Wat balen voor Annika zeg, wat een domper zal dat zijn. Ik hoop niet dat het buitenbaarmoederlijk is.
ik had ook gehoord dat jongens juist later komen , en dat mannen altijd overal laat mee zijn dus hoorde erbij haha zo dochter lekker naar bed even tijd voor mezelf relaxxxxx
bah wat een rotnieuws, je hoopt het allebei niet, maar idd ook niet buitenbaarmoederlijk...sterkte voor haar! Er is niks op tv en meer dan van de bank naar de comp gaat niet op het moment haha, straks char kijken maar pas om 21.30 u! en mijn vriend is aan t werk...lekker saai dus....
Als ik hier in mn omgeving kijk zijn er de laatste tijd alleen maar jongens geboren en bijna allemaal te vroeg!
missme: thanks... ik hoop dat ik jullie vannacht kan vertellen dat het zo ver is hihi vivian: ja dat post ik zekers hier hihi (en anders laat ik dat Arjan wel doen mocht ik er niet meer toe in staat zijn hihi) en we blijven zekers hier hoor! berna: die kleine van jullie wacht vast en zeker gewoon tot opa en oma weer thuis zijn hihi sterretjes: voor jou ook veel suc6, het kan zomaar ineens zo ver zijn he guppie: dat kan best hoor... hier ligt meneertje met zijn rug en billen aan de linkerkant en voetjes in mn rechterzij... dan zie je dat ook goed wanneer ie zichzelf afzet... hihi en de andere keer liggen zijn voetjes idd naar achteren en zie je alleen een paar billen verschuiven... marieke: suc6 bij de cursus meid! linda: femke zat er nu... en Maartje heeft deze week de dienstdoende... dus die zou dan bij de bevalling aanwezig zijn (dat zou helemaal mooi zijn hihi) meesa: hier begonnen (begint) het meestal 's nachts die weeën... je bent dan het meeste ontspannen zeggen ze... mss79: oh nee he... het is haar ook niet echt gegund he... Jullie raden nooit wat ik net gedaan heb hihi Ik heb zomaar spontaan een paar uurtjes liggen slapen hihi Ik was even op bedje gaan liggen om daar tv te kijken (hubbie heeft hier de tv in gebruik met de xbox) en word dus net pas wakker van JAWEL: pijnlijke harde buiken hihi en pijn in mn rug elke keer Ik blijf duimen hier voor mezelf hihi (en ook voor jullie natuurlijk, voor diegene die willen hihi)
ik ben zoooooooooooo blij dat we sinds kort digitale tv hebben! Lekker films kijken enzo.... Kan me alleen vandaag niet concentreren heb de hele dag al voorweeen :S Lijkt nu eindelijk wat af te zakken, erg vermoeiend zeg
Nogmaals succes joyce...lijkt er wel op dat het gaat doorzetten he! ben je niet verschrikkelijk zenuwachtig? ik krijg bij elk pijntje zeg maar de zenuwen dan denk ik: zou het? hehe
Oh jij ook mss79? bij jou zit het dus ook lekker te werken? wil ook digi tv! heb een beetje een verveel buitje maar goed dat mijn vriend er niet is anders moest hij het ontgelden haha
schijndelsvolk yuppieee bij jou wel begonnen denk ik ik duim ook hard voor je dat echt een begin is mss79 nu die van mij mag dan nu ook komen hoor haha hou zowizo niet van mensen die altijd telaat zijn dus hoop dat zoonlief ook keurig naar luistert en op tijd zich aanmeld
bij mij al een week of 4 maar sinds afgelopen vrijdag toch wel iedere dag en nu is het al sinds gisteravond aan het rommelen....tussen 15uur en 20uur was het zo om de 6 min....nu zit er ongeveer 20 min tussen
Joyce, kom op meid je kunt het! Enne lief klein ventje, je hebt nu lang genoeg in mama's buik gezeten, papa wil je ook wel eens voelen en zien! (hoop dat het helpt) Och jee zeg wat een rot bericht van Annika. Hoop dat ze deze klap een beetje te boven komt. Net bij de vk geweest, had gelukkig die hele lieve, ze heeft me wel gerust kunnen stellen, volgens haar is er omdat het een klein kindje is nog zoveel ruimte in mijn buik dat ie het wel best vind en er nog niet uit wil. Ze kon ook niet precies voelen hoe die lag, het is een kleine houdinie! Als mijn vliezen nu breken moet ik op bed liggen dan komt de vk en die laat een ambulance komen (maar die kans is erg klein hoor!) Als ik weeen krijg moet ik op tijd bellen dan komen ze kijken of het is ingedaald tijdens de weeen, zoniet kan ik altijd nog naar het zh Zo een heel verhaal.... Verder sterkte bij alle rommelende meiden, heb net alles gelezen, maar weet het niet meer.... Voor de lijst 8 januari 18.40 vk
missme: je gaat wel overal op letten hoor zo... ene kant is het ontzettend spannend, maar aan de andere kant durf ik nergens op de te hopen, bang om weer teleurgesteld te worden... je kijkt toch stiekem of er regelmaat in komt hihi meesa: hoop dat ie luisterd die kleine van jullie hihi of dat ie gewoon eerder is... (beter iets te vroeg dan iets te laat he ) mss79: ook spannend daar dus... wie weet zet het zich snel om in regelmaat meid! anneliesje: fijn dat ze je een beetje gerust heeft kunnen stellen meid! en hopelijk zakt jullie kleintje toch nog lekker naar beneden hoor! (en ik hoop ook dat je lieve woorden helpen hihi) Hier duik ik zo weer lekker even in badje denk ik hihi en dan weer lekker terug naar bed tv kijken... dus ik spreek jullie morgen pas weer (of moet zijn dat het vannacht doorzet dan roep ik altijd eventjes!) Dikke kus meiden en ik denk aan jullie!
anneliesje ,is dat je eerste? ,want mijne is 2de kind en nog niet helemaal ingedaald als vliezen breken moet ik ook plat liggen en hun bellen ,want nu kan indaling ook tijdens de bevalling gebeuren omdat tweede kind nog genoeg ruimte heeft en soms lekker vind om niet niet indalen voor die tijd joyce ik duim voor je dat het door zet vanavond en een voorspoedige bevalling
Regelmaat heb ik al regelmatig gehad (klinkt vreemd haha) en als het dan meer als andershalf uur aanhield belde ik de vk en die zei dan steeds ga maar een uur in bad en na dat uur was het altijd een stuk minder. Dus het zijn iedere keer nog oefen/voorweeen geweest helaas. Maar is wel allemaal al meegenomen he dat voorwerk! Ach Joyce hoef ik jou niks over te vertellen he haha
joyce: dat geloof ik...ik heb het nog niet echt gehad dus weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen...sterkte he! trouwens ik zoek nog een leuke mobile voor in de box, maar vind die echte leuke allemaal zo duur...heeft er iemand nog een tip voor een wat goedkopere?
Meesa, is inderdaad de eerste, de vk zei al dat het bij de 2e vaak voorkomt dat het nog niet is ingedaald, maar bij een 1e veel minder.
jeee mss79: dan hoop je toch ook wel s dat het doorzet dan? pfff vermoeiend lijkt me dat ook zeker jah, hopelijk zet het door voor je nu!
jullie zien bij mij wel... die vervelende voorweeën hebben er nu wel voor gezorgd dat ik gestript kom worden... was toch wat meer ontsluiting door ontstaan hihi Dames, tot morgen! (ga nu echt anders blijf ik hangen hihi)