuis mocht het nodig zijn!

2. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Zucht.......word een beetje moe van mijn vent!
    Wij zitten zonder poen en dat weet ie dondersgoed! Toch blijft ie van die klote ritjes doen met de auto terwijl hij zolang mogelijk met zn volle tank moet doen! Ik heb hem al tig keer gezegd: Geen onzin ritjes meer voorlopig, want dat gebuert de laatste tijd veel te vaak 's avonds.
    Nu is ie weer een bakkie doen bij zn ouders! :evil:
    Is welliswaar in dezelfde stad, maar jeetje wat een l*l, hij weet hoe we er nu voorstaan en als ik hem dat aan zn verstand probeer te peuteren, krijg ik weer een geërgerde blik en een diepe zucht!
    Sorry hoor, maar mijn kerel heeft ecth zn verstand in zn reet zitten geloof ik! :evil: :evil: :evil:
    Hij zoekt het maar uit, van mij krijgt ie geen poen meer als die tank leeg is! :evil: :evil:

Sorry dames, maar dit moest ik ff kwijt voor ik ga gillen hierzo en dr ligt net een klein ventje op bed! :oops:

3. Niet meer actief

Rustig rustig Mamalou ;)
    Die hormonen ook....

Rox, ik zou ook lekker gaan hoor!
    Ben gister ook redelijk ver weg geweest en had de vluchttas achterin staan.
    Uurtje is goed te doen 8)

Wij zijn morgenavond lekker met z'n tweetjes, hebben hele decadente appelbeigneits besteld, dus komen de avond wel door.... :D

Anneliesje, hoop dat je vannacht lekker kunt slapen!

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Mariek: Ja ja weet ik wel. ;)
    Maar het is allemaal al frustrerend genoeg en dan maakt ie het net nog even een stukkie erger! :evil: En straks weer zogenaamd bezorgt doen. :rolleyes:

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mamalou, rustig aan meid! Snap het wel hoor.

Hier is er eentje aan het schelden achter de ps3, daar kan ik dus ook echt niet tegen....

Marieke, jammie hier morgen ook aan de appelbeigneits, heb ze lekker bij de banketbakker besteld. Mark mag ze morgen ophalen.

Ik ben vanaf nu officieel zwanger vind ik en doe niets meer ;)
    Haha zo voelt het wel, ben het voor het eerst een beetje zat eigenlijk. Nou ja nog max. 4 weekjes!

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    BUSY, VAN HARTE MET JULLIE ZOON RODIN! jeetje wat kan het ineens onverwacht snel gaan he?! We hopen snel wat van je te horen.

Iloon bedankt dat je ons ff op de hoogte hebt gehouden, en natuurlijk ook voor jullie het allerbeste gewenst voor 2008!

Mamalou, kan me heel goed voorstellen dat je het ff helemaal gehad hebt met hem hoor. Kan er ook moeilijk tegen als het lijkt alsof ik de enige ben die rekening moet houden met een bepaalde situatie. Gil maar lekker uit hier, daar zijn we immers voor.

Joyce zou inderdaad ff niet op het forum komen, ze was er te veel mee bezig en wilde ff op andere gedachten komen.

Linda, dat wilde ik inderdaad ook steeds nog vragen (maar vergat het steeds.. *sorry*). Hoe is het met Roy, hebben jullie al meer uitslagen? Hoop dat het allemaal goed lijkt hoor.

Anneliesje, das minder leuk dat je zus plannen heeft om in Brasilië te blijven.....

Hier hele dag visite gehad. Mijn collega kwam ff bijkletsen en een vriend van ons kwam bij Edwin om zijn bouwplannen te bespreken. Dus was eigenlijk erg leuk zo met z'n viertjes. STAAN EDWIN ZIJN OUDERS INEENS VOOR DE DEUR! AAAHHHHHHHHHHHHHH Die mensen hebben ook geen verstand he?! Als mijn ouders komen en ze zien dat we al visite hebben dan gaan ze weer.... maar jullie raden het al. Zij gingen er gewoon uitgebreid bijzitten! Ik heb ze een kopje koffie gedaan en daarna niets meer. Volgens mij was de hint op een gegeven moment wel duidelijk, want toen er dus niemand meer op hen reageerde en wij gewoon verder bijkletsten, gingen ze EINDELIJK. GRRRRRRRR. Ik wil wedden dat Edwin zijn vader morgenvroeg op de stoep staat om te vragen wie "dat meisje" eigenlijk was. Nieuwsgierige lui, bah! (zo ben ik ook ff weer kwijt, sorry, maar bedankt weer dames).

