Voor iedereen een geweldig 2008! Ons jaar... ben benieuwd wie de eerste echt januari baby wordt! Lefbekkie, wat een lief mannetje zeg! Gelukkig gaat alles voorzichtig de goeie kant op! Hopelijk zijn over een paar weken de ziekenhuis bezoekjes verleden tijd! Juni, dat klinkt spannend allemaal! Guppie, beterschap meid, lekker rustig aan doen hoor. Hier heb ik de hele avond met 2 hele bange hondjes op schoot gezeten, zijn nu al heel de dag aan het slapen van alle stress. Suusje, gefelicteerd met jullie zoon, klinkt heel heftig de bevalling! Ik heb het idee dat het hiet niet lang meer duurt, waar ik dat op basseer euh nergens op is echt een gevoel.... Ben ook zo nieuwsgierig naar ons mini mensje! Morgen voor het eerst in 2 weken weer een dag alleen thuis dat zal wel weer wennen zijn, maar heb genoeg te doen! Ik duik lekker mijn bedje in, nog even tv kijken en dan hopelijk wat slapen, ben ook niet helemaal fit.
Goedenavond dames, Allereerst allemaal de beste wensen voor 2008! @ Lefbekkie, Nogmaals van harte gefeliciteerd met je zoon! Ik ben blij dat het allemaal lijkt mee te vallen! Dat moet een enorme opluchting voor jullie zijn! Geniet van je kraamweken! @ Guppie, Beterschap meid! Vervelend dat je juist nu zo vlak voor de bevalling ziek moet worden, bah! Rustig aan he? En wat vervelend voor je zusje dat haar school is afgebrand! @ Suusje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Richard! 55 uur, zeg je? Wat moet jij kapot zijn zeg! Laat je maar goed verwennen deze weken! Ennuh......ondanks enige nieuwsgierigheid.......bedankt dat je ons de details nog even bespaard! Ja, er was weer flink gepost hierzo......toch wel verslavend he, zelfs op nieuwjaarsdag ha ha! We hebben vandaag niets bijzonders gedaan. In de late ochtend zijn we even bij mijn schoonouders geweest. Toen we daarvan terugkwamen hebben we nog wat bijgeslapen aangezien zoontjelief ons vannacht nog een paar uurtjes wakker heeft gehouden! Kon ie ook niks aan doen hoor, want het heeft hier nog behoorlijk nageknalt! Vanmiddag zijn ons neefje en zn vriendin nog even langs geweest en nu hebben we een lekker rustig avondje, heerlijk! Ja meiden, het echte aftellen is begonnen nu, we zitten officieel in Januari! Spannend hoor! Wel wat gerommel hier en daar maar niks wijst erop dat het door gaat zetten, geduld, geduld, geduld............ Wij hebben geen honden, wel 3 katten. 1 was er binnen gisteravond en de andere 2 nergens te bekennen. Ach, die hadden vast hun eigen schuilplaatsje als geozht want vanmorgen stonden ze al voor de deur te wachten! Mijn zoontje werd gisteravond trouwens om 23.15 uit zichzelf wakker! Het was de hele avond al rumoerig buiten dus het was wel een mooie tijd dan. O wat heeft dat ventje genoten zeg! Hij stond op de vensterbank voor het raam naar buiten te kijken. Hij stond helemaal stijf en helemaal te trillen van opwinding! Geweldig hoor! En gillen en kraaien en op het raam kloppen! Hij had de nacht van zn leven geloof ik! En nu is het weer voorbij......morgen weer een gewone dag..... Manlief moet dan ook weer werken, nou ja......aanwezig zijn want hij is niet van plan om veel te gaan doen. Ik had gister al een sollicitatie met cv voor hem gemaild, en daar is hij ook al over gebeld want ze stonden ineesn op zn voicemail. Morgen belt hij ze terug en horen we meer. Ja, we blijven echt niet stilzitten hoor hierzo want ik heb van de beloftes die ze hem gedaan hebben en doen helemaal niets zwart op wit en dat gaan we hier ook niet afwachten. Morgen kunnen we een officiele melding maken bij het uwv, eindelijk... Want eer we zijn geld krijgen zal het medio Februari zijn vrees ik, dus ALS ie ergens anders aan de bak kan, dan doet ie dat! Gelukkig kan ie nu te pas en te onpas weg als het nodig is want hij krijgt nu toch niets betaald, dus kunnen ze hem ook niets maken.... Verder zien we wel hoe het allemaal loopt. Er zitten in ieder geval wat eurootjes aan te komen vd spaarrekeningen en daarvan kunnen we weer het 1 en ander aan rekeningen voldoen en dat stelt me wel wat gerust.. Zaterdag komen mn ouders terug van vakantie. Ze zitten al lekker anderhalve week in Turkije te genieten... Toch fijn als ze weer terug zijn hoor! Ten eerste (hopelijk) op tijd voor de bevalling maar ook omdat ze in een zelfde situatie hebben gezeten als dat wij nu zitten en ook hun zijn er weer uitgekomen! Dat geeft hoop en moed, en t is altijd fijn om een luisterend oor te hebben, ze hebben overal wel een oplossing voor! Nou, genoeg getypt, voor even dan..... Ben benieuwd wat er in de tussentijd weer gepost is. Ik vind het allemaal enorm spannend worden!
