@ Juni, maar weet je wat het is meid.... Binnen 24 uur na het breken van je vliezen moeten je weeen beginnen ivm infectiegevaar.... Dus is het misschien wel beter om te laten kijken of het idd vruchtwater is. Kun je daarna altijd nog naar huis en daar verder afwachten....
Egwel! Haha Zal zo weer eens een buikfoto uploaden. En ga maar vroeg naar bed, ook wel zin in. Morgen de badkamer maar eens soppen en dan mag Miepje wel komen Juni, ik zou ook ff naar het zks gaan, of iig bellen, dat het iets duidelijker wordt. Wel erg spannend hoor.... Sterretjes, fijn dat het weer goed was bij de vk.
Ik wil jullie allemaal heel veel suc6 wensen bij de bevalling, iets mooiers bestaat er niet! Liefs joyce
Kom me ook even gauw melden... Nog geen weeen, vruchtwater of wat dan ook hier hoor! Anitadejong en Juni, spannend! Ben heel benieuwd wie de volgende zal zijn! Marij, mocht je dit nog lezen, veel succes morgen! Ben heel benieuwd. Spannend hoor! Vandaag een rustig dagje alleen, zoonlief was op de creche dus ik had de tijd voor mezelf. Heb ik toch bijna alleen maar op bed gelegen... Ik was werkelijk zo moe, had allerlei plannen om even de stad in te gaan maar heb dus alleen maar op apegapen gelegen. Ach ik zal het wel nodig gehad hebben... En nu kan het nog! Er is enorm veel geschreven, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer... Iedereen weer veel succes met de laatste loodjes!
juni ik zou lekker thuis blijven hoor! Iig voor de nacht. Anders morgen even langsgaan, ze kunnen wel nagaan of het je vruchtwater was... Ik wilde net gaan stomen, maar dat potje was over de datum. pech dan maar. Ik heb besloten dat het morgen maar gewoon over moet zijn! Ik ga nog evne lekker in bad en dan mijn bedje in!
Guppie, als je gaat stomen hoeft er niet persé wat in het water hoor, het gaat immers om de stoom. Misschien heb je kamille in huis? Werkt ook prima 8) Beterschap! Foto komt morgen, ik ga off, welterusten allemaal! Succes Juni, Anita en natuurlijk Marij O
guppie, ik snotter met je mee! ik heb al een keer gestoomd vandaag, en dat helpt wel goed. verder neusspray en veeeeel keelsnoepjes. hopelijk valt het morgen mee! meiden, wat lief dat jullie zo meeleven! na dit berichtje zullen jullie het een aantal dagen zonder bericht moeten doen, maar zodra ik thuis ben zoek ik mijn pc weer op! ik ben erg moe (vanacht natuurlijk nauwelijks geslapen) en de telefoon heeft de hele dag hier roodgloeiend gestaan! voordeel is dat ik al mijn dierbaren heb gesproken! nadeel is dat ik nu dus doodop ben! heb mijn tas ingepakt en de spulletjes voor de baby ingepakt (echt gek) en ben eigenlijk enorm rustig maar wel wat emotioneel. vooral als ik casper in mijn buik voel trappelen en me realiseer dat dit vanaf morgen voorbij is. tegelijkertijd kijk ik onwijs uit naar onze baby, ik hoop zodat hij gezond ter wereld komt! ik hou me vast aan het feit dat ons kindje er morgen is, en probeer zo min mogelijk me mee te laten voeren door de nare ideeen die ik heb bij een operatie waarbij ik bij mijn positieven ben. het moet nu eenmaal, bevallen is niet leuk, maar het resultaat is waar het om gaat... ons kindje! wel gek om te weten dat ik morgen om deze tijd waarschijnlijk pijn heb, maar dan weet ik ook of ons kindje veilig op de wereld is gekomen (eindelijk, wat heb ik me deze zwangerschap een zorgen gemaakt!). lieve meiden, hou vol! tegen de tijd dat ik terugkom wil ik heeeeeel veeeeeel bevallen dames zien hoor! dikke kus! Marij
Marij, heel veel succes morgen! Ik heb opnieuw naar het ziekenhuis gebeld, maar nu zei ze dat als het niet blijft sijpelen, het waarschijnlijk geen vruchtwater is. Nu ja, dan maar weer gewoon gaan slapen straks en afwachten...
Present, wij hebben een beebiesite en alles wat daar op staat, print ik ook uit en daar heb ik een dagboek van gemaakt! Met nog wat extra info over ons en wat foto's. Leuk voor later! marij, ontzettend veel succes morgen met je KS, oh ben zo benieuwd hoe het met je kleinje gaat! Go Casper! Anneliesje, de gynaecoloog wil daar nog niet veel over zeggen, dus de bevalling heeft bij mij nog een extra dimensie (of ik daar nou zo blij mee moet zijn), er is ook zo weinig over bekend, grrrr..... Ik hoop dat ik wel gewoon 10 cm ontsluiting haal met die afwijking, maar dat kan wel zegt de gynaecoloog. (ach ik zou ook eerder bevallen volgens het ZH, maar ben nu al 38 weken!, dus ik weet allemaal niet meer wat ik nou moet geloven ) Meesa, wow sneeuw, ik vind dat zo leuk! alleen als je weg moet is het minder natuurlijk mamalou, je man heeft morgen al een sollicitatie? nou veel succes gewenst! Sterretjes, fijn dat alles goed was bij de VK. Hier is het nu weer aardig rustig, ik hoop dat ik lekker slaap vannacht! Ik kreeg ook een ontzettende aandrang om mijn gebreide sjaal af te maken, en het is gelukt! Hij is cool geworden, al zeg ik het zelf .
