Hallo allemaal, Ik wil even reageren op dat berichtje over misselijkheid.Mijn zusje was vorig jaar zwanger en werd pas misselijk bij 9 weken.Dit duurde tot ongeveer week 12. Zelf heb ik er met vlagen last van.Als het hier bij blijft zal je mij niet horen klagen. Ik merk ook dat ik minder goed tegen de warmte kan.Voorheen zat ik graag in de zon maar nu ben ik het zo zat.Mag trouwens ook niet al te veel in de zon(zeggen ze toch) Ik krijg maandag mijn echo.Kijk er nu al naar uit. Fijne dag verder groetjes jo
Het is me eindelijk gelukt de echo in mijn album te zetten. Berna1981: Ik dacht zelf en de VK ook dat ik 10 weken en 1 dag was bij de echo maar ik ben misschien wel een week verder. Beebje is 3,9 cm groot en dat past volgens het echoapparaat bij 11 weken. Degene die de echo deed gaat alle gegevens nu in de pc zetten en 28 juni bij de VK krijg ik te horen of ik officieel een week verder ben of niet, ze passen het pas aan als het echt een week verschil is, dus geeft de pc aan 10 weken en 5 dagen dan blijft het mijn eigen berekening. Ik hoop dat het evrhaal wat duidelijk is. Meliske: Ik hoop dat alles nog goed gaat en dat het inderdaad een adertje is ofzo? Ik heb trouwens ook veel last van de warmte, nooit gehad, ik kon de hele dag lekker van de zon en warmte genieten. Liefs Citroentje
meiden ik heb goed nieuws... HET HARTJE KLOPT Jeeeeeeeeeej ben alleen n week korter, dus ben nu excact 7 weken en uitgeteld op de verjaardag van mijn zus... de echo komt nog in mijn album Zou iemand aan kunnen passen, de bevallingsdagen...? Zou eerst 18 jan zijn maar t is 25 januari 2008
Oh little hope wat een fantastisch nieuws! Krijg er helemaal rillingen van. Wat fijn voor je! Probeer er lekker van te genieten nu!
Wow wat goed, gefeliciteerd Little Hope! Jullie weekend kan niet meer stuk! Geniet er lekker van meid. Je hebt lang genoeg in spanning gezeten!
citroentje, wow wat een mooie echo meid, heel duidelijk! little hope, Gefeliciteerd! Wow! Wat een goed nieuws! Hopelijk kun je nu lekker gaan genieten!
little hope, geweldig nieuws! Geniet er maar van! Ik heb vanmorgen wel even gebeld, de VK vroeg meteen hoe een klein beetje het dan was. Ik zei twee streepjes van 1 mm breed en 2 cm lang. Nou dan kon er echt niets mis zijn. Ze zei ook dat kramp bij een MK meestal als ongipijn voelt, maar dan erger. Ik mocht wel langs komen, maar vrijdag is een rampendag bij ons op het werk. Ik was al gerustgesteld. Dinsdag laat ik dus gewoon staan. Ben weer misselijk genoeg geweest en voelde ook weer rechts een zeurend pijntje en was ook goed voor mijn gemoedsrust. Heb het aan één van mijn leidinggevenden verteld en die was ook niet verrast. Iedereen vermoed het dus al. Hij was erg blij voor me en zag verder geen problemen. Ik moest niet bang zijn dat ik zonder werk kwam te zitten door mijn zwangerschap. Wat een hitte trouwens vandaag, heb er veel meer last van dan normaal. Hebben jullie dat ook? Het zweet breekt me uit bij de minste inspanning!
Little hope fijn zeg! super!\ Guppie fijn dat je wat gerust bent gesteld! Tja ik weet het ook niet 26 juni nieuwe termijn echo en dan horen we het wel hoe ver ik ben
guppie, gelukkig ben je weer gerust gesteld. ja idd ikke ook erg last van de warmte. MAAR ik hoor onweer dus dalijk lekker regen, is het daarna hopelijk wat afgekoeld berna, ja idd ikke de 25ste dus we wachten maar af. Me VK heeft wel allemaal rare dingen of het blaadje gekrabbeld, ik kom er geen wijs uit. Kan het niet lezen, echt zo'n doktershndschrift
Pff het is idd niet te hardde die hitte. Gelukkig is het binnen nog enigzins uit te houden. Ik kan alleen niet goed stil zitten dus ben maar lekker aan het rommelen geweest in huis. Onze katten hebben er ook erg last van. Little Hope supergoed nieuws dat het hartje klopt! Die lijst is idd erg handig misschien idd wel beter dan splitsen. Hoewel ik er wel moeite mee heb om iedereen goed te volgen. Citroentje wat een mooie echo! Ik heb mijn eerste echo op 25 juni, duurt wel lang nog hoor. Voor mijn gevoel heb ik dan net wat meer zekerheid. Nu heb ik alleen mijn zwangerschapstest. Jullie zullen dat vast wel herkennen Ow ja van de week voor het eerst misselijk en moeten overgeven. Niet in de ochtend maar midden in de nacht. Hmm lekker slapen is er dus niet meer van gekomen. Pff ga eerst even douchen heb het zo warm!
Little Hope: Yes! Wat een super goed nieuws zeg! Citroentje wat een mooie echo! Nou de rest heb ik niet onthouden, de warmte stijgt me naar m'n kop hier op die hete zolder.... Fijne avond allemaal
moby, ik denk dat het nog wel komt, dat je iedereen beter kan volgen, als je elkaar straks wat beter "kent" weet je ook meer wie wat geschreven heeft. Ow das ook niet echt fijn, midden in de nacht moeten overgeven marieke, iew dat kan ik me voorstellen op zolder, pff dat zal wel warm zijn! JIj ook fijne avond!
ow moby wat moet je nog lang wachten! Maar dan ben je ook wel zo'n beetje uit de gevarenzone, is ook wel erg fijn! Ik moet ook op de raarste momenten overgeven hoor, gisteren nog voor het naar bed gaan. Heb nu weer zo'n ontzettende buikpijn, is gewoon van het wel naar de wc moeten, maar niet kunnen... Hier is het nu overigens heerlijk, lekker in de schaduw. Voorlopig geen regen hier denk ik, we hebben chinees besteld!
super citroentje van harte geniet er lekker van. Ben kapot van zo'n lange dag werken en dat nog met de hitte. Lekker zo douche en dan helemaal niks klein wonder.
he guppie en moby wat erg dat jullie steeds moeten overgeven, lijkt mij erg vervelend. ik heb alleen maar een te lage bloeddruk hierdoor duizelig, maar als ik me rustig houd kan ik het vermijden. het is hier goed warm, en ik zie geen teken dat het gaat regenen. Sinds ik zwanger ben en het is iets warm weer, kan ik de warmte niet zo goed kwijt (niet zweten dus) erg vervelend want dan word ik wat benauwd. he guppy lekker eten , de rest trouwens ook groetjes