HEEEEE ALLEMAAL EEN HEEL GOED JAAR TOEGEWENST!! Zoals iedereen hier al roept, inderdaad, dit wordt ONS JAAR!! Joepie! Wij hebben onze verplichte bezoekjes ook weer gehad en zijn nu heerlijk aan het relaxen! Wel een heel raar idee trouwens... deze maand is onze kleine man er! Iehhhh, vind het gevoel dat jullie beschrijven HEEL herkenbaar! Zie hier ook helemaal niet tegen de bevalling op, weet dat het pijnlijk zal zijn, maar ik laat het wel over me heen komen wil me niets voor de geest halen, je weet toch niet hoe het zal gaan, toch? Aan de andere kant word ik ook licht panisch als ik denk aan het idee dat het zomaar NU kan beginnen..... Hierbij iedereen die nog moet bevallen dus ook alvast heel veel sterkte/ succes/ plezier (hoop tenminste dat ik dat ondertussen ook nog een beetje zal hebben). anita1975 Gatsie wat een raar/ naar verhaal van Lisa zeg! Ik snap dat je eerst met je ex wilt praten nu voordat ze daar weer naartoe gaat. Hopelijk valt het allemaal nog mee meid! Sterkte ermee in ieder geval. Hier was het ook enorm mistig. Ik ben met de auto naar het dorp gegaan en Edwin op de fiets. Weinig van het vuurwerk meegekregen daardoor ook. Vond het wel eng hoor om nu te rijden, gelukkig was het een heel bekende weg. Edwin von dhet ook helemaal geen lekker idee, die mist en is uiteindelijk al snel achter me aan gekomen. Schatje is het toch ook... Suusje meid wat zul je het beu zijn geweest na 55 uur! Fijn dat je nu je gezonde ventje in je armen mag houden! Nogmaals van harte! En geniet ervan! Lefbekkie oeh, ook al zo'n helse bevalling achter de rug. Wel ontzettend fijn om te horen dat uit de onderzoeken blijkt dat het (voorzichtig) allemaal nog meevalt. Ik heb echt een traantje gelaten toen ik de prachtige foto's van Micha zag! Meid, geniet lekker van jullie mannke en ik hoop dat de onderzoeken in het ziekenhuis heel snel en goed achter de rug zullen zijn, met een positieve uitslag uiteraard! Marij Ahhhh nog 2 nachtjes slapen!! Zal voor je duimen meid, dat het allemaal voorspoedig zal verlopen! Nog even en dan lekker genieten van jullie knulletje! Mamalou Sterkte hoor, zal allemaal niet meevallen, hoop dat het allemaal snel opgelost zal worden met het werk van je man. Toi, toi, toi! Guppie beterschap meid! Wat vervelend dat je nu net op het laatste moment nog zo'n rotgriep te pakken krijgt! Berna oei, spannend meid. Gaat het nu dan beginnen? Duim voor je Juni Oeh voor jou ook al zo spannend. Ziet er naar uit dat jullie kleine nu dan echt in aantocht is! Wauwie! Succes hoor. Moppie Succes morgen. Hopelijk is er nu echt eindelijk snel iets meer duidelijkheid over hoe het nu verder gaat! Denk niet dat ik ondertussen op alles heb gereageerd wat ik wilde, maar ik weet het even niet meer. Oh ja, JOYCE, hoe gaat ie? Hopelijk ook voor jou snel meer echte weeen! Hier rommelt het ook wel iets, heb zelf het idee dat het niet meer de tijd zal duren tot aan DE datum... waarom weet ik ook niet Maar wanneer het dan echt zal beginnen....weet ik ook niet. Van mij mag ie morgen wel komen hoor 8) Oh voor de lijst nog trouwens (ben er nu pas achter hoe je een gekleurde tekst maakt, Marieke ) ik moet 3 januari om 15:30 voor controle bij de VK Nou nu heb ik weer een veel te lang verhaal neergekwakt hier, sorry. Meiden heel veel succes met de laatste loodjes! Dikke knuf Marije
Hihi Marije, had het dan gevraagd joh Oh, ik ben zo benieuwd wie de volgende is! Nu weer House kijken....
