Goed nieuws Kyrillis! Ik dacht dat t maagzuur wel minder zou worden als beebje ingedaald zit, maar nee hoor... Te vroeg gejuicht!
Ik heb het ook nog steeds linda1980, pas later in de zwangerschap gekregen en gaat neit meer weg lijkt het wel
Hoihoi dames! Nou ik heb weer nieuws. Ben vanmiddag bij Geraldine langsgeweest in het zh in hengelo. Zij had behoorlijk de schrik toen zij hoorde dat zij moest blijven zij leeft ook nog in een roes. Dezelfde als bij jou appelsientje! Heb vanavond sms gekregen dat de uitslagen weer waren en zij wordt morgen om half 8 ingeleid! Ik heb haar al jullie berichtjes doorgegeven en dat vond zij heel super, deed haar echt wat Dus spannende dagen voor jullie tweeën Appelsientje en Geraldine! Zet em op meiden! Ik laat jullie zsm horen hoe het verhaal verder gaat En voor de andere rommelende dames duimen dat het doorzet hebben jullie ook zo gauw een mooie ukkie in jullie armen!
Idd bedankt voor de update! wat spannend! iig 2 die morgen hun kindje gaan vasthouden! ben benieuwd hoor....
Wat veel gerommel! Spannend! Lag zonet even in bad met een boekje en opeens bedacht ik me, ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat ik over maximaal 5 weken een kleintje in me armen heb. Ben niet nerveus voor de bevalling, maar voor alles wat erna komen gaat meer. Goed, ik ga weer trampoline springen Dames die gaan slapen slaap lekker, en dames die aan het rommelen zijn, rommelze
Ik ga ook afsluiten! bedankt dames voor de afleiding tegen verveling vanavond hihi en meiden die bezig zijn: SUCCES! maak er wat van he
Berna, mijn moeder is 2 keer meer dan 42 weken zwanger geweest hoor. Mijn zusje is ingeleid, anders was die ws ook gewoon te laat! Oh nee die arme Annika... oh is wie is de mol al begonnen! damn gemist... staat vast wel op uitzending gemist morgen char keek ik vorige week, toen was ze bij die moeder die haar kind in de auto had laten zitten. Vreselijk... ik ontwijk dat soort verhalen een beetje, anders ga ik nog denken dat het een "teken" is. Ik ga ook afsluiten. We hebben vanavond spelletjes gedaan omdat er niks op tv was (hoezo suf) en heb letterlijk dubbel gelegen van het lachen. Rinaldo mag ook geen grapjes maken meer nu, maar das natuurlijk aan dovemansoren gericht. Zoveel lachen doet echt pijn, al heb ik geen idee waar mijn buikspieren momenteel zitten...
Ach, die Annika Voor Geraldine wordt het dus ook een spannende dag morgen! Guppie, deze laatste avond was weer erg gezellig, we hebben daarna nog wat gedronken met z'n allen Heb jij ook die film gezien met die cursusleidster van samen bevallen die een badbevalling doet? Met die harpmuziek op de achtergrond.... Bij ons was iedereen er ook nog, nu is het afwachten en in maart zien we elkaar met de kleintjes. Bijzonder idee 8) Ga nu afsluiten, heb net kopje brandnetelthee op, hopelijk houdt het m'n ingewanden beetje rustig vannacht.... Welterusten allemaal!
Geraldine en Appelsientje heel veel succes morgen. Het gaat nu allemaal erg snel voor jullie. Maar morgen hebben jullie je kleintje in jullie armen! Verder alle rommelende dames ook weer succes deze nacht, wie weet!
Hallo allemaal, Wat een geklets maar weer, ben even een avondje op visite, kletsen jullie zoveel pagina's weer vol. Die kleine hier zit te hikken en te schoppen, zo he niet normaal! Ik denk dat er hier er deze week een aantal baby's bij komen zeg, wat een gerommel allemaal, en inleidingen etc. Echt mooi! Annika zit het niet mee, heel sneu, meis als je dit leest, knuffel van hier! Wij volgen hier ook "wie is de mol" morgen maar kijken, op uitzending gemist. Nou ik ga lekker slapen! (hoop ik, maar de laatste tijd gaat het goed) Tot morgen, Joyce, zet hem op vannacht he! (de rest mag ook hoor )
Hoi! Ja, ik ben er nog en de baby is nog binnen! Het is hier de laatste dagen topdruk met visite en mijn nestdrang komt aardig opzetten. Ook slapen lukt niet zo (zie tijdstip). Voor de rest gefeleciteerd met de baby's die erbij zijn. Annika: heel veel sterkte Overige mama's: succes met de loodjes. Morgen naar de vk, ben benieuwd wat ze nu te melden heeft! Ik ga hier wat rommelen, vast nog iets te doen in huis!
moppie: spannend daar meid? hoe is het nu? nog steeds krampen? kryrillis: spannend hee en ja kan zo ieder moment aan de gang gaan he! parr: thanks voor de update meid! Ik duim hard voor een voorspoedige bevalling voor d'r! guppie: ik hoop toch wel dat die buikspieren nog ergens in de buurt van je buik zitten hoor whoehahah pacific: van harte gefeliciteerd met de 37 weken meid! sterretjes: jij van harte gefeliciteerd met de 40 weken meid! toch apart om te zien zo die banner he! san: zo jij bent er idd nog vroeg bij meid! hopelijk heb je nu toch nog wel iets kunnen slapen hee! Hier blijft het wat rommelen... ben wel meer bloed/slijm aan het verliezen dus dat is op zich een goed teken! Vandaag maar eens de kerstspullen opruimen (lees: zo meteen hihi) Moet toch iets te doen hebben op dit tijdstip hihi en de vaatswasser nu uitladen lijkt me geen optie... (dat gebeurd altijd met een hoop kabaal bij mij dus dat doen we Arjan en de buren maar niet aan hihi) Ik kom strakkies weer eventjes gluren dames hihi
Hey Joyce en San, ben ik ook weer na 4 uurtjes slaap. Grrr vandaag niet echt inhaal/middagslaap mogelijkheden.... Zit ondertussen nieuws te kijken....mijn ouders zouden weer naar Kenia vertrekken in febr. ....dat gaat niet door....wat heavy daar. Gisteren nog even mijn haar gekleurd, moet er toch puik bij zitten in het kraambed (Wanneer dat dan ook mag zijn!) Kerstspullen hier al weg trouwens. Had op 1 januari zoiets van...mooi dat hebben we gehad...plekje van de kerstboom is die voor de box, en dat moet vrij zijn. Nou ga even op Hyves struien...
morgen dames Ondanks dat ik vroeg op ben wel lekker geslapen. Alleen ik zweet zoveel pff jullie ook? Geraldine succes vandaag! Zal aan je denken! Guppie ik ken het gevoel lachen is niet echt prettig meer nee haha. Sterretjes gefeliciteerd met je 40 weken!
Goedemorgen dames! Sterretjes balen dat je zo slecht geslapen hebt! Berna nog niks aan het handje Joyce volgens mij komt het hoor! Je bent echt aan het beginnen succes meid! Gelukkig blijft iedereen nog ff hier kletsen ik zag echt iedereen al verhuizen naar de mama's haha. Yes vandaag eindelijk 37 weken!! Zo naar de vk om 9:00 uur gelukkig want ik heb de kleine alleen vannacht ff gevoeld en gistermiddag Nu ik het erover heb normaal heb ik haar al gevoeld nou ik ga me niet gek laten maken ga eerst maar is een koppie koffie doen..