Daar ben ik weer Slapen is niet echt een succes, komt nu sneller achter elkaar en wordt steeds pijnlijker. Ik wil Mark nog even laten slapen dus kom jullie maar lastig vallen
haha wie denk je dat er online is Anneliesje om die tijd? hihi Ben benieuwd hoe het inmiddels gaat.. denk dat je niet meer achter je pc zit.. spannend zeg! OO dus geraldine had alles roze hihi... ze zeggen dat je met een meisje altijd een slag om de arm moet nemen omdat het nooit 100% is he.. maar andersom bij een jongen geldt dat meestal niet geloof ik... HIer weer vroeg wakker wil Mark ook niet wakker houden dus er maar uit gegaan.. hij kan zijn slaap nu nog goed gebruiken. Heb weer iets buikpijn maar het is weer zeurende pijn en geen krampen dus verwacht er nog niks van...
Anita1975, lekker hoor, een halve kilo afgevallen! Dat vind ik toch een hele prestatie, haha! Brrr wat eng zeg, die vlammen ineens buiten! Ik zou me ook rot schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen! Oeh MamaLou, ijs, ik ken de verslaving... Hier vanavond ook aan het ijs gezeten. Deze keer Stroopwafelijs van Hertog Jan, jammie! Hihi Missme, ja zo'n dikke buik kan een heel handig tafeltje zijn soms he? Present, de USA klinkt echt als een paradijsje als ik dat zo hoor over al dat ijs! Marije78, klinkt bekend hoor, dat mensen schrikken als ik nu bel! Elke keer als ik iemand bel, begin ik met: nee nog geen bevalling hoor... Parr/Helen, bedankt voor het BABYNIEUWS! Wat fijn dat Geraldine is bevallen... Zo te horen niet echt een fijne bevalling geweest maar ze heeft er een mooi kereltje voor terug gekregen! Ben heel benieuwd naar de verhalen! Anneliesje, bij jou ook spannend dus... Ik hoop dat het doorzet en regelmatiger wordt voor je! Of dat je, in het andere geval, nog wat hebt kunnen slapen. Succes... Waarom dacht de vk/gyn nou eigenlijk dat je wel over tijd zou gaan lopen trouwens? Was daar een speciale reden voor? Word helemaal zenuwachtig van alle bevallingsverhalen hier zeg! Al heb ik zelf nog helemaal geen krampen of bloed/slijmverlies of wat dan ook. Wel was ik weer vroeg op vanochtend... Dus ja, dan is het forum weer snel gevonden, haha! Op zich redelijk goede nacht gehad, maar na 6 uur was het echt gedaan met het slapen. Nou ja, vanmiddag misschien nog even bijslapen! Tot later!
*inbraak* Hier iets wat ons september mama's hielp een paar maanden geleden DWANGBEVEL, in naam der koningin: Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden Adres: In de buik Plaats: De mamma Geachte heer/mevrouw baby, Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen. U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten. Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners. Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer. Iemand plaatste dit (ik dacht Wannie) en ik moest vreselijk lachen toen het voorbij kwam Ik wens jullie succes, meiden! *uitbraak*
Geraldine, gefeliciteerd met jullie zoon Justin! Helen, tnx voor het doorgeven! Heel apart, ik ben benieuwd nu of wij wel echt een meisje krijgen.... Iemand al wat van Juni gehoord? Darcy, hihi, die is leuk!
Even snel update, vk is net geweest heb nu 2 cm ontsluiting, en dat sinds gisterenavond. Tussen 10 en 11 komt ze weer. Hopelijk hebben we dit weekend ons kleintje in onze armen. Ga proberen wat te slapen, heb niet meer geslapen....
Anneliesje spannend! Marieke gefeliciteerd met je 38 weken! Berna die van jou zit gewoon nog lekker! Haha Darcy geweldig! Sterretjes de reden dat we bij mij alvast beginnen is omdat ik anders waarschijnlijk weer niet uit mezelf kan bevallen het weekt bij mij allemaal niet zo heel goed En nee ik rommel nog niet hoor volgende week vrijdag gaat ze kijken of ik al iets ontsluiting heb en of er misschien al iets gaande is. Ik pin me nergens op vast maar het belangrijkste deze keer vind ik bevallen uit mezelf zonder inleiding en daar wil ik dan best nog 2 weken voor overtijd lopen haha. Ik wil gewoon zo graag thuis bevallen. Hoe zou het met joyce zijn?
Zie je wat een zeef.... 8) Geraldine gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!! Wow wat zijn er al veel beebjes
anita: jeetje kan me voorstellen dat je schrok van die brand! Het is zo snel gebeurd hè! Geraldine een zoontje, wat leuk! Gefeliciteerd meid! Das ff raar als je een meisje verwacht... Ik heb vannacht gedroomd dat Joyce een meisje heeft gekregen trouwens, terwijl dat toch echt een jongetje moet zijn AnneLiesje: Je maakt het spannend! Joepie! Haha Darcy, die is erg grappig! Hier wakker geworden met hoofpijn, tandpijn, verstopte neus.... Niet grappig! Ga nog ff terug naar mn bedje... Hoe zou het met Joyce zijn?
geraldine van harte met jullie zoon! hier wordt ook nog steeds rekening gehouden dat het een meisje kan zijn. het rommelen gaat hier door.
