Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    nee dat klopt anneliesje

ik ben de slijmprop ook nog niet verloren dus weet ook niet hoe het eruit ziet en zo. maar denk toch dat het bij jou van de slijmprop is.

zo ga even mee de boodschappen opruimen

2. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank je wel marieke

3. Niet meer actief

Olga, leuk dat je even langskomt hier!
    Kan me nog wel herinneren dat je bij de temp.kaartjes zat, haha, dat is lang geleden :D

4. Niet meer actief

Spannend Moppie!

AnneLiesje: Roy heeft er ook een hekel aan om boodschappen te doen, maar wat nu wel helpt is dat ik zeg: dadelijk beval ik vannacht en dan moet je alleen boodschappen doen. :) Dan gaat ie toch maar mee, want alleen zoekt ie helemaal niet!

5. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    AHHHH Joyce! Wat spannend.
    Hoop dat je snel weer thuis bent ga onze nachtelijke forumuurtjes missen hoor!

Vivian, Ik verbaasde mij inderdaad over je lange overtijd lopen. Bij mij is de eerste op 42 weken gehaald. Maar ik hoop echt dat het nu wat eerder komt. Op dit moment is de planning strippen op 41,3 weken, met een beetje pech wordt het gewoon 42 dus. Rommel jij nu al?

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, hij zei al geef maar een lijstje dan doe ik het morgen alleen wel, maar ja daar gaat het helemaal niet om...
    Wel een goeie van die bevalling, die ga ik de volgende keer ook gebruiken!

Ik ga douchen, kijken of de buikpijn afneemt.

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Spannend Moppie! Wilde de gyn bij jou wel toucheren dan? Ik heb met nieuwjaar echt serieus last van (voor)weeen gehad. regelmatig maar het bleef hangen bij om de 6 min. Dus ik vroeg vandaag of hij wilde toucheren, maar hij vertelde dat het toch niks gedaan had. :( Bij echte weeen zou het nl. niet meer stoppen.

Joyce, super dat het nu eindelijk is begonnen. Succes!

Anneliesje, is dat idd niet je slijmprop in stukken? Vandaag vertelde de gyn overigens dat je bij het krijgen van ontsluiting ook wat slijm/bloed kan verliezen. Wie weet..

8. Niet meer actief

Moppie, spannend hoor, je hebt snel je kleintje in je armen, heerlijk!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Moppie ga voor je duimen dat het door mag zetten!

mmm guppie chocolademilkshake zal rinaldo leuk vinden haha

10. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank je wel allemaal

ja bij mij gingen ze wel toucheren omdat hij wilde kijken of ik ontsluiting had anders kon ik niet ingeleid worden. het doet nu nog zeer.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou ik weet niet zo super veel op dit moment maar wel wat hoor :)
    Geraldine is vanochtend om half 8 ingeleid. Om half 12 ging zij aan het infuus en hebben ze haar vliezen gebroken. Toen heb ik verder info gekregen via haar man (sms) en een andere goeie vriendin.... Zij had om kwart over vier iets van 3 tot 4,5 cm ontsluiting en dit was nog zo om half 7 geloof ik en toen hebben ze haar een ruggeprik gegeven om te kijken of zij zo meer kon ontspannen om dus meer ontsluiting te krijgen. Ik heb om half 9 een sms getstuurd maar heb nog niks terug dus erg spannend! Op dit moment was ik graag bij haar om haar een dikke knuffel te geven 8) :( Maar wees gerust als haar kindje eris laat ik jullie het weten!

Zozo spannend joyce! Eindelijk! en ook moppie is aan de beurt! een echte babyboom zo vroeg in het jaar! :) 8)

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Veel succes Moppie! Spannend idd, kan me wel voorstellen dat je het een beetje eng vindt, vind ik ook hoor.

13. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Owwwwwwwww wow zeg.. de spanning stijgt hier behoorlijk! Wat een veranderingen in 1 dag zeg! Spannnnnnend!

Sneu voor Geraldine.. dat ze en infuus moet en dan nog ruggeprik. Ik kon gelukkgi bevallen op 2 x alleen gel toegediend krijgen.. maar sommigen reageren helaas niet direct op de gel en dan volgt infuus :(. Ik hoop dat ze nu inmiddels al de kleine in haar armen heeft. Het kan plots ook superrrrrrrr snel gaan.. dus daar hopen we dan maar op!

Meiden met voorweeën en voortekenen.. succes maar weer voor vannacht.

Hier nog altijd alles rustig.. behalve mijn nesteldrang.. heb de hele nacht lopen opruimen in mijn droom.. ik werd er druk van :rolleyes: :(

14. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    irritant dat soort dromen he Kyrillis?
    Ik heb de laatste tijd vliegtuig dromen! Als de kleine geboren is dan komt mijn moeder deze kant op, en dan moet ze dus overstappen, en ze zit er helemaal om te stressen.
    Dus mijn dromen bestaan nu over vliegtuigen, verdwalen op vliegvelden, moeders die het land niet in komt :)

Moppie, wat een hardhandigheid bij toucheren he? Ik had gelukkig niet zoveel napijn of bloed erna, hoor dat dat ook veel voorkomt. Hoe is het nu?

15. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    present ik had al last door de ontsluiting die voelde ik heel erg. heb nu nog steeds veel pijn. kan bijna niet lopen of uit de stoel komen. ik ga nu lekker naar bed en hoop dan dat het morgen wat minder is.

iedereen alvast weltrusten

balen zeg voor geraldine dat het zo lang duurt.
    ik hoop dat ze wat kan ontspannen.

16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Even een korte update.. Vandaag bij de gyn getoucheerd om te kijken of er al enige ontsluiting was. Zo ja, dan kan er mogelijk ingeleid worden (zelfde verhaal als bij Moppie zo te lezen!). Helaas... Wel wat verweking en verstrijking, zei de gyn, maar alles nog potdicht verder.
    Nu willen ze weer afwachten. Als rond de uitgerekende datum nog steeds alles hetzelfde is gaan ze een evt keizersnede overwegen, als inleiden dan nog steeds niet mogelijk is (dit ivm eerdere keizersnee).
    Ik vind het op zich allemaal prima, voel me ook nog relatief goed, maar het kindje schijnt dus gewoon enorm groot te zijn. En ik denk: dat moet er ook weer uit! Dus ik heb liever dat er toch maar iets gebeurt, ipv al dat afwachten. Die onzekerheid vind ik een beetje eng. Plus dat ik allerlei rampscenario's voor me zie als tijdens de bevalling blijkt dat het kindje te groot is of iets dergelijks... Maar er zit niets anders op dan afwachten vrees ik.. En ik voel me nog relatief goed (vergeleken bij sommige anderen, als ik het zo lees) en beebje heeft het ook nog prima naar haar zin. Dus op zich alles goed gelukkig!

Oh ja en het toucheren zelf vond ik niet echt heel fijn maar deed ook geen pijn.

Voor de lijst: volgende controle gyn 11 januari 15:15 (+ weer toucheren voor evt ontsluiting)

Wat een spannende dagen voor sommigen hier zeg! Joyce, Geraldine, Moppie en anderen die het nodig hebben: veel succes allemaal!

17. Niet meer actief

Moppie! spannend! komt ook lekker dichtbij bij jou nu he..lijkt me fijn om te weten dat het er echt aan zit te komen...hoe voelt dat die ontsluiting? ik heb echt ontzettende pijn vanonder als ik lig..kom bijna niet meer recht, moet elke keer vriend vragen of ie me ff optrekt haha net een oud wijf!
    geraldine is ook al ff bezig zeg..en ben benieuwd hoe het met joyce gaat, wat een spanning! hihi
    En chocolademilkshake......hmmmm zal de baby ook blij mee zijn hahahah lijkt me veel lekkerder dan die melk hihihi

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oeh moppie, succes meid. Hoop dat het nu snel gaat voor je. In ieder geval maandag je kleintje in je armen! Super vooruitzicht maar ook spannend inderdaad.

Hier nog weinig verandering hoor... blijft wel wat rommelen maar niets regelmatigs..... ga ff lekker filmpje kijken.

Ahhh Geraldine, gatsie dat het nu nog zo lang moet duren. Hoop dat het nu eindelijk eens wat wil vlotten. Sterkte meid!
    En Parr, bedankt dat je ons hier op de hoogte houdt hoor!

Later!
    X Marije

19. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goedenavond dames,

Ben dr ook weer even en weer helemaal bijgelezen inmiddels...
    Zohee, de spannende tijden zijn nu echt aangebroken volgens mij!

Onderhand zullen er nu 2 of 3 baby's geboren zijn, die van appelsientje en Geraldine...

Joyce dr hummeltje misschien ook al....
    Moppie heeft gerommel....
    Anita ook?

Jeetje ineens is het even niet meer bij te houden hier!

Het gaat lekker dames!

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hai hai

ik kom ook ff een berichtje achter laten en de meiden Joyce Moppie en Geraldine stekrte wensen, ik hoop dat jullie je kleintje snel in jullie armen hebben.

mamasu, ik hoop dat het bij jou ook allemaal voorspoedig verloopt en je evt ingeleid kan worden rond de datum.

Anita, alles nog goed bij jou? hoe is het met je ongi krampen?

en voor de rest ben ik het ff kwijt sorry...
    er zullen vast meer meiden zijn die rommelen enzo..
    van mij mag het nu ook wel komen hoor.
    ben vanmorgen weer bij de vk geweest, houd wel veel vocht vast was 0.4 kilo af gevallen (yes) haha maar mijn bloed druk was wat hoger geworden onderdruk was nu 85 maar dat kwam ook door het vocht vast houden.
    Heb soms veel pijn in mijn lies, maar goed dat nemen we voor lief.
    voor de lijst

donderdag 10 januari om 14 uur vk en nu 8,3 kilo gegroeid had het vorige keer niet door gegeven.

oooh ja bij san waren de vliezen gebroken toch? hoe is het?

Deel Deze Pagina