Ik ga ook niet 1 dezer dagen bevallen hoor, ik denk dat ik de 40 weken met gemak ga halen! Al zal het geen februari worden lijkt me...
Zo benieuwd wanneer het gaat beginnen en hoe! En hoe ik het ga doen enzo.... Spannende tijden Ff wat anders, welke babyfoon hebben jullie en waarom?
Die komt geloof ik goed uit de testen, zo'n Alecto. Zal eens op het forum neuzen wat ervaringen zijn enzo....
wij hebben ook een alecto nog wat. Het merk was al beste getest door de consumentenbond. Nog even wat anders, volgens mij ligt onze baby met haar benen tegen de achterkant van mijn bm. Eerder vanavond kwamen haar billen een paar keer flink naar buiten, net als schopjes zet maar. Het leek alsof ze zich af zat te zetten. Dan zou het goed kunnen dat ze wel gewoon beweegt maar dat ik minder voel, omdat haar benen aan de binnenkant zitten. Was wel heel grappig, die billen zo naar buiten!
Tjee wat een gerommel opeens weer. Morgen ben ik 40 weekjes, maar ik verwacht echt nog niets. Succes voor alle rommelaars!
Die kleine van mij duwt ook vaak haar billetjes de lucht in Dan staat m'n buik helemaal scheef, hihi! Kan best dat je haar daarom minder voelt, en ze heeft steeds minder ruimte in je buik. Wel erg grappig!
zou natuurlijk heel goed kunnen guppie.. die beentjes kunnen ook steeds nog anders gaan liggen geloof ik.. soms voel ik een trap naar buiten en die je mijn buik op en neer gaan maar soms voel ik wel dat ie wat doet maar dan zie ik niks aan mijn buik...
Anitadejong: volgens mij heeft onze hond ook wel ooit een snotneus. Ik moet zeggen dat ik daar eerlijk gezegd nooit zo'n aandacht aan schenk. Hij komt op mij dan niet verkouden over of zo. Als het lang duurt zou ik idd even naar de dierenarts gaan. Mamalou: fijn dat het allemaal goed was bij de vk. Ik hoop ook steeds dat ze iets zeggen van dat duurt niet lang meer, maar helaas. Tot volgende week, zei ze! Wat een vervelende nacht zeg! Voel je je helemaal gebroken. Fijn dat het gesprek van je man goed is gegaan! parr1983: bedankt voor de update! Spannend. Meesa: fijn dat het allemaal goed was. Bewegingen even in de gaten houden dus. Hier is ukkie vooral 's avonds actief. Joyce: goed nieuws! Welke vk had je? Goh, wie weet zit je nu wel in heftige weeën Moppie: zo dat is idd een flink gewicht! Succes morgen, ben benieuwd. Berna: goede controle gehad, fijn! Ben benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren. Present: -16 Brrrr... Fijn dat jouw controle ook goed was! Citroentje: fijn dat het allemaal goed gaat met Tim! Is het het eerste kleinkind voor je schoonmoeder? Lijkt me heel vervelend als ze zo pusherig of bezitterig zijn... En over dat roken heb je idd groot gelijk! AnneLiesje: ik heb gezwaaid naar je collega's ja Wat goed dat Mark op gesprek mag komen, hoop voor hem dat het goedgaat! Hier zegt de vk trouwens ook dat ze geen aantal aan de bewegingen kunnen hangen. In de gaten houden of het voor jou doen minder is dan normaal inderdaad. Succes bij de vk! appelsientje: morgen inleiden? Spannend joh! Kan me voorstellen dat je nu de kriebels krijgt! Veel succes, morgen heb jij je ukkie in je armen! inge1975: ik hoop dat jij ook snel mag bevallen! Francisca: spannend zeg! Succes. Bij de yoga gaven ze de tip zo lang mogelijk zo gewoon mogelijk blijven te doen. Marije: voor jou wordt het ook spannend dus! Vivian: ik ben ook pas de 21e uitgerekend hoor, en ik denk dat ie ook zeker wel blijft zitten tot die tijd, dus ik ben hier ook nog een hele tijd hoor Het kan ook zomaar nog februari worden, maar dat hoop ik niet hoor! Mariekepieke: wij hebben een vrij onbekende babyfoon, hij is van Luvion. Besteld via internet, want volgens mij is ie in de winkel nergens te koop. Roy had hem gezien en wilde deze persé. Hij lijkt een beetje op een Ipod. Zit een beeldschermpje op, zodat we kunnen zien waarom de beeb huilt (als hij huilt ). Hier ook een beeb die zn billetjes naar buiten duwt! Erg grappig om te zien. Zo heb mn auto ingeleverd. Ben wel zielig nu zonder auto...
berna is dat je eerste kind? ze zeggen 2de komt eerder maar daar geloof niet zo veel van mijn kleine duwt zijn billen ook af en toe naar buiten ,zo grappig om te zien hele ronde ding op me buik heen en weer te bewegen heb net k3 muziek voor dochter gezet heeft ze even lekker wat gedanst , zomeeten wat fruit en mag ze weer op bed ik heb net paar keer hardebuiken en oefenweeen gehad maar verder ook rustig ,maar goed meestal beginnen de hardebuiken en oefenweeen s'vonds bij mij ,bij jullie ook? ik ben toch weer vergeten te vragen aan vk over bovenbuik pijn ieder keer vergeet ik dingen te vragen erugg hoor
oh ja de beentjes bewegen en verschuiven nog wel. Vaak voel ik 's avonds in bed de voetjes en als ik mijn handen erop leg gaat ze heel hard in mijn hand duwen. Maar overdag voel ik wel "iets" maar dan zo vaag. Soms ook zie ik mijn buik wel bewegen maar dan voel ik het juist niet. Ach ik moet me gewoon niet zo druk maken, ik voel haar nog vaak genoeg! Marieke, veel plezier, ik vond de laatste keer leuk! Bij ons was iedereen er nog. Ik ben ook de eerste die uitgerekend is...
eerste kindje ja ach ik geloof helemaal niks van die praatjes.. 2de van mijn vriendin kwam ook 14 dagen later.. mijn zusje kwam ook 13 dagen te laat zegt niks ze zeggen ook dat jongens eerder komen huhu nou niet dus... Baby zegt zelf wel als ie er klaar voor is...