Hé meiden, Gisteren voor het eerst naar de vk geweest, over 3 wkn mag ik terugkomen voor de echo! Spannend! Vind het splitsen ook niet zo'n leuk idee trouwens. Op zich vind ik het nog wel meevallen met de hoeveelheid wat hier gekletst wordt, dat was in de NOD-forums veel meer! Ik vind het idee van Marieke ook wel prima! En toch niet alle moeders praten actief mee. Maar goed, aan de andere kant had ik ook besloten hier niet continu meer te zijn... Vind het wel gezellig, maar de tijd duurt zo lang als je hier iedere dag ziet dat je weer een dag verder bent... Maar aan de andere kant is het ook weer hartstikke gezellig, dus ik zie het wel! Denk trouwens dat de groep vanzelf intiemer wordt hoor! Fijne dag allemaal!
Marieke, aan jou de eer voor een site met het lijstje Maar hoe werkt dat dan? Kunnen we wel allemaal zelf het lijstje bijwerken?
Fijn Marieke dat je dat wilt doen! Dan kunnen we hier een stuk fijner kletsen denk ik. Ben zo blij dat ik vandaag vrij ben! Op mijn werk worstel ik me echt de dag door.... Heb er nu eigenlijk gewoon de energie niet voor. Als het goed is ben ik vrij van 18 t/m 22 juni, joepie! Lijkt me zo heerlijk.
Wat mooi dat je dat wil doen marieke. Ik zou niet eens weten hoe ik het moest maken. Vandaag niet echt niet klachten alleen moe. Gisteravond trok er iets in m'n buik leek net spierpijn. Heel apart klein wonder.
mamasu, wat fijn dat je dan lekker vrij bent! Vind het nog steeds knap van de meiden die fulltime werken en zwanger zijn, pfff ik ben al gebroken bij een werkweek van 24 uur. klein wonder, dat heb ik ook regelmatig. dat gevoel in je buik. Dat zijn je banden. dan maak je waarschijnlijk een te snelle beweging. Mijn VK heeft me bij de vorige zwangerschap van het begin afaan erop gewezen, als je bijv. in bed ligt,en je wilt eruit, dan eerst op je zij gaan liggen en dan langzaam met je bovenlichaam omhoog komen, en dan zo rustg uit bed stappen, schijnt beter te zijn voor je banden.
Marieke, fijn dat je zo'n lijstje wil maken! Dan wordt het idd een stuk overzichtelijker denk ik! Wat Linda ook zegt over het intiemer worden va nde groep, nu zijn er al veel meiden die ik niet meer gezien heb. Dus ik denk dat dat ook vanzelf wel komt. En bij de dec. mama's hebben ze in de 70 dames zag ik! De moehied is hier ook nog niet gezakt, 's avonds doe ik echt helemaal niets meer. Ben ook heel de avond beroerd en misselijk! Ach ja ik doe gewoon lekker rustig aan! Vanavond lekker oppassen op mijn schatje (het 7maanden oude dochtertje van mijn vriendin!) Heerlijk, lekker knuffelen en spelen. Was het maar vast januari!
anneliesje, owww jaaa als je gaat oppassen, dan krijg je helemaal de kriebels he. En ik vind dat januari nog zooooooo ver weg is!
Meliske, ja lijkt echt wel eeuwen weg.... vind het ook nog steeds een raar idee dat we dan mama zijn!
ja gek he, al moet ik wel zeggen, ik voel me nu ook al wel mama, alleen dan zonder ervaring... Maar om dan tegen die tijd zoveel verantwoordelijkheid te krijgen, lekker met je kindje wandelen in de kinderwagen, ervoor zorgen, kan niet wachten tot het zover is.
Hallo, Ik kom me ook hier melden... hoe werkt het precies?! Ik ben (als alles goed gaat) 25 januari uitgerekend. Heb 14 juni (over een week) de eerste afspraak bij de VK. Heeft iemand enig idee van wat ik daarvan moet verwachten? Krijg ik dan al een echo? of is het alleen een gesprek? Nou iig hallo! Groetjes stiertje!
Hallo Stiertje, Ik ben ook 25 januari uitgerekend en ga woensdag naar de verloskundige. De eerste keer is intake en veel uitleg heb ik begrepen, de echo komt later. groetjes pacific
stiertje, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Meestal is het gewoon een intake gesprek. Ze wil dan alle info over jou en bepaalde dingen vanje vriend/man weten. en of er erfelijke ziektes ofzow voorkomen in beide families. Ook is het een kennismaking met elkaar.
welkom stiertje Zo ik mag zo voor de intake bij de vk maar hoorde al dat het niet zoveel voorstelde.. ik hoop dat mijn bloeddruk goed is.. kan niet van de drop afblijven hihi
Welkom Stiertje! Ik ben gisteren voor het eerst bij de vk geweest, krijg een hoop info en zo, maar verder stelt het niet zoveel voor. Je bloeddruk wordt gemeten en je krijgt een hoop vragen over ziektes die in je familie voorkomen en zo. Ik mag over drie weekjes voor de echo! Groetjes!
spannend! die had ik vorige week en 26 juni de volgende maar wij laten ook nekplooimeting doen dus misschien over 2 weken nog een aparte echo?
Het wordt volgens mij pas echt werkelijkheid als je het hebt gezien op een echo, vind het nu nog steeds zo onwerkelijk! Wij hebben besloten geen nekplooimeting te laten doen.
Stiertje WElkom! Dames met goede echo, super gefeliciteerd! Marieke op de lijst mag je zetten dat ik op 14 juni 12.15 afspraak heb met de vk voor eerste keer en dat ik een termijn echo krijg op 28 juni 13.30 uur. Fijn dat je het doen wilt!
Nou, dan ga ik de lijst doen! Ik ben gek op lijstjes maken Is een tic.... Zet hem begin van de avond online. Het aanpassen kan alleen ik doen, dus wijzigingen kunnen jullie via PB of via hier aan mij doorgeven. Stiertje, welkom en ik zet je op de lijst!