Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Tjeee Joyce, je bent kapot straks, je loopt al een tijd zo te rommelen! :(
    Rusten is altijd goed. Even mijn buik naast me neerleggen roep ik dan!
    We zitten wel al vast in het nachtritme voor de voeding! ;)
    Hebben we pagina 1111 ons al toegeeigend?

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik ga weer afsluiten hiero!

Ik hoop dat je nog eventjes kunt slapen meid!

in ieder geval een hele fijne dag toegewenst!

Dikke kus

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha ja idd, dat uitgerust aan de bevalling beginnen zit er hier helaas niet in, maar het zal vast wel ergens goed voor zijn denken we dan maar (ja nu kan ik het weer een beetje vrolijk bekijken hoor, was van de week wel anders)

4. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Lekker joh! Het is ook super dat je al zover bent!
    Ik duik er ook weer even in!

5. Niet meer actief

Kyrillis: spannend hè?! :) Zou wel leuk zijn als je bij deze niet ingeleid hoeft te worden, zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap weer anders is! Toen ik met verlof ging had ik ook heel veel mensen die 'sterkte' zeiden haha, de één zei 'veel plezier', de ander 'veel succes' en weer een ander 'veel sterkte'...

Marieke: oh wat een schattig jurkje!
    Meliske had volgens mij ook gevraagd om de uitgerekende datum erbij te zetten, of het aantal weken waarbij de kleine geboren was, maar ik had ook al in de gaten dat het dan wel erg vol werd toen ik de lijst even voor je bijhield. Het maakt mij niet uit, als je nog iets verzint waardoor je het er overzichtelijk bij kan zetten, prima. Anders zou ik het zo laten.

Guppie: zijn de harde buiken afgezakt? Of heeft het juist doorgezet :D?

Anitadejong: leuk is dat als je buik zo golft hè? Ik moet er ook steeds zo om lachen.

sterretjes: ik hoop dat het je voorbode is!

Marij: zo spannend voor jou! 3-jan is al heel snel!

Zo hier ook eens vroeg mn bedje uit. Niet omdat ik zo slecht slaap, maar omdat ik echt bijgeslapen ben na mn 2 weken verlof... Ben om 6 uur mn bedje maar uitgegaan... Heb de vaatwasser al leeggeruimd en al een wasje aangezet en al ff wat gegeten. Ik zie dat er al een aantal meiden nog vroeger wakker waren ;) Ik ga zo ook nog even proberen te slapen hoor...

37 weken vandaag :D

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Linda van harte met je 37 weken!

guppie hoe is het nu?

Hier ook gewoon uitgeslapen. Tenminste dat geveoel heb ik.. sliep pas om 1 uur werd om 3 uur even wakker en toen om 6 uur en ben nu niet moe. Vanmiddag nog wel even liggen anders trek ik het vanavond natuurlijk niet.

Marij wat komt het dichtbij voor jou zeg! Echt wel spannend!
    Hier niks geen gerommel meer wel zeurende pijn in mijn buik maar geen krampen, beeb mag van mij vandaag en morgen ook zeker nog even blijven zitten

7. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh oh oh stelletje nachtbrakers hier zeg! Foei!
    uhhhh hier nog één hoor, alleen nu viel ik wel telkens even weer in slaap (om na een kwartier weer wakker te worden, maar goed, beter iets dan niets zeggen we dan maar he?).

Ik heb een erg zeurderig gevoel in mijn lijf. Weet niet hoe ik het moet omschrijven, zere onderrug en kruis, beetje misselijk, mega harde buik... kweetniet wat het is. Heb meneertje al wel even toegesproken dat als ie van plan is om nu te komen, dat ie dan even wacht tot volgend jaar. NU WIL IK OOK ECHT EEN 2008 BABY! hahaha

Guppie, hoest nou? Beebje erbij of nog steeds aan het rommelen? Spannend hoor.

Nu is het echt steeds weer een verrassing als je op het forum komt spieken he? Zou het.....?

Nou ik ga me effies wassen en dan maar snel boodschapjes doen met mams, anders is het weer zo mega-druk in die winkel. En daar wordt ik momenteel een beetje vervelend van. Een beetje aandacht is nooit weg natuurlijk, maar hier doe ik nou bijna 10 keer zo lang over de boodschappen dan normaal. "Hoe is het nou, hoe lang moet je nog, kun je het nog een beetje volhouden, nou succes met de laatste loodjes he?" Erg lief, maar 20x hetzelfde verhaal vertellen is wel een keer te veel he? Moet altijd wel lachen. Een kennis van ons (ook hier uit het dorp) is ook zwanger... als we elkaar tegenkomen in de winkel hoeven we alleen maar even te lachen en dan weten we alweer genoeg NU EVEN NIET! hahaha "Mooi weer vandaag he?"

