Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Lexie: goede uitleg van je buikloop hihi. Ik herken het niet, sorry. Je hoort toch weleens dat je lichaam zich 'schoonmaakt' voor de bevalling ;)

Roy heeft hier ook 4-jan in zn hoofd ;) 4-jan moet ie weer gaan werken en dat zoekt hij niet haha. Ik denk zelf meer aan 22-jan ofzo.

Marieke: de 16e zou idd voor jullie wel een leuke zijn!

Moppie: fijn dat het allemaal goed was bij de vk!

Berna: mn teennagels lakken zou mij ook niet meer lukken hoor! Daar ga ik maar niet meer aan beginnen!

Als ik jullie niet meer spreek: fijne jaarwisseling allemaal!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou ik laat mike echt mijn doos niet bijwerken! Dat doe ik nog steeds om de dag zelf met een mesje! Hij is als de dood dat ie mij openhaald

3. Niet meer actief

Heb de lijst ff aangepast met weken zwangerschap!
    Helpen jullie me met het aantal weken?
    :(:

4. ProudMum

bedoel je in welke zwangerschapsweek de meiden zijn bevallen?

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    marieke ik moet vrijdagochtend om 11.15 naar de vk.

en als het goed is donderdag of vrijdag ook naar de gyn

6. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    oh wat stom ik zag dat ik vrijdag 5 jan had getypt maar dan is het 4 jan.

7. ProudMum

tja moppie dat kan allemaal niet hoor! :)

8. Niet meer actief

Hihi Moppie, daarom vroeg ik het ook 8)

Ja Roxy, het aantal weken zwangerschap dat ze bevallen zijn....

9. ProudMum

volgens mij Thunder met 32 weken en meliske met 35 weken

ik ga even eten en douchen, daarna rijden we naar Poppel toe.

Meiden, heel fijne jaarwisseling allemaal en tot morgen!

10. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goede middag dames!

Vandaag een lichamelijk rustig en een geestelijk onrustig dagje gehad...
    Kon ook niet slapen, ja het gaat toch allemaal malen he?
    Heb nu even 2 opties om geld binnen te krijgen deze maand, de 2 spaarekeningen van mn zoontje plunderen.
    Het voelt zo verdomd verkeerd he, ik heb dr echt om moeten janken vandaag, maar ik moet wel even. Wanneer er weer geld binnenkomt zal ik het direct terugstorten.
    Ach, het is geen ramp want hij heeft het nu echt niet nodig, maar toch.....voel me echt even een dief nu!

Moest ook nog langs het postkantoor en daar had ik, jawel, 18 wachtende voor me! :confused: Maar ook dat hebben we overleeft!

Maar.........nergens geen oliebollen meer te krijgen joh!
    Ja bij de bakker en bij de kraam maar dat was zo'n ellendige lange rij dat ik voor mijn eerste bol misschien lang en breed bevallen ben! :) :)

We hebben lekker vroeg gegeten en nu heb ik toch nog manlief even op pad gestuurd om te kijken of ie nog bollen te pakken kan krijgen ergens, want ik MOET gewoon oliebollen vanavond! :)
    Zelfs de mixen zijn uitverkocht anders had ik ze desnoods zelf gaan maken!

Meiden, een hele fijne jaarwisseling alvast en misschien tot strakkies nog!

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Linda: gefeliciteerd met je 37 weken meid!

lexie: vervelend hee van je buikloop, ik ken het zo niet zoals je het omschrijft...
    Hopelijk ben je er snel vanaf!

vivian: die kan helaas weinig voor me doen alleen dat homeopatisch (schrijf ik dat zo?)
    middeltje... dus we kijken die paar weken (ff uit zelfbescherming hou ik 3 weken aan) ook nog maar aan hoe het gaat...

appelsientje: tja we moeten helaas gewoon door... maar het gevoel van als je dan iets
    doet doe het dan goed door eruit te komen ken ik HEEL ERG goed hihi

anneliesje: nee hij is gelukkig nu thuis tot februari, dan moet ie wel weer 2 weken
    op oefening, vind dat wel spannend hoor... de eerste keer dan alleen met de kleine thuis!
    en kl*te van je moeder hee... hopelijk brengt dat kleintje van jullie dadelijk idd wat meer 'kleur' in d'r leven!

marieke: de 16de zou dan idd erg leuk zijn hee!

geraldine: ik hoop dat je jezelf wat beter voelt meid en dat je gewoon lekker thuis mag blijven vandaag en morgen!

moppie: fijn dat alles goed was bij de vk meid!

marije: je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor meid! we snappen allemaal maar al te goed wat je bedoeld denk ik zo!

mamalou: je hebt idd helaas geen keuze nu meid, snap goed dat het heel erg verkeerd voelt! maar je zult iets moeten he! jezelf niet te druk om maken meid! je doet echt niks verkeerds! dit is pure onmacht he!

