He sterretjes, ook een nachtbraker? Oh meiden ik word echt gek van dat wakker liggen...! Vanaf 3 uur is het tegenwoordig vaste prik lijkt het wel. Komt mijn humeur ook niet ten goede... Ik begin echt een hekel aan mijn bed te krijgen inmiddels! Dat is nu de plek waar ik zoveel oncomfortabele wakkere uren doorbreng.... Ik geloof dat ik mijn man nu ook wakker hou met mijn genachtbraak. Hij ligt in ieder geval heel geirriteerd en luidruchtig te draaien.... Tja ik zou ook liever slapen hoor! En ik zit heel zachtjes te typen...! Oh ja zat gisteravond ook heftig te snikken bij Filemon en de bevalling! Pfoe wat ziet het er toch heftig uit he zo'n bevalling? Guppie, ben benieuwd of de steken nog zijn afgezakt!
Marieke: wat een scheetig jurkje hee! is echt leuk! guppie: ik hoop dat je badje geholpen heeft? kyrillis: schattig hee! ook al zo leuk! 00marij: suc6 vandaag met de controle meid, hopelijk mag je idd thuis de jaarwisseling vieren! Ik duim hard voor je! sterretjes: zo jij bent er ook vroeg bij meid! goedemorgen! Zoals jullie zien is het proberen stug te blijven liggen dit keer niet gelukt :x Dus mooi de tijd om hier eventjes te reageren hihi (ik heb wel alles gelezen, maar ga niet van de afgelopen 2 dagen terug reageren sorry meiden) Ik wil jullie allemaal een hele fijne laatste dag van 2007 toewensen en natuurlijk een super begin van 2008!
haha euhm ja de 2 uur die ik geslapen heb waren zalig... alleen weer wakker geworden met ontzettend pijn... (voorweeën) even in bad geweest en het is weer een beetje rustig hier... en jij?
Tja afgezien van het wakker liggen gaat het op zich eigenlijk wel... Wat ik wel vervelend vond is dat ik ons ukje gisteren niet veel gevoeld heb. Hoop wel dat dat vandaag beter is, anders ga ik waarschijnlijk toch maar even bellen! Dat gerommel van jou zal wel heel vermoeiend worden inmiddels he? Lijkt me zo lastig om steeds te denken: is dit nu het begin? Joyce en Sterretjes, ik ga zo toch nog maar een zielige poging tot slapen doen. Sterkte hoor met wakker zijn!
Jups heb een uurtje zoiets in bad gelegen... ben om 1 uur naar bedje gegaan, om 3 uur werd ik wakker, heb toen even beneden wat gedronken, maar de pijn bleef aanhouden... dus maar weer in bad gegaan en nu is het redelijk rustig... daarna nog even tv liggen kijken (daar was ik snel uitgekeken na 3 x een herhaling van iets te zien) dus heb ik de laptop maar aan gezet... jij ook al erg vroeg wakker weer... ook gerommel?
Slaap ze dan nog even mamasu! Ik porbeer het dadelijk ook weer even. Blij met manlief die thuis is .... gaat met dochterlief de hort op straks!
Ja anders zekers bellen meid! Hopelijk voel je snel beweging meid! suc6 met je poging tot slapen meid!
misschien dat je dan ook nog even lekker kunt rusten sterretjes! Hier zo maar een potje mahjong spelen hihi (tegenwoordig ook helemaal aan verslaafd hihi)
Nou dat wakker zijn heb ik al een tijdje. Heb sinds paar dagen dat die kleine goed laag ligt en sindsdien last van mijn heupen als ik op mijn zij lig. Op mijn rug liggen gaat ook niet.....euhhh buikliggen...... . Maar het rommelt wel meer dus dan voorheen, maar dan meer van de indaling.
haha ja idd, erg raar op dit tijdstip hihi Wel vervelend hee dat je zo'n last van je heupen krijgt... Hopelijk kun je zo nog even lekker slapen...
Ach zodra ik uit bedje ben is het weg hoor, je hoort mij niet klagen! Zit nu alweer in de fase dat ik straks mijn buikje moet missen! Boehhh (ik weet het we hebben er een klein brulaapje voor terug! Maar toch...nu is het nog zo lekker van mij alleen!) Lukt het jou nog om straks weer even te slapen?
ja dat gemis ga ik ook heel erg krijgen denk ik... ik zie heel erg uit naar de bevalling, maar totaal niet naar het feit dat mijn intieme momenten weg zijn van dat getrappel in mn buik... en nee slapen lukt hier helaas niet meer maar ga tegenwoordig wel gewoon liggen, dan rust mijn lichaam toch iets of wat...