aha mag ik ook op lijst? meesa. 2de kind 8/01/08 13 kilo aagekomen haahhah ohjaaa het word een jongen
Ojaaa.. das makkelijk! Er zijn er al wat bevallen zeg! Soms moet ik me echt realiseren dat het bijna zo ver is! Ookal is het de 3de.. ik v ind het toch wel weer reuze spannend hoor. Misschien ook omdat deze WEL is ingedaald.. en de andere niet.. die moesten allemaal ingeleid worden.. en ze verwachten bij deze niet.. dus ja.. misschien ben ik wel zenuwachtig voor de bevalling omdat het nu misschien wel heeeeeeeeeel anders zal zijn! Das echt spannend! Ik sta nog op de minder / niet actieve lijst! Das lief! Wij verwachten dus een meisje en ik ben 4.5 kg aangekomen.. dan zijn jullie even op de hoogte! Iedereen heeel veel succes met de laatste loodjes (kreeg bijzonder veel kaartjes met "Sterkte in januari... " (sterkte! .. pfff.. succes ok.. maar sterkte?) Affijn.. succes dus voor iedereen
Meesa je staat erbij! En Kyrillis, sja, we waren je kwijt, maar nu hebben we je weer gevonden Dit is trouwens een jurkje wat ik al een hele tijd geleden heb gekocht voor ons Miepje.... http://imageserver.mexx.com/images/products/GA/052/GA052_8DD_FV.tif.fpx.jpg?ftr=5.0&wid=380&cvt=jpeg Zo schattig 8)
haha kyrillis sterkte nee grapje , ach ja mensen weten ook niet wat ze moeten zeggen dan maar sterkte maak je niet druk , ik heb sterkte nodig jahh eerste bevalling is zwaar dus ben nu weer zoo bang :x je bent maar weinig aangekomen ,lekker hoor ,ben je straks zelfde als voor bevalling , ik ben 13 kilo aangekomen maar mensen zien het niet gauw ,heb allen een dike buik voor de rest niet overal aangekomen hoop dat gauw weer zelfde word als voor zwangerschap ik heb zo vreselijke pijn aan bovenbuik zo schurend gevoel echt niet best ik ga even snuffelen in de koelkast
dankjewel marieke ahhhhhhhhhh wat een schattig jurkje zegggg , wow dat mis ik dan bij een jochie nou ja heb genoeg stoere jogginpakjes gekocht en niky schoentjes zoo liefff
@ Marieke: Wil je mij dr ook bij zetten? 2e kind/ 16-01-08/ + 11,5 kilo/ Jongen 3 januari weer v.k. Thanx meid!
Marieke wat een super schattig jurkje! Ik heb echt knetterharde buiken met steken, maar laat het alsjeblieft afzakken! Ik ga even in bad, meestal ontspant mijn buik dan wel weer.
Marieke, wat een schattig jurkje! allemaal nieuwe mama's , wat leuk dat jullie nu ook meekletsen! Guppie, oei wat vervelend, ik hoop dat het bad wat helpt! Hier hebben we net weer genoten van mijn ontzettend golvende buik, zo cool!
MamaLou, ook jij staat erbij Guppie, hopelijk zakt het af! En anders ga jij misschien wel bevallen, ahhhh, spannend! Anita, gaaf is dat he zo'n wiebelende buik 8)
Nog even update voor de lijst, je hebt hem net bij gewerkt zie ik.... De uitgerekende "echo"datum is 4 januari en nu 4 kilo erbij. 2 Jan. VK Die kleine is nu echt een stukje gezakt, mijn buik hangt! Verder voel ik me toch de laatste dagen niet echt super meer, anders! Niet slecht maar de superdagen zijn duidelijk voorbij. Is dat mijn voorbode?
Marieke en de rest uiteraard, is het nog leuk om de uitgerekende datum bij de al bevallen mama's erbij te zetten?
