Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Anita1975, das schrikken zeg dat brandje!

ik ga slapen, voel me echt niet fit!
    tot morgen

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ooohw wat leuk nieuws alleen een jongetje, jee zeg hadden ze op de echo gezien dat het een meisje was, ik weet het niet meer.
    Maar een mooi gewicht hoor....
    Geraldine en man gefeliciteerd met jullie zoon!!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo Geraldine van harte met Justin!! Leuke naam ook wat een verrassing een jongen!!!

4. Niet meer actief

Ja? hadden ze gezegd een meisje? hihi dat kan ook gebeuren he...:) fijn dat ze nu lekker kan gaan genieten!

5. Niet meer actief

Nu kunnen we weer gerust slapen...

Slaap lekker dames en voor iedereen die bezig is/gaat beginnen...puf ze succes!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Klopt het zou idd een meisje worden. Moet je Ger en Ed's reactie voorstellen toen de artsen dat zeiden! Ze hebben en hele erge roze garderobe voor Justin! :) :confused: Maar hij was een mooie beebie zeiden ze! That's all that matters! 8)

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Joepie Gerladine gefelicteerd met jullie zoon! Haha wat een verrassing!

Hier is het ook begonnen denk ik.... Na het douchen werd het alleen maar erger, ben net weer wat meer bloed en slijm verloren en krijg steeds meer pijnlijke krampen er zit nog niet echt regelmaat in alleen.....
    Poeh spannend hoor.....

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik zie het al helemaal voor me Geraldine die mooie roze pakjes heeft ingepakt voor naar het ziekenhuis!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja een mooie roze pakje met bloemetjes iig veel roze :) Das wel minder, moet zien alles te ruilen :( Maar beiden doen het goed!

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dat is het belangrijkste dat mama en zoon gezond zijn! Feliciteer je ze van ons!

11. anita1975

nou dat is het belangrijkste, ik zei net tegen roland, zie het al voor me als wij een meisje krijgen, dan vergis ik me echt in die echo foto.....

12. anita1975

anita sterkte meid hoop ook dat het voor jou door zet...

13. anita1975

was indd ff schrikken hier met die brand, roland ging zo straks weer roken buiten ik zei neem je ff een emmer water mee....haha..

14. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Jeuj weer een kleintje erbij! Justin leuke naam! en inderdaad, zal wel even :confused: geweest zijn toen de artsen zeiden het is een jongetje!

Spannend Anneliesje!

15. anita1975

Anneliesje, probeer wat te gaan slapen en misschien zet het wel door, sterkte meid....

ik wil ook!!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anita, kan niet slapen nu ben helemaal hyper :)

17. anita1975

ohw jee...nou dan maar rustig aan of juist niet...misschien helpt het als je wat gaat doen ofzo..

trouwens ik krijg geen melding van nieuwe berichten meer...

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ga toch maar wat proberen te slapen, al wordt het wel pijnlijker allemaal, zou het echt begonnen zijn? Dat zou wat zijn, gisteren zei de gyneacoloog nog dat ik wel overtijd zou gaan lopen...

Ik hou jullie op de hoogte!

Anita, ik kijk gewoon een paar keer per dag hier, weet niet hoe dat werkt met melding van nieuwe berichten.

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Ahhhhh Geraldine, van harte met jullie ZOON! Wow dat zal inderdaad wel even slikken zijn geweest.... maar goed, jullie maken het goed begrijp ik, das het belangrijkste. Wel een erg leuke naam hoor (op de valreep, of hadden jullie ook wel een jongensnaam?)

Hier is het weer helemaal rustig, was even om te oefenen denk ik. Gaan maar weer eens "rustig" slapen... grrrr

Anneliesje, duim voor je dat het gaat beginnen meid!

Hoe zou het met de rest van de bevallende dames gaan? Ben erg nieuwsgierig hoor. Tjonge het gaat nu ineens in sneltreinvaart! Tot morgen allemaal.

Knuf Marije

20. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Jheee Geraldine, gefeliciteerd! Ohhh wat een stunt, een jongentje. Ergens houd ik er ook nog rekening mee dat het wel eens een meid kan worden!

Deel Deze Pagina