Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    vivian gefeliciteerd met je 37 weken!

Nee hier niks aan het handje nog. Heb beeb ook nog niet gevoeld ik ga zo nog even liggen en dan voel ik hem wel weer denk ik

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja meestal beweegt die van mij ook als ik onder de douche sta, nou ja zoals ik al zei ik ga me niet gek laten maken. Jeetje Berna voor jou wordt het ook hartstikke spannend!

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    sterretjes: ja idd, is maar beter dat het niet doorgaat voor ze denk ik zo...
    Wel ERG jammer voor ze hee, je stelt je toch in op zo'n reis he!

berna: ja hier heel erge zweetaanvallen :( :x

vivian: je hebt groot gelijk dat je er even naar laat kijken! beter 10 keer teveel
    dan 1 keer te laat he! suc6 zo bij de vk!
    en van harte met de 37 weken meid! (wist nie meer of ik dat al gedaan had... :oops: )

Hier word ik knettergek... grr het lijkt weer af te zakken... nou ja qua regelmatigheid dus... qua pijn word het erger...
    :x :evil: :cry:

4. vivianbraak

Joyce blijf lekker bezig pak ff een bad of douche ga een wandelingetje maken, ik opper ook maar wat maar het kan helpen! Sex 8) haha. Nou ik ga onder de douche nu echt.

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha sex in mn eentje gaat zo moeilijk... manlief is weer naar het werk... Ik ga idd maar WEER onder de douche en dan zo een stuk wandelen! buitenlucht doet een mens goed zeggen ze he hihi

douche ze meid!

6. vivianbraak

Haha nou meis succes! Ik denk echt dat het niet lang meer duurt voor jou! Ik ben inmiddels weer fris ga zo ff opmaken lijkt het nog wat hihi

7. Niet meer actief

Marieke: wat leuk dat jullie zo'n gezellige groep hebben met de zwangerschapscursus!

Pacific: gefeliciteerd met je 37 weken!

Sterretjes: 40 weken vandaag :)

Berna: ik heb vannacht ook heel erg liggen zweten...

Vivian: gefeliciteerd met je 37 weken! Succes bij de vk zometeen.

Joyce: rustig aan en laat je niet gek maken!

Hier zometeen naar de fotograaf, moeten nog steeds onze trouwfoto's bijbestellen (zijn in juli 2006 getrouwd ;)). Verder wat boodschapjes samen met Roy doen, die is vandaag nog lekker thuis.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi allemaal,

hier weer een vreselijke nacht achter de rug.

Geraldine heel veel succes hoor! en jij ook Joyce.

Heb alles gelezen maar ben het alweer kwijt.

9. Niet meer actief

Hé Roxy,

Ik hoop dat Rebbel bij jou gelijk gaat krijgen met de bevaldatum ;)

10. ProudMum

ik hoop het ook Linda, maar heb zelf niet echt het idee dat het binnenkort gaat beginnen!

11. ProudMum

lees net op een ander topic dat een februari mama is bevallen!

12. Niet meer actief

Hoi,
    ben vandaag 38 weken, joepie! (vreugdedansje :) )

Verder een ontzettende rotnacht gehad, mijn ogen vallen nu dicht, dus ik ga even op de bank liggen.

manlief is al lekker boodschappen aan het doen!

Kijk vanmiddag wel weer even.

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Berna; ik zweet ook veel, heb gewoon opvliegers af en toe lijkt wel ;)

Pacific en Vivian van harte met jullie 37 weken mijlpaal!

AnitadeJong ik dans met je mee, ook ik ben vandaag 38 week zwanger!

joyce jee het blijft maar niet opschieten he bij je. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Ik hoop van harte dat het toch eens doorgaat zetten op korte termijn bij je. En idd een beetje bezig blijven zover dat nog lukt, schijnt wel te kunnen helpen.....heb ik me weleens laten vertellen..

14. vivianbraak

Rox balen dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad!

Anita en lexie gefeliciteerd met jullie 38 weken!

Trouwens hier ook vaak opvliegerd en dan warm, warm ppfff!

Nou kom dus net bij vk vandaan alles is goed. Gezien mijn eerste zwangerschap gaan we nu beginnen ja vandaag al met acupuntuur om mijn baarmoeder te rijpen in de hoop dat ik deze x uit mezelf kan bevallen. De eerste zwangerschap heb ik 43 weken uitgelopen en toen ingeleid. Ik hoop dat dit dus gaat werken nooit geschoten altijd mis, niet dan. Ik hoop zo dat het effect gaat hebben zodat ik rond 40/41 weken ga bevallen want dat is dus de bedoeling anders raak ik waarschijnlijk weer zo teleurgesteld in mezelf. Spannend ben echt benieuwd wat ze allemaal gaat doen!

15. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hey dames, net even onder de douche gestaan... het zijn toch echt weeën hihi want ze zakken niet meer af lol en de regelmaat lijkt weer iets terug te komen gelukkig! Ik ga nu ook eventjes op de bank zitten met een glaasje drinken... krijg zo visite... een vriendin van ons die het geboortekaartje heeft ontworpen... hadden de proefdruk gehad, maar het kaartje is iets te groot hihi dus die komt gezellig ff... en neemt haar zoontje van 5 maanden mee... ook weer een beetje afleiding hihi

Ik spreek jullie strakkies nog wel denk ik!

Dikke kus voor jullie allemaal!

(sorry dat ik ff niet op mensen reageer... doe ik strakkies weer)

16. ProudMum

jaaaaaa joyce, het gaat nu echt gebeuren!

hoe is het met kristy?

17. vivianbraak

Wow joyce zie je wel dat de douche helpt! Sex kan vanavond nog hihi 8) You go girl!

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow Joyce en nu móet het gewoon doorzetten hoor!
    Sterkte en succes!

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he ladies,

was ik ook weer. Gefeliciteerd met alle mijlpalen weer zeg, een paar met 40 weken, 38 weken en 37 weken. Tjonge wat fijn!

Joyce goed te horen dat het nu echte weeen zijn meid. Blijf maar goed in beweging, dat schijnt het te bevorderen....

Annika, wat ontzettend verdrietig zeg! Heel veel sterkte meid als je dit leest! Knuf!

Geraldine ook al ingeleid ondertussen. Wauw.... hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. Appelsientje ook vandaag he? Ook heel veel succes meid!

Marij.... zeer waarschijnlijk lig je al lekker te knuffelen met je kereltje in je armen! Ik hoop dat Casper gezond ter wereld is gekomen en dat de pijn meevalt en je spoedig herstelt!

Ik kan het ook ff niet meer volgen wie er nou allemaal al bezig zijn, hahaha. Marieke is dat ook niet iets voor op de lijst? (GEINTJE!)

Ik geloof dat het missme was die het me vroeg.... maar ik heb een spastische darm. De klachten zijn in het begin van de zwangerschap afgenomen. Ondertussen nog wel wat medicijnen gehad maar het grootste gedeelte van de zwangerschap had ik er geen last van. Nu beginnen de klachten dus weer te verergeren. dat was een teken dat de zwangerschapshormonen (bijna) uitgewerkt zijn... verder heb ik ook veel last van opvliegers, een "blauw" gevoel in mijn kruis, grote druk op onderbuik en een erg vervelende rugpijn, slaap bijna niet meer 's nachts. Opstaan gaat ook erg moeilijk, moet eerst een paar meter krom lopen voordat ik rechtop kan komen. Echte voorweeen zoals ze hier door anderen beschreven worden ken ik niet. maar die vage rugpijnen schijnen dat toch te zijn. Ik merk alleen niet echt regelmaat of zo. We zullen zien. Volgens haar zijn het tekenen dat het niet lang meer zal duren....(ik hoop dat ze gelijk heeft)

Autotrijden (lange afstanden, en zonder iemand erbij) wordt nu echt afgeraden. Kreeg er dus gister al voor op de kop van de VK. Ik was verbaasd, voel me verder toch goed, dus "what's the problem?". Maar goed, das echt niet meer verstandig dus. Ik zal me eraan (proberen te) houden, hihi. Ik heb eigenlijk altijd de eigenwijze instelling dat ikzelf wel het beste weet hoe ik me voel en dat mijn lichaam het zelf wel aangeeft als iets niet meer kan (*schaam*).

Nou meiden ik ga me maar weer eens nuttig maken. Heel veel succes hier weer voor iedereen en ik kom zo nog wel ff spieken! (VANDAAG HEBBEN WE LEKKER NIETS! JOEPIE!)

x Marije

20. vivianbraak

Haha Marije heel herkenbaar hier nog ééntje die eigewijs is 8)

Voor de lijst 11-01 om 16:15 uur afspraak vk tjonge ben het is niet vergeten door te geven! :D

Deel Deze Pagina