oeeeeeeeeh wat spannend allemaal, het begint nu lekker allemaal op gang te komen he bij iedereen mamalou: lekker nachtje!! en jammer dat het niks was vanochtend! Francisca: Succes! hoop dat het ook doorzet Marij: ben benieuwd hoe het is gegaan, en idd waarschijnlijk met je kindje al in je armen!! ik wil ook!!!!!!!! Berna: gefeliciteerd met je 40 weken hahahaha ik ben morgen aan de beurt, lijkt me ook heel vreemd, uitgerekende datum en hij moet er eigenlijk gewoon zijn nu!!! beetje frusti Vivian: ik rij ook gewoon nog auto, heb hem toch echt nodig hier en ga echt niet in hele dag mezelf opsluiten in huis!! Mamalou lopen gaat bij mij ook niet meer zo!! en alles voelt idd ook ontzettend beurs vanonder! idd alsof je al 3 x bevallen bent haaha, word met de dag erger en fijn voor je dat die onzekerheden langzaam wegvallen, straks lekker genieten!!
hoiiii meiden nou guppie blij dat je weer vrolijk en goed voelt roxy lekker niks doen en hangen met joggingbroek ,ga ik ook doen , want ik heb nog steeds vreselijk veel pijn aan mij knie loop helemaal krom mamalau wat ene nacht heb je achter de rug zeg , je zal ook wat slaap kunnen gebruiken denk ik overdag ,wel grappig dat je afspraak bij vk ook gelijk uurtje later kon en gelijk naar binnen haha ,ik heb net ook half uurtje zitten wachten in wachtkamer :x net terug dus van vk alles is goed ,bloed ,baby , wel vertelde ik dat baby wel laatste dagen veel minder beweegt , ze zei dat ik in gate moest houden en minmaal 8 keer per dag moest voelen , ,gisteren had hele dag niks gevoeld toen op me buik drukte heen en weer begon hij paar keer te bewegen maar vond beetje eng ,dus wel goed dat ik nu gezegt heb volgende afspraak ook 10 jan volgende week dus hellas over bevalling kunne ze ook niks zeggen he , baby was ingedaald maar niet heel diep dus als vruchtwater breekt moest bellen ,indaling kan bij 2de kind ook tijdens bevalling dus het kon deze week nog komen maarrr het kan ook later ,daar kunnen ze weinig over zeggen he
linda: suc6 met de lange rit meid! kijk wel goed uit he! roxyrox: balen hee ook al zo'n slechte nacht! en beterschappies met je buikpijn meid! anneliesje: balen hee! Ik snap je onzekerheid nu goed hoor! ik zou ook die twijfels gaan krijgen, het gaat toch over je kind he! berna: snap ik, is toch fijner als opa en oma thuis zijn he! vivian: volgens mij mag je wel gewoon autorijden hoor... zolang jij jezelf er goed bij voelt lijkt het me geen probleem... anitadejong: helaas kan ik je daar niet bij helpen meid, wij hebben alleen een katertje... ik zou het ff aankijken omdat ie nog goed speels is en goed eet en anders als het aanblijft houden volgende week gewoon even bellen! guppie: zozo de blijdschap springt hier van het scherm mamalou: fijn dat alles goed was bij de vk, alleen jammer hee dat ze je niks zinnigs kon melden of het nog lang ging duren ja of nee... en fijn dat het gesprek van je man lekker positief is meid! doet een mens toch goed he! helen: fijn dat je eventjes iets laat weten meid, wel flink balen hee voor d'r! Zeg haar dat we aan haar denken hoor! missme: jij ook al zover joh... morgen ook al op de uitgerekende datum... spannend! meesa: balen van je knie hee, hopelijk ben je er snel vanaf... Wel fijn om te horen dat bij de vk alles in orde was! Hier ook GEWELDIG nieuws! Ben net bij de vk geweest, bloeddruk is goed (110/80) de beeb doet het geweldig, maar weer een halve kilo aangekomen (voor de lijst: 88,5 kg) wel wat eiwitten in mn urine, maar niks verontrustends... Toen naar binnen bij de vk zelf... heb haar aangegeven dat ik lichamelijk echt niet meer kan en dat ik graag gestript wilde worden... ze vertelde me dat ze dit normaliter nooit deden voor de 41 weken, omdat het vaak alleen nog maar meer gerommel geeft... ik heb haar verteld dat ik elke kans nu aan wilde nemen voor mijn gevoel... dat er toch iets aan gebeurd is... Ze heeft gevoeld hoe de kleine lag enz. (lag weer vast in mn bekken gelukkig) en ze schat m ongeveer op zo'n 7 pond. Daarna heeft ze dus inwendig onderzoek gedaan of het mogelijk was om te strippen en JAAAAAAAAAAAA +/- 2 cm ontsluiting dus ze wilde me wel strippen! (die voorweeën hebben dus ook al wat werk verricht ) (dit geeft natuurlijk nog geen garantie dat het ook daadwerkelijk doorzet, maar ze heeft het iig gedaan) Zo dames, dat was mijn blijde verhaal ff hihi moest het ff kwijt! (heb manlief ook ff achter de laptop weggeschopt om het met jullie te delen hihi)
Goed nieuws Joyce! nog maar 8 cm te gaan! Ik hoop dat het wat gaat uithalen.. Ben trouwens wel blij dat ze normaliter voor 41 weken niks doen.. ik ga nu naar de vk en heb helemaal geen zin in inwendig gedoe hahaha
