Nog even nieuwe update Ben net gestript, weeen nu heel heftig en om de 2 minuten, om 18 komt vk weer en breekt dan vliezen mocht het nog nodig zijn. Dus uiterlijk morgen zijn we papa en mama Oja ontsluiting was nu krap 3 cm, schiet dus niet echt op.
@ moppie Mijn vriendin is bevallen van een kindje van 9,5 pond. Bloedsuikerspiegel was inderdaad niet helemaal goed dus hij moest meteen al bijvoeding maar hoefde niet in een couveuse hoor.. mocht zelfs gewoon bij mijn vriendin op de kamer 's nachts als ze dat had gewild... ze moesten wel een nachtje extra blijven
zet hem op Anneliesje! ga lekker ontspannen meid.. lichten uit ( tis toch donker) lekker rustige omgeving ( of bad) en je zal zien dat de ontsluiting gaat opschieten! succes!
voor alle nieuwe papa en mama's super gefeli met jullie mooie wondertjes anneliesje, zet m op meid.. ben jaloers op je haha update van mij... ben niet geweest omdat we gister mijn zwager hebben gecremeerd, hij is 31 geworden, dus het gevoel is voor ons heel dubbel. vooral nu de geboorte eraan komt. heb vanmorgen veel slijm verloren, wat een beetje leek en rook als sperma... snachts ook regelmatig weeen, maar ze stopper ermee overdags :S als ik voor 11 jan niet beval, gaan ze kijken of mijn baarmoedermond verweekt is en dan word ik ingeleid, dus ik hou jullie op de hoogte... mocht er iets anders veranderen, dat ik zelf al begin, dan sms ik naar linda
Nog even voor Linda, daar zit ik dan zonder eten in huis! Dus je hebt helemaal gelijk als je zegt dat de bevalling ieder moment kan beginnen! Mark heeft net zijn zus maar ingelicht, ze haalt wat boodschappen! Bedankt voor jullie medeleven! Doet me goed! Dikke knuffel
Jee Anneliesje, dat klinkt nu echt heftig! Zet hem op hoor! Er wordt aan je gedacht hier. Nog even en ook jullie mogen jullie kleine wonder in de armen houden... Berna/Moppie, dus de couveuse hoeft toch niet altijd bij een te groot kind? Het is trouwens ook zo'n gek gezicht volgens mij, zo'n grote baby in een couveuse! Maar goed dat is natuurlijk niet belangrijk. Als het goed is voor onze kindjes dan moet het gewoon. We zullen wel zien... Wat ik trouwens ook zo stom vind is dat ze eerst tig groeiecho's wilden maken om het gewicht van de beeb te bepalen, en met 37 weken werd het kindje geschat op ruim 3800 gram. Nu werd er gisteren ineens gezegd dat die schattingen vaak onbetrouwbaar zijn en ze er vaak naast zitten etc... Net alsof zo'n echo helemaal niets zegt! Dan zouden ze hem toch niet maken, lijkt mij? Daar word ik echt een beetje geirriteerd van. Eerst steeds roepen: o je krijgt zo'n groot kind! En nu ineens: ja wacht maar gewoon af, en de schattingen kloppen waarschijnlijk toch niet... Wat moet je dan geloven?
Anneliesje zet hem op meid! je kan het! ben benieuwd hoor... En dat is idd raar mamasu...eerst zeggen ze dat ie groot is, dan weer dat het niet hoeft te kloppen...beetje vreemd, zeggen ze het tegenovergestelde..schiet lekker op... Ik ben een beetje draaierig al sinds een uurtje, misselijk en het zweet staat op mijn handen...opvliegers?
Wauw, Juni & Albert van harte met jullie dochtertje Hazel! Joyce & Arjan jullie van harte met jullie zoontje Jayden. Nu lekker genieten en bijtanken meid, je hebt het zwaar te verduren gehad de laatste tijd! Anneliesje, wat spannend allemaal zeg. Had vannacht ook even het gevoel dat het zou beginnen, maar nee, helaas. Zet 'm op meid! Duim voor je! mamasu, kan me voorstellen dat je een beetje kriegel wordt van alle wisselende informatie die je krijgt nu. Probeer het maar een beetje naast je neer te leggen (makkelijk zeggen he? Sorry) Succes en maandag heb je in ieder geval jullie ukkie in je armen. Knuf Marije
das fijn om te horen berna. ik ben weer een beetje gerustgesteld anneliesje wat fijn dat het nu echt gaat beginnen. zet hem op. nog even en jullie zijn papa en mam. raar idee he. morgen zijn mijn man en ik nog samen en maandag met zijn 3tjes. mamasu nee is idd geen gezicht een grote baby in de couveusse haha. ik hoop dat het niet nodig is en dat de baby gewoon bij mij mag blijven. op wat voor egwicht word je kindje nu ongeveer egschat?
Joyce en man, van harte met jullie zoon Jayden. Eindelijk verlost! LEkker genieten nu! Juni/Kathy en Albert Gefeliciteer met jullie dochter Hazel, prachtige naam! Geniet lekker van elkaar! Woh wat gaat het rap hier ineens met babynieuwtjes! Anneliesje veel sterkte, zet em op, je kunt het! Spannend hoor
Kathy en Albert van harte met julie dochter Hazel! Mooie naam zeg! Anneliesje, zet hem op meid! Suc6! Ik krijg helemaal de kriebels van al dat babygeluk! Ik wil oohook!
Nee Marieke jij moet als laatst anders wordt de lijst niet bijgewerkt hahahaha grapjuh! ja ik wil nu ook wel...