Oke wie vroegen het ook alweer.... o ik ben soms net zo'n zeef. Ja bij de eerste pas ingeleid bij 43 weken Ja ik heb 43 weken vol uitgelopen Vandaar mijn angst nu weer overtijd te lopen, maar deze x wordt eerder ingegerepen hoor! Maar goed acupuntuur was eigelijk heel ontspannend! Met van die naaldjes in je, vond het eerst nogal zweeverig maar ja baat het niet dan..... enz Marije spannend! Joehoe Joyce ik zei het toch! Wel jammer is mijn ochtend vriendinnetje er niet meer
Guppie, leuke foto's hoor! Lizab, een goed controle gehad, mooi zo! linda, gaaf smsje van Joyce! ze gaat nu echt bevallen, spannend voor haar! hier ook de hele dag al een ontzettend ongi-gevoel, ik heb het gevoel alsof ik elk moment ontzettend ga bloeden ofzo, heel vaag! doet veel pijn onder in mijn buik, kan niet meer normaal zitten!
oo Marije spannend! hier ook wat meer buikpijn maar geen echte krampen... en ik word helemaal gek van de telefoon.. vooral schoonmoeder die elke keer belt of het nog rustig is terwijl wij hebben gezegd dat we meteen bellen als het geboren is.. zucht...
haha berna, dat heb ik ook, mijn moeder belde zelfs dat ze er gek van werd..iedereen die vroeg aan dr of ze al oma was...
Marije, bedankt voor die schop! Het heeft geholpen hoor, geen donkeren buien meer hier Anitadejong, Rinaldo heeft meteen na de bevalling nog 2 of 3 weken vrij, dat mag hij zelf kiezen. handig dat mijn vader zijn baas is Linda, wat gaaf dat Roy jullie geboortebord maakt! Ben best een beetje jaloers.. oh sterretjes, vervelend he! Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat! Marieke, ben je nog niet in hp7 begonnen? Hoe kan je dat zo lang laten liggen? aaaaahhhh is joyce eindelijk aan het bevallen... Wat ontzettend fijn zeg! Voor iedereen natuurlijk, maar voor joyce vind ik het wel even extra fijn. Wat een ontlading zal dat zijn, als haar kleine is geboren! Busy nogmaals gefeliciteerd! Hoe gaat het nu, voel je je alweer een beetje fit? En hoe gaat het met de kleine? Oh Marije, bij jou ook al gerommel! Wat een spanning zeg! Berna, dat lijkt me mega irritant zeg! Alsof je het zou zeggen als het wel begonnen is... Maarja, als niemand met je meeleeft is het natuurlijk ook niet leuk. Eigenlijk moet ik het niet uitspreken, maar ik zou het leuk vinden als de bevalling zich hier ook zou aankondigen zeg... Ik verheug me echt op de baby, al droomde ik vannacht nog dat ik haar chocolademilkshake gaf ipv borstvoeding
Hihi Guppie, heb ook geen idee hoe ik dat boek zo lang heb kunnen laten liggen. Nesteldrang en geen rust denk ik Maar ga er nu aan beginnen, heb de kriebels gekregen We gaan friet halen, jammie
Guppie, hahaha chocolademilkshake, geweldig!, fijn dat rinaldo dan toch nog vrij is, marco hier ook 2 weken. ik had gedroomd vannacht dat onze gynaecoloog ontslagen werd, ik was zijn laatste controle en daarna kon hij zijn spullen pakken, vond het zo zielig!
Hallo januari mama's, Bij de december mama's hoeven nog maar drie baby's geboren te worden en dan dragen we het stokje officieel over aan jullie. Het is nu spannend voor jullie allemaal zeg! Er zijn al wat baby's geboren zo te lezen. Gefeliciteerd en geniet ervan. Voor de anderen succes nog met geduldig (ahum) afwachten....En hopelijk een goede bevalling en snel veel mooie baby's! Liefs van decembermama Olga
Joepie Joyce gaat bevallen! Hier ook weer aardig wat gerommel, een hoop steken in mijn vagina en buikpijn, ook nog steeds bruin/ roze verlies... Ben een beetje sjaggie, we zouden vanavond boodschappen doen maar Mark heeft geen zin. Zit al heel de dag thuis, wil ff weg.... Nog maar 3 december mama's, dat gaat ook hard zeg!
joyce eindelijk zeg. ben ik weer vanmiddag naar de gyn geweest en die ween die ik gister had waren ontsluitingsween. vanmorgen inwendig onderzoek gehad en baarmoedermond was al verkort. baby was helemaal ingedaald en ik had al ruim 2 cm ontsluiting. aanstaande maandag als de baby er dan nog niet is dan moet ik om 7.30 in het ziekenhuis zijn en wordt ik ingeleid. dan worden de vliezen gebroken en krijg ik een infuus met weenopwekkers. dus het gaat nu eindelijk gebeuren, maar de kans is groot dat de baby in het weekend zelf komt. ik vind het nu wel een beetje eng worden. de bevalling komt nu zo dichtbij en ik ben er eigelijk wel een beetje bang voor. maar ja we zien het wel. probeer me toch een beetje te ontspannen.
Spannend moppie, nog een paar daagjes en je hebt de kleine in je armen! Heel veel succes! Mag je wel thuis bevallen ivm het gewicht of moet je naar het zh?
anneliesje ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen op medische indicatie met een gynaecoloog. dus niet meer met een vk.
Moppie, ik begin het zelf ook te denken dat het van de slijmprop is, omdat het zo rommelt. Maar ja het is zo moeilijk vind ik omdat je niet weer wat je moet voelen en verwachten.
Spannend Moppie, suc6 meid! Kan me voorstellen dat je een beetje bang van het idee wordt, komt echt dichtbij nu! Maar je kan het hoor Balen Anneliesje, kan me voorstellen dat je er even uit wilt....