Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo heb toch nog even geslapen gelukkig!
    Anneliesje balen dat ie nog niet is ingedaald maar dat kan nog he.. en ook nog tijdens de bevalling.. volgens mij moet je alleen nu gaan liggen als je vliezen breken of niet?

Fransisca al 1 cm wow spannend hoor!

Hier ben ik wel geduldig hoor.. laat kleintje maar na het weekend komen als opa en oma weer terug zijn van vakantie...
    Joyce jij ook sterkte!

2. Niet meer actief

Berna, dat is wel lekker ja, als je ouders weer terug zijn van vakantie. Dat is na dit weekend al?

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja zaterdagavond vliegen ze alweer terug

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja dan mag hij nog wel ff blijven zitten hoor Berna! Ik ga nu richting winkels. tot straks!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    shop ze.. ik ga zo maar eens in bad ofzo denk ik haha

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Francisca spannend meid!

Joyce je hebt helemaal gelijk meid ik zou er ook helemaal klaar mee zijn! Hopen dat ze je gaat strippen vandaag dikke knuf!

Rox balen dat je zo slecht geslapen heb, ga maar lekker shoppen!

Hier ook nog 1 die wel autorijd en ook nog meerdere kilometers laatst weer naar zeeland. Ik merk nog geen concetratieverlies of ik heb het gewoon zelf niet door :( Moet wel zeggen dat ik nog nooit zo netjes heb gereden 8) Ik heb wel is gehoord dat je vanaf 8 maanden niet meer mag autorijden is dat zo? Maar goed ik blijf voorlopig nog ff tuffen voor mij is het een gevoel van vrijheid, ik stop er gelijk mee als ik voel dat het echt niet meer gaat.

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna, fijn dat je ouders er waarschijnlijk op tijd weer zijn! Als de vliezen breken inderdaad gaan liggen, maar vind het ook een beetje een eng idee dat het hoofdje nog niet goed ligt.

Roxy, lekker rustig aan doen vandaag en nog even een tukkie doen!

Vivian, je mag net zo lang auto rijden tot jij wil hoor!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik ga de keuken schoonmaken! Tot later...

9. Niet meer actief

Even een klein off topic vraagje eigenlijk aan de meiden met honden:
    Heeft 1 van jullie weleens gehad dat de hond een snotneus had? Guus heeft namelijk een snotneusje, niest af en toe, maar voor de rest totaal geen last, er zit ook niks in zijn neus, die is verder wel schoon. Hij eet goed, speelt nog als een gek.
    Ik wil het eerst nog even aankijken, of moet ik de dierenarts bellen hiervoor?
    Op internet staat dat honden wel een kou-tje kunnen vatten maar niet echt een verkoudheid.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Senna had vorige week ook een snotneusje... heb er niks aan gedaan gewoon een koutje en gaat vanzelf weer over.. als het langer dan een week duurt zou ik wel even langs de dierenarts gaan..

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Anneliesje oke ja ik wist het ook niet zeker had het alleen een keer gehoord. Trouwens net vergeten te reageren balen dat je waarschijnlijk overtijd gaat lopen, maar dat zullen er meer gaan doen hoor onder andere ik dat gevoel heb ik gewoon.

Anita geen idee, geen hond hier. Trouwens Berna jou hond het senna mijn dochtertje het asena grappig.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jaaaaa ik voel me weer wat beter! Ben weer hartstikke vrolijk!

Marij, jij hebt je kindje nu al in je armen als alles goed is gegaan. Jeetje wat een raar idee zeg...

oohh Francisca, zou het? Spannend! Misschien beval je wel met precies 40 weken!

Berna, lijkt me idd een raar idee! Het zal nu vast wel snel moeten gebeuren. iig niet veel langer dan 2 weken! Misschien houdt je het onbewust wel tegen, omdat je ouders er niet zijn...

Kyrillis, dat heb ik wel vaker gehoord dat autorijden niet meer lukt op het einde. Ik heb er nog geen last van, maar ik rij ook niet veel hoor. Als het kan gewoon lekker niet doen toch!

Anneliesje, wat een tegenvaller! Ik kan me voorstellen dat je gaat twijfelen, maar een beetje vertrouwen he, in de natuur ;)!

Linda, das ook gek. Samen op de weg, maar apart in de auto haha!
    Hebben jullie al een nieuwe auto op het oog?

anitadejong, onze hond is ook net een beetje verkouden geweest. Kan gewoon hoor. Als het niet te lang aanhoudt hoef je niet naar de dierenarts. Gewoon even in de gaten houden!

Ik ga lekker even de deur uit, wel warm aangekleed maar ik moet echt even naar buiten!
    tot later...

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    fijn dat je je beter voelt Guppie.. ben net ook 10 minuutjes met de hond wezen wandelen het is heel koud maar wel lekker fris! zal je goed doen!

14. Niet meer actief

Guppie, fijn dat je je weer wat beter voelt, even naar buiten gaan is idd ook wel lekker.

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ben weer terug.

Net vers brood bij de turkse bakker gehaald, soepvlees bij de appie en heb lekker 2 joggingbroeken voor 13 euries gescoord!

ga zo gelijk eentje aan trekken en lekker de bank op. Buikpijn is nog steeds niet weg namelijk.

16. Niet meer actief

Marco is hier de maxi cosi aan het testen en de babyfoon! Hij heeft net ook nog de laatste 2 dingentjes op de babykamer gedaan, de lamp moest nog verhoogd worden en hij heeft de letters van de naam op de deur geplakt.
    De baby mag van hem wel komen! (van mij ook wel hoor) maar ik reken gewoon dat ik over de 40 weken heen ga.

17. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goedenmiddag dames,

Ik kom net bij de vk vandaan! Het ging nog nooit zo snel, had me een uur in de tijd vergist moest om 10.30 en niet om 11.30! :oops:
    Kwam ik daar pas achter, maar heel wonderlijk, dan ben je ineens meteen aan de beurt! Stond dan ook om 11.30 stipt weer buiten! :)
    Niks bijzonders verder, bloeddruk goed, halve kilo erbij, beebje weer iets gegroeid...had een rustige hartslag dus volgens mij lag ie heerlijk te slapen haha! Had stiekum gehoopt dat ze me iets kon zeggen in de zin van, dit duurt niet lang meer ofzo...maar ze kon dr geen zinnig woord over zeggen helaas.
    Kom maar weer overeind zegt ze, en loopt naar de tafel.
    Wat een hel zeg, wat een pijn. even 'overeind' komen van die tafel!
    En ik ben ook totaal helemaal beurs daar beneden, het is alsof ik al 3 keer bevallen ben van de week!
    En het houdt maar aan he, de hele dag die zeurende pijn!

Ik heb het echt een beetje gehad nu. Vannacht schrok mijn zoontje ook nog eens wakker en dat was huilen geblazen. Heb hem maar mee naar boven genomen, het was 00.30 en ik wilde ook graag nog een oogje dichtdoen. Nou niet dus, meneertje was ineens klaarwakker, en dat tot 02.30 toen was moeders het zat. Ik breng hem naar zn eigen bed roep ik tegen manlief. Ja zegt hij, maar dan gaat hij huilen! Waarop ik zeg: fijn, anders ga IK huilen hierzo!
    Maar ja, hij had gelijk, het was geen succes. Eenmaal in zijn eigen bedje ging hij compleet over de rooie! Dus manlief hem na 10 minuten maar weer naar boven gehaald en na een kwartiertje nasnikken vielen we allemaal in slaap.

Dat was dus mijn nacht! Ook een nacht gevult met voorweeen die kwamen en gingen, dan weer mijn buik en dan weer mijn rug. Iets heviger dan normaal maar daar bleef het verder ook bij... :(
    Vanmorgen sta ik op en voel ineens zo iets eruit lopen daar beneden, dus ik naar de wc, is het alleen maar slijm helaas, dat zegt dus nog niks....
    Wou echt dat het zover was!

@ Francisca, Spannend joh, zet hem op! Hoop zo voor je dat het doorzet!

@ Marij, idd een raar idee, te bedenken dat jij nu in je zieknhuisbed ligt met waarschijnlijk je kindje al in je armen. Eindelijk een gezichtje bij de naam Casper. Meid, ik wens je een spoedig herstel toe en geniet van je kraamdagen!

@ Berna, DE magische grens voor jou! Maar dan moet er wel iets gaan gebeuren natuurlijk! ;)

@ Anneliesje, Ik kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt hoor! Zeker nu 'de dag' voor jou ook steeds dichterbij komt. Ik hoop voor je dat je beebje alsnog indaalt deze dagen!

@ Anita, Idd gewoon eventjes aankijken, die snotneus. Als het niet minder word even langs de dierenarts. En krampen, spannend hoor!

@ Roxy, en...geslaagd voor je joggingbroek? Ik heb een knalroze joggingpak gekocht vorige week, die gaat mee naar het ziekenhuis haha!
    Balen dat je ook zo slecht geslapen hebt, zometeen maar even wat in gaan halen dan he? Ik wel iig! ;)

@ Juni, hoe gaat het nu? Ben je al langs het ziekenhuis geweest?

@ Guppie, en lekker even een frisse neus gehaald?

@ Vivian, gelijk heb je hoor! Ik rijdt ook nog steeds auto! Zou vooral nu niet weten wat ik zonder zou moeten. Nu kan ik nog overal naartoe aangezien lopen nu wel errug pijnlijk is voor me! Zolang je jezelf er goed bij voelt, gewoon doen!

Dames, voor degene die ik vergeten ben, sorry! Niet bewust, maar er word wat afgeklept hierzo! :) :) :)

Ik ga even mijn mandje in! Trouwens, manlief belde net, had een zeer positief gesprek! Heeft in principe de datum 1 Februari afgesproken, ivm met mijn aankomende bevalling, en het feit dat hij ook nog wacht op nieuws van zijn huidige werkgever want het gaat ineens allemaal de goede kant op en nog eens razendsnel ook!
    He, zit ik eindelijk beter in mijn velletje nu, toch weer stukjes onzekerheden die wegvallen he?

Nou, dan kruip ik nu echt even mn mandje in, heb straks al mn energie nodig om alles weer bij te lezen hierzo! :)
    Trusten dames!

18. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Nog even voor de lijst:

10 Januari om 15.10 volgende afspraak v.k./ + 0,5 kilo :oops:

19. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Joyce, Hoop voor je dat het snel gaat gebeuren nu! Kop op he, nog even doorzetten!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hallo dames!

Zozo als ik het goed lees zijn er 2 met weeen klopt dit? Spannend!. Ik laat ff wat horen. Geraldine moest vanochtend naar de gyno en idd zij moest blijven :( Haar eerst bloeddruk meting was 123/95 en haar 2de was 123/100! :confused: En weer teveel eiwitten in haar urine :( Zij heeft ook al 1cm ontsluiting :p zij wacht nu op de uitslagen van de lab. En als alles goed is wordt zij morgen ingeleid! Spannend allemaal! :D Zodra zij meer wist etc. zou zij ff smsen. Dus zodra ik iets weet laat ik het jullie weten!

Liefs, Helen

Deel Deze Pagina