Hier zo weer lekker even in bad en dan duik ik lekker mijn pyjama in :D
    Heel de dag wat gerommel gehad hier (naja bij mn ma dan hihi was daar geweest ivm de werkzaamheden in haar huisje nog) Ik hoop wel dat ie op zijn minst blijft zitten tot 2 januari eigenlijk hihi (ook stom, eerst willen dat ie zo snel mogelijk komt en nu zeuren dat ie nog maar ff moet wachten hihi)

Ik heb zelf allemaal de 10de of de 12de januari in gedachten hangen...

Ag we zien het allemaal wel...
    1 ding is zeker! het word een januari kindje :D hihi

Meiden allemaal een super uiteinde! en een geweldig nieuwjaar gewenst vast!

12. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!

Sorry, manlief belt net, heeft nog verse oliebollen kunnen ritselen!
    Yes yes yes yes yes, toch nog een beetje een leuke avond!

:) :) :) :) :) :)

13. Niet meer actief

mamalou, lekker toch nog oliebollen!

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Meiden ik ga ook afsluiten hier. Ik wens jullie allemaal een heel fijn uiteinde en een heel vers begin van het nieuwe jaar. Inderdaad ONS JAAR! Beebjes die nu op de valreep nog willen komen, moeten echt ff wachten tot na 12 uur, hihihi. GEEN 2007 kindjes meer hier hoor. We hebben nu lang hgenoeg naar ze gevraagd, nu moeten ze maar ff op hun mamsies wachten, niet dan? hihi

Meiden, bedankt voor de afgelopen maanden en TOT VOLGEND JAAR! hihi klinkt wel leuk he?

Dikke wens knuffel van mij

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    mamalou: YEAH! hihi toch nog lekkere bollen voor jullie! (wij hebben overheerlijke frikandellenbroodjes *kwijl* ) hihi

tot volgend jaar marije! hihi (klinkt idd wel grappig!)

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jaa moet nu wel heel snel gaan wil er nog een 2007 kindje geboren worden!

Fijne avond allemaal, ik spiek nog wel af en toe ben toch lekker thuis.

Fijne jaarwisseling en op naar een mooi liefdevol en bijzonder 2008!

17. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Busy gefeliciteerd met jullie zoontje Rodin.

Wat zijn er al een boel in de 39 weken zeg. De laatste weken zijn echt omgevlogen lijkt het wel.( voor mij dan)
    Hier begonnen met de babywasjes. Vanmiddag een half uur in de rij gestaan bij de oliebollenkraam maar wel lekkere verse bollen nu.

Succes weer bij alle rommelende dames. En iedereen een hele fijne jaarwisseling!

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi, ik ga niet reageren want ik heb hoofdpijn :( Wou enkel even melden dat we om 17 u bij de gyn geweest zijn en dat zij denkt dat het deze week wel komt, maar ja ze kan natuurlijk niks beloven. Ik heb dus voorlopig geen nieuwe afspraak, als het er zondag nog niet is moet ik bellen voor een afspraak. Zo spannend!

Mijn bloeddruk was heel goed (100/60) en urine ook, ik ben nog steeds 12 kilo aangekomen. Ik had nu ruim 1 cm ontsluiting. Ik bloed nu wel wat van het inwendige onderzoek.

Iedereen een fijne jaarwisseling!!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ook van mij nog even een laatste berichtje...
    Ben snipverkouden geworden, ga er maar niet over zeuren, maar balen is het wel!

Fijne jaarwisseling allemaal!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo juni spannend zeg!
    guppie beterschap hier ben ik ook aan het niezen grr
    net lichte krampen gehad en heb meer slijmverlies.. pff beebje ff blijven zitten hoor!

Deel Deze Pagina