Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

ahh pas daar mee op , hoorde dat helemaal niet goed voor baby is krijgt benauwd ofzo dan poept hij in water ofzo dus dat ga ik maar niet doen

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hihi ik was het niet van plan meesa!

3. Niet meer actief

Marij! Meid wat spannend!
    Ik ga aan je denken morgen en hoop dat je vannacht nog lekker kan slapen....
    Morgen heb jij je kindje, wow!

Guppie, beetje opgeknapt?

Marije, het getsie meid, dat is minder dat je zo'n last hebt van je darmen.
    (tips, mwah, veel drinken, maar ja, dat zal je al wel doen)
    Pak ook je rust hoor, strax wordt het druk zat!

Joyce, nog even volhouden meid, pffff!

Lexie, wat een lieve man heb jij zeg! Heerlijk!

Berna, nog maar 1 dag, wow!
    Hoe voel je je?

Jessica, leuk zo'n dag hè! Bij ons is het de 16e....

Citroentje, wat heerlijk zeg wandelen met de kleine, ik wil oohook!
    Hoeveel dagen na de bevalling mag je met de kleine naar buiten eigenlijk?

Hihi, wat een poetsmiepjes hier allemaal.... Hoe bedoel je nesteldrang?!

Anneliesje ik duim voor je!

Haha, Rox gaat los in bed....

Hier genieten we echt van de sex, het is veel leuker dan voor de zwangerschap toen we moesten 'presteren' :oops:

Meesa, haha, aan de ananas, misschien heb je het niet eens nodig....

We zijn vanmorgen weer naar de vk geweest, was een kilo aangekomen in 1 week! :confused:
    Verder alles weer goed!
    Het is afwachten nu. Heb ook nog geen gerommel enzo, dus ben saai! Hahaha!
    En ook al een poetsmiep! Heb de keuken gesopt! Nu de badkamer nog en dan mag ze komen :baby:

Hier verder nog over goede controles gelezen, mooi zo! :D

4. Niet meer actief

wahaha mijn vader is ervan overtuigd dat als je konijn eet dat het op gang komt :( ? haha
    er was een keer een vrouw komen eten hoogzwanger bij mijn ouders 25 jaar geleden ofzo, en toen hadden ze konijn en ze ging weg en 's avonds was ze bevallen...dus konijn eten is zijn redenatie...hehe

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sjemig wat moet ik veel bijlezen...

Suusje gefeliciteerd! ben toch wel benieuwd waarom het zolang geduurd heeft...

Oh lefbekkie wat een mooi kereltje!

mamasu wat een ellende he, om nu zo verkouden te zijn...

Marij, ik denk al de hele dag aan je, wat moet het spannend zijn! Heel veel sterkte en ook veel geluk natuurlijk!

Arme Marije, ik hoop dat je je snel beter voelt, of dat de baby snel komt natuurlijk!

Geraldine, dat is best een hoge bloeddruk. Doe je wel voorzichtig!

Lexie, fijn dat je weer opknapt!

Linda, mijn bloeddruk was vrijdag hoger maar nog geen beeb hoor. Kan een teken zijn, maar hoeft zeker niet.

Brenda, morgen uitgerekend... Lijkt me een gek gevoel! En dan ook nog die arme man van je opbellen om een bekeuring, agossie!

Hier geen teken van een aankomende bevalling en das maar goed ook! Ik wil echt niet bevallen nu, dan kan niemand zien of ik moet huilen van emotie of dat ik gewoon moet niezen... Heb er nu ook echt niet genoeg kracht voor denk ik (en nee ik houd niet van Gerard Joling).

Ik voel trouwens al een paar dagen de baby wat minder, hebben jullie dat ook, of hebben jullie nog heel actieve beebjes?

6. ProudMum

lust geen konijn dus die tip sla ik over!

nee ik ga niet los in bed hoor! het is idd meer genieten nu dan voorheen

7. ProudMum

hier is ie met vlagen actief guppie, maarja ik voel ook minder omdat mijn placenta voor ligt. verder is het meer schuiven met zijn kontje en af en toe een trap wanneer hij zijn benen de lucht in gooit

8. Niet meer actief

Rox, was ook een geintje hoor.... ;)

Guppie, mijn beebje is nog redelijk actief voor zover mogelijk....