Mamalou, wat fijn dat het gesprek van je man zo positief was! ook een goed econtrole bij de vk, mooi zo! parr1983, wens geraldine maar veel sterkte en succes! ik hoop dat haar baby snel komt. Meesa, ook een goed controle gehad, houd de bewegingen maar goed in de gaten! Joyce, joehoe! ik hoop dat het nu snel opschiet voor je! succes meid
Joyce wow wat goed! Kijk 2 centimeter is al beter dan niks! Helemaal goed je klinkt al gelijk een stuk vrolijker Wie weet zit je vanacht weer achter de pc nu niet om te klagen dat je niet kan slapen maar omdat je weeén zo heftig zijn hihi
Berna: succes bij de vk! het voordeel van inwendig is dat ze miss wat meer kunnen vertellen over hoe je ervoor staat? hihi bij mij gister ook inwendig gehad, niks aan t handje... Joyce: ja morgen uitgerekend! jij overmorgen! haha gek he...maar ze hebben je gestript! en idd nog maar 8cm te gaan, dus je hebt iets om naar uit te kijken! Hoop voor je dat het op gang komt! duurt lang zo he? Had het net over autorijden, heb net mijn mannetje naar zijn werk gebracht zodat ik de auto heb, en hij kneep hem toch hahaha iets beter opletten zei hij! schoot nog net voor een auto wat naar mijn mening toch echt nog wel ff snel kon, maar hij dacht er anders over haha, ik zei ach niet zeuren je bent toch veilig op je werk gekomen of nie Misschien had ik beter ff kunnen wachten op die auto
zo ben ik weer even want moet zo weer weg. echo gehad kindje woog ongeveer 4900 gram echoscopist vond dat het zo niet meer langer ging en wil dat het kindje nu heel snel gehaald gaat worden. morgen terug naar de gyn en dan wordt er een afspraak gemaakt om ingeleid te worden, maar zal dus nu echt niet meer lang duren volgens de echoscopist. want het kindje groeit nu ongeveer 500 gram per week. was 1500 gram aangekomen de kleine in 3 weken. ze vind ook de risicos te groot om zo nog lang door te blijven lopen. voor mijn gezondheid en voor de kleine. dus morgen weten we zeker meer. ik zei dat zeiden ze van de week ook. nee zei de echoscopiste morgen moet er echt iets gebeuren. dus daar hou ik me maar aan vast. morgen krijg ik een inwendig onderzoek om te kijken of er al ontsluiting is en of dat de baarmoedermond week is. als dit niet het geval is dan zal er een geplande keizersnede plaatsvinden. want inleiden kan alleen maar als er ontsluiting is en als de baarmoedermond week is. sorry voor het lange verhaal. ik ben benieuwd voor geraldine. wordt nu spannend zeg. berna succes bij de vk.
Jeejte Moppie wat een gewicht! ik hoop dat ze snel inleiden of dat het snel nog natuurlijk gebeurd.. mijn vriendin is paar weken geleden bevallen van een kind van 4750 gram en dat is gewoon zwaar! Ik ben weer terug.. geen inwendig onderzoek omdat het verder ook niet rommelt ofzo. Alles was goed bloeddruk iets verhoogd maar dat was normaal aan het einde. ik moet donderdag 10 januari weer terug om 12.00 als ik voor volgende week vrijdag niet beval moet ik 11-1 naar de gyn voor echo + ctg Kindje zat halverwege het bekken met zijn hoofd maar was nog wel bewegelijk. Maar dit alles zei helemaal niks over wanneer de bevalling zou beginnen.
Moppie, dat is een best gewicht zeg, ben benieuwd hoe het nu verder gaat morgen! Berna, ook een goede controle gehad! mooi zo!
Jeetje moppie! dat is zeker niet niks dat gewicht! moet zeker snel wat aan gebeuren dan he! Hoop voor je dat er al iets aan de gang is morgen, dan is het inleiden, je gaat in ieder geval wel snel je kindje vast houden hoop ik voor je! succes! Mooi dat alles goed was berna! hopelijk ben je voor volgende week vrijdag wel bevallen...
Jee Moppie das idd een flinke beeb! Fijn dat ze je niet veel langer door willen laten lopen...spannend ook.. Geraldine veel succes gewenst ook al zo spannend... Joyce wat fijn voor je dat ze je wilde strippen en al 2 cm! Jippie dat is toch mooi al een vijfde deel! Ik hoop voor je dat het strippen precies het zetje geeft, dat je nodig hebt om het door te laten zetten. Sterkte nog! Autorijden doe ik nog sporadisch, meneer Lex is overdag thuis, dus dan rijdt hij lekker en laat ik me rijden HA! Nou verder hier weinig nieuws, ja we zijn ff naar d ezaak geweest om collega's de beste wensen te doen, vond ik wel even leuk. Je mist je collega's toch tijdens je verlof. En zij vinden het leuk om mn dikke buik nog even te zien, nu het nog kan Zo en nu ga ik lekker op bed om te rusten. Spreek jullie later weer.
missme: ja idd, hoop voor jou ook dat het snel op gang komt meid! dit wachten zo is maar niks he haha en wel op blijven letten he hihi Moppie: is ook spannend zo voor je hee! Hopelijk krijg je morgen dan eindelijk het verlossende woord! dit is niks zo! Maar een flink gewicht hee... Ik duim hard voor je dat ze snel iets doen! berna: fijn dat alles in orde was bij de vk meid! en gelukkig geen inwendig onderzoek voor je