Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Guppie, je bent je kindje nu al aan het verwennen haha!

@ Anneliesje, hoe is het nou meis, zet het was door nu of is het toch weer voorwerk?

@ Missme, heb het hier ook hoor, ben echt helemaal beurs! Kon gister bij de vk bijna niet overeind komen van de tafel, had zo'n pijn!

@ Mamasu, Wat vervelend joh! Al dat afwachten! Hoop dat je nu snel duidelijkheid krijgt want zo is het ook niet leuk he?

Heb hier mn mannetje op pad gestuurd voor ijs! Heb ik zo'n zin he? :)

2. Niet meer actief

Is idd bijna niet meer bij te houden, er word zoveel gerommeld hier, maar mag ook wel he...nu een beetje om de beurt gaan hihi

3. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

O, ja San was ook bijna zover he?

Jeetje, ik hou het echt ff niet meer bij nu!

4. Niet meer actief

Hebben ze bij jou gezegd waar dat vandaan kwam mamalou dat beurse en die pijn?

5. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Nee niet direct. Ik voel me als na mijn bevalling van vorig jaar, beurs en zwaar. Het zal wel komen door het gewicht van de ingedaalde baby.
    Vanmiddag had ik weer krampen, nu wat heviger...maar het heeft niet doorgezet. Weer enorm veel harde buiken nu, zelfs nu ik rustig zit, dus mijn gevoel zegt nog steeds dat het niet lang meer duurt.
    Bij de v.k. kunnen ze er niks over zeggen, is het allemaal 'voorwerk'.
    Dus ik weet het ook niet meer zo goed nu..... :(

Zo anders als met mijn 1e bevalling..
    Had toen helemaal geen voortekenen, werd 's middags wakker met ongikramp en verloor mijn slijmprop en daarmee begon het ook ineens!
    Wist precies wat er gebeurde, maar nu.......... :rolleyes:

6. Niet meer actief

Hier nog steeds dat ongi-gevoel, dacht toestraks bijna dat ik ging flauwvallen, al het bloed trok weg.
    Ik was spierwit en heel duizelig, maar nu gaat het wel weer.
    Kleintje zit al heel laag, graaft vast zijn weg naar buiten (laten we het hopen ;)).
    Maandag moet ik weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd.

7. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ja Anita, ik hoop voor je dat het zover is! Het zou heel goed het begin kunnen zijn hoor! Ik ga iig duimen voor je!

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja gaat indd snel nu allemaal...

hier ook een gevoel dat er een baksteen in mijn bekken ligt, maar de kleine ligt nog steeds niet ingedaald..maar dat kon wel als de bevalling begon...daar zit ik ook niet over in. Als het eerst maar eens gaat beginnen...
    de kleine beweegt hier soms zo erg, net of komt hij door mijn buik heen zeg, doet gewoon zeer....nu ook weer en voel het gewoon in mijn rug...

We hadden vanavond ook wat...
    ik ben ik de keuken ff wat dingen afwassen en opruimen en zie ineens buiten wat oranjes bewegen, VLAMMEN, achter bij het raam, help?
    Roland was op de wc dus ik keek door het raam en zag vlammen hoog bij het kamerraam staan,
    ik watre pakken en dat erover heen gooien, roland roepen en wij met emmers water aan de gang.
    wat bleek, roland rookt buiten en gooit steeds zijn peuk in een hoekje, daar staat een emmer met water erin maar er naast staat nog een oud leren bankstel...maar ook nog wat dozen....en ja hoor het brande allemaal zelfs de bank.... ik denk ff daar gaat mijn raam en kunstof kozijnen...maar dat viel mee...
    ik heb hem nu duidelijk gezegd de peuk op de grond uit de stampen. Wat had er gebeurd als we weg waren gegaan.....
    achter is ook niemand die het ziet....pfff moet er niet aan denken....maar ik schrok best wel ff hoor...

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

anita ik ga duimen voor je....laat die kleine maar komen

10. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ anita1975, jeetje dat is idd schrikken zeg! Zou hij er nu iets van geleerd hebben? Wat een geluk idd dat jullei gewoon thuis waren! Hemeltje he! :confused:

11. Niet meer actief

Zo jeeee Anita! kan ik me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! gelukkig heb je het gezien en is het allemaal goed afgelopen he! poeheej, met oud & nieuw is er hier in de buurt ook een huis helemaal afgebrand van boven tot beneden, moet je echt niet aan denken!

Mamalou heb je je ijs al? hahaha moest zo lachen, ik heb hem gisteren erop uit gestuurd om nog frikadellen te bakken, had ik opeens ook zo'n zin in! hihi

12. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Missme, Neeeej nog steeds niet.....zit hier echt met smart te wachten! Waahaa misschien wel een teken want ik heb al een tijd geen ijs meer gegeten! :)

Ik maak gewoon overal voortekens van nu! :)

13. Niet meer actief

Ja haha als er dan iets uitkomt weet je dat voor de volgende keer :) ;)

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik hoop dat Geraldine inmiddels is bevallen hoor!

Moppie sterkte meis.. echt de laatste loodjes nu!

Mamasu fijn dat alles goed was. Kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor, komt allemaal goed! Je staat onder goede controle!

das schrikken anita gelukkig dat je het zag!

Hier lekker in bad geweest.. heerlijk!

15. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Owh klinkt lekker, een warm bad! Maarrrrr eerst mn ijs!
    Volgens mij is het druk bij de Mac! :)

16. Niet meer actief

Ow, een lekker sundae ijsje met veel caramelsaus van de Mc....
    Krijg er helemaal zin in! :p

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb paprika ribbelchips met cassis ook lekker haha

18. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Zoiets ja, zo'n flurry met rolo geloof ik........*zit te watertanden*

19. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Klinkt ook lekkurrrrrrr........kwijl......maar eerst mn ijs! ;)

20. Niet meer actief

Allemaal kliko's hier.... ;)

Deel Deze Pagina