Wij gaan morgenavond ook naar vrienden hier in het dorp. We gaan wel met de auto (we wonen namelijk net een km buiten het dorp) zodat we snel thuis kunnen zijn als het nodig mocht zijn.

Ik ga zo ook ff de vluchttas klaarmaken en het kraampakket even in een kratje doen (die had ik namelijk netjes in de kast op de babykamer gepakt *uhhhh, wist niet dat het in de doos moest blijven zitten* ) en dan ben ik ook verder klaar eerst. Het bed voor de bevalling staat al bijna startklaar. Is al opgemaakt boven (de matras) en het bed zelf staat in de garage, dus als het zover is kan Edwin hem zo in de kamer zetten.

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey dames,

Ja alles gaat goed hier hoor! Wel lief dat jullie aan me denken meiden!
    Wilde inderdaad even niet te veel met dit alles bezig zijn hihi (heb stiekum wel meegelezen want kon het toch niet laten hihi)

Gisteren lekker met mama naar het dorp geweest en 's avonds bij vrienden op de koffie geweest... Vandaag even oma naar een tante gebracht, vanmiddag visite gehad en net even bij ma geweest (die is nog steeds aan het slopen en doen... dus even voor zover het kon wat meegeholpen)

Hier worden de nachten steeds korter lijkt wel, maar blijf gewoon stug liggen... dan rust mijn lijf toch nog een beetje...

Het is en blijft ook wat aan het rommelen, maar dat mag de pret niet drukken hihi (jaja ik kan weer een beetje vrolijk doen hihi)
    Heb ENORM veel slijmverlies de laatste 2 dagen... wil alleen niks zeggen...
    We wachten dus gewoon *geduldig* af...

Ik ga nu zo lekker op bedje tv kijken...

Sorry dat ik eventjes niet reageer op mensen, doe ik morgen weer!

(alleen ff een felicitatie dan he ;) )

Busybusy: Van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van!

8. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Joyce, groot gelijk meid, doe lekker rustig aan! ;)

@ Alle dames: Bedankt! ;)
    Ben alweer wat gekalmeerd intussen.....

Ik ga zo weer want mijn vriendin komt zo nog ffies langs voor een bakkie leut. Ze is gister net terug uit Viva la France waar ze de kerst bij dr familie heeft doorgebracht. Die is daar een jaar of 3 geleden naar toe geemigreerd, alleen zij woont hier gelukkig nog!
    Nog wel..... ;)

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hallo meiden,

Vivian was vandaag bij me, een van jullie mede zwangeren ;) en jeetje als ik naar haar kijk krijg ik weer flashbacks..... van mijn eigen laatste loodjes. Wat een buik viv :p, maar wel een hele mooie buik!

dit jaar ga ik viv pesten, want vorig jaar was ik zwanger met oud en nieuw en toen was zij lekker aan de drank, en nu mag ik nenenene. ik zie je morgen Viv ;)

heel veel succes he allemaal! ennuh dat deze maand maar snel en probleemloos voorbij mag gaan voor jullie ;)

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo Meiden!

Busy, gefeliciteerd met jullie zoontje Rodin! Super! Hoop dat alles goed is gegaan.

Mamalou. Pfff.. Mannen..\

Marije, Heel handig zulke schoonouders. ZIjn ze verder wel ok, of kan je ze wel schieten?

Anneliesje, gelijk heb je. Doe lekker rustig aan.

Joyce, doe lekker rustig aan meid. Leuk he, dat "geduldig" afwachten..

Verder is het bij iedereen nog relatief rustig zo te lezen! Dan worden het veel januari mama's. :) Netjes..