Lefbekkie, wat een mooi jochie! Die foto in de zon vind ik zooo lief! Suusje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Richard! 55 uur, pfoe... Klinkt erg heftig... Maar je hebt het achter de rug gelukkig, en nu heb je een mooi kindje in je armen! Wat heeft iedereen toch een steken en krampen! Ik heb dat nog helemaal niet eigenlijk. Heb niet het gevoel dat de kleine elk moment kan komen, al heb ik al heel lang 8 januari als datum in gedachten, dus wie weet? Verder ben ik ook snipverkouden, dus ik sluit me aan bij de snotteraars... Bah!
wat is micha mooi zeg! wauwie! nou ben blij dat 1 januari bijna voorbij is.. dan wordt de kleine iig niet op een feestdag ofzo geboren.. ik denk dat het hier ook wel tot na het weekend gaat duren. Zou roxy veilig terug zijn gekomen?
O ja, die zat in belgie he! ik hoop dat ze voorzichtig hebben gereden vandaag! hier is de mist trouwens weg nu.
Lefbekkie; wat een prachtkereltje is het! Super! Suusje van harte en nu kan het genieten beginnen. Naar te horen dat je zo'n zware bevalling gehad hebt. Guppie ik weet hoe je je voelt, ik was dan niet verkouden maar vd week met die diarree voel je ook niet echt lekker. En we hebben al zoveel energie in onze toestand....pff... Beterschap!
mamasu 8 januari vind ik ook wel een leuke datum we hadden het er eergister over 08-01-08 maar dat zal hier wel niet zo zijn denk ik. Ik zelf denk 22 of 25 januari ofzo... zal mij benieuwen wie er als eerste bevalt...het wordt spannend allemaal... mamalou, ik hoop dat je man snel iets anders vind, zo lang in onzekerheid is ook niet niks.... wij hebben hier ff een film gekeken vanavond....en ik ga nu op mijn bedje... tot morgen.
nog ff op de valreep... ik probeer al 2 uur te posten, maar mijn telefoon staat roodgloeiend vandaag... 8) LEFBEKKIE, WAT EEN PLAATJE! gefeliciteerd nogmaals meid! wat is hij mooi! echt een gaaf kindje zeg! en wat ontzettend heerlijk dat jullie tot nu toe vooral goede berichten hebben gekregen! ik hoop dat er nog heeeeel veel goede berichten aan toegevoegd kunnen worden meid! Heerlijk om te lezen dat je zelf zo positief klinkt (maar dat kan ook haast niet anders, je hoeft alleen maar naar jullie ventje te kijken haha). dikke knuffel van geluk voor jullie! Suusje, wauw 55 uur! meid wat heb je het zwaar gehad! en wat heerlijk dat je zo geniet van je kereltje! gefeliciteerd meid! Guppie, hier ook een snotteraar helaas.... ben snip en snipverkouden! boeh! denk niet dat dat overgaat voor donderdag, dus ben bang voor de pijn straks na de keizersnede met mij ngehoest.... gelukkig weet ik dat ik een morfine pompje krijg de eerste dag, dus hopelijk gaat de pijn evengoed erg meevallen! hoop dat jouw verkoudheid over is voordat je gaat bevallen meid! morgen nog een druk laatste dagje voor ons. (gek he! laatste dagje! iehks! fijn en eng tegelijk!). eerst naar het lab om bloed te laten testen ivm eventuele bloedtransfusie. daarna moet ik nog allerhande klusjes doen zoals tas voor mij inpakken, tas voor baby inpakken, tas voor dochterlief klaarzetten en logeerbedje bij vrienden brengen. natuurlijk nog lekker douchen en alles bijwerken 8) en dan hopen dat ik nog kan slapen! oh ja, en manlief gaat boodschapjes doen (heb nog steeds geen flesvoeding gehaald!) en flesjes uitkoken (want wil twee flesjes meenemen naar het ziekenhuis zodat de baby gelijk goed leert drinken).... ben zo benieuwt hoe het allemaal zal gaan! of ik erg zenuwachtig zal zijn, of ik dingen nu wat bewuster mee kan maken dan bij de vorige (vorige was spoed ks), hoe ons kindje eruit komt, hoe hij eruit zal zien, hoe hij het zal doen, hoe ik me ga voelen, of ik veel pijn ga hebben, etc.... Ik