Guppie, dat is sneu ja van die school! beterschap trouwens! Guus vond het vuurwerk prachtig we hebben samen in de vensterbank staan kijken. ben trouwens blij dat ik niet hoefde te bevallen met die mist!
Hier ook weer terug van de papa en mama's Valt me op dat hier nu best nog veel vuurwerk wordt afgestoken. Logisch, gister was er geen ruk van te zien, best zonde.... Ons katertje durft zich weer op de vensterbank te vertonen, gister om 24 uur waren ze wel even van slag, met grote oogjes onder de bank! Achgossie!
lefbekkie wat een goed nieuws. guppie beterschap meid en wat erg van de school van je zusje, ik geloof wel dat ze er overstuur van is. onze hond heeft de hele dag en avond achter de kast dubbelgevouwen gelegen van de schrik.
met mij gaat het goed berna dank je wel. af en toe steken in mijn buik en onderrug. net als bijna iedereen hier. kleine is al helemaal ingedaald. en morgen wordt ik door de vk gebeld voor een afspraak in het ziekenhuis. ze zou ervoor proberen te zorgen dat ik deze week nog terecht kan en de gyn gaat dan knopen doorhakken en beslissen wat er moet gaan gebeuren. dus voor ons nu ook wel best spannend. bij jou begint het nou ook echt op te schieten he. hoe gaat het nu verder emt jou. begin je al ergens last van te krijgen of niet?
HALLO allemaal, ik ben afgelopen zaterdag moeder geworden van Richard William. De bevalling heeft in totaal 55 uur geduurd en ik zal de aanstaande moeders de details besparen. Die ben je trouwens ook zo weer vergeten als je wurmpje op je buik ligt. ik lees volgende week of de weken daarna wel weer bij als ik nog ergens tijd kan vinden. meiden het is januari dus zet hem op allemaal, heel veel sterkte met de laatste loodjes suusje
Suusje, van harte met de geboorte van jullie zoon Richard! Oh oh, 55 uur, heftig hoor.... Hopelijk gaat alles goed met de kleine en met jou!
Guppie, wat van de school. Moppie, spannend! Hier werd er geen vuurwerk afgeschoten, wel had iedereen feestjes. Man en ik zijn nergens geweest, gewoon lekker in bed met de laptop op schoot, een bakje ijs (jumjum) poker spelen Ik denk dat we rond een uurtje of 1 de boel afsloten en in slaap vielen. Ik heb gewoon tot 12 uur geslapen Wel een paar keer wakker geweest, en rond half 10 was er een feestje gaande in mijn buik, maar ik lag zo lekker en was zo lekker aan het dromen dat ik weer in slaap gevallen ben. Suusje! Gefeliciteerd!
55 uur?! hoe kunnen ze je zolang laten lijden? pff nou iig van harte gefeliciteerd met je zoon! @ moppie: naast mijn rug en bekkenpijn heb ik niet echt last. De pijntjes van onderen zijn nu wel wat heftiger en zo af en toe een zeurende buikpijn maar dat zet niet echt door. En voor het eerst deze zwangerschap obstipatie. Ik ben al 3 dagen niet geweest terwijl met die vette zooi je zou denken dat het allemaal wat makkerlijker zou gaan...
das vervelend berna. ik heb het ook gehad maar gebruik nu roosvicee laxo en dat drink ik elke dag 1 glas en nu kan ik ook elke dag naar de wc en heb geen last meer van obstipatie. misschien een ideetje voor je.
Ja Lefbekkie, mooie foto's! Lief mannetje lekker in de zon 8) Had je al op hyves een berichtje gestuurd, was natuurlijk nieuwsgierig
lefbekkie, fijn dat de verwijding in de hersentjes verdwenen is....Leuke foto's hoor van de kleine... suusje gefeliciteerd met jullie zoontje....geniet er lekker van....55 uur is indd lang. guppie balen van die school van je zusje zeg....is het aangestoken ofzo? hier vanavond nog wat vuurwerk afgestoken voor Lisa...ze ligt alweer lekker in bedje... Linda, ja ik laat lisa eerst niet weg gaan denk ik, eerst maar een gesprek met mijn exvriend hebben. Hier vandaag een schoonmaak gehad, echt alles is nu schoon en aan de kant....ik op mijn knieen de hele wc gedaan haha... Maar goed alleen de kamer van Lisa en Mariët (1 kamer) moet nog gedaan worden alleen Mariët wil niks doen....dus dat gebeurt morgen.... Roland noemde vandaag een natiolnale schoonmaakdag....haha ik zei vanaaf na het eten, ik weet niet wat ik heb maar ik wil alles schoon hebben....ja zei ie...hihi... Dus de baby kan komen hier.... meiden fijne avond en tot later.