(Trouwens, soms als ik de kleine niet voel en mijn mannetje is in de buurt, dan laat ik hem ff luisteren op m'n buik en hij kan dan makkelijk het hartje horen. Is voor mij altijd een hele geruststelling!)

9. Niet meer actief

Hier is ie nog heel actief! vooral 's avonds! ook al kon de vk hem vandaag niet veel meer bewegen, zelf kan ie dat nog prima!
    En ik lust ook geen konijn, heb ook tegen hem gezegd dat ik het niet ga proberen! volgens mij is het ook klare onzin haha

10. ProudMum

ik ga lekker nog ff de bank op voordat ik moet gaan koken.

tot morgen dames!

11. Niet meer actief

Oei jongens, ik heb echt pijnlijke krampen, en niet van mijn darmen volgens mij! vannacht ook al, maar toen ben ik weer in slaap gevallen, overdag ging het wel goed maar nu voel ik het weer.
    Ook al flink wat harde buiken vandaag gehad.

Mijn oude buurmeisje was uitgerekend op 1 januari en is ook bevallen op 1 januari! geinig he! ze hebben een zoon gekregen: noah

12. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    ananas en tonic werkte bij mij in combinatie met een kerstdiner bij schoonmoeder en helemaal geen erg in het zwanger zijn (eventjes dan haha)
    Bedankt voor alle felicitaties...ennuh waar blijven die januari baby's nou

13. Niet meer actief

Oei anitadejong! hopelijk zet het door nu! iig heel veel sterkte! en succes
    spannenddddddddddd

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Jeetje, ik moet weer veel bijlezen! Ik zie dat iedereen aan de tonic gaat ;)

Vannacht heb ik in bad gezeten, met steeds terugkerende steken van pijn in mijn rug linksonder. Ik dacht echt dat het weeën waren. Het deed zo veel pijn. Maar het bad hielp en het ging weer over. Ik ben een beetje bang dat de gyn het verkeerd zal hebben en dat ik toch niet voor zondag beval. Ik heb wel veel harde buiken en soms echt pijnlijk, maar het trekt altijd weer weg.

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Anita, hoopvoor je dat het nu lekker doorzet meid! Denk aan je!

Nou missme, hier ook geen konijn op het bord hoor. Moet dan steeds aan "Flappie" denken, hahaha (ben niet eens vegetarisch...)

Oh Lefbekkie, moet steeds ff naar je mooie mannetje kijken. Wat een poepie is het zeg! Wat zul je genieten..... Hoe gaat het nu met jou?

Marij.. al klaar met je lijstje? Wel genieten he, van je laatste zwangere dag! Denk erom! Morgen rond deze tijd ben je hoogstwaarschijnlijk al met jullie Casper aan het knuffelen! Woehoe, ikke ook?

Guppie, hoop dat je snel weer op knapt meid. We waren al "bang" dat er wat gaande was bij jou, maar niet dus.

Enneh ja, ik heb ook een heel blauw gevoel van onder, hahaha. Morgen naar de VK ben ook erg benieuwd....

Hoe zou het moppie vergaan bij de gyn.?

16. Niet meer actief

ja haha flappie...ik ben ook niet vegetarisch, maar heb altijd een konijntje gehad vroeger :( haha
    Tegen mij zei hij dat het van het indalen was....echt alsof er een paar trappen tegen aan zijn gegaan...blegh
    oeh juni, dus niet doorgezet? ben benieuwd hoor...iig sterkte

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    anitadejong spannend zeg!

Guppie hier beweegt kleintje ook minder maar als ie beweegt pfoe zeg! Ribben zijn echt gekneusd nu
    nou ik ben denk ik de eerste januarimama die de 40 weken gaat halen...

18. Niet meer actief

Ach die krampen komen nu nog maar 2 x per uur, dus dan duurt het nog wel 2 weken ;)
    Maar ze zijn wel het meest pijnlijk tot nu toe, 2 baarmoeders die samentrekken he, dus dubbele pijn :(

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anita heb je een bad? meestal neemt het af as je in bad gaat of gaat douchen.. als het heftiger wordt zijn het misschien wel echte weeën...

20. Niet meer actief

oke, geen bad helaas, dus dan maar een lekkere warme douche!

Deel Deze Pagina