....en daar hoop ik deze ronde ook zo op! Geen veter, infuus, knip en vacuumpomp! SPONTAAN! Vandaar ook de overmatige interesse!
Hahaha, dat berichtje van darcy is echt leuk ja! Marieke, gefeliciteerd met je 38 weken! anneliesje, zet hem op dit weekend! linda, nog geen nieuwe sms gehad van joyce? Hier gaat het wel weer redelijk, ik heb heerlijk geslapen moet ik zeggen!
anneliesje spannend zeg, hoop dat het doorzet en je je kleine misschien vandaag nog in je armen hebt. En nieuwe meldingen krijg ik via mail...onder aan de pagina kan je een abonnement nemen op dit onderwerp. dan krijg je een mail op het mail adres waar je mee ingelogd staat. Marieke gefeliciteerd met je 38 weken. darcy, leuk hoor haha... ben benieuwd hoe het met joyce is... anita hoop dat het bij jou door zet meid, ook al heb je lekker geslapen, wie weet vandaag meer last en zet het door.
Nou dat abonneren op dit onderwerp doe ik niet aan, er wordt veuls te veul geschreven, dan heb je zo je mailbox vol lijkt me. Ik kom gewoon wel langs zodar ik in de gelegenheid ben Geraldine van harte met jullie zoon! Wat ijs betreft; ik ben al maanden verslaafd aan waterijs. Gewoon rakketjes van c1000 eigenmerk. Maakt me niet uit welk uur van de dag, heeeeeeeeeeeeeerlijk
ow anneliesje, wat een verandering ineens. Eerst houd je rekening met overtijd lopen en ineens heb je al ontsluiting! YOU GO GIRL! succes hoor. Mag je wel thuis bevallen trouwens, ivm niet ingedaalde beeb? (geen idee hoor, of dat een reden is om in het ziekenhuis te moeten bevallen). Erg leuk Darcy, hahaha. Alleen is het huurcontract hier nog niet helemaal verlopen maar wil wel graag dat ie het pand verlaat! haha is er ook een uitzettingsbevel? Mij is trouwens verteld dat ze bij een jongen voor bijna 100 % zekerheid kunnen zeggen (bijna, omdat ze met 100% natuurlijk helemaal geen poot meer hebben om op te staan). Bij ons is het toch echt zeker wel een jongen (of een heeeeeeeeeeeel RAAR meisje!) 3 personen hebben het zonder het van elkaar te weten gezegd en wijzelf hebben ook echt onze grootgeschapen zoon (uch, uch, hihi) gezien. ZO'n piemeltje is trouwens erg leuk! Moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit echt bewust een babypiemeltje heb gezien (allemaal babymeisjes hier in de buurt toevallig) tot afgelopen donderdag bij mijn collega. Wat SCHATTIG is zo'n ding dan nog! Nou denk ik ook wel dat het niet zo "erg" is (beetje raar gezegd trouwens) als je een meisje krijgt als je een jongen verwacht dan in dit geval een jongen krijgen ipv een meisje, ivm met de kleertjes, evt aankleding van het kamertje. Tenminste ik persoonlijk vind blauw voor een meisje ook erg leuk, maar babyroze voor een jochie weer veel minder.... Ach ja, eigenlijk vind k het ook wel een mega-leuke stunt van dat kereltje. "Zo nieuwsgierige ouders van mij, heb ik jullie toch mooi voor de gek gehouden!" hahaha Nou hier rommelt het ondertussen ook wat meer. Heb vannacht echt pijnlijke voorweeen gehad, dat ik dacht, nu gaat het beginnen, maar nee.... Voel me ook een beetje anders vandaag, weet niet hoe, maar anders (blegh, wat een zeur begin ik te worden zeg). Nou ik ga ff heel wat anders doen, ik zit me er namelijk veel te veel mee bezig te houden... Ben ook wel erg nieuwsgierig hoe het bij Juni is. Maar er zijn er nog meer die ff minder hier waren... nou allemaal heel veel succes allemaal! Knuf Marije
darcy leuk dat verhaaltje geraldine gefeliciteerd met je zoon. mamasu ik snap jou verhaal helemaal. die rampscenarios komen hier ook steeds voorbij. dadelijk scheur je uit en kan ik niet meer poepen en plassen enz. allemaal van die dingen. heb vannacht ook bijna niet geslapen. maar we kunnen het allebei. komt bij ons allemaal goed. we trekken elkaar er door heen ok. missme ontsluiting voelt bij mij echt als hevige pijn in mijn doos. kan idd net als jou ook niet meer oevreind alleen. en veel pijn met lopen. nu is het ietsje minder. dus misschien heb jij ook al iets van ontsluiting of zo.