Marieke, ja die film hebben we ook gezien. Wij hebben pas in april terugkomavond, 1 vrouw is pas eind feb uitgerekend... Vivian, fijn dat ze je nu al willen helpen. Beetje vertrouwen in jezelf hoor, het komt vast goed! Berna, komen je ouders morgen al terug? Zal je zien dat je bevalt als het vliegtuig landt Anneliesje, een beetje bloedverlies is heel normaal volgens mij vk! Ik moet even de draad weer oppakken, was net steeds duizelig en dat is niet goed voor mn humeur. Kom ook wel heel sloom op gang vandaag. Ik zie ook nu al weer op tegen volgende week, dan moet Rinaldo weer gewoon werken en zit ik weer alleen, gatsie! Nou ik schop mezelf even onder mn kont hoor...
Hihi sterretjes, das een goeie, die houden we erin! Guppie, hupsakee, ook een vriendschappelijkke schoop van mij onder je kont! hihi Ik ken het hoor. Nu is Edwin ook niet echt thuis, maar wel bijna naast de deur. Vind het ook een beetje een naar gevoel dat hij volgende week weer gewoon moet werken. Hij zit veel op de weg en ook erg veel in het westen van het land. Dat vind ik een beetje een naar idee. Nou ja, mocht de nood aan de man komen dan zijn mijn vader en moeder sowieso wel in de buurt gelukkig. Moeten ook wel werken, maar ik weet gewoon dat zij heel rustig de winkel op slot draaien als er hier iets aan de hand zou zijn, hahaha, de trotse opa en oma, vind het zo schattig. Ga ff weer verder, later!
Guppie, dat heb ik dus ook, marco moet maandag ook alweer beginnen, is rinaldo nog wel wat extra vrij als je bent bevallen?
Anitadejong en Lexie: 38 weken alweer Vivian: gaan ze dat doen met accupunctuur ja? Best spannend lijkt me! Joyce: dus het gaat nu echt gebeuren?! Spannend! San: vliezen gebroken? Ook spannend! AnneLiesje: misschien een gedeelte van je slijmprop, zou dat kunnen? Marije: je mannetje de hele vakantie niet gezien, das ook niet leuk! Ik heb Roy nou ook gewoon het liefst om me heen. Maar ook Roy moet maandag weer beginnen. sterretjes: whahaha, das een goeie! Roy is hier een geboortebord aan het maken, leuk hoor!
Goedemorgen dames, ik zie dat de meesten een nacht hebben gehad... is het vandaag niet slaap dag ofzo? Ik ko echt niet in slaap komen tot een uur of 2, had me voorgenomen om vandaag lekker uit te slapen.... Word ik wakker om... 5uur. Mijn man is net naar het werk gegaan en ik zit hier zielig te wezen in mijn dekentje achter de computer. Ik wacht even tot hij online komt op msn en dan ga ik weer even liggen. Had het raam in de slaapkamer al open gegooid, hopelijk helpt lekker koude frisse lucht een beetje. 40 weken dames, gefeliciteerd! *leent trampoline uit*
hey meiden zo jullie hebben genoeg weer bijkletst zeg ik kwam nieuwsgirieg kijken en zie dat bij joyce en san niet lang meer zal duren , nou meiden zet'm op als jullie klaar zijn ,moggelijk we dan snel hoop ik haha ik ga snel vandoor krijg zo straks visite ,maar moet boodschappen enzo doen en nog douchen ik kom later wel chekken
Zo, tok tok tok! Ik hou het ff kort, mijn papa en mama komen zo ff langs.... Joyce, spannend meid! En de rest natuurlijk ook, maar weet het even niet meer Kleintje zit er nog in hier! Hihi! Tot later.... Marije, opzich misschien wel een idee om de rommelende dames een accentje te geven ofzo....
wahahahaha lach me rot! kom uit die baarmoeder! haha ga ik morgenochtend eens proberen, miss dat ie dat wel verstaat dan idd hahaha
Anneliesje heb het ook al een paar keer gehad, dat rozige, maandag zelfs bloedverlies, maar bij mij denken ze dat het van de baarmoederhals komt. door het indalen komt daar een grote druk op te staan en door de groei. Of idd miss je slijmprop?
Poehhh meiden even verplicht rust, werd me toch een partijtje niet tof, goed duizelig en misselijk! Boehhh ik wil dit niet...
Hmmm doe mijn naam er voor even eer aan sterretjes.....ik ga even liggen! Manlief komt net thuis, kan die mooi even met Tara op pad!
ik ga een uurtje plat. misschien heeft mike plannen voor vanavond en wil er dna niet als een zombie bij zitten
>>>>>>inbraak>>>>>> He meiden, eindelijk is dan ´jullie´ maand aangebroken! Wij decembermama´s zijn nog op een paar meiden aan het wachten en dan zal officieel december gesloten worden! Ongelooflijk dat het dan toch zover is! Ik wil alle nieuwe mama´s feliciteren met hun kleine hummeltje en alle dames die nog gaan bevallen heel veel succes wensen! Zet ´m op meiden! >>>>>>>>uitbraak>>>>>>>>>>>>
Net terug van weer een ritje Hellendoorn, heb echt onwijs mooie foto's gemaakt voor mijn doen, ik zal kijken of ik er een paar kan plaatsen!