ik ga in ieder geval goed mn best doen! Wel een gek idee, dat ik weet dat ik morgenavond mijn kindje in mijn armen heb. Ikke nog vragen van en als we nou wachten: "tja zegt de gyn dan moet je alsnog in het ziekenhuis bevallen met zo'n bloeddruk". Oke doe dan morgen maar haha... ga zo mijn tasje maar even checken. Ik moet ook nog een nachtje blijven voor het geval dat de bloeddruk niet wil dalen. Meiden jullie ook heeeeeel veel succes en hoe is het nu met Joyce? Liefs
Berna, kan me voorstellen dat je heb liggen malen over de bevalling! Het komt ook dichtbij nu.... Joyce, spannend meid, hopelijk zet het nu dan eindelijk eens door! En voet bij stuk houden! Ha, goed nieuws lees ik, ben benieuwd hoor, nog even en dan is jullie kindje er! Francisca, wow, vandaag of morgen! Suc6 met bevallen! Anneliesje, hè jekkie, dat is minder! Wie weet verrast je kleintje je nog en ligt ineens keurig in positie.... Lexie, fijn dat je man een positief gesprek heeft gehad. Marij, oh oh, hoe zou het toch gaan met jou en Casper Mamalou, nog een positief gesprek! Spannend hoor! Parr1983, bedankt voor het berichten! Ook al zo spannend voor Geraldine. Moppie, zowhee, 4900 gram! Morgen eindelijk meer duidelijkheid! Present, wat koud daar, brrrr! Citroentje, helemaal met jou eens. En jij bent de mama! Hier hebben we er nu al afspraken over gemaakt met schoonmama. Zij rookt buiten, gelukkig! Wil mijn meiske daar echt niet aan blootstellen, jegh! Appelsientje, zo dat valt even rauw op je dakje ja! Kan me goed voorstellen dat je even van de kaart bent. Veel succes morgen, je kan het! Wat is dat toch met dingen kopen bij babydump die gelijk stuk blijken te zijn.... Hebben wij nooit last van gehad Ik heb heel aso tot 12 uur in bed gelegen na mijn gebroken nachtje. Daarna de badkamer gedaan en nu ff helemaal nix, heerlijk! Vanavond 9e les 'samen bevallen' zal mij benieuwen of we nog compleet zijn Verder nix geen gerommel hier, kleintje wil er niet uit 8)
Guppie, dat klinkt als een lekker dagje! Wel balen van het muziekje van je mobiel zeg... kun je niet bellen of ze een ander muziekdoosje opsturen? Zijn vaak van die losse dingetjes. Hier zegt de verloskundige dat ze er geen aantal aan kan hangen, de 1 voelt het 10 per dag en de ander maar 5, als het minder is dan normaal voor jou moet je bellen. Kan niet wachten tot we naar de vk mogen vanavond, heb een hele waslijst met vragen gemaakt! Ga de honden uitlaten voordat het helemaal donker is! Kom vanavond nog wel even verslag uitbrengen!
ahh appelsientje dat zal wel schrikken zijn zeg , ik duim voor je dat alles goed verloopt meid guppie je ook dus kleine die weinig beweegt ,ik maar me ook echt soms zorgen ,s'vonds blijf op me buik drukken en ben zoo opelucht als hij terug trapt ,ik moest wel minimaal 8 keer ofzo baby blijven voelen ,dus hou het nu zeker in gate , somige zeggen als baby minder beweegt dat bevalling snel zal gebeuren ofzo ,maar ja niks is zeker he ik ga maar eens wat maken , ik heb echt al dagen geen zin in echt warm eten , gisteren was broodtjes dag en vandaag als aan mij lag ook maar ja je hebt een dochter in groei dus moest toch even denken aan groenten enzo ,ga maar even kijken wat het zal worden liefsx
Veel succes Joyce en Appelsientje! Bij mij nog steeds onregelmatige weeen. Misschien dat de paracetamol en slaappil die ik moest innemen het ook een beetje tegenhouden. Vanacht ging het veel beter dan overdag. Maar de avond valt weer, dus wie weet vanacht. Ik verlies onderhand ook veel slijm met bruin bloed. Nou dames ik ga het weer even wegpuffen. Ik ben net wel nog wezen wandelelen en nu gelijk drie weeen sneller, echt een aanrader toch even naar buiten en lopen/bewegen. zet toch van alles in werking. Wie weet hebben jullie daar wat aan
Jee appelsientje! das zeker schrikken zeg..pfoe, als je dat niet verwacht en dan gelijk morgen al! heel veel succes! en morgen hou jij ook je kindje vast!joehoe sterkte! dus nog niks francisca? hoop voor jou ook dat het vannacht doorzet ik heb net gestofzuigd en gedweild en naar de supermarkt geweest in de hoop dat het wat in gang zet! haha maar tot nu toe voel ik me eigenlijk prima! behalve het beurse gevoel vanonder
Jee appelsientje dat is ook wat zeker als je het niet aan ziet komen. Meid in ieder geval onwijs veel succes morgen! Francisca ik hoop dat je snel je kleintje in je armen zult hebben meis! Meesa ik heb ook de laaste tijd geen trek in avondeten gek eigelijk...