Hier een pittige dag achter de rug. Gister al eerst mijn vader met gezin op bezoek en daarna mijn schoonzus, zwager en kind, en vandaag nog mijn andere zwager, schoonzus en 3 kinds + hun stafford pup. Wow wat een drukte. Had al de hele dag in de keuken gestaan om soep, lasagna, pasta en kipsalade te maken en toen die drukte nog.. Pff. Om eerlijk te zijn was ik best blij dat ze weer foetsie gingen. Vanochtend ook al een flink stuk met de hond in het bos gelopen. Het hele huis is weer schoon.

Beetje veel allemaal. Heb nu ook al 2 uur om de 20 min. flinke kramp. Zal wel gewoon teveel gedaan hebben. :)

Morgen krijgen we WEER bezoek.. We wilden graag thuisblijven, helemaal omdat we meteen richting ziekenhuis moeten zodra er iets begint. Ik blijf echt schoonmaken zo. hahahaha. Ach. wel gezellig.

Hier nog geen oliebollen gehad. Morgen een hele berg dan maar.

Fijne avond verder meiden.

11. Niet meer actief

Wat leuk zeg al die dames die hier inbreken!
    Lief! :D

Nog even en dan is het januari!

Lizab, niet teveel doen hoor....
    Doe ik ook niet ;)

12. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Lizab, doe je wel een beetje rustig meid. Niet te druk maken meer hoor, daar worden die ukkies van ons ook zo druk van (hier is er nog al een behoorlijk aan het feesten!)

Mijn schoonouders zijn echt om TE SCHIETEN! Vind er echt helemaal niets geen leuks aan (en dat zijn niet de hormonen, want dat waren ze al voordat ik zwanger was, hahaha)

We gaan volgens mij verder allemaal op naar januari.... offffff er moet heel snel iets veranderen.

Kuzzie van mij

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Lizab hou je rustig meid!

Marieke zeker lief! Is een goede vriendin van me zij heeft van daag de gipsafdruk van mijn buik gemaakt en de buikfoto's :D Enne mocht ik gaan bevallen komt zei het hier ff melden :D Zij is trouwens dus ook degene die mij totaal forum verslaafd heeft gemaakt hier he haha

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Even kort: Busybusy van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Ik hoop van harte dat je het niet al te zwaar hebt gehad. En nu kan het genieten beginnnen....

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo ben ik ook nog ffies. Jullie hebben goed gekletst vandaag! Ik kom nog even kijken, want er is vast wel een lief babietje geboren inmiddels...

Meesa, ik heb ook dat ik de laatste dagen veel meer slijm verlies, maar ik weet niet of dat hetzelfde is als wat jij bedoelt.

Moonie, wat grappig dat je dat berichtje tegenkwam! Ben ook benieuwd wie het is...

Berna, om die reden wil ik morgen en overmorgen ook echt niet bevallen! Lijkt mij ook echt niet leuk, dat je die feestdag ook nog een verjaardag moet vieren...

Francisca, wij blijven ook samen thuis morgen. We hebben onze buik vol van de feestdagen en we vinden het heerlijk dat we dit jaar zo makkelijk geexcuseerd worden ;)

Oh busybusy is bevallen! En we mochten nog wel allemaal voor... hahah!

Van harte busybusy!!!! (en man)

Rustig aan hoor Mamalou... Als je je zo op gaat vreten is het ook niet goed voor je.

Anneliesje, nu pas officieel zwanger ? ;) ;)

Joyce, fijn dat je even langs komt, ik had ook al stiekum aan je gedacht ;)

Hier rommelt het wel weer een beetje. Steeds maar harde buiken waar ik echt wel mijn buik vol van begin te krijgen! Af en toe flink pijnlijke steken, maar niks regelmatig ofzo...

Vanmiddag ging Rinaldo de verjaardagen op de nieuwe kalender schrijven en wilde bij 31 dec de verjaardag van de baby schrijven, haha zo flauw! Ik heb hem wijs gemaakt dat ik denk dat de baby 21 januari komt. Daar baalt hij flink van, maar volgens mij gelooft hij het wel. Ik werd echt een beetje zat van dat gezeur tegen mijn buik dat ze op moet schieten. Wij laten ons niet opjagen! :D

16. Niet meer actief

Moppie: oh dat is dus spannend als het idd vruchtwater zou zijn!

MamaMirella: het zou kunnen dat je m wat minder goed voelt, omdat ze minder beweegruimte hebben.

