Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Gr... lig je net lekker te slapen, belt je man elke keer op "Aniet hebben we dit nog?" nu ben ik dus al weer wakker.....

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    vivian spannend ik hoop dat je gewoon op tijd mag bevallen.
    Joyce zet hem op he!

Hier nog even geslapen. Heb nu heel licht buikpijn maar het voelt meer alsof het mijn darmen zijn dan wat anders dus ga maar nergens vanuit.. beebje moet nu ook een dagje wachten op zijn oma hoor die eigenwijze haha

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Daarom ga ik altijd mee, gooi de kar vol en laat mike sjouwen!

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ben ik ook weer even, zonder nieuws verders...

@Joyce, YES! Eindelijk meid! Goh zeg, wat heb je naar dit moment uitgekeken he?!

@Appelsientje en Geraldiene, heel veel succes vandaag! Ik wens jullie een voorspoedige bevalling en een snel herstel!

Dat wou ik in elke geval even doen.. ;)

En verder ben ik wel helemaal bijgelezen nu, maar ik heb eventjes geen vut om overal op te reageren nu, excusé moi! Komt hopelijk vanmiddag wel weer.
    Ik ga mijn hyperactieve zoontje zo even naar bed schopp......euh in zn bedje leggen, haha :) :) :)
    En dan kruip ik zelf ook nog een paar uurtjes onder de dekens, blegh, weet even niet meer hoe ik de dag door moet komen nu..en ik stond er helaas om 7.00 alweer naast. :(
    Morgenochtend gaan we mn paps en mams van t vliegveld halen, yes!
    Mocht ik het weekend nog actie-loos doorkomen dan kan Mike maandag mooi naar moeders toe! :D

Zo genoeg gebept nu, want ik weet toch telkens weer van een kort verhaal een lang verhaal te maken! ;)

Doeiiiiiiiii :)

5. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Joyce: lekker alle kerstspullen opgeruimd? Fijn voor je dat het nu eindelijk lijkt door te zetten!
    Sterretjes: wat een gedoe in Kenia he. Een vriend van me zat daar op trainingskamp en moest in allerijl weer terug naar Nederland.
    Marije: komt bekend voor eigenwijs zijn, ik heb ook al menig discussie gehad met de Vk.
    Ik heb het idee dat mijn vliezen zijn gebroken, maar het zet nog niet door. Een paar flinke krampen gehad en nu is het stil in de buik. Onderbroek bewaard, dus vanmiddag met de controle weet ik het zeker.
    En anders was het dan loos alarm!
    Manlief heeft ook last van nestdrang. Gisteren was ie op zolder bezig en nu staat de schuur op zijn kop!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Spannend San!

7. Niet meer actief

Appelsientje en geraldine: succes! jullie hebben vandaag je kindje in je armen! joehoe!
    Joyce: jaaaaaaaaa zet het door? hoe gaat het? jij ook sterkte! misschien heb jij ook je kindje vandaag in je armen! spannend..
    marije78: jou klachten komen zo bekend voor! wat jij hebt heb ik ook, vooral ook dat omdraaien en opstaan...pfff en dat blauwe gevoel heb ik heeeeel erg, word met de dag erger, ik heb ook een spastische darm, heeft de vk niks over gezegd..maar echt zo herkenbaar wat je allemaalopnoemt
    Pff is toch wel raar hoor, precies 40 weken vandaag, heb al happy birthday to you gezongen, maar niks, noppes, nada......... haha maar nu heb ik niks meer om af te tellen, nu word het bijtellen...heel vreemd

8. Niet meer actief

missme, hahaha happy birtday gezongen.... das een goeie!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha happy b.d. heeft hier niet geholpen gisteren

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Go Joyce, Go Joyce, je kunt het!

Gerlandine, wat spannend zeg, hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!

Ik had vanochtend bij het afvegen na het plassen en heel roze wc papiertje, net ook nog een beetje, maar er zit niets in mijn inlegkruisje Wat kan dat nou weer zijn?

Linda, lekker dat Roy vandaag vrij is! Ik ben blij dat het morgen weer weekend is, heb Mark nu erg graag om me heen.

Missme, Misschien verstaat de kleine geen engels ;)

Marije, vervelend zeg die klachten. Hoop dat het snel beter gaat.

