Anneliesje, ik vind 4 januari ook een mooie datum, die zit de hele tijd al in mijn hoofd, zou wel leuk zijn! Lexie, wat vervelend zeg die buikloop, sorry ik herken hem ook niet, ik hoop wel dat het vandaag wat beter zal gaan.
ik merk wel dat mijn darmen overstuur zijn het is geen diaree maar beetje half half en het stinkt hahaha ik heb 7 of 10 januari in mijn hoofd...
Gefeliciteerd Busy! hopelijk gaat het allemaal goed, lekker genieten... En ik had zelf 9 januari in mijn hoofd weet niet waarom maar goed... Nou is het volgens mijn zus de 7e nieuwe maan en zij zegt dat dat ook invloed kan hebben, dus bereid je maar voor meiden haha
nee,nog niet helaas. kleine zit wel echt al zover ingedaald krampen,voorweeën zetten telkens niet door. hormonsters zijn ook behoorlijk bezig van huilbuien tot echt woede.gister zelfs met de deuren lopen gooien daarna een flinke huilbui. heb het zo gehad.mannetje begrijpt het gelukkig allemaal. meiden deze dag nog en dan is het echt januari! zo spannend! kom maar op met de beebs heel goed oud en nieuw allemaal een dikke knuff
goeiemorgen allemaal! Ben niet bevallen hoor Na mijn badje kon ik aardig slapen, al heb ik 's nachts wel veel last van pijnlijke buiken hoor... Kon ook niet lekker uitslapen vanmorgen, het geknal is nu echt goed losgebarsten hier! Oh zo te zien waren jullie er weer erg vroeg bij vanmorgen, ik heb echt met jullie te doen! Anneliesje, wat jammer dat het met je moeder niet zo lekker gaat... Wordt dat ook nog versterkt door de tijd van het jaar? Mijn moeder heeft er juist een beetje een oppepper van gekregen, maar ze heeft dan ook mijn broertje alle dagen thuis gehad en mijn vader neemt deze week vrij. Ik sta nog niet te juichen hoor, dat het nu even goed gaat... Jullie hebben ook al datums bedacht, haha! Ik denk zelf dat ik over de 20 januari heenga. Dat zei ik aan het begin namelijk ook al. Ik ben heus niet zo'n geluksvogel dat ik er met 40 weken vanaf ben vrees ik... Nog 1 dagje dames, dan is het onze maand!
hoi meiden allemaal lekker geslapen ? mamalau niet he , weetje ik had het ook meis ,maar sinds die pillen van vk gekregen slaap echt heerlijk natuurlijk spul maar werkt echt goed misschien even navragen ik wil jullie alvast ook gelukkige nieuwe jaar wensen , een jaar met veel mooie rustige lieve baby's en wel rustig aan doen met vuurwerk he
Lieve meiden van het forum, aangezien ik vandaag niet meer online zal komen wil ik iedereen een onwijs uit einde wensen! Dit wordt ons jaar! Liefs Vivian
Haai allemaal! Hier weer zeer goed geslapen, sjee, vind het bijna lullig om te zeggen! Moet wel iedere 2 uur piesen, dat dan weer wel.... We gaan zo de appelbeigneits ophalen, ow jammie, heb me daar het hele jaar op verheugd! Ben echt een kliko nu zeg Ik zal eens kijken wat ik met de lijst kan doen, weet alleen niet meer wie nou met hoeveel weken bevallen is, dus als jullie me willen helpen, graag! Wij hopen hier 16 januari, de 16e is ons getal nl. Ik ben van 16/3, man van 16/2, zijn getrouwd op 16/5 en hebben jaar later op 16/5 positief getest Nou, kga ff wat doen, dag dag 8)
Beetje jaloers....! Bij mij worden de goede nachten echt steeds zeldzamer merk ik. Kun je mij wat van jouw slaap sturen misschien? Ik hoef dus maar 1 keer te plassen, maar daarna is het steeds mis. Dan kan ik de slaap niet meer vatten en lig ik maar te draaien. Ipod luisteren werkt zelfs ook niet meer de laatste tijd. En dan ook nog een man die zeer luidruchtig ligt te ademen/snurken. Ja dan heb je het soms even helemaal gehad hoor! Dus wat is je geheim? Ik hoor het graag!
ow Kristy ik ben ook zo jankerig als wat sinds gister. Om niets begin ik al. boosheid heb ik dan niet, wel laat ik vanalles vallen zonder dat ik het wil en janken dus... Nouja meneer Lex is wel superlief voor me, das wel fijn. Enneh 7 jan? dat vind ik wel een mooie datum hoor, daar teken ik voor. Gister waren we nog even bij vrienden en zij zei dat ze dacht dat onze kleine deze week nog zal komen 3 of 4 jan ofzo. Nou ja we zullen zien of ze gelijk heeft Wat mij betreft het liefst vanaf 3 jan, liever neit eerder ivm oud/nieuw. Ohja meneer Lex heeft mn "doos" even toonbaar gemaakt vanochtend, dus als er gehecht moet worden, heeft de vk goed zicht Nou en daarmee is dan echt alles klaar wat ik nog graag wilde dat er gebeurde voor die tijd.
