Zo de vk was weer tevreden over ons. Bloeddruk was prima, lager dan vorige week zelfs. baby ligt precies zoals ik dacht en ze is nu ook goed ingedaald. Verder moet ik blijven rusten en goed naar mnlijf blijven luisteren. Dus dat doe ik maar. do 10 jan 13.15 opnieuw controle bij vk Dames fijne middag ik ga even op bed. Trouwens goed te lezen dat er meer dames het zo getroffen hebben met hun kerel
Lexie fijn dat alles goed was! Ik was net weer een uurtje in slaap gevallen op de bank haha.. heb het nodig denk ik..
Berna, ik neem gewoon niet op. kan mijn mobiel zo instellen dat als ik een oproep mis er een smsje word verzonden. dus dan zet ik daar gewoon in dat ik nog niet bevallen ben. ideaal!
haha all de ongeduldige mensen ook , al ik niet opneem denken ze gelijk dat bevalling begonnen , mij zwager uit italia paar keer bellen mobiel ,thuis ook vriendinnen als niet terug mail of sms gelijk achter mekaar blijven bellen , nou ja allemaal lief bedoeld en ongeduldig maar ik zeg ieder keer als zo ver is krijgt echt iedereen een smsje de volgedne dag dan daar moeten ze op vertrouwen heb net lekker gewandeld ennnn ananasje gekocht hoezo ongeduldig
hahaha, meesa hier heb ik ook nog ananas liggen, lekker, en je weet maar nooit he lexie, fijn dat alles weer goed was, bloeddruk zelfs weer lager, dat had ik nou ook de vorige keer! Dat belprobleem hebben we hier ook, iedereen neemt heel gehaast op! hahaha, om te gieren....
roxy fijn dat mike inziet dat het zo ook kan, beter laat dan nooit en idd wie weet mijn pendel is 4 jan
haha ik belde net Mark om even te melden dat hij weer aan de beurt was bij het Centraal Justitieel incassobureau ( ik rijd standaard altijd te hard en heb nog nooit een bekeuring gehad, en daar baalt ie van elke keer denk ik shit ik ben de l*l en nu was ie weer voor Mark LOL) Hij heeft nog nooit zo snel zijn mobiel opgenomen de schat wahahaha
btw ik heb guppie nog niet gezien vandaag hier.. zou het? of zou ze zo grieperig zijn dat ze lekker op bed ligt?
Hihih Berna, ik bel hem juist zo min mogelijk om dat te voorkomen. alleen als het dringend is bel ik hem. Maar kan mij voorstellen dat hij even de schrik in had! Denk dat guppie op haar bedje ligt
haha ja percies je weet maar nooit misschien helpt ananas wel echt anders is gewoon lekker ,maar hoe haal je die schil eraf? die ding prikkelt en heel hard dus wie kan vertellen hoe makkelijk ananas schil eraf kan halen nou meiden wat spannend zeg , kristy en berna jullie mogen opschieten dan zijn we snel aan de buurt pffff ben even de kamer leeg ana het maken ,de tapijtreinging komt zo ,krijg steeds harde buiken van alle de spullen duwen en schuiven :x
Meesa, ik snijd meestal de kroon eraf en zijn "kont" daarna snijd ik van boven naar beneden de schil eraf. dan alleen nog in het midden eruit snijden en hij is schoon
Ananas? die had ik nog niet gehoord....helpt dat? ik ben nog net ff de stad in geweest, maar snel weer weg..heb af ent oe het gevoel dat ik hem ga verliezen hehe
alleen in hele grote hoeveelheden kan ananas of tonic helpen maar dan nog alleen als je lichaam er ook echt helemaal klaar voor is.. meestal werkt het alleen enorm op je darmen.. dat kan een prikkeling zijn voor je baarmoeder maar kan ook voor zorgen dat je als het begint je in een weeënstorm terecht komt....
inderdaad nog niets van Guppie vandaag..... maar volgens mij zijn er meerdere nog niet geweest... Hier ook zo'n zere rug en een "blauw getrapt kruis" haha, tenminste, dat gevoel dan he?! Meesa, ik snijd ook meestal de kroon eraf, maar dan niet de onderkant, ik snijd er gewoon stukken uit. Heb het idee dat ie dan langer goed blijft... weet niet of dat zo is hoor.. Doe je wel rustig aan met dat getrek en geduw?
oke dus kroon en kontje eraf vanavond lekker ananas eten hehe en daarna flink potje sex ahhh joh ik geloof helemaal niet dat dat soort dingen echt helpen , kindje komt wanner hij klaar voor is toch maar ja proberen maar wat toch en het zijn allemaal lekkere dingen dus no probleem ik hoorde van vriendin dat ze wonderolie gebruikte en gelijk aan wc kotsen zo vies was de spul ,dat zou helpen zegmaar , niet te eten dus :x ik ga nu even rustig aan doen hoor voel me helemaal duizelig worden #-o