ja idd en ik hoop dat we dan ook echt iets weten want nu word het steeds uitgesteld. heb wel een foldertje meegekregen over inleiden.
@ Juni, Zou het .....? Spannend hoor! @ Anita, Ook heel spannend hoor, ben benieuwd! @ Present, Leuk hoor, zo'n dagboek maken! @ Citroentje, Ik heb vanmiddag ook nog even gewandeld met mn zoonjte, maar dat was in de namiddag en ik vond het toch wel errug koud hoor! En alles doet zo'n zeer nu! Maar ik moest wel want ik moest een brief posten en de brievenbuc achter onze straat hebben ze nog niet terug gehangen dus moest ik er naar eentje verderop! Errug vermoeiend nu, maar wel ff wat frisse lucht gehad! @ Lizab, Groot gelijk meid, doe maar lekker rustig aan hoor! @ Linda, Fijn dat alles weer goed was en mooi hoor, een lage bloeddruk! @ Berna, spannend hoor, maar helaas zegt het nog niet zoveel he..... @ Meesa, haha, dat ga je nu krijgen he, iedereen is nu in spanning! @ Moppie, Blij dat alles nog goed gaat maar ik kan me voorstellen dat je nu wel weten wil hoe of wat! @ MARIJ, Meid, ik wil je heeeeeel veeeel succes wensen met je keizersnee morgen! Spannend hoor! Je zal wel doodnerveus zijn inmiddels......maar morgen heb je eindelijk je kleintje in je armen. Ik wens je ook alvast een voorspoedig herstel toe! En nu ga ik nog even teruglezen of ik niet iemand van jullie vergeten ben, wat ongetwijfeld het geval is dus schrijf ik zo nog wel even verder!
Het is spannend hier! Al dacht ik niet dat vruchtwater naar sperma ruikt hoor. Ook niet lekker voor de baby, jak! (sorry mijn fantasie kan wat doorslaan) Ik laat me echt niet meer gek maken door krampjes waardoor ik niet minstens dubbelklap van de pijn. Nadat ik mijn vorige berichtje typte heb ik de baby al best vaak weer gevoeld, maar de bewegingen stellen niet zoveel meer voor. Het lijkt mij ook dat het behoorlijk krap moet zijn daar binnen nu! Anita, ik hoop dat het doorzet voor jou! Brenda, ga je morgen gebak eten? Zou ik wel doen hoor, op mijn uitgerekende dag! (en nu kan het ook nog he )
guppie spannend , en blij dat alles verder oke is mamalau ,ja heel spanning voor iedereen haha ,je krijgt dan van de smsje van 2 woorden ( enn nog nieuws) hahah gekke mensen hier sneeuwde net , dochter helemaal happy dat ze morgen een sneeuw pop wil maken , ik dacht euhhh nou voor mij hoeft het niet , ik moet morgen naar vk dus hopelijk geen sneeuw of glad ik heb de meubel met mij benen zitten duwen en nu heb ok flink pijn aan mij knieen stom stomm , ga zo lekker op bank hangen fijneavond meisies
Ik zie dat het voor een paar al heel spannend is en voor Marij helemaal! Iedereen die het nodig heeft: successssssssssss! Wij hebben morgen ook weer controle.. ik ben benieuwd! Hier alles rustig.. slaap alleen slecht.. en ben echt heel heel druk aan de schoonmaak haha! X
@ Marieke, Ik ook een beetje hoor, ik zit alleen maar te wachten nu.. Ben trouwens gisteravond begonnen met hewt drinken van vrouwenmantelthee, smaakt goed maar of het werkt? Morgenochtend weer naar de vlos toe, 11.30 moet ik er zijn. Manlief is even tanken en mn schoonvader vragen of hij morgenochtend ff een uurtje wil babysitten hierzo... Heb namelijk onze auto niet want RenƩ heeft morgen ochtend een sollicitatie. Nu neem ik het pandaatje van mn moeder even mee, maar dat ding is te klein voor mijn wandelwagen en ik zie ook het gewurm niet zo zitten met het stoeltje. Zonder wagen gaan is ook geen optie, want als mijn zoontje eenmaal aan de wandel gaat, nou berg je dan maar...zie je het voor je als je bij de vlos op de tafel ligt? Ik dus wel, hele doemscenario's spelen hier door mijn hoofd. Ook niet bevordelijk als