Jaaaaaaaa dat heb ik net gezien.. (ik wil nog even niet hoor..als ik dat dan zo weer zie )( (maaaar.. als ik toch iets mee mag geven.. adem rustig in en uit (ookal denk je dat je dat niet kan) en ga niet gillenwant die energie kun je echt waar voor iets heel anders gebruiken!) Ik moet trouwens 3 jan weer voor controle bij de gyn. Enneh.. liefffff jurkje Mariekepieke! Ik trek onze meis het volgende aan:
heb ik ook gezien zoo ontroerend he , de jongen is oprecht helemaal vanslag denk ik hij puffde mee haha ,kreeg kippvel van , maar de vrouw kon wel schreeuwen zeg haha toen baby zag dacht ik ,ohhhh ik wil ook NUUUU WEL TE RUSTEN MEIDEN
oh, ik had echt zoiets van, neeee! ik wil niet meer! hahaha. toen ik filemon zag dus. maar ja, hoef ook niet.... langleve de keizersnede! 8) (dat meen ik niet, de pijn krijg je evengoed, alleen dan achteraf). anyway..... ik lees babynieuws! Busy, gefeliciteerd met je zoontje Rodin!!!!!! wat is dat supersnel gegaan!!! hoop dat je lekker aan het genieten bent! Guppie, heeft het bad je buiken afgezwakt of niet? zal aan je denken vanacht! hier nog bijna 3 dagen. ben ook veel meer bezig met de bevalling dan met oud en nieuw ja! we krijgen morgen wel mijn beste vriendin met man en kindjes hier, maar dat vind ik alleen maar gezellig. gaan lekker shoarma en friet eten en natuurlijk oliebollen. en als de kindjes allemaal in bed liggen gaan we kaarten. errug gezellig. en verder hebben we voor ons allemaal een vuurpijl gekocht, die gaan we de lucht inschieten. Casper krijgt de grootste, omdat hij er nog niet is.. Heb er wel zin in! en dan.... nog 2 daagjes wachten.... vanavond hebben we de box opgezet, en het wordt zo echt nu daardoor! kan het niet bevatten hoor, over een aantal dagen hebben we ons ukkie! als alles maar goed gaat, ik hoop het zo! maatje 44 wordt het dus! ik ga twee setjes inpakken, ik kan niet kiezen! haha. en een maatje 50 voor het geval het stiekum toch ene groot kind wordt, wat eigenlijk niet kan grijns.... maar je weet maar nooit! verder vandaag adressen verzameld, beugels voor de bugaboo opgehangen (het onderstel hangen we aan de muur als we hem niet gebruiken), tochtstrips bevestigd (is het voor ons ukkie niet zo koud als hij straks mee naar huis mag) en nu nog wat kleine klusjes voor 1 en 2 januari, en dan ben ik er klaar voor! morgen nog 1x controle. hopelijk is alles goed en mag ik lekker thuis oud en nieuw vieren! Mamalou, kan me je frustratie voorstellen hoor meid! hoop zo dat het snel wordt opgelost! dikke knuffel voor jou! marije, schoonouders... GRRRRRR! ik herken je frustratie helemaal! ben het ook zo zat met die lui! maar ja, je krijgt ze er gratis bij he...... zucht. 8) meiden, slaap lekker (voor zover dat gaat!) dikke kus Marij ps, voor de lijst: 31 december laatste controle gyn met echo. 03 januari, geplande keizersnede. Aangekomen, 2 kilo totaal (schrik niet, heb zat kilo's van mezelf grijns), en we krijgen een jongetje!
Spannend Guppie, ga jij dan toch nog een 2007 kindje krijgen? In ieder geval, ik denk ook aan je en alvast sterkte/ succes voor als het echt door gaat zetten! Oeh Marij, wat komt het nu dichtbij he? Geniet nog ff van je buikie, straks zal ie zo LEEG zijn. had ik het net nog met Edwin over, dat ik dat best zal missen dat heerlijke getrappel..... Weet niet of ik hier morgen nog zal zijn. Ga morgenvroeg mijn mams helpen met hapjes maken (kan ik nog een beetje wat terug doen voor al haar hulp) en 's middags ga ik maar plat denk ik, anders ben ik morgenavond/ nacht geen cent waard. Dus als ik jullie niet weer spreek...... ALVAST DE BESTE WENSEN VOOR 2008! En dat het maar een heeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig en gezond jaar mag worden voor ons allen! Dikke knuf Marije
Sterretjes, de uitgerekende datum of het aantal zwangerschapsweken zou er bij kunnen, maar het wordt wel erg vol dan.... Wat vindt de rest? Kyrillis, heb je controle erbij gezet! Doe je het de volgende keer in kleur, dan valt het voor mij wat meer op En wat een schattig setje zeg! Marij, nog even joh en dan heb je de kleine al in je armen! Super spannend weer de keizersnede enzo. Hopelijk gaat alles lekker voorspoedig en heb je weinig last van je wond daarna! Marije, beetje bijgekomen van je schoonloeders? Hihi! Kan me je frustratie goed voorstellen.... Geniet nog maar lekker van dat wiebelende hummeltje in je buik, nog even.... Welterusten allemaal!
hihihi Marieke, leuke naam heb je bedacht.... schoonloeders, die houden we erin! Welterusten! X Marije
Dacht al dat ruimte een beetje het probleem zou zijn...Ik vraag het me alleen gewoon af als ik het doorkijk...wie is optijd, te vroeg, te laat? (Nu is het nog een makkie.... ) Ik merk het wel. Goedemorgen trouwens... op deze laatste dag van 2007!!