Juudje: je slijmprop verlies kan het begin van de bevalling zijn, maar het kan ook zomaar nog een paar weken duren!

anita1975: je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Als je maar af en toe laat horen hoe het met je gaat, zodat we ons geen zorgen maken ;)

missme: kan me voorstellen dat je ff de zenuwen kreeg tijdens die pijn, het zou zomaar kunnen dat het nu echt gaat gebeuren hè!

berna: hmmm ook al zo'n lekkere oliebol op, ik heb er nog steeds geen op, maar wil er wel één!

Francisca: ik blijf ook lekker thuis met oud en nieuw hoor! Schoonouders komen, maar dat had voor mij niet echt gehoeven eigenlijk ;)

Meesa: ik heb ook last van wat dikker slijm de laatste dagen.

Busybusy bevallen?! Yeah, dat was de volgende op de lijst! En ze dacht nog wel dat het nog wel even zou duren! Gefeliciteerd meid met jullie zoontje! Ja Berna, nu ben jij de volgende ;)

Vivian: leuke foto's!

AnneLiesje: nee Roy zn uitslagen zijn nog niet binnen... Het ziekenhuis zei dat we na 5 dagen na de huisarts konden bellen, maar de assistente bij de huisarts zegt dat ze nog niet binnen zijn en dat na 5 dagen wel erg snel zou zijn... Ga morgen maar eens naar het ziekenhuis bellen. Thnx voor het vragen! Hoe is het met jouw moeder? Oh jeetje je zus definitieve plannen voor Brazilië... dat zal ff slikken zijn!
    Haha ben je pas vanaf nu officieel zwanger?! Dat was je al 8 maanden hoor ;)!

Roxy: ik zou je vluchttas idd wel meenemen!

Mamalou: ja ik kan me wel voorstellen dat je daar ff pissig om wordt. Het is ff behelpen nu natuurlijk, maar dat wil ie niet zien denk ik. Jij rustig aan hoor!

Marije: haha die schoonouders van jou... Sorry hoor maar moet er soms wel om lachen, maar jij zit er maar mee natuurlijk! Kan me voorstellen dat jij er niet om kan lachen :(

Leuk al die 'inbrekende' dames hier ja :D Ze leven allemaal met ons mee!

En is er nog iemand van plan dit jaar nog te gaan bevallen of gaan we toch maar allemaal voor een 2008 baby? Vandaag of morgen is toch echt de laatste kans voor december en voor 2007 ;)

Hier zijn alle wasjes gedaan en gestreken. Het bed staat omhoog, de vluchttas staat klaar... Volgens mij zijn we er zo goed als klaar voor!

17. Niet meer actief

Vivian, hoe is je afdruk geworden?

Ow, ik wil wat doen, maar weet niet wat :rolleyes:

Linda, jij bent ook wel druk geweest zeg!
    Nu alleen nog bevallen :confused:

18. Writer

Writer Niet meer actief

HEY MEIDEN
    guppie en linda jullie hebben ook veel slijm , opzich zou daar niet raar op kijken hoor maar nu zijn het steeds hele klonten zeg maar ,komen met stukken uit zeg maar :rolleyes: had ik niet bij mij dochter , nou ja er zijn zo veel dingen wat bij eerste zwangerschap niet had dus zal allemaal wel gewoon zijn

trouwens voor wie in ziekenhuis bevalt moet je ook zelf luiers meenemen?
    ik dacht dat in ziekenhuis zelf luier om deden maar moet je wel zelf een pakj of paar meenemen?

ik heb veel hardebuiken echt super vervelend
    ook vuurwerk is hier aardig begonnen
    voor dochter instoppen hebben we de wibbel tandtje eruit gehaald ,ze vond zooo stoer en leuk haha :D

nou wie gaat nou morgen bevallen ben zoo benieuwd haha bezonder datum zal het worden ;)

19. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Hoi Meiden!

Begint nu echt spannend te worden hè! Ik zie dat er al een paar bevallen zijn! Gefeliciteerd met jullie prille grote geluk! :D

Hier nog rustig.. we wachten af! Ik vroeg me af op welke pagina jullie lijstje staat!

Kyrillis!

20. Niet meer actief

Die staat in mijn onderschrift Kyrillis :D

Deel Deze Pagina