Nou ik ga, meiden, als ik jullie niet weer spreek een hele fijne dag verder (kom vast nog wel ff spieken voordat we vertrekken vanavond, kan ik toch niet laten, hihihi)

Liefs Marije

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Joyce ik leef echt met je mee meid jij bent al zolang aan het rommelen! Wat zegt je vk ervan straks ben je echt helemaal stuk? Knuf meis.

Linda gefeliciteerd met je 37 weken!

Marije ik herken dat zeurderige gevoel wel ik had het gisteren toen wilde het niet weggaan maar later op de dag had ik nergens meer last van.

9. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Goedemorgen :D Allemachtig wat een nachtbrakers zitten er hier bij zeg! Ik heb momenteel mazzel met het kunnen doorslapen .. nou ja.. "doorslapen" tot 8 uur. Ik moet sinds 2 dagen wel weer 's nachts eruit om naar de wc te gaan..en vannacht werd de oudste (3) wakker van een nare droom.. dus die even geknuffeld.. maar verder slaap ik best aardig (ik hielp in mijn droom wel mijn tante verhuizen.. das niet rustgevend trouwens hahahaha)

Verder hier rustig.. ga zo maar aan de oliebollen bakken enzo.. en er heeft er eentje hier de hik.. vind ik altijd wat "vermoeiend" voelen.. jullei niet.. alsof een oogzenuwtje zich verplaatst heeft naar de buik.. en wat je ook doet.. dat tikje/hikje is niet te stoppen haha!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo heb nog even geslapen gelukkig zal vanmiddag wel lastiger worden met dat geknal
    Marije bij jou ook gerommel dus.. wordt nu wel echt spannend bij iedereen!

11. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier ook weer een vreselijke nacht achter de rug, ben zo moe!
    Hier schieten ze dus met melkbussen en carbid. (kennen jullie dat?)
    Groepjes met mensen met melkbussen,carbid en water, dat vormt een gas in de melkbus, je gaat erop zitten en via een gaatje aan de onderkant, knal je de deksel eraf. Een MEGAKNAL krijg je dan!
    Het lijkt hier werkelijk waar wel oorlog :evil: .
    De hele nacht zijn ze ermee doorgegaan, grrrrrrrr......
    Misschien vanmiddag nog even een uurtje bijslapen.

Nou ik spring even onder de douche.

Alle rommelende meiden, succes.....
    spiek hier straks wel weer even

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja carbid ken ik wel ja.. valt hier gelukkig nog mee!
    vervelend hoor!

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

hier zit de was erin, is de keuken aan kant en heb mijn bedje verschoond. Mijn broertjes komen vanmiddag hierheen en dan rijden we na het eten naar Poppel toe. dan is het wel zo gezellig als ik dan niet loop te poetsen he?

heb om 10.50 controle, uk is nog niet ingedaald. dat heeft hij vannacht weer flink laten voelen hahahahahaha

welk programma was dit?

14. Francisca

Francisca Lid

20 jan 2007
    72
    0
    6
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Meerdere slechte nachten lees ik. Ik wordt weer verkouden derde keer deze maand, dat terwijl ik las dat je als zwangere minder kans hebt om het te krijgen , meer weerstand en lichaam houdt rekening met een naderende bevalling not dus.

Gelukkig zijn er meer dames lekker thuis vanavond, dacht al dat ik de enige zou zijn. Mijn man is er wel hoor.

Kan ik op de lijst, ik heb hem net ontdekt 5/1 uitgerekend/10kg aangekomen/ baby boy :p /en moet 2/1 weer naar de vk/ trouwens ook leuk om te printen na de bevalling als herinnering

Ik kan alleen jullie namen allemaal nog niet echt bijhouden maar in ieder geval een fijn uiteinde allemaal, en wie weet komen er nieuwjaars klappertjes op de wereld ;)

15. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Anita.. dat Carbit schieten is hier ook.. hier gaat het ook ruig tekeer.. Dacht dat het iets typisch Fries van trouwens haha!