kijk er onwijs naar uit dat ons kindje er straks is, maar tegelijkertijd zie ik onwijs op tegen de operatie! ik heb besloten het allemaal maar te laten gebeuren en me te focussen op wat het resultaat zal zijn (kindje), maar stiekum vind ik het wel weer een beetje eng hoor! nou ja, zal wel logisch zijn. ik overleef het vast wel en hopelijk zal ons kindje gezond zijN! spannund! Joyce, snap wel dat je een beetje jaloers bent (jij wil ook je kindje in je armen!) maar hoop dat je door al dat voorwerk zometeen een bevalling van een fluitje hebt en straks na 1 dag alweer achter de kinderwagen kunt huppelen... zoiets Dan heb JIJ iets waar ik jaloers op zal zijn! 8) Hou vol he! hoop dat het echte werk zich snel aandient meid! Mamalou, groot gelijk dat je man druk aan het solliciteren is. zekerheid is een stuk fijner dan deze onzekerheid. en woorden zijn maar woorden.... daar koop je geen boterhammen voor, dat snap ik! fijn datje ouders bijna thuis zijn, heel fijn om je ervaringen tek unnen delen en te weten dat mensen je zullen begrijpen! en dus ook binnenkort naar het UWV. uiteindelijk komt het wel goed, maar je moet de eerste anderhalve maand door zien te komen! niet te veel piekeren (proberen althans) hoor lieve schat! dikke knuffel voor jullie! meiden, ik ga mijn bedje in duiken. dit is vast de laatste nacht dat ik met een beetje fatsoen ka nslapen (denk niet dat ik morgennacht als een blok slaap grijns). dikke kus! Marij
Marij ik hoop dat je dit nog leest; Heel veel succes meid! Wat onwijs spannend! geniet er van zoveel je kan! Zal aan je denken morgen ( mijn uitgerekende datum!)
Lefbekkie: jeetje meid, wat een verhaal... wel superfijn om te horen dat de verwijding er niet meer is en dat de onderzoeken gunstig zijn! Ik blijf duimen voor je dat het allemaal in orde is! en coole foto's hee! guppie: hopelijk voel je jezelf vandaag wat beter! beterschappies iig! lizab: spannend meid, hopelijk zet het door voor je! suusje: WOW 55 uur??? van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er lekker van meid! mamalou: mooi is dat he hoe die kleintjes kunnen genieten van zoiets! word daar altijd zo emo van als ik dat zie, dan zie je toch dat geneieten van kleine dingen erg belangrijk is... Zal duimen voor jullie dat hubbie aangenomen word meid, lijkt me niks zo die onzekerheid waar jullie nu in zitten! marije: hier nog steeds wat gerommel, maar daar blijft het ook bij... van mij mag ie vandaag komen hihi maar denk dat meneertje gewoon nog eventjes lekker bij mama blijft zitten hihi mamasu: jij ook beterschappies meid! 00marij: jeetje meid, het word echt spannend nu! ik leef helemaal met je mee! probeer nog even te genieten van het getrappel in je buik meissie! en als we je niet meer spreken heel erg veel suc6! ik denk aan je in ieder geval! berna: oh morgen al je uitgerekende datum... ook spannend hee! Hoe is het nu met je? ook al weer vroeg wakker zie ik! Hier blijft het dus bij gerommel... dus zien dit gewoon als normaal... Morgen weer naar de vk toe, ben benieuwd hoe het dan is... Nog een paar dagen en ik zit ook op de uitgetelde datum... dat had ik dus nooit gedacht (en vele met mij) iedereen begint ongeduldig te worden om me heen, zodra we bellen meteen de vraag: is ie geboren... Euhm nee... (word daar wel een beetje simpel van maja) Vandaag denk ik maar eventjes bij miranda op de koffie, eens kijken hoe zenuwachtig die is hihi (die mag bij de bevalling aanwezig zijn en die is er helemaal hyper van hihi, die kan niet wachten tot het zo ver is) Arjan praat ook elke dag tegen mn buik dat frummel nu wel mag komen hihi Voor de rest weinig te melden hier... Fijne dag allemaal meiden!