ze mn bloeddruk gaan meten dan haha! Nee, laat opa maar even een uurtje 'spelen' met hem. (haha, wat zal die man stuk zijn daarna ) Ben wel benieuwd hoelang het nog gaat duren hierzo.... Vanmorgen gerommel, vanmiddag en vanavond dus ook, veel vaker dus als de afgelopen weken... En, ik voel me zoooooo ongelooflijk beurs daar beneden! Heb ook het gevoel dat er idd al het 1 en ander aan het gebeuren is met betrekking tot mijn baarmoedermond, tenminste, zo voelt het wel.. En af en toe staat er zo'n druk daar beneden, alsof er een waterballon op knappen staat zeg maar.... Vreemd hoor, bij mn eerste kind had ik helemaal nergens lasr van, werd ineens wakker smiddags met ongikrampen, verloor mijn slijnmprop en werd ineens erg actief, toen wist ik dat het begonnen was. Nu zit ik te hopen en te wachten en 'geniet' van de krampjes die ik voel, maar het zet niet door! Erg he, dat je jezelf zit te verheugen op pijn! Dan moet je het wel heeeel erg zat zijn hoor! @ Guppie, hoe gaat het nu met je meid? Ik zou, als ik jou was, even lekker gaan stomen met eucalyptus olie, werkt goed!
Marieke, verveel je je, lekker op de bank hangen een idee? Guppie, beterschap meid, eerst maar lekker uitzieken en dan de beeb! Hier is de kleine ook heel rustig, net als ik op het punt sta om te gaan bellen, voel ik weer wat meestal! Anitadejong, heb je ook echt last met de bevalling van je 2 baarmoeders of zou dat niet? Linda, fijn dat alles weer goedgekeurd is bij de vk! Moppie, wat was nu de gewichts schatting van de kleine? Vrijdag weer spannend! Berna, jammie m&m's. Heb uit voorzorg geen snoep meer gekocht, maar nu zo'n zin in zoetigheid.... haha even lekker stangen met zijn boete! En die arme jongen maar denken dat het ging gebeuren Meesa, wat leuk sneeuw! Maar het moet inderdaad niet glad worden. Hier al weer last van harde buiken en een zere doos. En soort kramp in mijn blaas ofzo, heel vervelend. Mark heeft lekker dekentje gehaald boven en is nu lekker koppie thee aan het maken, ikke is zielig vanavond!
Mamalou, dat vindt opa vast niet erg! Hoop dat je man geluk heeft morgen met de sollicitatie, ik duim voor jullie.
Nou ik weet het niet hoor. Ik heb verder helemaal geen pijnlijke contracties nu en er is ook nog niet opnieuw vruchtwater gekomen. Toch was het toen echt wat dun water wat ik voelde lopen en het rook sperma-achtig (en in het boek 'Veilig Zwanger' van Mariƫl Kroon staat dat het zo ruikt). Ik weet niet goed wat ik nu moet doen. En ik twijfel aan mezelf, was het dan toch iets anders?
Marij heel veel sterkte morgen! (Wens je nu 'sterkte' hoor, succes klinkt zo raar!) Morgen om deze tijd heb je je kleine! voor de lijst: 8 januari VK En week daarop strippen mocht het nog niet zover zijn....verder was alles goed vandaag bij VK. De kleine wordt geschat op 7 pond (vorige zwangerschap zou ik 6 ponder krijg, het werd een prachtmeid van 8,5!). Bloeddruk 130/85. Mooi ingedaald.
Juni, ik zou gewoon nog een keer bellen hoor, als je zorgen maakt, kun je niet zeggen dat je de kleine minder voelt dan mag je vast wel langskomen (foei annelies je mag niet liegen, nou ja kleintje dan..) Sterretjes, fijn dat alles weer goedgekeurd is! ook bijna 40 weken, wat gaat het nu hard zeg.
anneliesje dat is nog niet bekend ik heb morgen om 12 uur de groeiecho weer en dan weet ik het gewicht
Anneliesje: maar in het ziekenhuis zei ze ook wel dat ik mocht langskomen als ik wou, maar dat ik misschien beter nog thuis kon blijven als ik nog geen contracties had omdat het anders wel een lange zit kan worden in het ziekenhuis. En hier kan ik natuurlijk nog vanalles doen, zoals kletsen met jullie