ik moest met 34 weken stoppen met werken omdat het anders te vroeg zou komen, en moet je nu zien! 39 weken alweer! Iedere week als ik weer bij de VK komt zegt ze ook, dat me niet meer verwacht haha.... Maar ja we wisten al dat we een eigenwijsje krijgen. Alle 4 de pretecho's zijn mislukt haha
Haha mss79: idd een eigenwijsje dan! nu al hihi maar goed elke week erbij nu is wel fijn geweest dan! Ik lag ook met 30 weken al uit de roulatie en ik denk dat ik lekker flink over mijn 40 weken zal gaan!
haha ik hoor net op tv dat mannen die net vader geworden zijn meer kan hebben op botbreuken dit omdat ze dan minder testosteron hebben...... Mijn man doet aan ijshockey, wordt nog wat dan hahaha
oo wat vreselijk voor Annika zeg... bah... Hier wie is de mol gekeken heb ik iig iets te volgen weer op de donderdag.. Hoop dat ik vannacht wat beter slaap....
Dat klinkt positief Joyce! Ik zit ook alleen thuis Zit Char te kijken... Zit nu een stel die hun dochtertje hebben verloren, waren op huwelijksreis en toen kregen ze een telefoontje van haar moeder dat hun dochtertje was overleden in haar slaap. Erg zeg!
klop annaliesje bij 1 gaat rond 36 .37 weken al indalen dus snap nu dat als jou vliezen breken gelijk ze moet bellen ,nu hopen dat toch maar spontaan de weeen komen dan de water ik zit ook allen dochter slaap al tijdtje dus ga even zeppen wat er te zien is op tv , char hoef ik al niet meer te kijken zo zielig verhaal ga gelijk janken haha straks atwt kijkt iemand hier na? lily is heel lang zwanger en nog steeds , begin te denken dat ze echt zwanger is ze is ook zo mooi rond van alles kanten haha nou meiden als jullie niet meer spreek fijne avond
jaaa zit ook char te kijken! Janken! echt heel erg ja als je op huwelijksreis bent en je zo'n bericht krijg blegh!
die annika wat erg zeg het is haar echt niet gegund. joyce wat fijn dat er nu eindelijk een beetje schoit in de zaak komt. appelsientje heel veel succes morgen en we horen wel wat het is geworden. ik heb zelf sinds het einde van de midag veel harde buiken en continue krampen in mijn rug. best regelmatig. effe lekker in bad geweest bij mijn ouders, maar de kramp blijft terug komen. wel iets minder dan straks. effe afwachten. berna wat fijn dat alles goed was bij de vk
ik ga lekker boven nog even tv kijken.. trusten meiden... hoe zou het met Marij en casper zijn trouwens?
Wat vreselijk voor Annika, zeg, het is ze echt niet gegunt lijkt wel. Wat naar. Als je dit leest Annika, dikke knuf vanuit deze kant! Wat LIly van atwt betreft; dies echt ook zwanger heb ik gehoord, dus dat klopt wel dat ze zo aangekomen is
Hoi hoi! Ik ga nu ook weer slapen.. heb even bijgelezen.. allemachtig.. zijn zo 12 pagina's verder haha! Hier check-up gehad.. volgende week weer terug. Gyn. heeft het zo druk dat ze me maar in zijn pauze hebben gepland! haha! Kindje is nu wel ingedaald..en ligt nagenoeg vast. Gyn. dent ook niet dat als de vliezen breken er veel langs zal komen.. spannend hoor. De eerste 2 waren namelijk niet ingedaald.. en zijn allebei ingeleid. Ik ging er dus ook van uit dat dat bij deze gaat gebeuren..maaaaar.. de gyn. is daar helemaal neit zeker van. We wachten dus maar af. Trouwens.. ik ben gewoon een beetje zenuwachtig van het feit dat het wel eens zelf zou kunne komen, Ik ken alleen bevallingen met inleiding.. dus deze zal dan heeeeel anders zijn.. gek toch dat je er dan juist tegen op ziet. Juist omdat het nu het onbekende zal zijn... en misschien dan wel langer duurt dan met de andere bevallingen (das een beetje mijn angst haha..) En meiden met voorweeën.. succes voor vannacht.. ik hoop dat het gaat beginnen bij jullie!
Ja grappig he dat plaatje..zag hem en dacht das een leuke voor hier hihi slaap lekker voor de meiden die gaan slapen en succes! ik moet nog ff wachten, vriend werkt tot een uur of elf en moet hem dan nog gaan ophalen....brrrr koud buiten...