Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik geloof dat ik net wat vruchtwater verloren ben. Het ruikt sperma-achtig. Ik denk dat ik maar even bel naar het ziekenhuis.
    Ik ben wel nerveus nu hoor.

2. Niet meer actief

Juni, spannend!

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oeh spannend juni! Hoop voor je dat het een begin is.

Anita, mijn VK zei vorige week dat als je tijdens zo'n wee nog gezellig kunt praten, je je dan geen zorgen hoeft te maken dat het echte weeën zijn. Er zou echt geen twijfel over zijn. Echte weeen zorgen ervoor dat je je helemaal in jezelf keert en geen behoefte hebt om nog maar een zinnig woord uit te brengen. Ik weet het ook niet hoor, maar dat heeft zij me aangegeven, omdat ik me dus ook afvroeg wanneer ik nou wist of het echte weeen waren. Hoop dat ik je hiermee een klein pietsie duidelijkheid kan geven? Zal voor je duimen dat het het echte begin is meid. En sterkte alvast, want 1 baarmoeder die samentrekt lijkt me inderdaad al pijnlijk genoeg..... heb met je te doen. Dikke knuf alvast!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    juni spannend zeg!
    ze zeggen dat vruchtwater zoet ruikt... wat voor een kleur heeft het?

5. Niet meer actief

Marije, thanx voor de info, zulke info krijg je in het ZH niet namelijk, de gyneacologen zijn niet zo spraakzaam

6. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Het is helder van kleur. Ik stond in de kamer en voelde wat lopen, maar ik heb een maandverband aan. Ik heb gebeld maar zo lang ik niet regelmatig contracties heb kan ik gewoon thuis blijven. Pff, het maakt me zo onzeker.

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    loopt het nu nog steeds?
    kan me voorstellen dat het je onzeker maakt.. sterkte meis!

8. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Weer zoveel gekletst! Ik pik er even wat dingetjes uit hoor!
    inkie, lekker he, voet&been massage? Mijn man geef ik ook regelmatig even de massageolie aan ;)

Kristy, dat bloeddrukverhoging aan kan geven dat de beeb op komst is wist ik niet! Toch maar in de gaten houden de volgende keer!

Anneliesje, wat balen zeg dat hij/zij nog niet is ingedaald! Even trampoline springen? ;)

Spannend Juni!

Hier verder goed. Ben afgelopen maandag begonnen aan een soort dagboek voor onze zoon. Ik schrijf erin hoe mijn man en ik elkaar hebben ontmoet, over onze familie's, hoe we erachter kwamen dat ik zwanger was, hoe ik me voel en al dat soort dingetjes.
    Als hij later groot is (hihihi) dan is dat misschien wel leuk om terug te lezen, ook voor hem.
    Nog meer dames die dat bijhouden?
    Veel voorweeen en af en toe heb ik flinke pijnsteken in mijn schaamstreek, net of er een mes ingezet wordt :cry: en dan moet ik echt even op mijn tenen staan om het zeg maar op te vangen. Hebben jullie daar ook last van?

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Marieke: ik mocht een week na de geboorte naar buiten met de kleine. Ik had ergens gelezen dat je naar buiten mocht als de kleine terug is op het geboortegewicht maar dat was Tim toen nog niet en mocht wel naar buiten.

10. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
  11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Marij: heel veel succes morgen! zal aan je denken.

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Zo. Hier ben ik ff snel. Heb nog niet alles gelezen hoor.

In ieder geval veel succes Marij. Spannend!

Juni, ook super spannend zeg. Heel veel succes! Wou dat het hier al zo ver was.

Heb op dit moment even geen puf om uitgebreid te reageren. Misschien later nog even.

fijne avond in ieder geval.

13. Niet meer actief

Oh Juni, wat spannend meid!

14. Niet meer actief

Juni en Anitadejong: dat klinkt erg spannend bij jullie!

Hier was alles goed bij de vk! Mn bloeddruk word alleen maar lager dan hoger, zat nu op 115/60. Ukkie zit nu weer wel helemaal ingedaald, hoop dat ie nu blijft zitten.

Voor de lijst: ben nu 13 kg aangekomen en volgende afspraak is 10-jan om 10:15 uur.

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou mooi toch zo'n bloeddruk Linda? Fijn dat alles goed was!

16. Niet meer actief

En idd Anita, vergeet jou helemaal.... :oops:
    Spannend en heavy met die 2 baarmoeders!

Citroentje, lekker snel al naar buiten hoor!
    Ben benieuwd wanneer ik achter de kinderwagen loop....
    Is nog een bizar idee op dit moment :D

17. Writer

Writer Niet meer actief

wow juni wat spannend meis ,ik duim voor je dat je morgen al je ukkie in je armen mag vasthouden :D

hier is de tapijt weer glimmend schoon en ruikt heerlijk :D
    werd net 2 keer gebeld of er iets aan de gang is , en daarna ook nog smsje :rolleyes: mensen nog ongeduldiger dan mij

18. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dag dames daar ben ik weer.

gyn liep 1 uur uit, daarna heben we een gesprekje gehad en heeft ze even naar de baby gekeken d.m.v een echo. daarna moest ik een half uur aan de ctg. dus we waren pas om half 6 thuis en toen moest manlief gaan werken. ctg was goed.

morgen om 12.00 nog een extra groeiecho.
    vrijdag om 13.30 weer terug naar de gyn, krijg dan een inwendig onderzoek weer en gaat dan kijken of er al ontsluiting is en dan beslist ze als het goed is verder. krijg nu ook extra controles bij de gyn. moet nu zowel op controle bij de vk als de gyn. met de baby was gelukkig alles goed. dus als het goed is hoor ik nu vrijdag meer.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    fijn dat ctg goed was... op naar vrijdag dus!

20. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    juni wat spannend zeg.

present ik heb de film ook gezien en hij is echt leuk he. lach de hele tijd in een deuk.

Deel Deze Pagina