Goedemorgen allemaal! Allereerst wil ik iedereen een super goed 2008 wensen, met mooie beebjes en dat de mooiste dagen van 2007 de minst mooie van 2008 zullen zijn! Berna, morgen ben je uitgerekend meis! Hoe voel je je nu? Linda, hier gister ook een emo dag, kon wel huilen om alles. kon alleen voor mijzelf niet duidelijk krijgen of het vermoeidheid was of hormoontjes. Anita, een kind van 3 spreekt echt wel de waarheid hoor! En wel erg laag van je ex om jou daar de schuld van te geven. Misschien is het zijn vriendin wel die van die gekke dingen doet. Ik zou het er iig niet bij laten zitten hoor! Lefbekkie, Tjee meis, dat ze er niet op gelet hebben! en wat een mooie lengte+ gewicht! En geen hersenverwijding! Wat fijn dat de BV goed loopt, dan voel je je ook een stuk lekkerder he? Wat een heerlijk mannetje op de foto's! Mamasu, heerlijk zeg, uitwaaien op het strand. Wil ook! Meesa, je schoonmoeder bedenkt namen voor jullie? dat is toch iets van jullie samen? Of heeft je schoonmoeder die andere ook meebedacht? Guppie, voel je je al beter? Wat sneu voor je zusje zeg. Suusje2301, van harte met je zoon! Marij, heel veel succes morgen! Nog even en je kleine ventje is er! Ben je nerveus? AnitaJ, We zijn veilig thuis gekomen hoor! Rond 1 uur gistermiddag zijn we terug gereden. Eerst mijn broertjes thuis gebracht en langs mijn schoonvader gereden. na een uur was ik het zat. wilde naar mijn eigen huisje ,op mijn eigen bank mijn eigen ding lekker kunnen doen. ik zei net tegen mike; vanaf vandaag kan het elk moment gebeuren he? Echt vreemd! Alleen nu zijn de buren aan het klussen. hoop dat ze klaar zijn tegen de tijd dat ik ga bevallen....
Marij meid. Ik zit gewoon te janken om je verhaal. Kan me heel goed voorstellen hoor, die spanning/ nieuwsgierigheid. Het komt nu ook zo dichtbij..... ben stiekem ook echt jaloers op je hoor, ookal besef ik maar al te goed dat een ks ook zeker geen pretje zal zijn. Meid, nog even en dan heb je je kleine knuffeltje in je armen. Geniet nog even van vandaag en woelze vannacht. Zal aan je denken en voor je duimen dat het naderhand mee zal vallen. We hopen in ieder geval snel van je te horen als je weer thuis en op de been bent. Maar EERST Casper in jullie armen sluiten! Wauw, wat lijkt me dat prachtig! Ik ben het momenteel ook echt zat. Mijn buik doet gewoon echt pijn. Mijn darmen (sowieso al een kwaal bij mij) spelen enorm op nu. Medicijnen helpen niet meer.....zit compleet verstopt ondanks alle voorzorgsmaatregelen (activa, lauw water, roosvice, vezels en mijn medicijnen, GRRRR) Iemand nog andere tips? Opstaan gaat nu zo moeilijk dat ik de eerste 10 meter krom moet lopen om niet van mijn stokje te gaan. Gister voor het eerst. Moest wel lachen om Edwin, je had zijn ogen moeten zien....."ggggggaat het wwwel?". Ineens zag ik ook spanning in zijn ogen. De grote vent met z'n kleine hartje. Ga vandaag maar eens proberen om weer wat aan te pakken, al zal dat niet heel veel zijn ben ik bang..... Nou ja, jammer dan maar hoor. Komt straks allemaal wel weer goed. Meiden een fijne dag (hopelijk voor meer de LAATSTE zwangere dag net als Marij ) Knuf Marije
Heey meiden.. EEN SUPER GEZOND EN GEWELDIG 2008! En veel baby geluk natuurlijk! @Marij.. Heel veel succes! En sterkte! Straks heb jij je hummeltje vast Dikke knuf! Vannaht echt een slechte nacht gehad.. Leuk man die oefenweeen.. Als ze dan ook gewoon is lekker door zetten.. maar nee! Morgen weer naar de gyn.. Eigenlijk wil ik niet.. Want ik ben zo bang dat ze me er houden.. gister kwam ik uit bed met een bloeddruk van 123/93 dus ben er bang voor Edwin vind dat het nu ook wel mag komen dus hopen dat ze het gehoord heeft haha! Maar goed als dat zo is houd mijn vriendinnetje jullie op de hoogte Dikke knuffel mij!
Goedemorgen! Suus gefeliciteerd met Richard William!! Lefbekkie wat een mooi mannetje! Rox hoe was het in belgenland? Nou ga zo eerst maar is wat eten, douchen en schoonmaken kan me daar zo op verheugen gek he!? Kan niet sopperig genoeg zijn hihi