Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Geraldine succes meid!

Voor de lijst vrijdag 4 Jan om 9:00 uur afspraak bij vk

Vergeet het elke x door te geven haha

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey vivian,

Het was erg gezellig hoor! Daar helemaal geen last van mist en andere dingen dus konden alles perfect zien.

Ben na 10 min maar binnen gaan staan, vond het niet fijn met al dat knalvuurwerk en Smurf ook niet.
    We zijn rond 3 uur naar bed gegaan en kwam er pas om 11 uur uit (totaal niks voor mij).

Rond 1 uur zijn we weer naar Utrecht gereden, broertjes op hun adressen afgezet en toen naar mijn schoonvader. We hadden hem al gemeld dat de kans niet groot was dat we zouden komen omdat we niet wisten hoelaat we terug zouden zijn en hoe ik mij zou voelen. maar hij liet zondag al doorschemeren dat hij het min of meer van ons verwachtte dat we kwamen. dus daar een klein uurtje geweest en toen lekker naar mijn eigen huisje!

HEERLIJK!

3. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    goedemorgen dames.

marij heel veel succes en we hopen snel van je te horen haha.

de vk heeft net gebeld en ik mag vanmiddag al naar de gyn komen om 15.05. ik laat jullie daarna weten wat er is besloten. iedereen een fijne dag vandaag.

4. ProudMum

succes moppie!

5. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ja succes meid!

6. ProudMum

denk dat ik maar eens ga aankleden en richting supermarkt ga. vanavond lekker stamppot andijvie met spekjes!

7. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Suusje gefeliciteerd met jullie wondertje!

8. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh spannend moppie, fijn dat je al zo snel terecht kunt! Heel veel succes en we horen wel hoe het verder gaat he?

Ga ook ff aankleden en boodschappen doen.

X mij

9. Niet meer actief

Suusje: gefeliciteerd met jullie zoon! Een bevalling van 55 uur :confused:

Marij: wat moet het spannend voor jou zijn allemaal! Morgen heb jij je kleintje in je armen! Wat een heerlijke gedachte!

Mamalou: ik hoop dat jullie er een beetje uitkomen met dat geld en dat je man snel een nieuwe baan heeft gevonden.

Marije: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen! Beterschap meid!

Moppie: succes bij de gyn, ben benieuwd wat ze besluiten...

Hier vanmiddag weer naar de vk (op de lijst staat morgen, maar moet vandaag zijn, had me vergist in de datum). Verder nog een beetje opruimen vandaag.

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    marij spannend hoor!jij hebt zo je kleintje al lekker vast ;)
    geniet er lekker van meid.

lefbekkie wat een schatje.

suusje van harte met de geboorte van richard william.
    pff lang bezig geweest :confused: .ik vond 29 uur al lang.

meiden ga nu even gauw douchen,kwam even spieken of er babynieuws was.zo spannend nu voor ons allemaal 8)
    om 11:30 weer naar de vk.ben benieuwd hoe het met mn bloeddruk staat.

joyce die hummeltjes van ons zijn echt een stelletje ondeugden.
    lekker aan het rommelen maar doorzetten ho maar.

kom later nog ff spieken hoe het met marij gaat

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Marije78; Dat ken ik. Meneer Lex valt ook van de een naar de andere emotie. Ddan lacht ie me uit omdat ik loop als een eend endan issie weer superbezorgd. Grappig om te zienhe wat het met onze mannen doet ;)

00Marije; superspannend meid, ik wens je veel sterkte en succes!

Moppie; ben benieuwd wat er besloten wordt...

Geraldine; we wachten het af, als ze je willen houden, zal dat toch ook beter voor jullie beide zijn (jij en beeb) houd je daar aan vast.

Joyce; idd wie had ooit gedacht dat jij zo ver zou komen na zo snel je slijmprop al verloren te zijn en al het gerommel wat er achterna kwam....
    Maar goed het is wel beter voor de beeb zo lang mogelijk te blijven zitten, dus wat dat betreft...

Berna; het zal mij benieuwen of jij ook daadwerkelijk de eerstvolgende zult zijn die bevalt...