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    busy van harte met jullie zoon
    mooie naam rodin
    lekker genieten meid

17. Niet meer actief

Roxy, filemon deed een bevalling bij "try before you die" gisteren was een herhaling daarvan op tv!

18. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Gisteravond dacht ik ff dat het zou gaan beginnen.. maar helaas dan stopt het ineens.. jammer hoor.

Nu verschrikkelijke ongi gevoel en het gevoel dat mn doos helemaal blauw is, gekneusd zeg maar.

Ik lees dat meer hier last van hebben en dat sommige hier al heeel lang last van hebben. Dus ik zal maar niets hopen... Hoe hou je het vol Joyce? Ik heb het nu een paar keer gehad, maar ik ben het nu wel zat.
    Als je iets laat voelen "kom er dan ook gewoon uit"! De laatste loodjes toch? Liefs

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier in Flevoland ook veel carbid hoor, erg vervelend idd. Maarja hoort er bij denken we maar....

IK heb gister voor het eerst echt gehuild omdat ik er zat van was, voelde me zo naar. Kon niet prettig zitten/liggen alles deed me zeer en die diarree natuulk, ik was het even helemaal flauw.
    Gelukkig na een huilbui voel je je wel wat beter.
    We zijn er gewoon helemaal klaar voor, het mag nu, ze mag komen (al heb ik stiekum toch liever ietsje verder in jan, laten we zeggen vh weekend ofzo ;) )

De buikloop is nog niet over. Maar het is wel een rare buikloop vind ik. Het is niet zo dat ik krampen heb en dan moet hollen omdat het er anders uitspuit bij wijze van. (dat had ik dan wel voor mn zwangerschap) Maar meer als ik voel dat ik moet is het gewoon zo dun als karnemelk, bij wijze van... Hoeveel ik er dan "uithelp" kan ik zelf dan doseren, dus dat scheelt wel qua zere poepert gelukkig.
    Ja sorry voor de details hoor, maar misschien herkent iemand deze soort buikloop?

Gister dorste ik ook niet gewoon te eten. Nu voel ik me in mn lijf wel fitter, dus neem toch maar een bakkie koffie (heb ik gister neit aangedurft) en ga maar gewoon eten. Ik zie het wel hoe het verder gaat.....

Marieke; persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als we ergens op de lijst terug zouden kunnen vinden bij hoeveel zwschap weken iem bevallen is. Want dat is wel het eerste waar ik naar zoek als ik hoor dat er een bevallen is. Kun je het niet heel kort houden bv tussen haakjes 39,3 zetten ofzo; 39 weken en 3 dagen betekent dat dan.
    Tis maar een idee hoor als het echt niet lukt is het gewoon jammer.

Linda van harte met je 37 weken!!!

Nou dames fijne dag maak het niet bont vandaag.
    Liefs
    Lexie

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag dames,

Ik kan het niet laten om te komen spieken, het is zo spannend nu!

Mark en ik vonden 4 januari wel een mooie datum voor de bevalling!

Marij, zo spannend bij jou he, nog maar 3 nachtjes slapen dan heb je jullie knulletje in je armen!

Marije, pfff wat een schoonouders zeg, iedere keer verbaas ik me weer over ze!

Kristy, nog niet bevallen? ;)

Linda, met mijn moeder gaat het niet echt goed, mijn zus en ik hebben het idee dat ze ook een beetje depresief is, hopelijk geeft haar eerste kleinkind straks mooie afleiding!
    En gefeliciteerd met je 37 weken! Fijn gevoel dat je nu thuis mag bevallen.
    Ik hoop dat de huisarts meer weet over de uitslagen, duim voor je!

Guppie, weer wat rustiger? Hoe is het met jou moeder, is ze de verjaardagen en feestdagen een beetje doorgekomen?

Berna, bijna 40 weken op je banner wow!

Lexie, hier (gelukkig) geen herkenning maar toch beterschappies meid. Ik heb gisteren ook voor het eerst gehuild omdat ik het zat was. Mark snapte dat niet echt, ik zei al neem jij die buik maar eens even over.

Joyce
    , sterkte meid! Hoop dat het voor jou snel zo ver is. Is Arjan wel in de buurt steeds of moet ie nog op oefening?

Hier lijkt het ook wel oorlog af en toe buiten, echt niet normaal die harde knallen!

Owja en ook hier tranen over mijn wangen bij Filemon, wat een schatje zeg!

Deel Deze Pagina