Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Joyce en Arjan, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Jayden, mooie foto hoor!!!

Kathy en Albert, ook van harte met jullie dochter, Hazel, leuke naam zeg

Zit hier met traantjes op de bank hoor, weer mooie baby's geboren.
    :D

2. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Verse baby's! :D
    Gefeliciteerd dames (en mannetjes natuurlijk ;) ) met jullie verse gezinsleden!

Het komt nu allemaal wel spannend dichtbij hoor! :eek: Hoe zou het met Anneliesje zijn?

3. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Kathy en Albert, van harte met jullie dochter.

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Kathy en Albert gefeliciteerd met jullie dochter Hazel!!

Wow Joyce onwijs gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!!

Ik wordt helemaal emo hier... Wat een onwijs geluk allemaal he! Trouwens Joyce onwijs mooi mannetje op de foto.

Sterretjes we zitten dus in het zelfde schuitje :D Voor mij geld het ook geen knip, dit of dat meer! Haha!

5. Niet meer actief

Ik denk dat anneliesje druk bezig met weeën weg puffen is!
    En ja Berna...voel me ook een beetje achterblijven :cry:
    IK WIL OOOOOOOOOOOOOOK hihi

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Kathy en Albert gefeliciteerd!!!! Wat een bijzonder naam zeg. Geniet maar lekker van elkaar...

Potverdorie zeg, ik was net nog aan het mopperen tegen Rinaldo dat al zoveel mama's bevallen waren voor de 40 weken. Krijg ik weer zo'n antwoord dat er statistisch gezien altijd mensen voor de 40 weken bevallen en dat ik gewoon dat geluk niet heb :(
    Er zullen nu alleen nog maar beebjes bijkomen, ik vind het zo spannend allemaal!

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    lees je onderschrift van je banner maar eens Guppie whahaha

8. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Alle meiden die bevallen zijn, gefeliciteerd en GENIET! INeens een minibabyboom haha. En ja een meisje wat een jongen blijkt te zijn lachen zeg!

9. Niet meer actief

ja, guppie's onderschrift van de banner is idd grappig!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jeee lijkt wel een heipaal die bezig is in mijn buik.. bonk bonk bonk... auwie

11. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Voor alle dames die net hun kleine in de armen hebben gesloten. Van harte gefeliciteerd. Heel veel liefde en voorspoed voor jullie allen. Voor de dames die nu afwachtend zijn heel veel sterkte en succes. Ik hoop voor jullie dat jullie de kleine gauw in jullie armen mogen sluiten.

liefs klein wonder

12. Niet meer actief

oeeeh Berna zou het?

13. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Geraldine & man, Gefeliciteerd met jullie zoon Justin!!!

Joyce & Arjan, Gefeliciteerd met jullie zoon Jayden!!!

Kathy & Albert, Gefeliciteerd met jullie dochter Hazel!!!

Alle verse ouders, geniet van deze geweldig mooie tijd!

@ Anneliesje, Meis, heeeeeel veeeeel succes!
    Ik wil jou ook zo graag feliciteren dit weekend, duz zet m op!

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Joyce en Arjan,
    Geraldine en Man,
    Kathy en Albert,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE WONDERTJES!

Anneliesje, zet hem op!

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Joyce, geraldine en juni: gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!! geniet ervan!!!!!!!!!!!!!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Kon het niet laten om even te komen spieken of er nog babynieuws was en jahoor. Lees alles straks terug.

Weeen zijn nu erg heftig maar weer minder regelmatig, vk komt zo weer langs hoop echt dat er wat cm bij zijn. probeer jullie op de hoogte te houden! Ik ga weer puffen

17. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Joyce, gefeliciteerd met Jayden! Eindelijk was ie er dan! Ben heel blij voor je.

Juni, gefeliciteerd met jullie dochter Hazel! Fijn dat het allemaal toch goed is gegaan. Hopelijk kunnen jullie nu lekker gaan genieten!

Moppie, jij wordt toch uiterlijk maandag ingeleid? Spannend hoor! Ach we zullen het heus wel redden met die reuzebaby's van ons toch? Ze houden het allemaal vast goed in de gaten. Hou ons op de hoogte in ieder geval!

Ik kom later nog wel weer even kijken...

18. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    juni en albert gefeliciteerd met de geboorte van hazel

arjan en joyce gefeliciteerd met de geboorte van jayden. mooie naam trouwens. wat een mooi mannetje zeg.

mamasu ik word maandag om 7.30 ingeleid als de bevalling dit weekend zelf niet komt. de gyn zei wel dat als je een te groot kind hebt dat het kindje wel even de couveuse in moet om zijn bloedsuikerspiegel in de gaten te houden. omdat hij dan minder eet door fles of borst voeding kan het zijn dat zijn bloedsuiker gaat zakken en dat willen ze even in de gaten houden. ik wist dat ook niet, was best wel efffe een klap. maar ja als het goed is voor de baby dan doen we het graag. en idd we worden denk ik heel goed in de gaten gehouden. ik hou je op de hoogte als ik thuis ben.

anneliesje veel succes met puffen. ben benieuwd of er nog meer ontsluiting is bijgekomen.

19. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    blij te lezen dat paar zijn bevallen van harte gefeliciteerd meiden geniet van jullie ukkis :D
    guppie ik zei net tegen mij hub ,zelfde wat je tegen je hubbie zei ,veel mensen zijn al bevallen in zelfde week als mij , kreeg antwoorden dat baby komt wanner hij zin heeft :( hahah mannen ook he

maarr het gaat niet lang meer duren hoop ik

berna, ben benieuwd nog nieuws?

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee joh... hij is gewoon bezig met een feestje.. denk niet dat ie zijn koffers aan het pakken is :)

Deel Deze Pagina