Busy Gefeliciteerd! Voor de rest veel gerommel bij iedereen.. Ik ben personlijk niet lekker te pas.. maar ik weet niet of dat nu aan de bloeddruk ligt of aan de griep... Zaterdag naar het ziekenhuis geweerst.. moet er om half 12 zijn en om 15 uur waren we terug.. Ik moest bloed prikken urine controle en een cardiogram van de kleine.. of hoe je het ook schrijft haha Ik had nog steeds eiwitten in mijn bloed.. ze zei dat ik door het oog van de naald heen kruip en dat ik naar huis mag (Ze weten dat ik last van heimwee heb) Verder als ik me raar voel of ineens slecht ga zien of wat dan ook moest ik bellen... Dus ja zal mij benieuwen wanneer mevrouw denkt te komen haha Liefs, Geraldine
haha vond ie het leuk om te doen Lexie? Ik doe het zelf nog... beetje op de gok maar volgens mij lukt het nog aardig haha teennagels zijn ook gelakt ik ben er klaar voor whahah Marieke wat heerlijk datje zo goed slaapt! EN hier nog zo'n kliko whha nu mag het nog.... ik ga eens aan de appelflappen beginnen
Ja meneer Lex heeft daar wel aardigheid in gek genoeg Hij kan het ook goed hoor. Ik liet het hem ook weleens doen toen ik niet zwanger was omdat ie het zo goed kan.
ik ben er weer. bij de vk was alles goed. lage onderduk van 60 meestal wat hoger. maar komt ook weer goed. as woensdag word er een afspraak voor me gemaakt bij de gyn en de vk probeert ervoor te zorgen dat ik donderdag of vrijdag nog terecht kan en hij of zij beslist dan wat er gaat gebeuren. voor de lijst: as vrijdag 5 januari om 11.15 weer terug naar de vk. ik ga zo even plat liggen heb vannacht zeer weinig geslapen net als alle andere nachten, voor diegene die ik niet meer spreek op het forum, jullie wens ik alvast een heel goed gelukkig nieuwjaar. hier zijn ze ook veel aan het knallen buiten met vuurwerk. onze hond is ontzettend bang en durfde niet eens meer te gaan rennen op de uitlaatstrook met ander honden, hij sloeg op de vlucht. zo zielig he. ik er achteraan waggelend. ze durft niet eens meer te gaan poepen. ik vind 3 jan eigelijk wel mooi maar dat gaan we niet halen denk ik. 5 jan vind ik ook mooi. eigelijk vind ik alle datums wel mooi als hij maar snel komt. haha. hoezo ongeduldig
ik voor 8 januari dames, maar eerder vind ik ook goed. Volgens mijn vader komt ie dit weekend.... ook goed! Heb het ook ff helemaal gehad vandaag. Zeer weinig geslapen vannacht maar ben nu zoooooooooo moe. Ik heb net een uur in bed gelegen, maar kon niet slapen...GRRRRR waterlanders staan hier ook erg hoog. Komen er zo wel uit denk ik.... BAH! Weet niet meer waar ik het zoeken moet. Sorry, voor het geklaag hoor..... Volgend jaar wordt alles anders, alles beter en alles nieuw (hahaha, dat zingt mijn tante altijd.. alleen dan met "morgen" ipv "volgend jaar") Is nu wel toepasselijk hier, of niet dan? Liefs Marije
Mamasu, sja, geen idee wat m'n geheim is, maar je mag wel wat slaap hebben hoor! We liggen er vrij laat in, uurtje of 1 en dan slaap ik tot zo'n 10 uur. Maar, moet er wel bij zeggen dat ik ook wel eens een uurtje ofzo wakker lig. Maar val toch altijd weer in slaap. Ben sowieso wel een slaapkop, hihi! Had ik maar tips! Misschien geen middagdutje doen, doe ik nooit. Geraldine, spannend hoor! Maar je bent lekker thuis, joepie Berna, hoe heb jij je teennagels gelakt, men, zo'n gedoe om daar bij te komen.... Hier is de eerste appelbeignet ook al op, zalig! Scheer hier ook een beetje op gevoel, haal alles maar weg, kan het ook niet mis gaan, hahaha! Moppie, fijn dat het weer goed was bij de vk! Moet je vrijdag of zaterdag naar de vk? Ik ga zo maar eens aan de enveloppen beginnen. Whaaahhh, bijna januari! Marije, kop op hoor!