San, jij maakt het ook weer spannend zeg!

Ik wil vandaag een hoop doen, maar doe maar een beetje rustig, heb zo'n zeer onderstel...

11. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Alle meiden op de 40, 38 en 37 - grens nog van harte! Bij nader inzien...IEDEREEN VAN HARTE!! :D :D :D

Joyce, hoop dat de regelmaat aanblijft!

Vivian, Bijzonder, had ik nog niet van gehoord acunpuntuur voor het rijpen. Waar gaan ze je prikken? En 43 weken was dat bij je eerste die inleiding?

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anneliesje.. bij een vriendin van mij is het ook begonnen met roze afscheiding dus wie weet.....

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna, Mark is er ook helemaal van overtuigd dat het zondagavond begint en dat ik maandag beval, ook al is er grotere kans op overtijd, hij blijft erbij.

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    wat een ondankbare beebjes hebben jullie berna en missme! hahaha

Vreemd dat ze er bij jou niets over hebben gezegd missme! Dat was het eerste wat ze me zeiden toen ik voor de eerste keer kwam. Maar goed, hier hebben ze me wel meerdere dingen niet verteld die anderen wel weer hebben gehoord. Ach, het zijn ook mensen he? hihi

Hier is ons kereltje behoorlijk actief. Heb hem al gezegd dat als hij nou zorgt dat ie daarbinnen de boel klaarmaakt voor de bevalling ik dat hierbuiten zou doen. Hopelijk luistert ie al een beetje naar me, hahaha
    Ik hoop maar nergens op.......maar stiekem toch wel (grrrr wordt GEK van mezelf!)

Joyce, hoest nou?

Oeh San spannend, ben benieuwd wat de Vk vanmiddag zegt. Was het trouwens veel vruchtwater? Heb echt geen idee wat ik moet/ kan verwachten...

Nou ga ff boodschappies opschrijven. Hoop dat mijn mannetje ff meegaat boodschappen doen vanmiddag, want ik heb hem zijn hele vakantie bijna niet gezien (snik). Kameraden van ons zijn namelijk aan het bouwen en Edwin is nu de voorbereidingen voor de electra voor hen aan het doen (nu kan het immers nog). Maar ja dat houdt dus in dat we de hele kerstvakantie, buiten de feestdagen dan, nog helemaal niet samen genoten hebben.... jammer hoor!

Nou kom vanmiddag nog wel ff weer spieken!

X Marije

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he alweer nieuwe reacties, hahaha, jullie gaan zo snel dat ik niet eens tijd heb om te reageren, hihihi

Anneliesje, die klachten zijn wel vervelend, maar eigenlijk maken ze me niet zo veel uit als het voortekenen blijken te zijn, hahaha. Het is echt niet zo dat ik de hele dag lig te piepen hoor. Je went ook aan die klachten he?! Ookal zou ik ze liever kwijt dan rijk zijn. Maar goed, alles voor het goede doel he!

Oeh spannend, ben inderdaad benieuwd wat het kan zijn die afscheiding. Hoop voor je dat het een begin is. Ga je niet ff bellen?

16. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Enne Berna 'gefeliciteerd' met de eer om als eerste overtijd te zijn van de lijst :( ! Maar ik volg je snel hoor ! Eerst, 9 maanden geleden, wilden we maar wat graag overtijd zijn en nu.....haha

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    misschien moeten jullie inderdaad wel de nederlandse versie zingen voor de beebjes berna en missme...hahaha Wel een beetje voorbarig om te verwachten dat ze nu al engels kunnen verstaan, hahaha. Ouders van tegenwoordig hebben ook zulke hoge verwachtingen van hun kinderen....GNIFFEL

Sorry ben een beetje melig geloof ik...

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Sterretjes, heb jij ook al gezongen vandaag?
    Tja het is wat met ons he? Eerst willen we graag dat het zo lang mogelijk blijft zitten en nu kunnen we ze er wel UIT KIJKEN! hihi

19. Niet meer actief

hahaha, marije, geinig toch

20. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    "Kom uit die baarmoeder,
    'k waarschuw niet meer
    Nee, nee, nee, nee, nee, nee
    kom uit die baarmoeder