Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Niet huilen nou....

Zijn je ouders al geland?

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee vannacht om 2 uur pas als het allemaal goed gaat...

3. Niet meer actief

Ok, dus vannacht om 02.01 uur begint het bij jou ;)

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha zou wel mooi zijn jah.. ik ben bang dat het nog wel een paar dagen duurt... geen slijmverlies, geen krampen, helemaal niets en een onwijs drukke beeb nog steeds in de buik....

5. Writer

Writer Niet meer actief

oh meiden ben net terug van winkelen , dacht even schoenen voor dochter kopen dus naar winkel , werd daar duizelig en zweet overal en benouwd :( ik werd echt niet goed snel betalen en moest nog brood hebben naar de super snel brood gepakt en in de rij , werd helemaal nog erger zweet en duizelig , vroeg ana de mevrouw voor mij of ik snel voor mocht want ik viel zo achterover , gelukkig mocht het , snel naar huis pfffff was echt bang dat ik flauw viel :cry: en de zweeeetttt jeetje wat was het nou , nu thuis ook duizelig en heb all vest uit , en ga zoo liggen ik voel me ineens super ziek worden :(

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje Meesa... lekker liggen en de deur niet meer uit... sterkte ermee

7. Niet meer actief

En toch kan het maar zo beginnen!

Hier ook een druk kindje in m'n buik.... Hopelijk is ze aan het schoonmaken en inpakken!

Ik ga off, boodschappen doen....

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ga lekker lezen Mark heeft de Kinderen en nog een ander blad voor me meegenomen

9. Niet meer actief

Meesa ik heb het ook vandaag, draaierig, misselijk, zweterig zat met het raam hier open...
    dus net ff naar de HAP geweest (sta onder controle bij de huisarts) bloeddruk gemeten buikje gekeken en geluisterd...toen ik bij de dokter kwam moest ik opeens flink naar de wc..diarree (sorry:) Zij dacht dat het een buikgriepje was erbij, omdat verder alles goed was...of het zit flink te werken zeiden ze...iig in de gaten houden misschien is het bij jou ook een griepje? het heerst echt ontzettend schijnbaar op het moment...

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje, hoort dat erbij dat duizelig worden? Heb ik (gelukkig nog) geen last van.... rustig aan doen hoor.

Ons manneke is rustig vandaag. Hoop dat het stilte voor de storm is...... Gisteren was ie druk, misschien is hij al klaar met de schoonmaak (hihi)

We hebben net de box neergezet. Oeh wat wordt het ineens echt he? Maar nog zooooo onwerkelijke gedachte. Moet wel een beetje lachen om Bobby. Hij ligt altijd als een kat in de vensterbank van de erker. daar komt ie door op de hocker te springen, maar nu staat daar ineens zo'n raar wit ding met spijltjes ertussen. Hij kan nog in de venterbank via de stoel, maar hij snapt er helemaal niets van, zit toch raar te kijken naar dat ding. Eigenlijk best zielig hoor. Tja, het is niet anders.....

Hoe zou het met San zijn? En Anneliesje, trek jij het nog een beetje?
    Appelsientje was toch ook ingeleid? Oeh misschien wel heel veel beebjes vandaag!
    Ben benieuwd wanneer Marij met Casper naar huis mag...

Little Hope gecondoleerd met je zwager meid. Tjonge wat jong! Sterkte hoor, snap dat dit heel dubbel voor jullie moet zijn. Wat staan leven en dood dan ineens kort naast elkaar he?!

Nou ik ga ff weer wat anders doen (het is hier weer helemaal rustig trouwens, geen krampje te bekennen vandaag...grrr)

X Marije

11. Niet meer actief

Ik weet niet of het erbij hoort...kan ook griep zijn...tis niet zo leuk in ieder geval... :cry:
    Hij is ook wel heel erg rustig vandaag, ik hoop ook gewoon dat het het begin is, ipv griep

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Little Hope, wat verdrietig van je zwager zeg. Gecondoleerd! Dat moet inderdaad heel dubbel zijn.