Nou hier is de diarree gelukkig voorbij, ik knap langzaam weer op. Durf weer normaal te eten en krijg zelfs een beetje hongergevoel terug enzo. Dus dat komt goed.
    De beeb laat zich regelmatig merken, verbouwt soms mn hele buik lijkt wel ;)
    Mijn buik voelt wel erg zwaar en moe aan af en toe, dus ik doe lekker rustig aan.
    Er is ook niets wat moet, alles is klaar. Maar ja het is niets om de hele dag maar in huis te blijven zitten. Dus ik probeer toch wel elke dag een keer eruit te gaan, al is het maar even een klein boodschapje in de supermarkt.

Vanmiddag om 13.15 weer naar de vk, eens kijken of alles echt zo goed gaat als ik denk.

Verder blijf ik me verwonderen over meneer Lex. Ik wist dat ie zorgzaam was enzo, maar zoals ie de laatste weken bezig is.....het is echt geweldig. Ik hoef het niet te zeggen of hij doet het al, bij wijze van spreken. Voor ik om een kussen wil vragen, heeft hij em al in zn hand om em me aan te geven.
    En zorgen dat ik mn vitamientjes krijg, deuren voor me open houden, me helpen uit de auto stappen, noem maar op. Me uitkleden voor we gaan douchen, zodat ik neit hoef te bukken om mn sokken en broek uit te krijgen enzo. Hij heeft zelfs al een krukje onder de douche gezet zodat ik kan zitten bij het douchen als ik daar behoefte aan heb.
    Niet klagen omdat ie even geen sex krijgt en noem maar op...
    Tuurlijk ook hij heeft zijn manco's maar op dit moment ben ik zo ontzettend blij met hem, dat ik daar alleen al om vreselijk kan huilen zo nu en dan...

12. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    marij en guppie wat spannend meiden ik duim voor jullie :D
    roxy nee gelukkig heeft schoonma die naam van dochter niet bedacht maar ze probeert gewoon altijd , ze denkt dat ze leukste smaak van iedereen heeft :confused: wat niet is , mij hub is gelukkig niet altijd met haar eens , hij vind zijn eigen naam al niet mooie dus had al vanaf begin gezegt dat mam's mag zeggen zo veel als ze wil maar we doen toch eigen naam maar nu begint hij soms die namen leuk te vinden ,nou ja gisteren samen een naam bedacht en jaja we waren over eens , nu hopen dat zo blijft ;)

wat heerlijk zonnetje hier ,ik ga straks ook naar super en stukje wandelen met kleine , vanmiddag komt tapijtreinging dus dat is dan ook klaar ,dan mag kleine echt wel komen hoor
    merk dat ik toch beetje ongeduldig word op laatste week :rolleyes:
    nou lieve meiden allemaaaaal super veel succec ik hoop binnen deze dagen al paar mooie bevalling verhalen zal lezen :D

13. Niet meer actief

Dat klinkt goed Lexie zoals meneer Lex het allemaal aanpakt! Lekker van genieten!

14. ProudMum

Doe mij ook zo'n man lexie!

ok ok ik ben nu echt naar de supermarkt!

15. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Even kort voor ik weer eventjes plat ga hierzo...

@ Lexie74: Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt? Wil dr ook zo eentje! ;)

:) :) :) :) :)

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    iedereen veel succes bij de VK vandaag! Ik mag morgen weer

Mark mailde net zit op zijn werk en kan zich totaal niet meer concentreren.. ach gos voor die mannen is het ook niet makkelijk lijkt me...

ik ga de voorraadkast maar eens uitspitten denk ik.....

17. Niet meer actief

Kan het me voorstellen Berna, die zit natuurlijk steeds zn telefoon in de gaten te houden of ie geen oproep heeft gemist of zo ;)

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    MamaLou; van origine uit Goor, Twente ;)
    Ik heb em gewoon hier in de stad gevonden in de Noordoostpolder LOL

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja precies... en net of ik in een uur tijd ga bevallen hihi.. hij is binnen 15 minuten hier als het moet dus dat is wel fijn

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Berna; das ook schattig ;)

Deel Deze Pagina