spannend francisca volgens mij bij jou al begonnen , dat slijm en bloed mengsel altijd goeie teken succec meid vivian idd gek normaal ben ik echt een avond eter en nu doe ik met moeite , heb toch maar wat gehaktn groenten in de wok gedaan ,denk zelf maar wat stokbrood met kaas ga eten als warm eten niet inkrijg
he meiden, ben ik ff snel. Het ziet er naar uit dat onze puk niet meer lang op zich laat wachten volgens de VK. Dat de darmen op beginnen te spelen (wat mijn klachten altijd al waren voor de zwangerschap) betekend dat de hormonen bijna uitgewerkt zijn en de zwangerschap er dus ook bijna opzit. Mijn buik was ook al vrij hard en Kruimeltje zat al helemaal vast. Ik moet volgende week dinsdag weerkomen 9 januari. Ben wel heel benieuwd. Ik was vanmiddag bij een collega op kraambezoek, en die woont zo'n 35 km hier vandaan. Daarna direct door naar de VK. Ik kreeg dus op mijn kop van de VK dat ik nu absoluut niet meer zulke afstanden in mijn eentje af mocht leggen! OEPS. We hebben zo nieuwjaarsborrel van Edwin zijn werk, wil nog ff liggen. Reageer morgen weer op jullie! Joyce, Francisca en Geraldine en appelsientje..... en nog meer meiden (hahaha eigenlijk iedereen dus!) Heel veel succes/ sterkte gewenst! Tot morgen. Knuf Marije
Oh marije! nog meer spanning hahaha succes! dat van die darmen wist ik eigenlijk niet...heb ook al ff raar werkende darmen en mijn kleintje ligt ook helemaal vast hoorde ik gister...heb je verder nog klachten?
roxyrox, vivian, mamasu: tja hoe voelt het nou... tis net alsof er te diep binnen gegaan word (word er ook best wel... hihi mn bmm ligt vrij ver naar achteren vandaar) maar van het strippen; het ronddraaien in de bmm om de vliezen los te maken daarvan voel je niks! present: jeetje dat is nogal behoorlijk koud! en wij lopen hier al te klagen dat we het te koud vinden hihi citroentje: ik snap goed dat je er genoeg van hebt... het is en blijft jullie kleine he! ik zou er ook niet goed van worden hoor! en blijf idd bij je standpunt zoals iedereen hier al zegt anders neemt ze straks alles over... mamasu: suc6 morgen meid! hopelijk kunnen ze je inleiden! anneliesje: ik duim voor jullie dinsdagavond hoor! appelsientje: WOW dat geloof ik meteen hee dat het ff koud op je dak valt! Suc6 morgen en ik zal aan je denken meid! guppie: balen hee van het muziekdoosje! en geniet van het getrappel meid! Hier gaat alles nog goed, begin wel wat harde buiken te krijgen Heb vanmiddag na de vk heel de bovenverdieping nog even onder handen genomen hihi (moet toch iets doen he) en nu zit ik lekker in mijn pyjama achter de laptop... Ik ga lekker op tijd naar boven en lekker in bedje tv kijken... (en stiekem afwachten of het wat gaat doen hihi) Er word wat afgerommeld hier door wij meiden hoor hihi hopelijk hebben we allemaal snel ons kleintje in handen! Dikke kus!
Joyce post je hier ff voordat je gaat bevallen 8) Veel rommelde meiden hier! Ik denk dat ik 1 van de laatste zal zijn gezien ik pas de 25e ben uitgerekend. Maare dan blijven jullie toch ook nog wel ff hier beppen hé? 8)
tuulk, we laten je niet in de steek hoor Vivian. En voor hetzelfde geld loop ik ook over mn datum en dan is het ook zomaar 25 jan hoor.
Vivian, ik klets voorlopig ook nog mee hoor, de 18 e ben ik pas uitgerekend en ik geloof er niks meer van dat ik eerder ga bevallen!
Appelsientje zet hem op he! zal inderdaad wel ff schrikken zijn maar straks heb je wel lekker je kleintje! Marieke ik rommel ook nog niet hoor.. en dat hoeft dus ook niet. Volgens de vk kan het zo pats boem beginnen!