Marije 78,
    Volgens mij haal je mij en Moppie door elkaar! Ik heb nog geen idee wanneer ons ukje zal komen! Inleiden kan nu nog niet bij mij, helaas. Het wordt dus echt afwachten, minimaal tot 17 januari, de uitgerekende datum. Tenzij ukje eerder uit zichzelf wil komen, maar dat gevoel heb ik nog helemaal niet! Moppie wordt wel maandag ingeleid als er dit weekend niks gebeurt... Maar goed, er zijn hier op het forum wel meer wachtenden! :)

Meesa & Missme, vervelend dat jullie je zo rot voelen! Hopelijk gaat het snel beter. Hier zit je niet op te wachten als je bijna gaat bevallen zeg...

Oh ik zit echt steeds maar weer hier op het forum om te kijken of er al weer nieuws is zeg! Echt spannend hier de laatste dagen.

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh ja mamasu, dat klopt ik haal jullie door elkaar. Sorry! Jij had ook een grote beeb toch? Is dat dan waarom ik jullie door elkaar haal? Nou ja, ik hoop voor jou net zo goed dat je maandag de kleine in je armen hebt hoor, hihi

Ik hoop inderdaad niet dat het griep is voor jullie, gatsie, dat kun je er nu echt niet bijgebruiken. In ieder geval beterschap!

Ben ook zo ontzettend nieuwsgierig dat ik elke keer ff moet kijken of er al weer beebjes bijgekomen zijn hoor. Kan het niet laten.

Meliske is inderdaad al een tijdje niet meer geweest. Hoop dat het een goed teken is en ze gewoon veel te druk met de kleine meid is, in positieve zin dan he.... Het is ook een beetje een dubbele tijd voor haar nu he? Denk aan je hoor meid! Knuf!

Tot strakkies....

14. Niet meer actief

Hey girls
    ik kom ook elke keer ff checken hihi
    gaat nu alweer wat beter...hoop ook niet dat het griep is...
    blegh ben vannacht alleen, vriend heeft heel weekend nachtdienst! bah bah...vind dat toch niet zo'n leuk idee hihi voel me echt een muts....:)

15. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Geraldine gefeliciteerd met jullie verrassing, Justin

Joyce gefeliciteerd met jullie zoon Jayden

Kathy gefeliciteerd met jullie dochter Hazel

Go Annelies, heel veel succes.

Little Hope gecondoleerd, wat een rare tijd zo voor je.

16. Writer

Writer Niet meer actief

missme , het kan inderdaad griepje zijn , vind wel apart dat zomaar je overvalt he :( , heb net 2 uurtje in bed gelegen met deken want had weer heel koud , ik moet zo douchen was toch helemaal nat , maar heb weer geen puf voor ,ik tril weer zo af en toe dus denk dat ik gewoon echt ziek aan het worden ben , ook niet leuk zo aan het einde he :cry:

ik hoop voor jou dat het doorzet ,je bent al 40+ :) dus mag wel beginnen , ik wil liever eerst beter worden en dan mag het komen ;)
    moet toch wat eten maken pffff daar helemaaaaal geen zin in :x

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

AnneLiesje zet hem op meis!

Missme en meesa allebei een knuf voor de zieken :D

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Little Hope gecondoleerd meis

19. Writer

Writer Niet meer actief

dankjewel vivian , even knuf terug :p
    zal maar even richting keuken gaan ,boooring :rolleyes:

20. Niet meer actief

Thanx...
    maar denk niet dat het bij mij griep is...zoals jij je voelt meesa heb ik niet zo erg..alleen die buikloop en last van mijn rug...het draaierige enzo is gezakt gelukkig....dan hoop ik dat het niet een griep is die doorzet ook voor jou meesa! is idd niet leuk kan jij ook niet echt meer hebben he zo aan t eind...maar het heerst wel helaasssss we zullen zien...

Deel Deze Pagina