Mamalou, ook nog ff succes voor je mannetje morgen! Duim voor jullie! Juni, spannend hoor, waarschijnlijk toch nog geen vruchtwater?! Verwarrend he? Keep it cool meid! Lieve Marij, weet niet of je dit nog meekrijgt. Maar bij deze ook heel veel succes/ sterkte morgen. Het komt allemaal voor elkaar meid, je bent in goede handen. Lijkt me inderdaad wel een raar idee dat je nu bij je positieven bent tijdens een operatie. Maar goed, dan heb je in ieder geval je ventje snel in je armen! Dikke knuffel en ik hoop tot heel gauw! Geef je Casper vast een knuffeltje van hieruit? hihihi Ik hoop inderdaad ook dat we ons ventje hier ook in onze armen hebben mogen sluiten als je terug bent. Maar..... ben bang dat dat nog wel even duurt hier (grrrr). Dames, ga proberen te slapen. Welterusten allemaal (voor zover dat nog mogelijk is) Liefs Marije
ff inbreken * ! wij de februari mamma,s kunnen niet wachten tot het onze maand is nog maar 1 te gaan. ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen met de bevallingen! en degene die al bevallen zijn gefeliciteerd! liefs Joma ( een febr mamma)
Is er iemand hier? Vast niet op dit uur Grrrr, ik ben weer wakker geworden met een maag die niet mee wil werken, doet au ale: Ga maar ff thee drinken en hier neuzen.... Joma, hihi, nu zijn wij aan de beurt hoor en dan mogen jullie Leuk dat je even langskomt! Oh oh, vandaag is de dag van Marij en misschien nog wel meer mama's hier.... Spannend hoor!
Hoi ik ben er ook, al op sinds 2 uur met ja ik denk weeen. Pijn wel onregelmatig maar om de tien minuten zwaar menstruatieachtig gevoel. Ik weet het niet Houdt dan 1,5 minuut aan. Verder rugpijn. Ik heb eerder een miskraam gehad , daar lijken de krampen ook op. Baby beweegt wel dus dat is in ieder geval goed. Ik moet om 0820 bij de vk zijn, ik weet nog niet wat ik moet doen? Ik ga nu ff in bad kijken wat er gebeurt. good luck allemaal
Spannend Francisca! Heb je geen instructie gekregen van je vk? Badderze en suc6, ik ga weer naar bed, kijken of buikje lief wil zijn
goedemorgen meiden, ik heb wel alles terug gelezen, maar even geen puf om te reageren... Hier dus ook sinds gisterenmiddag (lichte) weeën... alleen nog geen regelmaat te vinden... het houd wel elke keer netjes iets meer dan een minuut aan en zakte ook niet weg onder de douche... Ben blij dat ik straks naar de vk toe mag, want sta nu echt op instorten... Weer een nacht zonder slaap... :x Arjan is nu thuis gebleven van zijn werk... (de lieverd) zodat ik met de auto die kant op kan... en voor het geval het vandaag wel door wil zetten... (er is nu toch niks te doen op het werk, zitten er maar met 3-en deze week) (sorry moest ff klagen meiden) Marij: suc6 vandaag meid, ik denk aan je!
Marij ik denk aan je vandaag! Francisca spannend zeg! Heeft het bad het doen verminderen of niet? Hier echt een beroerde nacht gehad. Ik kon maar niet slapen. Om 0.00 dacht ik h;e het is 3 januari nu ben ik uitgerekend en heb eigenlijk alleen maar aan de bevaling en alles kunnen denken. OM 3 uur ben ik in slaap gevallen en om 6 uur was ik weer wakker... zo nog maar even proberen. Een raar idee zo hoor.. naar deze datum leef je de hele tijd toe en dan is het zover en dan.. niks haha... Vanmiddag naar de vk ben benieuwd!
Jeetje meid, vandaag idd echt je uitgerekende datum! stom is dat he... kijk je al die maanden naar uit en dan zit je nu zo... is er niks te bekennen... Ik hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen hebt hoor! En als het nog wil lukken, slaap lekker...
Marij succes vandaag meid toi toi toi! Fransisca spannend! Berna je uitgerekende datum! Nog nergens last van? Joyce kan me zo voorstellen dat je helemaal op bent meid! Lekker dat je mannetje thuis blijft! Hier een vannacht 2 uurtjes wakker geweest maar daarna weer lekker kunnen slapen.